Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: opis patcha 9.15

Kolejna aktualizacja ze zmianami Teamfight Tactics!

Zobacz też:

Systemy

Progi ulepszeń klas

  • Gunslinger: 6 ⇒ rewolwerowcy mają szansę na zaatakowanie dodatkowe 3 razy.
  • Brawler: 6 ⇒ wszystkie osiłki zyskują 1200 pkt. dodatkowego zdrowia.
  • Shapeshifter: 6 ⇒ zmiennokształtni zyskują 120% dodatkowego zdrowia w momencie zmiany postaci.
  • Blademaster: 9 ⇒ mistrzowie miecza mają szansę na wyprowadzenie 4 dodatkowych ataków.

System rzędu wygranych/przegranych

  • Progi premii za serie zwycięstw/porażek: 2/5/8 ⇒ 2/4/7.

Obrażenia zadawane graczom

  • Obrażenia zadawane przez pająki/golema mistrzów żywiołów: 2 pkt. ⇒ 1 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 3 pkt. ⇒ 2 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez jednogwiazdkowego bohatera 5. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 3. kategorii: 4 pkt. ⇒ 3 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 5 pkt. ⇒ 4 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez dwugwiazdkowego bohatera 5. kategorii: 6 pkt. ⇒ 5 pkt.
  • Obrażenia zadawane przez trzygwiazdkowego bohatera 4. kategorii: 7 pkt. ⇒ 6 pkt.

Karuzela

  • Liczba dostępnych jednostek: 10 ⇒ 9.

Postacie

Zobacz też: Teamfight Tactics (TFT) 9.15: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.15)

Postacie tieru 2

Blitzcrank

  • Mana: 150 pkt. ⇒ 125 pkt.

Postacie tieru 3

Ashe

  • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.

Morgana

  • Czas rzucenia umiejętności: 0,35 sek. ⇒ 0,5 sek. (taki jak u wszystkich innych bohaterów).

Postacie tieru 4

Kindred

  • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 60 pkt.

Postacie tieru 5

Karthus

  • Obrażenia umiejętności Karthusa: 350/600/850 pkt. ⇒ 400/700/1000 pkt.
  • Liczba celów umiejętności Karthusa: 4/7/10 ⇒ 5/9/13.

Yasuo

  • Obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒ 75 pkt.

Przedmioty

Zobacz też: Teamfight Tactics (TFT) 9.15: dostępne przedmioty
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.15)

Hush

  • Czas trwania silence’a: 5 sekund ⇒ 3 sekundy.

Ionic Spark

  • Obrażenia: 200 ⇒ 150.

Locket of the Iron Solari

  • Daje tarczę o wartości 200 HP ⇒ daje tarczę o wartości 250 HP na 4 sekundy.

Statikk Shiv

  • Obrażenia: 100 ⇒ 90.

Klasy i pochodzenia

Zobacz też: Teamfight Tactics (TFT) 9.15: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.15)

Assassin

  • Zabójcy skaczą wcześniej i szybciej.
  • Bohaterowie niebędący zabójcami poruszają się wolniej na początku walki.
  • Zabójców można obrać za cel wcześniej.
  • Evelynn
    • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 70 pkt.
    • Obrażenia umiejętności: 200/250/350 pkt. ⇒ 200/300/400 pkt.
  • Katarina
    • Liczba celów umiejętności: 3/5/7 ⇒ 4/6/8
  • Rengar
    • Obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒ 70 pkt.
    • Prędkość ataku: 0,55 jedn. ⇒ 0,60 jedn.
    • Dodatkowa prędkość ataku po użyciu umiejętności: 0,3/0,5/0,7 jedn. ⇒ 0,4/0,7/1,0 jedn.

Demon

  • Demony: 25%/50%/85% szansy na wypalenie many ⇒ 20%/35%/60% szansy na wypalenie many.
  • Varus
    • Obrażenia umiejętności: 400/600/800 pkt. ⇒ 300/550/800 pkt.
  • Aatrox
    • Obrażenia umiejętności: 400/700/1000 pkt. ⇒ 250/600/950 pkt.
    • Zdrowie: 750 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Morgana
    • Obrażenia umiejętności: 300/375/450 pkt. ⇒ 200/325/450 pkt.

Dragon

  • Smoki: niewrażliwość na obrażenia magiczne równa 100% ⇒ niewrażliwość na obrażenia magiczne równa 83%.
  • Shyvana
    • Pancerz: 20 pkt. ⇒ 30 pkt.
  • Aurelion Sol
    • Zdrowie: 600 pkt. ⇒ 650 pkt.
    • Obrażenia umiejętności: 250/450/650 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.

Elementalist

  • Lissandra
    • Obrażenia umiejętności: 150/200/250 pkt. ⇒ 150/275/400 pkt.
  • Brand
    • Obrażenia umiejętności: 175/325/475 pkt. ⇒ 200/375/550 pkt.

Guardian

  • Strażnicy: (2) 40 pkt. pancerza za każdy ładunek ⇒ (2) 50 pkt. pancerza za każdy ładunek. Strażnicy nie wzmacniają samych siebie.
  • Braum
    • Pancerz: 25 pkt. ⇒ 75 pkt.
  • Leona
    • Pancerz: 55 pkt. ⇒ 100 pkt.

