League of Legends r.

Opis patcha 9.20

Czas poznać oficjalne zmiany w patchu 9.20. Jakie zmiany wejdą do gry?

Zobacz też:

Patch w skrócie

Nowe skórki

 

Chromy

High Noon Ashe – chromy

High Noon Darius – chromy

High Noon Hecarim – chromy

 

 

Ashe – aktualizacja voiceover

Teamfight Tactics

Opis patcha 9.20 Teamfight Tactics

 

 

Zmiany balansu

Postacie

Blitzcrank

  • Bazowy pancerz: 44 ⇒ 40.
  • Przyrost pancerza na poziom: 4 ⇒ 3,5.

Garen

  • Statystyki podstawowe
    • Przyrost prędkości ataku na poziom: 2,9% ⇒ 3,65%.
    • Zdrowie: 616,28 (+84,25 na poziom) ⇒ 620 (+84 na poziom).
  • Perseverance (pasyw)
    • Regeneracja: 2/8% (zależnie od poziomu) maksymalnego zdrowia co 5 sekund ⇒ 1,5-10,1% (na poziomach 1-18) maksymalnego zdrowia co 5 sekund.
    • Garen już biernie nie otrzymuje dwukrotnie większej regeneracji zdrowia, kiedy ma mniej niż 25/50% (zależnie od poziomu) maksymalnego zdrowia.
    • Przerwanie regeneracji:
      • Stara wersja: na 9 sekund, kiedy otrzyma obrażenia od jednostek niebędących stworami przed poziomem 11; na 4 sekundy, kiedy otrzyma obrażenia od potężnych potworów, wież lub bohaterów po poziomie 11.
      • Nowa wersja: na 7 sekund, kiedy otrzyma obrażenia od potężnych potworów, wież lub bohaterów.
  • Decisive Strike (Q)
    • Czas rzucenia skaluje się z prędkością ataku Garena i zachowuje podobnie jak atak podstawowy.
    • Naprawiono błąd sprawiający, że gdy Garen był spowolniony, czas blokady jego Q stawał się o wiele dłuższy.
  • Courage (W)
    • Odporność za każde zabójstwo: 0,33 dodatkowego pancerza i odporności na magię (maksymalnie 50 przy zabiciu 150 jednostek) ⇒ 0,25 dodatkowego pancerza i odporności na magię (maksymalnie 30 przy zabiciu 150 jednostek).
    • Zapewnia 30% dodatkowego zmniejszenia obrażeń i nieustępliwości na pierwsze 0,75 sekundy ⇒ zapewnia tarczę o wytrzymałości 10% maksymalnego zdrowia Garena i 60% nieustępliwości na pierwsze 0,75 sekundy.
  • Judgment (E)
    • Liczba obrotów: 5-10 (na poziomach 1-16) ⇒ 7 (+1 za każde 20% prędkości ataku z przedmiotów i poziomów).
    • Obrażenia zadawane przez każdy obrót: 14/18/22/26/30 (+0,36-0,4 AD) ⇒ 8/12/16/20/24 (+0-8, zależnie od poziomu) (+0,32-0,4 AD).
    • Obrażenia dodatkowe: 33% zadawane pojedynczemu wrogowi ⇒ 25% zadawane najbliższemu wrogowi.
    • Liczba obrotów wymagana do osłabienia pancerza: 4 ⇒ 6.
    • Teraz każdy obrót zapewnia ładunki Zdobywcy.
  • Demacian Justice (R)
    • Usunięto pasyw Villain (“Wróg, który ostatnio zabije sojuszniczego bohatera, staje się Czarnym Charakterem. Garen zadaje dodatkowe obrażenia nieuchronne Czarnym Charakterom równe 1% maksymalnego zdrowia celu”).
    • Umiejętność zapewnia wizję na celu na 1 sekundę, przez co nie będzie mogła zostać przerwana z powodu utraty wizji.
    • Obrażenia magiczne równe 175/350/525 (+ obrażenia magiczne w wysokości 28,6/33,3/40% brakującego zdrowia celu) ⇒ obrażenia nieuchronne równe 150/300/450 (+ obrażenia nieuchronne w wysokości 20/25/30% brakującego zdrowia celu).

Ivern

  • Zasięg autoataku: 125 (melee) ⇒ 475 (zasięgowy).
  • Brushmaker (W)
    • Nie zwiększa już zasięgu Iverna.

