Neeko okazała się za silna - na serwery live wchodzi hotfix!
Wiadomości na dziś:
- Przerwa techniczna i hotfix 9.5: nerf Neeko
- Minirework Teemo, a także… Tahma i Amumu
- Plany na patch 9.6 i 9.7
- A na koniec…
★ Przerwa techniczna i hotfix 9.5: nerf Neeko
W nocy z 12 na 13 marca na EUNE będzie miała miejsce przerwa techniczna, która potrwa od godziny 4 do 6 CET. Gra nie będzie wtedy dostępna.
Najpewniej przerwa ta jest związana z hotfixem, o którym poinformował Meddler:
Neeko
- Statystyki bazowe:
- Przyrost AS na poziom zmniejszony z 3,5% do 1,5%.
- Przyrost AD na poziom zmniejszony z 3 do 2.
- Shapesplitter (W):
- Obrażenia on-hit zmniejszone z 50/80/110/140/170 do 50/70/90/110/130.
Pojawią się także zmiany na ARURF-ie, co wiemy od Mortdoga:
Morgana
- -8% obrażeń.
LeBlanc
- +10% obrażeń.
Camille
- +10% obrażeń.
- -10% obrażeń przyjmowanych.
★ Minirework Teemo, a także… Tahma i Amumu
Jakiś czas temu Riot rozpoczął testy minireworku Teemo na PBE: klik! Riot Jag podzielił się z nami kolejnymi propozycjami zmian tej postaci:
- Riot chce, żeby gracze Teemo bardziej rozważnie używali kamuflażu i stosowali ciekawsze taktyki, dlatego nie przywrócą niewidzialności w tej formie, która obowiązywała przed zmianami.
- Riot eksperymentuje nad możliwością subtelnego wskazania, że Teemo znajduje się w danym miejscu. Twócy myślą nad malutkimi śladami stóp zostawianymi na ziemi. Testowane są dwa rozwiązania:
- Obecnie: Przeciwnik nie widzi Teemo, ale może nałożyć na niego CC, dzięki czemu go dostrzeże.
- W testach: Przeciwnik może dostrzec nieostrożnego niewidzialnego Teemo, ale nałożenie CC nie przerwie kamuflażu.
- Grzyby mogą odbijać się od siebie nieskończenie wiele razy.
- Koniec bonusowego HP dla grzybów.
- Ogólne obrażenia zmniejszone na rzecz mobilności i poprawy mechaniki niewidzialności u Teemo.
RiotRepertoir przedstawił także propozycję zmian Amumu i Tahm Kencha.
Amumu
- Nowy pasyw: Amumu zdobywa ładunek Sadness za każdym razem, gdy zadaje lub przyjmuje obrażenia (aż do 100 ładunków). Każdy z nich zwiększa zasięg i promień jego umiejętności o 1%.
- Nowy efekt Q: Czas odnowienia umiejętności zmniejsza się o 50%, gdy posiada maksymalną ilość ładunków Sadness.
Tahm Kench
- Zmiany pasywu E: 70% otrzymanych obrażeń (gdy Tahm Kench nie ma żadnej tarczy) oraz 50% wydanych punktów many zamienia się w szare zdrowie. Gdy jest to możliwe, 15% szarego zdrowia przemieni się w zwykłe zdrowie.
- Zmiana W: Otrzymywanie obrażeń (gdy Tahm Kench nie ma żadnej tarczy) sprawia, że Tahm wypluwa pożartego stwora lub bohatera.
★ Plany na patch 9.6 i 9.7
Zmiany w patchu 9.6
RiotRepertoir przedstawił plany na patch 9.6. Przypominamy, że do wejścia aktualizacji 9.6 na serwery live poszczególne elementy mogą zostać zmodyfikowane.
Buffy
- Ornn
- Trundle
- Urgot
- Xayah
- Caitlyn
- Gnar
- Cooldown W Mega Gnara: 15/13/11/9/7 ⇒ 7.
- Hecarim
- Właściwie bugfix: Q prawidłowo będzie zadawać dodatkowe obrażenia za stack (z czym obecnie są problemy).
- Nautilus
- Bazowy pancerz: 35,5 ⇒ 39.
- Cooldown pasywu dla celu: 9/8/7/6 ⇒ 6.
- Shen
Nerfy
- Rek’Sai
- Cooldown R: 100/80/60 ⇒ 100/90/80.
- Przelicznik bonusowedo AD R: 200% ⇒ 175%.
- Sylas
- Przelicznik heala przy niskim poziomie HP: 200% ⇒ 175%.
- Jayce
- Morgana
- Zmniejszona regeneracja zdrowia.
- Zmniejszone obrażenia W.
- Zoe
- Cooldown E: 16/15/14/13/12 ⇒ 20/18,5/17/15.5/14.
- Spowolnienie na E: 10/20/30/40/50% ⇒ 10/15/20/25/30%.
- LeBlanc
- Przelicznik AP Q: 0,4 ⇒ 0,3.
- Overheal
- Minion Dematerializer
Zmiany
- Kayle
- Ivern
- Pasyw ma się aktywować bardziej responsywnie, gdy wchodzimy w krzaki.
- Ghost Poro
- Manamune
- Zamiast zmian Ezreala.
Plany na patch 9.7
- Riven
- Jako że Riven jest obecnie dość silna, prawdopodobnie otrzyma ona nerf w patchu 9.7.
- Zephyr
- Riot będzie kontynuować prace nad nim w kolejnym cyklu. Na razie brak szczegółów.
★ A na koniec…
Fan art Neeko i Shyvany.
Autor: xPirateGirlx