Zobacz też:
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw) – zmiany systemowe
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępni bohaterowie
- Teamfight Tactics: Rise of the Elements (drugi zestaw): dostępne przedmioty
Kiedy Rise of the Elements (drugi zestaw) wchodzi na serwery live?
Rise of the Elements trafi na serwery live w patchu 9.22. Jest on planowany na środę, 6 listopada. Nowy zestaw może zostać udostępniony w dniu patcha lub w kolejnych dniach w jego trakcie.
Żywioły
Cloud
- Wszyscy sojusznicy otrzymują szansę na unik.
- 2 jednostki: 15% szans,
- 3 jednostki: 20% szans,
- 4 jednostki: 30% szans.
Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Janna, Qiyana (jeden z wariantów), Yasuo.
Crystal
- Bohaterowie Crystal mają maksymalną liczbę obrażeń, którą mogą otrzymać od pojedynczego ataku.
- 2 jednostki: 100 maksymalnych obrażeń,
- 4 jednostki: 60 maksymalnych obrażeń.
Postacie: Ashe, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Skarner, Taric.
Desert
- Redukuje pancerz wroga.
- 2 jednostki: 50% redukcji pancerza,
- 4 jednostki: 90% redukcji pancerza.
Postacie: Azir, Kha’Zix, Renekton, Sivir.
Electric
- Elektryczni bohaterowie rażą prądem pobliskie jednostki, gdy zadają lub otrzymują trafienia krytyczne.
- 2 jednostki: 70 obrażeń,
- 3 jednostki: 250 obrażeń,
- 4 jednostki: 500 obrażeń.
Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Ornn, Volibear, Zed.
Glacial
- Ataki podstawowe jednostek Glacial mają szansę na ogłuszenie celu na 1,5 sekundy.
- 2 jednostki: 20% szans na ogłuszenie,
- 4 jednostki: 40% szans na ogłuszenie,
- 6 jednostek: 60% szans na ogłuszenie.
Postacie: Braum, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Ezreal, Olaf, Warwick, Volibear.
Inferno
- Podpala pole pod celem na 5 sekund i zadaje obrażenia magiczne celowi.
- 3 jednostki: 80% obrażeń,
- 6 jednostek: 175% obrażeń,
- 9 jednostek: 275% obrażeń.
Postacie: Annie, Brand, Diana, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Kindred, Qiyana (jeden z wariantów), Varus, Zyra.
Light
- Kiedy jednostka Light umrze, pozostałe jednostki Light otrzymują dodatkową prędkość ataku i są uzdrowione o 25% maksymalnego zdrowia.
- 3 jednostki: 10% prędkości ataku,
- 6 jednostek: 20% prędkości ataku,
- 9 jednostek: 35% prędkości ataku.
Postacie: Aatrox, Elementalist Lux (jeden z wariantów), Jax, Nasus, Soraka, Vayne, Yorick.
Mountain
- Na początku walki losowy sojusznik otrzymuje tarczę z 1500 HP.
- Wymagane dwie jednostki.
Postacie: Malphite, Taliyah, Qiyana (jeden z wariantów).
Ocean
- Wszyscy sojusznicy otrzymują dodatkową manę co 4 sekundy.
- 2 jednostki: 15 many,
- 4 jednostki: 30 many,
- 6 jednostek: 50 many.
Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Nami, Nautilus, Qiyana (jeden z wariantów), Syndra, Thresh, Vladimir.
Poison
- Bohaterowie Poison nakładają neurotoksynę, gdy zadają obrażenia. Zwiększa to koszt many umiejętności celu o 50%.
- Wymagane 3 jednostki.
Postacie: Dr Mundo, Kog’Maw, Singed, Twitch.
Shadow
- Jednostki Shadow zadają zwiększone obrażenia przez 5 sekund na początku walki. Odświeża się to przy zabójstwie lub asyście.
- 2 jednostki: obrażenia zwiększone o 50%, własne zabójstwo lub asysta,
- 4 jednostki: obrażenia zwiększone o 100%, zabójstwo lub asysta dowolnej jednostki Shadow.
Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Kindred, Malzahar, Master Yi, Sion, Veigar.
Steel
- Jeśli HP jednostki Steel spadnie poniżej 50%, otrzymuje ona niewrażliwość na obrażenia na kilka sekund.