Lissandra

  • Pancerz: 20,216 ⇒ 22.
  • Iceborn Subjugation (pasyw)
    • Przelicznik AP: 30% ⇒ 50%.
  • Ring of Frost (W)
    • Przelicznik AP: 50% ⇒ 70%.

Pantheon

  • [Bugfix] Kometarna Włócznia (Q) i Skok z Tarczą (W) Pantheona teraz działają poprawnie po tym, jak użyje on Mrocznego Przejścia (W) Thresha w ciągu 0,2 sekundy lub wcześniej.
  • Comet Spear  (Q)
    • Bazowe obrażenia: 75/115/155/195/235 ⇒ 75/110/145/180/215.

Qiyana

  • Edge of Ixtal (Q)
    • Bazowe obrażenia: 80/100/120/140/160 ⇒ 60/85/110/135/160.

Shaco

  • Statystyki podstawowe
    • Bazowe AD: 66 ⇒ 63.
    • Przyrost AD na poziom: 3,5 ⇒ 3.
  • Backstab (pasyw)
    • Atak podstawowy wymierzony we wroga od tyłu teraz zada dodatkowe 10-25 (na poziomach 1-18) (+0,15 dodatkowych obrażeń od ataku) obrażeń (te obrażenia mogą trafić krytycznie).
    • Zatrute Sztylety zadają teraz dodatkowe 15-50 (na poziomach 1-18) (+0,1 AP) obrażeń od tyłu.
  • Deceive (Q)
    • Czas działania ukrywania się: 1,5/2,25/3/3,75/4,5 sekundy ⇒ 2,5/2,75/3/3,25/3,5 sekundy.
    • Czas odnowienia: 16/15,5/15/14,5/14 sekund ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 sekund.
    • Czas odnowienia Podstępu nie skraca się już po zakończeniu działania niewidzialności i użyciu wzmocnionego ataku podstawowego.
    • Obrażenia: 10/20/30/40/50 (+0,4 dodatkowego AD)(+0,3 AP) ⇒ 25/35/45/55/65 pkt. (+0,25 dodatkowego AD).
    • Kiedy atak wzmocniony Podstępem uderzy w przeciwnika od tyłu, będzie gwarantowanym trafieniem krytycznym i zada 130% obrażeń.
  • Jack in the Box (W)
    • Kiedy Zabawki zostaną aktywowane, mogą teraz atakować wielu wrogów na pewnym obszarze.
    • Obrażenia obszarowe: 15/20/25/30/35 (+0,1 AP) (obrażenia zadawane pojedynczym celom bez zmian).
    • Czas działania przestraszenia na jednostkach niebędących bohaterami: 2 sekundy w przypadku wszystkich jednostek niebędących bohaterami.
    • Prędkość ruchu w trakcie przestraszenia: 100 prędkości ruchu w przypadku wszystkich wrogów ⇒ 60 prędkości ruchu w przypadku stworów i potworów, 100 prędkości ruchu w przypadku bohaterów.
  • Two-Shiv Poison (E)
    • Rodzaj obrażeń: fizyczne ⇒ magiczne.
    • Obrażenia: 55/80/105/130/155 (+0,6/0,75/0,9/1,05/1,2 dodatkowego AD)(+0,75 AP) ⇒ 70/95/120/145/170 pkt. (+0,8 dodatkowego AD) (+0,6 AP).
    • Obrażenia wykańczające: obrażenia zwiększone o 0-50%, zależnie od brakującego zdrowia ⇒ obrażenia zwiększone o 50% w przypadku celów mających mniej niż 30% zdrowia.
  • Hallucinate (R)
    • Zabawki aktywują się po 2 sekundach ⇒ zabawki aktywują się natychmiastowo.
    • Obrażenia: 200/300/400 (+1,0 AP) ⇒ 150/225/300 (+0,7 AP).
    • Obrażenia obszarowe zabawek: 10/20/30 (+0,1 AP) (obrażenia zadawane pojedynczym celom bez zmian).
    • Czas działania przestraszenia: 0,75/1/1,25 sekundy ⇒ 1 sekunda.

Sona

  • Dodano pasek zasobów, żeby Sonie łatwiej było śledzić swoją umiejętność bierną (tylko Sona go widzi).

Varus

  • AD: 59 ⇒ 61.
  • Regeneracja many: 7,34 ⇒ 8.
  • Zdrowie: 499 ⇒ 500.
  • Mana: 360,48 ⇒ 360.

