r.

System Honoru jest źle zaprojektowany!

Temat Honoru wypływa od czasu do czasu. Mimo to Riot zdaje się całkowicie lub pośrednio ignorować to zagadnienie. Co o systemie Honoru myśli Darien? Zobaczcie sami!

Przeczytaj dziś również na How2Play w dziale League of Legends:

Co jest nie tak z systemem honoru?

Sam film jest nagrany po rosyjsku, ale dostępne są angielskie napisy. Co wynika z mocno ironicznej wypowiedzi Dariena?

  • Co znaczy zakładka “friendly”? Czy można tak zakwalifikować osobę, która niesamowicie ucieszyła się z widoku sławnego gracza? Czy to w ogóle ma sens?
  • “Helpful”?  Niby ma służyć do wyróżniania graczy, którzy nauczyli nas czegoś nowego o grze. Ale czy można to przełożyć na normalne sytuacje? Czy to, że ktoś nam uświadomi, iż: “Ej, stary! Wiedziałeś, że ult Veigara usuwa przeciwnika z gry?” coś zmieni?
  • “Teamwork”. Czy da się bez tego wygrać w tej grze? Tak na chłopski rozum – to trochę trudno. Ta kategoria powinna być zamieniona na coś, co byłoby bardziej dopasowane do rzeczywistości, np.: “za świetną grę i poprowadzenie drużyny do zwycięstwa”.

Gracz na końcu zaznacza również, że system reportowania nie jest najlepiej przemyślany i dosyć mocno kuleje przez niemożność zgłaszania ludzi za feedowanie. Bo skąd ma wiedzieć, czy ta osoba oddawała życie specjalnie, czy może po prostu miała gorszą grę (czytaj: nie umie grać).

Riot stanowczo powinien się zająć tą sprawą w najbliższej przyszłości, ponieważ sam fakt praktycznego braku nagród za punkty zbierane w setkach meczy (nie mówcie mi, że kokardka to adekwatne wyróżnienie) jest mocno nieprzyjemny.

 

A co Wy sądzicie na ten temat?