Potyczki Taktyczne r.

TFT – Festiwal Bestii: nowe cechy

W Festiwalu Bestii powitamy siedem nowych cech.

Zobacz też:

Czym jest Festiwal Bestii?

Festiwal Bestii to druga część czwartej rotacji Teamfight Tactics (pierwszą częścią były Losy). Rozpocznie się ona w patchu 11.2, tj. w czwartek, 21 stycznia 2021 r. (zobacz Harmonogram patchów w 2021 roku).

Nowe cechy

Baśniowi

Próg: 3.

Wzmocnienie: każdy baśniowy uzyskuje dodatkowy, unikalny efekt, który wzmacnia ich umiejętności, gdy cecha jest aktywna. Nautilus zyskuje redukcję obrażeń po ogłuszeniu przeciwnika, Neeko – zwiększenie obrażeń w finalnym wybuchu, a Cho’Gath podrzuca całą planszę.

Bohaterowie: Cho’Gath, Nautilus, Neeko.

Chojrak

Próg: 1.

Wzmocnienie: Samira nie ma many, polega na swoim systemie kombinacji. Po każdym ataku podstawowym obraca się w kierunku nowego celu, zyskuje krótkotrwałą tarczę i strzela dwa razy, zwiększając w trakcie tego procesu wartość kombinacji. Gdy osiągnie rangę S, odpala grad kul, ścinając każdego pechowca, który znalazł się w zasięgu jej celowników.

Bohater: Samira (cecha unikalna).

Kat

Progi: 2/3/4.

Wzmocnienie: zwiększają ilość zadawanych obrażeń na późnym etapie gry; podobne do dawnych walkirii (kat dysponuje jednak pogłębionymi i bardziej elastycznymi punktami krytycznymi).

Bohaterowie: Kayle, Kindred, Xayah.

Kowal

Próg: 1.

Wzmocnienie: po udziale w walce Ornn zaczyna tworzyć Artefakty. Im wyższy jest jego poziom gwiazdek, tym szybciej tworzy te nowe przedmioty. Po ukończeniu przedmiot pojawi się i będzie można wyposażyć w niego dowolnego sojusznika, który ma wolne miejsce i nie został jeszcze wyposażony w Artefakt. Artefakty to całkowicie nowe, wyjątkowe przedmioty, które można uzyskać tylko od Ornna.

Przykładowe Artefakty:

 

  • Rakietowa Pięść (+15 pkt. many, +25 pkt. pancerza, +200 pkt. zdrowia): na początku walki właściciel przyciąga najdalszego wroga na dystans walki wręcz, ogłuszając go na 1,5 sekundy. Sojusznicy w zasięgu będą priorytetować atakowanie tego wroga.
  • Muramana (+20 pkt. obrażeń od ataku, +20 pkt. prędkości ataku, +15 pkt. many): gdy właściciel rzuci swoje zaklęcie po raz pierwszy w walce (każdej), odzyskuje 100 punktów many.
  • Moc Trójcy (+33 pkt. do każdej statystyki poza zdrowiem, +333 pkt. zdrowia).

Bohater: Ornn (cecha unikalna).

Pogromca

Progi: 2/4/6.

Wzmocnienie: im niższy jest poziom zdrowia pogromcy, tym większą kradzieżą życia dysponuje. Im niższy poziom zdrowia ma cel atakowany przez pogromcę, tym więcej obrażeń pogromca mu zadaje.

Bohaterowie: Darius, Olaf, Samira, Tryndamere, Zed.

Smocza Dusza

Progi: 3/6/9.

Przedmiot: Duch Smoka (Różdżka + Szpatułka).

Wzmocnienie: cecha zapewnia bohaterom potężne smocze wzmocnienie, które podnosi statystyki i umożliwia potężny atak smoczym tchnieniem.

Bohaterowie: Aurelion Sol, Brand, Braum, Olaf, Shyvana, Swain, Tristana.

Wysysacze

Progi: 2/4.

Wzmocnienie: zapewnienie przetrwania drużynie poprzez tworzenie wyjątkowych osiłków wysysaczy, którzy mogą leczyć się z odniesionych obrażeń. Gdy cecha jest aktywna, cała drużyna otrzyma pewien poziom leczenia poprzez zadawane obrażenia, jednak w przypadku wysysaczy ten poziom jest o wiele wyższy.

Bohaterowie: Morgana, Nasus, Swain, Vladimir.