League of Legends r.

Dlaczego tryby rotacyjne nie są dostępne? Czy pojawią się w grach niestandardowych?

Rotacyjne tryby gry zniknęły już dłuższy czas temu i... cóż, nie ma na razie żadnych znaków, żeby miały wrócić. Dlaczego tak się stało?

Zobacz też:

W nowym Spytaj Riot wyjaśniono, że rotacyjne tryby gry wymagają olbrzymiej ilości pracy:

  • konieczność testowania nowych i zreworkowanych bohaterów,
  • konieczność testowania wzajemnej zależności poszczególnych umiejętności,
  • konieczność testowania przedmiotów, run i skórek.

Jakiekolwiek problemy wynikające z powyższych wynikają dużej ingerencji w kod gry.

Trudno jednocześnie testować i pracować nad trybami, które pojawiają się tak często, jak miało to miejsce w rotacyjnej kolejce trybów. Z tego powodu często tryby te tworzono w sposób prowizoryczny.

Niektórzy gracze nalegają też, żeby Riot udostępnił możliwość korzystania z rotacyjnych trybów w ramach gier niestandardowych – w końcu wtedy błędy można by zobaczyć. Niestety twórcy gry nadal nie planują wprowadzenia takiego udogodnienia. Riot nie zamierza celowo udostępniać rozgrywki z bugami:

[…] chcemy, abyście mieli poczucie wysokiej jakości League, niezależnie od sposobu, w jaki gracie.

Dodatkowo niektóre błędy potrafią wpływać na cały serwer – co oznacza, że utrudniałyby nie tylko gry niestandardowe, ale wszystkie aktualnie rozgrywane gry.