Czas oficjalnie podsumować patch 9.15!
Zobacz też:
Patch 9.15 w skrócie
PROJECT 2019
Skórki wyjdą 1 sierpnia.
Chromy
Banery zwycięstwa/porażki
- Mac: banery zwycięstwa lub porażki pod koniec każdej gry nie będą już statyczne, tylko animowane. Animacje banerów będą odpowiednio skalować się z ustawioną jakością efektów wizualnych.
Usunięcie klasycznego kursora
Stary kursor nie będzie już dostępny.Kursor jednak wróci!
Zmiany balansu
Evelynn
- Hate Spike (Q)
- Zwrot cooldownu przeciwko stworom: 60% ⇒ 50%.
Galio
- Colossal Smash (pasyw)
- Cooldown: 5 (czyste) ⇒ 5 (CDR ma na niego wpływ).
- Obrażenia: 15-180 ⇒ 15-200.
- Justice Punch (E)
- Obrażenia: 0/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250.
Graves
- Quickdraw (E)
- Pancerz: 5/7,5/10/12,5/15 ⇒ 8/11/14/17/20.
Karma
- Mantra (R) + Inspire (E)
- Bonusowa tarcza: 30/90/150/210 (+60% AP) ⇒ 25/80/135/190 (+50% AP).
Kha’Zix
- Taste Their Fear (Q)
- Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160.
LeBlanc
- Ethereal Chains (E)
- Obrażenia po unieruchomieniu: 60/90/120/150/180 ⇒ 70/110/150/190/230.
Lee Sin
- Sonic Wave (Q)
- Obrażenia pierwszego użycia Q: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
- Obrażenia drugiego użycia Q: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
- Maksymalne obrażenia drugiego użycia Q: 100/150/200/250/300 ⇒ 110/160/210/260/310.
Lissandra
- Bazowe zdrowie: 518 ⇒ 550.
- Przyrost zdrowia na poziom: 87 ⇒ 90.
- Frozen Tomb (R)
- Obrażenia AP: 60% ⇒ 75%.
Lucian
- The Culling (R)
- Obrażenia: 20/35/50 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał ⇒ 20/40/60 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał.
Malphite
- Seismic Shard (Q)
- Spowolnienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%.
- Thunderclap (W)
- Bonusowe obrażenia pierwszego trafienia: 20/35/50/65/80 ⇒ 30/45/60/75/90.
- [Bugfix] Frontalne obrażenia obszarowe będą teraz aktywować efekt Talizmanu Łowcy.
- Unstoppable Force (R)
- [Bugfix] Niepowstrzymana Siła zostanie rzucona na maksymalną odległość, gdy gracz spróbuje użyć jej poza zasięgiem.
Poppy
- Steadfast Presence (W)
- Prędkość ruchu: 35% ⇒ 40%.
Qiyana
- Audacity (E)
- Teraz zadaje obrażenia tylko wtedy, gdy cele znajdują się w odległości 250 jedn. od miejsca, w którym kończy się doskok. (Wrogowie, którzy doskokiem lub Błyskiem uciekną z zasięgu, unikną obrażeń Bezczelności).
- Supreme Display of Talent (R)
- Cooldown: 100 sekund ⇒ 120/100/80 sekund.
- Może korzystać z żywiołu wody na ARAM-ie.
Rumble
- Scrap Shield (W)
- Tarcza: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200.
- Wzmocniona tarcza: 150/195/240/285/330 ⇒ 120/165/210/255/300.
Soraka
- Starcall (Q)
- Obrażenia: 60/95/130/165/200 ⇒ 75/110/145/180/215.
- Wish (R)
- [Bugfix] Teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, kiedy bohaterka zginie podczas rzucania go.
Swain
- Death’s Hand (Q)
- Zasięg: 625 ⇒ 675.
Syndra
- Unleashed Power (R)
- Obrażenia za jedną kulę: 90/135/180 ⇒ 90/140/190.
Vayne
- Condemn (E)
- Obrażenia po wbiciu w ścianę: zwiększone o 100% ⇒ zwiększone o 150%.
- Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, a nie po odrzuceniu.
Xerath
- Rite of the Arcane (R)
- Zasięg: 3200-5600 ⇒ 5000 na wszystkich poziomach.
Naprawione błędy
- Niewzmocnione ataki podstawowe Dravena teraz poprawnie zadają obrażenia w Realm of Death (R) Mordekaisera.
- Umbral Trespass (R) Kayna teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, jeśli cel zginie, gdy Kayn znajduje się wewnątrz niego.
- Odliczanie czasu odnowienia Final Spark (R) Lux teraz poprawnie wyświetla się, gdy zginie ona podczas rzucania tego zaklęcia.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Flawless Duet (E) Irelii i Sleepy Trouble Bubble (E) Zoe nie mogły zostać wymierzone poprawnie na Howling Abyss i w rzece na Summoner’s Rift.
- Użycie Arcanopulse (Q) Xeratha, Unraveled Earth (E) Taliyah, Acceleration Gate (E) Jayce’a i Hexplosive Minefield (E) Ziggsa już nie sprawia, że bohaterowie na ekranie lub niekiedy poza nim zatrzymują się na chwilę.
- Shunpo (E) Katariny teraz poprawnie liczy się do aktywacji Electrocute oraz Phase Rush i można go użyć w Realm of Death (R) Mordekaisera.
- Love Tap (pasyw) Miss Fortune nie zapewnia już dodatkowego ładunku Electrocute.
- Kombinacja Gragasa składająca się z Body Slam (E) i ataku podstawowego przyznaje teraz odpowiednią liczbę ładunków Electrocute i Conqueror.
- Clean Cuts (pasyw) Xayah nakłada teraz poprawną liczbę ładunków Electrocute w zależności od liczby ataków podstawowych.