League of Legends r.

Rework Volibeara: poprawki i planowane zmiany

Riot Lutzburg podzielił się zmianami, które wkrótce zostaną dodane do reworku Volibeara.

Zobacz też:

Zmiany mechaniki

Statystyki podstawowe

  • Bazowe AD zmniejszone z 60 do 57.

The Relentless Storm (pasyw)

  • Prędkość ataku za stack zwiększona z 3% do 5% (limit zwiększony z 15% do 25%).

Thundering Smash (Q)

  • Obrażenia zmniejszone z 25-125 do 20-100.
  • Reset CC aktywuje się teraz, nawet jeśli został przerwany animacją ataku.
  • Q “przyczepia się” do stworów tak, aby zachować spójność umiejętności między każdym z jej celów.

Sky Splitter (E)

  • E zapewnia teraz wizję na danym obszarze, kiedy trafi w powierzchnię.

Zalecane przedmioty

  • Zaktualizowano zalecane przedmioty (zawierają m.in. Trinity Force).

Efekty wizualne

Ogólne

  • Użycie ctrl + 5 sprawi, że Volibear uderzy w swoją pierś i zaryczy, stojąc na dwóch łapach.
  • Spowolnienie z E i R teraz nakłada uniwersalne efekty wizualne na odpowiednie cele.
  • Tekstury poszczególnych elementów zostały poprawione.
  • Poprawiono przekształcanie poszczególnych animacji.
  • Zmniejszono przezroczystość modelu bohatera w trakcie ulta.

Skórki

  • Captain Volibear:
    • w ekranie wczytywania nie jest już zasłonięty przez łokieć Trundle’a,
    • sierść w grze nie ma już miętowej barwy,
    • używa teraz animacji uderzania na atakach podstawowych zamiast machnięć.
  • Runeguard Volibear:
    • na splash arcie dodano brodę,
    • kolce są teraz dłuższe i bardziej przerażające.
  • Thousand-Pierced Bear nie wykorzystuje już niebieskich efektów skórki podstawowej.
  • Poprawiono efekty w poszczególnych skórkach.

Błędy

  • Animacja ataku Q nie jest już przerywana przez spowolnienia lub atakujące wieże (w trakcie ulta).
  • Volibear nie wstrzymuje już ostatniego ataku ani komendy ruchu po użyciu R.
  • Przeliczniki AP umiejętności E i R odpowiadają teraz wskazówkom.
  • Poprawiono bugi efektów specjalnych.