Kolejna aktualizacja ze zmianami Teamfight Tactics!
Zobacz też:
Systemy
Progi ulepszeń klas
- Gunslinger: 6 ⇒ rewolwerowcy mają szansę na zaatakowanie dodatkowe 3 razy.
- Brawler: 6 ⇒ wszystkie osiłki zyskują 1200 pkt. dodatkowego zdrowia.
- Shapeshifter: 6 ⇒ zmiennokształtni zyskują 120% dodatkowego zdrowia w momencie zmiany postaci.
- Blademaster: 9 ⇒ mistrzowie miecza mają szansę na wyprowadzenie 4 dodatkowych ataków.
System rzędu wygranych/przegranych
- Progi premii za serie zwycięstw/porażek: 2/5/8 ⇒ 2/4/7.
Obrażenia zadawane graczom
- Obrażenia zadawane przez pająki/golema mistrzów żywiołów: 2 pkt. ⇒ 1 pkt.
- Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 3 pkt. ⇒ 2 pkt.
- Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 5. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
- Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 3. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
- Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 5 pkt. ⇒ 4 pkt.
- Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 5. kategorii: 6 pkt. ⇒ 5 pkt.
- Obrażenia zadawane przez trzygwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 7 pkt. ⇒ 6 pkt.
Karuzela
- Liczba dostępnych jednostek: 10 ⇒ 9.
Postacie
Zobacz też: Teamfight Tactics (TFT) 9.15: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.15)
Postacie tieru 2
Blitzcrank
- Mana: 150 pkt. ⇒ 125 pkt.
Postacie tieru 3
Ashe
- Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.
Morgana
- Czas rzucenia umiejętności: 0,35 sek. ⇒ 0,5 sek. (taki jak u wszystkich innych bohaterów).
Postacie tieru 4
Kindred
- Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.
Postacie tieru 5
Karthus
- Obrażenia umiejętności Karthusa: 350/600/850 pkt. ⇒ 400/700/1000 pkt.
- Liczba celów umiejętności Karthusa: 4/7/10 ⇒ 5/9/13.
Yasuo
- Obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒ 75 pkt.
Przedmioty
Zobacz też: Teamfight Tactics (TFT) 9.15: dostępne przedmioty
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.15)
Hush
- Czas trwania silence’a: 5 sekund ⇒ 3 sekundy.
Ionic Spark
- Obrażenia: 200 ⇒ 150.
Locket of the Iron Solari
- Daje tarczę o wartości 200 HP ⇒ daje tarczę o wartości 250 HP na 4 sekundy.
Statikk Shiv
- Obrażenia: 100 ⇒ 90.
Klasy i pochodzenia
Zobacz też: Teamfight Tactics (TFT) 9.15: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.15)
Assassin
- Zabójcy skaczą wcześniej i szybciej.
- Bohaterowie niebędący zabójcami poruszają się wolniej na początku walki.
- Zabójców można obrać za cel wcześniej.
- Evelynn
- Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 70 pkt.
- Obrażenia umiejętności: 200/250/350 pkt. ⇒ 200/300/400 pkt.
- Katarina
- Liczba celów umiejętności: 3/5/7 ⇒ 4/6/8
- Rengar
- Obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒ 70 pkt.
- Prędkość ataku: 0,55 jedn. ⇒ 0,60 jedn.
- Dodatkowa prędkość ataku po użyciu umiejętności: 0,3/0,5/0,7 jedn. ⇒ 0,4/0,7/1,0 jedn.
Demon
- Demony: 25%/50%/85% szansy na wypalenie many ⇒ 20%/35%/60% szansy na wypalenie many.
- Varus
- Obrażenia umiejętności: 400/600/800 pkt. ⇒ 300/550/800 pkt.
- Aatrox
- Obrażenia umiejętności: 400/700/1000 pkt. ⇒ 250/600/950 pkt.
- Zdrowie: 750 pkt. ⇒ 700 pkt.
- Morgana
- Obrażenia umiejętności: 300/375/450 pkt. ⇒ 200/325/450 pkt.
Dragon
- Smoki: niewrażliwość na obrażenia magiczne równa 100% ⇒ niewrażliwość na obrażenia magiczne równa 83%.
- Shyvana
- Pancerz: 20 pkt. ⇒ 30 pkt.
- Aurelion Sol
- Zdrowie: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
- Obrażenia umiejętności: 250/450/650 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.
Elementalist
- Lissandra
- Obrażenia umiejętności: 150/200/250 pkt. ⇒ 150/275/400 pkt.
- Brand
- Obrażenia umiejętności: 175/325/475 pkt. ⇒ 200/375/550 pkt.
Guardian
- Strażnicy: (2) 40 pkt. pancerza za każdy ładunek ⇒ (2) 50 pkt. pancerza za każdy ładunek. Strażnicy nie wzmacniają samych siebie.
- Braum
- Pancerz: 25 pkt. ⇒ 75 pkt.
- Leona
- Pancerz: 55 pkt. ⇒ 100 pkt.
