League of Legends r.

Senna: analizujemy ujawnione umiejętności

Dokładnie przyjrzeliśmy się kilkusekundowemu klipowi i wyciągnęliśmy z niego wszystko, co może opisywać prawdopodobne umiejętności Senny.

Zobacz też:

(Zagadkowa) prezentacja umiejętności Senny

Riot Games zaprezentował umiejętności Senny w grze. Film trwa zaledwie 17 sekund i przedstawia… no właśnie, co?

Teaser z Senną

Wiele o umiejętnościach Senny zdradza jej zwiastun.

 

Analiza umiejętności Senny

To nie jest oficjalny spis umiejętności!

Pasyw

Przypomina pasyw Thresha.

Zabijani bohaterowie pozostawiają za sobą duszę w formie upiora. Od czasu do czasu również umierające stwory pozostawiają dusze. Senna może się zatrzymać i wchłonąć duszę, prawdopodobnie ją oczyszczając (Czarna Mgła zmienia kolor na świetlisty, gdy dotyka Senny). Prawdopodobnie dusze zwiększają statystyki Senny (jak u Thresha) – nie znamy jednak szczegółów na ten temat.

W przypadku Thresha bohaterowie zawsze zostawiają jedną duszę, epickie stwory – dwie dusze, ale małe miniony i potwory mają tylko 33% szans na zostawienie jednej duszy. Możliwe, że podobnie będzie to działać w przypadku Senny.

Pasyw – upiory pozostawione po ciałach wrogów (u góry) i minionku (u dołu)

Pasyw – wchłonięcie upiora przez Sennę

Q

Skill bardzo podobny do [Q] Luciana.

Wystrzeliwuje pocisk w linii, zadając obrażenia celowi. Umiejętność nawiązuje do zwiastunu Senny.

[Q] może być używane podczas [E].

[Q] – przed wystrzałem

[Q] – po wystrzeleniu

W

Trochę jak [E] Zoe.

Senna rzuca w wybranym kierunku upiora, w linii prostej. Możliwe, że jest to skillshot. Upiór zadaje obrażenia trafionemu celowi i tworzy wokół niego okrąg. Po chwili cel zostaje zrootowany.

Zasięg [W] przypomina zasięgiem [Q] Nidalee. Jest dość duży.

[W] może być używane podczas [E].

[W] – wystrzelenie upiora w trakcie działania [E]

[W] – upiór, który zaraz trafi Thresha

 

E

Poniekąd jak [W] Akali czy [W] Pyke’a.

Senna otacza się Czarną Mgłą. Po krótkiej chwili zamienia się w upiora, a wokół niej powstaje okrąg wypełniony Czarną Mgłą. Sojusznicy, którzy w nią wejdą, zyskują niewidzialność/niewrażliwość [?] oraz prawdopodobnie jakiś bonus do prędkości ataku czy ruchu.

Sojusznicy, którzy opuszczą okrąg, zostawiają za sobą ślad Czarnej Mgły. Być może zwiększa on prędkość ruchu Senny do sojusznika. Warto jednak zwrócić uwagę, że Senna podąża dokładnie tą samą ścieżką, którą poruszał się Lucian (do czasu użycia przez nią Q). Istnieje możliwość, że umiejętność ta stanowi rodzaj przyczepienia się do wroga (jak w przypadku Yuumi). By jednak poznać szczegóły działania [E], musimy poczekać na oficjalne ujawnienie umiejętności.

[E] – przemiana w upiora, okrąg dookoła Senny i ślad za Lucianem

R

Ult… Jhina? Tylko z tarczą. Unikalna umiejętność jak na Ligę.

Senna wyciąga swoją broń i celuje w szeroki obszar przed sobą. Pocisk z Czarnej Mgły przeszywa cały obszar, zadając obrażenia wrogom i nakładając tarczę na siebie oraz sojuszników, przez których przejdzie pocisk. Tarcza wygląda na zwykłą tarczę  taką, jaką zapewnia czar Bariery, być może zapewnia bonusową prędkość ruchu.

[R] – ładuje się…

[R] – moment wystrzelenia; obrażenia dla wrogów i tarcza dla Senny i jej sojusznika, Luciana