- 2 jednostki: 2 sekundy,
- 3 jednostki: 3 sekundy,
- 4 jednostki: 4 sekundy.
Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Nocturne, Rek’Sai.
Woodland
- Na początku walki losowa jednostka Woodland tworzy kopię siebie.
- Wymagane 3 jednostki.
Postacie: Elementalist Lux (jeden z wariantów), Ivern, LeBlanc, Maokai, Neeko.
Klasy
Alchemist
- Jednostki Alchemist ignorują kolizje i nigdy nie przestają się poruszać.
- Wymagana 1 postać.
Postacie: Singed.
Assassin
- Na początku walki jednostki Assassin doskakują do najbardziej oddalonego wroga. Jednostki te zdobywają bonusowe obrażenia z trafienia krytycznego i szansę na trafienie krytyczne.
- 3 jednostki: +75% obrażeń z trafienia krytycznego, +10% szans na trafienie krytyczne,
- 6 jednostek: +150% obrażeń z trafienia krytycznego, +20% szans na trafienie krytyczne.
Postacie: Diana, Kha’Zix, LeBlanc, Nocturne, Qiyana (wszystkie warianty), Zed.
Avatar
- Element Avatara liczy się podwójnie dla bonusów cech.
Postacie: Elementalist Lux (wszystkie warianty).
Berserker
- Na początku walki jednostki Berserker doskakują do najbliższego wroga. Jednostki te mają szansę na trafienie wszystkich jednostek w stożku przed sobą za pomocą ataków.
- 3 jednostki: 45% szans,
- 6 jednostek: 100% szans.
Postacie: Dr Mundo, Jax, Olaf, Renekton, Sion, Volibear.
Blademaster
- Ataki podstawowe jednostek Blademaster mają 40% szans na aktywowanie dodatkowego ataku przeciwko swojemu celowi. Te dodatkowe ataki zadają obrażenia takie, jak ataki podstawowe, i aktywują efekty on-hit.
- 2 jednostki: jeden dodatkowy atak,
- 4 jednostki: dwa dodatkowe ataki,
- 6 jednostek: trzy dodatkowe ataki.
Postacie: Aatrox, Master Yi, Sivir, Yasuo.
Druid
- Jednostki Druid regenerują 40 HP co sekundę.
- Wymagane 2 jednostki.
Postacie: Ivern, Maokai, Neeko.
Mage
- Jednostki Mage mają procentową szansę na rzucenie dwóch umiejętności zamiast jednej.
- 3 jednostki: 50% szans,
- 6 jednostek: 100% szans.
Postacie: Brand, LeBlanc, Syndra, Taliyah, Veigar, Vladimir.
Mystic
- Wszyscy sojusznicy otrzymują zwiększoną odporność na obrażenia magiczne.
- 2 jednostki: 40 MR,
- 4 jednostki: 120 MR.
Postacie: Janna, Master Yi, Nami, Soraka.
Predator
- Natychmiastowo zabija cel, który ma poniżej 25% zdrowia.
- Wymagane 3 jednostki.
Postacie: Kog’Maw, Rek’Sai, Skarner, Warwick.
Ranger
- Co 3 sekundy jednostki Ranger mają procentową szansę na podwojenie swojej prędkości ataku na 3 sekundy.
- 2 jednostki: 30% szans,
- 4 jednostki: 60% szans,
- 6 jednostek: 100% szans.
Postacie: Ashe, Ezreal, Kindred, Twitch, Vayne, Varus.
Summoner
- Jednostki Summoner mają zwiększoną ilość HP i czas trwania.
- 3 jednostki: zwiększenie o 40%,
- 6 jednostek: zwiększenie o 100%.
- Jeśli bohater Summoner jest martwy, wcześniej przywołane przez niego jednostki zadają teraz taką samą liczbę obrażeń, jaką zadawałaby postać, które je przywołała.
Postacie: Annie, Azir, Malzahar, Yorick, Zed, Zyra.
Warden
- Jednostki Warden posiadają zwiększony pancerz.
- 2 jednostki: +125% pancerza,
- 4 jednostki: +275% pancerza,
- 6 jednostek: +450% pancerza.
Postacie: Braum, Malphite, Nasus, Nautilus, Ornn, Taric, Thresh.