Knight
- Rycerze blokują 20/40/80 pkt. obrażeń od ataków podstawowych ⇒ wasza drużyna ignoruje 15/30/55 pkt. obrażeń ze wszystkich źródeł.
- Darius
- Pancerz: 25 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Garen
- Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Mordekaiser
- Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Sejuani
- Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Czas działania ogłuszenia umiejętności: 2/3,5/5 sek. ⇒ 2/4/6 sek.
- Kayle
- Zdrowie: 800 pkt. ⇒ 750 pkt.
- Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
Ninja
- Premia wynikająca z cechy „ninja”: (1) +40% obrażeń od ataku / (4) +80% obrażeń od ataku ⇒ (1) +40 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności / (4) +60 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
- Shen
- Prędkość ataku: 0,6 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
- Zed
- Prędkość ataku: 0,6 jedn. ⇒ 0,65 jedn.
- Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.
- Kennen
- Obrażenia umiejętności: 400/650/900 pkt. ⇒ 225/450/675 pkt.
- Akali
- Obrażenia umiejętności: 200/375/550 pkt. ⇒ 150/275/400 pkt.
Noble
- Szlachcice: 100 pkt. pancerza/+35 pkt. zdrowia przy trafieniu ⇒ 60 pkt. pancerza i odporności na magię/+35 pkt. zdrowia przy trafieniu.
- Vayne
- Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
- Prędkość ataku: 0,65 jedn. ⇒ 0,75 jedn.
- Garen
- Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Prędkość ataku: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
- Obrażenia umiejętności: 450/585/720 pkt. ⇒ 360/585/810 pkt.
- Naprawiono błąd powodujący, że nie mógł się ruszać podczas wirowania.
Pirate
- Piraci: średnia liczba sztuk złota na skrzynię: 1,6 ⇒ 1,75.
- Graves
- Prędkość ataku: 0,5 jedn. ⇒ 0,55 jedn.
- Twisted Fate
- Zwiększono prędkość rzucania umiejętności.
- Obrażenia umiejętności: 100/150/200 pkt. ⇒ 150/250/350 pkt.
Void
- Premia wynikająca z cechy „mieszkaniec Pustki”: wszystkie wasze jednostki ignorują 50% pancerza ⇒ mieszkańcy Pustki zadają teraz obrażenia nieuchronne.
- Kassadin
- Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 55 pkt.
- Prędkość ataku: 0,65 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
- Kha’Zix
- Obrażenia umiejętności zadawane nieodizolowanym celom: 150/250/350 pkt. ⇒ 150/300/450 pkt.
- Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
- Rek’Sai
- Obrażenia od ataku: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.
- Obrażenia od ataku: 150/250/350 pkt. ⇒ 200/350/500 pkt.
- Leczenie z umiejętności: 300/400/500 pkt. ⇒ 150/300/450 pkt.
- Cho’Gath
- Prędkość ataku: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
- Obrażenia umiejętności: 200/400/600 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.
- Czas działania podrzucenia umiejętności: 1,5/2/2,5 sek. ⇒ 1,5/1,75/2 sek.
Yordle
- Yordlowie: (3) 25% szansy na unik / (6) 60% szansy na unik ⇒ (3) 30% szansy na unik / (6) 55% szansy na unik. Yordlowie unikają również efektów przy trafieniu.
- Lulu
- Pancerz: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
- Veigar
- Zdrowie: 450 pkt. ⇒ 500 pkt.
- Gnar
- Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.
Zmiany efektów wizualnych i poprawa czytelności
- Akali: poprawiono efekty wizualne umiejętności bohaterki, żeby lepiej odpowiadały jej prawdziwemu obszarowi trafienia.
- Gangplank: poprawiono stawianie beczek; teraz utrzymują się one, jeśli GP zginie po zapaleniu lontu.
- Kayle: dodano efekty wizualne użycia umiejętności i poprawiono efekty wizualne ataku podstawowego.
- Kennen: zmieniono animację odtwarzaną podczas rzucania umiejętności.
- Morgana: zwiększono czas rzucenia umiejętności, żeby odpowiadał czasowi rzucenia umiejętności innych bohaterów.
- Sejuani: zmieniono animację odtwarzaną podczas rzucania umiejętności.
- Volibear: zmieniono animację odtwarzaną podczas trafienia krytycznego.
Naprawione błędy
- Rek’Sai będzie teraz leczona przez Redemption, gdy jest Zanurzona.
- Przedmiot Darkin nie będzie już dawał many demonom, jeśli wyposaży się w niego bohatera w fazie bitwy.
- Vayne nie może już nakładać efektu Silver Bolts na jednostki znajdujące się w Spirit Refuge Shena.
- Frozen Heart nie będzie już psuło się na czas jednej rundy, kiedy sprzeda się jednostkę, która je posiada.
- Dragon’s Claw nie będzie już zmniejszał obrażeń od umiejętności bohaterów, które zadają obrażenia nieuchronne.
- Przycisk „Zagraj ponownie” zaprowadzi was z powrotem do tej samej kolejki, w której przed chwilą rozegraliście grę.
- Czat głosowy i grupa pozostaną bez zmian na przestrzeni wielu gier.