Viktor

  • Bugfixy
    • Statystyki Hex Rdzenia teraz aktualizują się w momencie zakupu, a nie w momencie awansu Viktora.
    • Pociski ulepszonego Promienia Śmierci (Ulepszenie: Wstrząs) mają teraz taką samą szerokość jak pocisk nieulepszonego Promienia Śmierci.
  • Siphon Power (Q)
    • Wytrzymałość tarczy: 8% jego maksymalnej many (+0,15 AP) ⇒ 30-115 (na poziomach 1-18) (+0,15 AP).
  • Gravity Field (W)
    • Augment: wrogowie ogłuszeni przez Pole Grawitacyjne są wciągani do jego środka ⇒ bezpośrednie trafienia spowalniają wrogów o 20% na 1 sekundę (nie aktywuje się przy obrażeniach rozłożonych w czasie R).
  • Chaos Storm (R)
    • Burza Chaosu będzie gonić bohaterów nawet po śmierci Viktora.
    • Burza Chaosu teraz może poruszać się nad elementami terenu.
    • Częstotliwość zadawania obrażeń: co 2 sekundy ⇒ co 1 sekundę.
    • Liczba draśnięć: 3 ⇒ 6.
    • Obrażenia co sekundę: 130/210/290 (+0,85 AP) ⇒ 65/105/145 (+0,45 AP).
    • Prędkość ruchu ulepszenia: Burza Chaosu porusza się 20% szybciej ⇒ 25% szybciej.
      • Minimalna prędkość ruchu: 200 ⇒ 250.
      • Maksymalna prędkość ruchu: 300 ⇒ 375.

Przedmioty

Locket of the Iron Solari

  • Tarcza: 45-300 (zależnie od poziomu bohatera) ⇒ 120 + 10 (na poziom).

Dodawanie znajomych przez media społecznościowe

Od tego patcha gracze nie będą już mogli wyszukiwać ani dodawać znajomych przez media społecznościowe. Po kliknięciu ikony „Dodaj znajomych” nie będzie już możliwości kliknięcia opcji „Przez portal społecznościowy”. Nie będzie też można połączyć konta League z kontem na Facebooku, żeby znaleźć znajomych.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd sprawiający, że po śmierci sojusznika, do którego Yuumi jest przywiązana, gdy jest ona pod wpływem efektu Inercji (z Klepsydry Zhonyi lub Stopera), Magiczna Kotka nie może zostać obrana za cel przez wieże do końca gry.
  • Naprawiono błąd powodujący, że rzucenie R — Nawałnicy Piór z kursorem dokładnie pod Xayah usuwało blokadę uniemożliwiająca Xayah obracanie się podczas używania tej umiejętności.
  • E — Salwa Śnieżek Nunu nie może już spowolnić wrogów więcej niż raz na jedną serię śnieżek.
  • Kiedy Wukong używa R — Cyklonu, gdy trafia go i zabija Q — Niszczyciel Skarbca Vi, jego R — Cyklon już nie będzie się psuł.
  • Czas odnowienia R — Lunarnego Skoku Diany teraz odświeża się, nawet jeśli umiejętność ta trafi wroga będącego na skraju eksplozji Q — Ciosu Półksiężyca.
  • Nie można już zobaczyć efektu wizualnego eksplozji Q — Ciosu Półksiężyca Diany we mgle wojny.
  • Neeko Zimowego Zachwytu nie będzie już traciła znacznej ilości statystyk podstawowych i zdolności używania ataków podstawowych, gdy Lulu użyje na niej W — Fanaberii, podczas gdy Neeko używa R — Skocznego Rozkwitu, będąc zakamuflowaną.
  • Kiedy Lulu spolimorfuje Gnara za pomocą W — Fanaberii tuż przed tym, jak zmieni się on z powrotem z formy Mega-Gnara do zwykłej, Gnar nie będzie zyskiwał już dodatkowych wzmocnień. Nie będzie miał również animacji ani efektów cząsteczkowych ataków i trafień krytycznych Mega-Gnara.
  • Wskaźnik możliwości wykończenia R — Uczty Cho’Gatha teraz poprawnie pojawia się na paskach zdrowia klonów.
  • Umiejętność bierna — Iluminacja Lux jest teraz poprawnie zaliczana do umiejętności nieobszarowych.