Knight

  • Rycerze blokują 20/40/80 pkt. obrażeń od ataków podstawowych ⇒ wasza drużyna ignoruje 15/30/55 pkt. obrażeń ze wszystkich źródeł.
  • Darius
    • Pancerz: 25 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Garen
    • Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Mordekaiser
    • Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
  • Sejuani
    • Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.
    • Czas działania ogłuszenia umiejętności: 2/3,5/5 sek. ⇒ 2/4/6 sek.
  • Kayle
    • Zdrowie: 800 pkt. ⇒ 750 pkt.
    • Pancerz: 35 pkt. ⇒ 40 pkt.

Ninja

  • Premia wynikająca z cechy „ninja”: (1) +40% obrażeń od ataku / (4) +80% obrażeń od ataku ⇒ (1) +40 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności / (4) +60 pkt. obrażeń od ataku i mocy umiejętności.
  • Shen
    • Prędkość ataku: 0,6 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
  • Zed
    • Prędkość ataku: 0,6 jedn. ⇒ 0,65 jedn.
    • Obrażenia od ataku: 60 pkt. ⇒ 65 pkt.
  • Kennen
    • Obrażenia umiejętności: 400/650/900 pkt. ⇒ 225/450/675 pkt.
  • Akali
    • Obrażenia umiejętności: 200/375/550 pkt. ⇒ 150/275/400 pkt.

Noble

  • Szlachcice: 100 pkt. pancerza/+35 pkt. zdrowia przy trafieniu ⇒ 60 pkt. pancerza i odporności na magię/+35 pkt. zdrowia przy trafieniu.
  • Vayne
    • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 40 pkt.
    • Prędkość ataku: 0,65 jedn. ⇒ 0,75 jedn.
  • Garen
    • Obrażenia od ataku: 55 pkt. ⇒ 50 pkt.
    • Prędkość ataku: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
    • Obrażenia umiejętności: 450/585/720 pkt. ⇒ 360/585/810 pkt.
    • Naprawiono błąd powodujący, że nie mógł się ruszać podczas wirowania.

Pirate

  • Piraci: średnia liczba sztuk złota na skrzynię: 1,6 ⇒ 1,75.
  • Graves
    • Prędkość ataku: 0,5 jedn. ⇒ 0,55 jedn.
  • Twisted Fate
    • Zwiększono prędkość rzucania umiejętności.
    • Obrażenia umiejętności: 100/150/200 pkt. ⇒ 150/250/350 pkt.

Void

  • Premia wynikająca z cechy „mieszkaniec Pustki”: wszystkie wasze jednostki ignorują 50% pancerza ⇒ mieszkańcy Pustki zadają teraz obrażenia nieuchronne.
  • Kassadin
    • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 55 pkt.
    • Prędkość ataku: 0,65 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
  • Kha’Zix
    • Obrażenia umiejętności zadawane nieodizolowanym celom: 150/250/350 pkt. ⇒ 150/300/450 pkt.
    • Obrażenia od ataku: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.
  • Rek’Sai
    • Obrażenia od ataku: 40 pkt. ⇒ 50 pkt.
    • Obrażenia od ataku: 150/250/350 pkt. ⇒ 200/350/500 pkt.
    • Leczenie z umiejętności: 300/400/500 pkt. ⇒ 150/300/450 pkt.
  • Cho’Gath
    • Prędkość ataku: 0,55 jedn. ⇒ 0,6 jedn.
    • Obrażenia umiejętności: 200/400/600 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.
    • Czas działania podrzucenia umiejętności: 1,5/2/2,5 sek. ⇒ 1,5/1,75/2 sek.

Yordle

  • Yordlowie: (3) 25% szansy na unik / (6) 60% szansy na unik ⇒ (3) 30% szansy na unik / (6) 55% szansy na unik. Yordlowie unikają również efektów przy trafieniu.
  • Lulu
    • Pancerz: 25 pkt. ⇒ 20 pkt.
  • Veigar
    • Zdrowie: 450 pkt. ⇒ 500 pkt.
  • Gnar
    • Obrażenia od ataku: 45 pkt. ⇒ 50 pkt.

Zmiany efektów wizualnych i poprawa czytelności

  • Akali: poprawiono efekty wizualne umiejętności bohaterki, żeby lepiej odpowiadały jej prawdziwemu obszarowi trafienia.
  • Gangplank: poprawiono stawianie beczek; teraz utrzymują się one, jeśli GP zginie po zapaleniu lontu.
  • Kayle: dodano efekty wizualne użycia umiejętności i poprawiono efekty wizualne ataku podstawowego.
  • Kennen: zmieniono animację odtwarzaną podczas rzucania umiejętności.
  • Morgana: zwiększono czas rzucenia umiejętności, żeby odpowiadał czasowi rzucenia umiejętności innych bohaterów.
  • Sejuani: zmieniono animację odtwarzaną podczas rzucania umiejętności.
  • Volibear: zmieniono animację odtwarzaną podczas trafienia krytycznego.

Naprawione błędy

  • Rek’Sai będzie teraz leczona przez Redemption, gdy jest Zanurzona.
  • Przedmiot Darkin nie będzie już dawał many demonom, jeśli wyposaży się w niego bohatera w fazie bitwy.
  • Vayne nie może już nakładać efektu Silver Bolts na jednostki znajdujące się w Spirit Refuge Shena.
  • Frozen Heart nie będzie już psuło się na czas jednej rundy, kiedy sprzeda się jednostkę, która je posiada.
  • Dragon’s Claw nie będzie już zmniejszał obrażeń od umiejętności bohaterów, które zadają obrażenia nieuchronne.
  • Przycisk „Zagraj ponownie” zaprowadzi was z powrotem do tej samej kolejki, w której przed chwilą rozegraliście grę.
  • Czat głosowy i grupa pozostaną bez zmian na przestrzeni wielu gier.