League of Legends r.

Przerwa techniczna i hotfix 9.5: nerf Neeko ★ Minirework Teemo, a także… Tahma i Amumu ★ Plany na patch 9.6 i 9.7

Neeko okazała się za silna - na serwery live wchodzi hotfix!

Wiadomości na dziś:

★ Przerwa techniczna i hotfix 9.5: nerf Neeko

W nocy z 12 na 13 marca na EUNE będzie miała miejsce przerwa techniczna, która potrwa od godziny 4 do 6 CET. Gra nie będzie wtedy dostępna.

Najpewniej przerwa ta jest związana z hotfixem, o którym poinformował Meddler:

Neeko

  • Statystyki bazowe:
    • Przyrost AS na poziom zmniejszony z 3,5% do 1,5%.
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony z 3 do 2.
  • Shapesplitter (W):
    • Obrażenia on-hit zmniejszone z 50/80/110/140/170 do 50/70/90/110/130.

Pojawią się także zmiany na ARURF-ie, co wiemy od Mortdoga:

Morgana

  • -8% obrażeń.

LeBlanc

  • +10% obrażeń.

Camille

  • +10% obrażeń.
  • -10% obrażeń przyjmowanych.

★ Minirework Teemo, a także… Tahma i Amumu

Jakiś czas temu Riot rozpoczął testy minireworku Teemo na PBE: klik! Riot Jag podzielił się z nami kolejnymi propozycjami zmian tej postaci:

  • Riot chce, żeby gracze Teemo bardziej rozważnie używali kamuflażu i stosowali ciekawsze taktyki, dlatego nie przywrócą niewidzialności w tej formie, która obowiązywała przed zmianami.
  • Riot eksperymentuje nad możliwością subtelnego wskazania, że Teemo znajduje się w danym miejscu. Twócy myślą nad malutkimi śladami stóp zostawianymi na ziemi. Testowane są dwa rozwiązania:
    • Obecnie: Przeciwnik nie widzi Teemo, ale może nałożyć na niego CC, dzięki czemu go dostrzeże.
    • W testach: Przeciwnik może dostrzec nieostrożnego niewidzialnego Teemo, ale nałożenie CC nie przerwie kamuflażu.
  • Grzyby mogą odbijać się od siebie nieskończenie wiele razy.
  • Koniec bonusowego HP dla grzybów.
  • Ogólne obrażenia zmniejszone na rzecz mobilności i poprawy mechaniki niewidzialności u Teemo.

RiotRepertoir przedstawił także propozycję zmian Amumu i Tahm Kencha.

Amumu

  • Nowy pasyw: Amumu zdobywa ładunek Sadness za każdym razem, gdy zadaje lub przyjmuje obrażenia (aż do 100 ładunków). Każdy z nich zwiększa zasięg i promień jego umiejętności o 1%.
  • Nowy efekt Q: Czas odnowienia umiejętności zmniejsza się o 50%, gdy posiada maksymalną ilość ładunków Sadness.

Tahm Kench

  • Zmiany pasywu E: 70% otrzymanych obrażeń (gdy Tahm Kench nie ma żadnej tarczy) oraz 50% wydanych punktów many zamienia się w szare zdrowie. Gdy jest to możliwe, 15% szarego zdrowia przemieni się w zwykłe zdrowie.
  • Zmiana W: Otrzymywanie obrażeń (gdy Tahm Kench nie ma żadnej tarczy) sprawia, że Tahm wypluwa pożartego stwora lub bohatera.

★ Plany na patch 9.6 i 9.7

Zmiany w patchu 9.6

RiotRepertoir przedstawił plany na patch 9.6. Przypominamy, że do wejścia aktualizacji 9.6 na serwery live poszczególne elementy mogą zostać zmodyfikowane.

Buffy

  • Ornn
  • Trundle
  • Urgot
  • Xayah
  • Caitlyn
  • Gnar
    • Cooldown W Mega Gnara: 15/13/11/9/7 ⇒ 7.
  • Hecarim
    • Właściwie bugfix: Q prawidłowo będzie zadawać dodatkowe obrażenia za stack (z czym obecnie są problemy).
  • Nautilus
    • Bazowy pancerz: 35,5 ⇒ 39.
    • Cooldown pasywu dla celu: 9/8/7/6 ⇒ 6.
  • Shen

Nerfy

  • Rek’Sai
    • Cooldown R: 100/80/60 ⇒ 100/90/80.
    • Przelicznik bonusowedo AD R: 200% ⇒ 175%.
  • Sylas
    • Przelicznik heala przy niskim poziomie HP: 200% ⇒ 175%.
  • Jayce
  • Morgana
    • Zmniejszona regeneracja zdrowia.
    • Zmniejszone obrażenia W.
  • Zoe
    • Cooldown E: 16/15/14/13/12 ⇒ 20/18,5/17/15.5/14.
    • Spowolnienie na E: 10/20/30/40/50% ⇒ 10/15/20/25/30%.
  • LeBlanc
    • Przelicznik AP Q: 0,4 ⇒ 0,3.
  • Overheal
  • Minion Dematerializer

Zmiany

  • Kayle
  • Ivern
    • Pasyw ma się aktywować bardziej responsywnie, gdy wchodzimy w krzaki.
  • Ghost Poro
  • Manamune
    • Zamiast zmian Ezreala.

Plany na patch 9.7

  • Riven
    • Jako że Riven jest obecnie dość silna, prawdopodobnie otrzyma ona nerf w patchu 9.7.
  • Zephyr
    • Riot będzie kontynuować prace nad nim w kolejnym cyklu. Na razie brak szczegółów.

★ A na koniec…

Fan art Neeko i Shyvany.

Autor: xPirateGirlx