League of Legends r.

Opis patcha 9.15

Czas oficjalnie podsumować patch 9.15!

Zobacz też:

Patch 9.15 w skrócie

PROJECT 2019

Skórki wyjdą 1 sierpnia.

 

Chromy

 

Banery zwycięstwa/porażki

  • Mac: banery zwycięstwa lub porażki pod koniec każdej gry nie będą już statyczne, tylko animowane. Animacje banerów będą odpowiednio skalować się z ustawioną jakością efektów wizualnych.

Usunięcie klasycznego kursora

Zmiany balansu

Evelynn 

  • Hate Spike (Q)
    • Zwrot cooldownu przeciwko stworom: 60% ⇒ 50%.

Galio

  • Colossal Smash  (pasyw)
    • Cooldown: 5 (czyste) ⇒ 5 (CDR ma na niego wpływ).
    • Obrażenia: 15-180 ⇒ 15-200.
  • Justice Punch (E)
    • Obrażenia: 0/120/160/200/240 ⇒ 90/130/170/210/250.

Graves

  • Quickdraw (E)
    • Pancerz: 5/7,5/10/12,5/15 ⇒ 8/11/14/17/20.

Karma 

  • Mantra (R) + Inspire (E)
    • Bonusowa tarcza: 30/90/150/210 (+60% AP) ⇒ 25/80/135/190 (+50% AP).

Kha’Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Obrażenia: 50/75/100/125/150 ⇒ 60/85/110/135/160.

LeBlanc

  • Ethereal Chains (E)
    • Obrażenia po unieruchomieniu: 60/90/120/150/180 ⇒ 70/110/150/190/230.

Lee Sin

  • Sonic Wave (Q)
    • Obrażenia pierwszego użycia Q: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
    • Obrażenia drugiego użycia Q: 50/75/100/125/150 ⇒ 55/80/105/130/155.
    • Maksymalne obrażenia drugiego użycia Q: 100/150/200/250/300 ⇒ 110/160/210/260/310.

Lissandra

  • Bazowe zdrowie: 518 ⇒ 550.
  • Przyrost zdrowia na poziom: 87 ⇒ 90.
  • Frozen Tomb (R)
    • Obrażenia AP: 60% ⇒ 75%.

Lucian

  • The Culling (R)
    • Obrażenia: 20/35/50 (+0,25 AD) (+0,1 AP) na strzał ⇒ 20/40/60 (+0,25 AD) (+0,1 AP)  na strzał.

Malphite

  • Seismic Shard (Q)
    • Spowolnienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%.
  • Thunderclap (W)
    • Bonusowe obrażenia pierwszego trafienia: 20/35/50/65/80 ⇒ 30/45/60/75/90.
    • [Bugfix] Frontalne obrażenia obszarowe będą teraz aktywować efekt Talizmanu Łowcy.
  • Unstoppable Force (R)
    • [Bugfix] Niepowstrzymana Siła zostanie rzucona na maksymalną odległość, gdy gracz spróbuje użyć jej poza zasięgiem.

Poppy

  • Steadfast Presence (W)
    • Prędkość ruchu: 35% ⇒ 40%.

Qiyana 

  • Audacity (E)
    • Teraz zadaje obrażenia tylko wtedy, gdy cele znajdują się w odległości 250 jedn. od miejsca, w którym kończy się doskok. (Wrogowie, którzy doskokiem lub Błyskiem uciekną z zasięgu, unikną obrażeń Bezczelności).
  • Supreme Display of Talent (R)
    • Cooldown: 100 sekund ⇒ 120/100/80 sekund.
  • Może korzystać z żywiołu wody na ARAM-ie.

Rumble 

  • Scrap Shield  (W)
    • Tarcza: 100/130/160/190/220 ⇒ 80/110/140/170/200.
    • Wzmocniona tarcza: 150/195/240/285/330 ⇒ 120/165/210/255/300.

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Obrażenia: 60/95/130/165/200 ⇒ 75/110/145/180/215.
  • Wish (R)
    • [Bugfix] Teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, kiedy bohaterka zginie podczas rzucania go.

Swain

  • Death’s Hand (Q)
    • Zasięg: 625 ⇒ 675.

Syndra

  • Unleashed Power (R)
    • Obrażenia za jedną kulę: 90/135/180 ⇒ 90/140/190.

Vayne

  • Condemn (E)
    • Obrażenia po wbiciu w ścianę: zwiększone o 100% ⇒ zwiększone o 150%.
    • Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, a nie po odrzuceniu.

Xerath

  • Rite of the Arcane (R)
    • Zasięg: 3200-5600 ⇒ 5000 na wszystkich poziomach.

Naprawione błędy

  • Niewzmocnione ataki podstawowe Dravena teraz poprawnie zadają obrażenia w Realm of Death (R) Mordekaisera.
  • Umbral Trespass (R) Kayna teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, jeśli cel zginie, gdy Kayn znajduje się wewnątrz niego.
  • Odliczanie czasu odnowienia Final Spark (R) Lux teraz poprawnie wyświetla się, gdy zginie ona podczas rzucania tego zaklęcia.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Flawless Duet (E) Irelii i Sleepy Trouble Bubble (E) Zoe nie mogły zostać wymierzone poprawnie na Howling Abyss i w rzece na Summoner’s Rift.
  • Użycie Arcanopulse (Q) Xeratha, Unraveled Earth (E) Taliyah, Acceleration Gate (E) Jayce’a Hexplosive Minefield (E) Ziggsa już nie sprawia, że bohaterowie na ekranie lub niekiedy poza nim zatrzymują się na chwilę.
  • Shunpo (E) Katariny teraz poprawnie liczy się do aktywacji Electrocute oraz Phase Rush i można go użyć w Realm of Death (R) Mordekaisera.
  • Love Tap (pasyw) Miss Fortune nie zapewnia już dodatkowego ładunku Electrocute.
  • Kombinacja Gragasa składająca się z Body Slam (E) i ataku podstawowego przyznaje teraz odpowiednią liczbę ładunków Electrocute i Conqueror.
  • Clean Cuts (pasyw) Xayah nakłada teraz poprawną liczbę ładunków Electrocute w zależności od liczby ataków podstawowych.