Zobacz też:
- Czy pojawią się nowe, ciekawsze wydarzenia? Wrócą eventy z trybami gry!
- Rioter Adriaan Noordzij potwierdza: w tym roku odbędą się jeszcze dwa eventy
- W przyszłym roku eventy będą rozłożone inaczej niż w 2019. Dodatkowo Riot planuje “buffy” dla przepustek
- Tryby gry i wydarzenia: które się sprawdzają? Dodatkowo: ARURF jeszcze w tym roku
- Dlaczego tryby rotacyjne nie są dostępne? Czy pojawią się w grach niestandardowych?
- Kiedy odbędzie się kolejny Clash?
ARURF nie w 9.18
Na PBE trwają testy ARURF-a. Nie oznacza to jednak, że pojawi się on w najbliższej aktualizacji. Przypominamy, że poinformował o tym rioter Fearless:
ARURF nie wróci w patchu 9.18. Planujemy przywrócić go nieco później w tym roku, jednak jako że mamy teraz spokojniejszą przestrzeń do testów, by upewnić się, że wszystko działa stabilnie na Worldsy, uznaliśmy, że teraz jest świetna okazja do sprawdzenia wszelkich problemów.
Oznacza to, że ARURF pojawi się w dalszej części roku. Możliwe, że stanie się to podczas wydarzenia związanego z Worldsami – tym bardziej, że Riot poinformował, że chce ulepszyć eventy i ponownie połączyć je ze specjalnymi trybami gry (przeczytaj więcej: Czy pojawią się nowe, ciekawsze wydarzenia? Wrócą eventy z trybami gry!).
Patch 9.18 – kiedy?
Patch 9.18 to najbliższa aktualizacja, która jest planowana na nadchodzącą środę, 11 września.
ARURF – zmiany
Zostaną utrzymane zmiany z poprzednich edycji (smoki, katapulta).
Bohaterowie
Pyke
- Uzdrowienie: 100% ⇒ 80%.
- Obrażenia: 100% ⇒ 95%.
Sona
- Uzdrowienie: 100% ⇒ 82%.
Systemy
Starszy Smok
- Pojawia się w 8 minucie (nie w 5 minucie).
- Podstawowy czas trwania buffa: 150 sekund ⇒ 120 sekund.
- Ulepszony czas trwania buffa: 300 sekund ⇒ 180 sekund.
Wieże
- Liczba punktów zdrowia jednej płyty opancerzenia: 1000 ⇒ 500-1500 (zależnie od płyty).
- Nagroda za zniszczenie płyty opancerzenia: 160 złota (660 za cztery) ⇒ 300 złota.
Runy
Transcendence
- Poziom aktywacji bonusowej redukcji cooldownu: 10 ⇒ 15.
- Każdy procent skrócenia czasu odnowienia, który przekracza limit skróconego czasu odnowienia, zostaje zmieniony na adaptacyjną premię wynoszącą 1.2 pkt. obrażeń od ataku lub 2 AP ⇒ 0,5 AP.
Gathering Storm
- Odstęp między przyrostem: 4,5 ⇒ 6.