League of Legends r.

Shaco zostanie osłabiony – zmiany okazały się zbyt silne

Nie tylko Garena czekają nerfy! Jego los podzieli Shaco.

Zobacz też:

Nerfy Shaco w kolejnej aktualizacji

Meddler ogólnie dobrze ocenia zmiany Shaco – jego zdaniem wyglądają one obiecująco. Funkcjonowanie E i R spełniło oczekiwania w zakresie gameplayu.

Postać jednakże okazała się nieco za silna – prawdopodobnie więc w kolejnej aktualizacji dostaniemy zmiany.

W pierwszej kolejności Riot zamierza przetestować zabawki z Jack in the Box (W) na pierwszym poziomie. Nerfy mają nieco spowolnić czyszczenie obozów w jungli i opóźnić zdobycie trzeciego poziomu przez Shaco.

Pierwsze poprawki będą niewielkie – Riot nie chce, aby sytuacja się odwróciła i Shaco okazał się zbyt słaby.

Kiedy?

Mają one pojawić się w patchu 9.21. Jest on planowany na środę, 23 października.

Zmiany Shaco w patchu 9.20

Statystyki podstawowe

  • Bazowe AD: 66 ⇒ 63.
  • Przyrost AD na poziom: 3,5 ⇒ 3.

Backstab (pasyw)

  • Atak podstawowy wymierzony we wroga od tyłu teraz zada dodatkowe 10-25 (na poziomach 1-18) (+0,15 dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń (te obrażenia mogą trafić krytycznie).
  • Zatrute Sztylety zadają teraz dodatkowe 15-50 (na poziomach 1-18) (+0,1 AP) obrażeń od tyłu.

Deceive (Q)

  • Czas działania ukrywania się: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy.
  • Czas odnowienia: 16/15,5/15/14,5/14 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.
  • Czas odnowienia Podstępu nie skraca się już po zakończeniu działania niewidzialności i użyciu wzmocnionego ataku podstawowego.
  • Obrażenia: 10/20/30/40/50 (+0,4 dodatkowego AD)(+0,3 AP) ⇒ 25/35/45/55/65 pkt. (+0,25 dodatkowego AD).
  • Kiedy atak wzmocniony Podstępem uderzy w przeciwnika od tyłu, będzie gwarantowanym trafieniem krytycznym i zada 130% obrażeń.

Jack in the Box (W)

  • Kiedy Zabawki zostaną aktywowane, mogą teraz atakować wielu wrogów na pewnym obszarze.
  • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP) (obrażenia zadawane pojedynczym celom bez zmian).
  • Czas działania przestraszenia na jednostkach niebędących bohaterami: 2 sekundy w przypadku wszystkich jednostek niebędących bohaterami.
  • Prędkość ruchu w trakcie przestraszenia: 100 prędkości ruchu w przypadku wszystkich wrogów ⇒ 60 prędkości ruchu w przypadku stworów i potworów, 100 prędkości ruchu w przypadku bohaterów.

Two-Shiv Poison (E)

  • Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
  • Obrażenia: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 dodatkowego AD)(+0,75 AP) ⇒ 70/95/120/145/170 pkt. (+0,8 dodatkowego AD) (+0,6 AP).
  • Obrażenia wykańczające: obrażenia zwiększone o 0-50%, zależnie od brakującego zdrowia ⇒ obrażenia zwiększone o 50% w przypadku celów mających mniej niż 30% zdrowia.

Hallucinate (R)

  • Zabawki aktywują się po 2 sekundach ⇒ zabawki aktywują się natychmiastowo.
  • Obrażenia: 200/300/400 (+1,0 AP) ⇒ 150/225/300 (+0,7 AP).
  • Obrażenia obszarowe zabawek: 10/20/30 (+0,1 AP) (obrażenia zadawane pojedynczym celom bez zmian).
  • Czas działania przestraszenia: 0,75/1/1,25 sekundy ⇒ 1 sekunda.