Zobacz też:
- Opis patcha 9.17
- Teamfight Tactics (TFT) 9.17: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
- Teamfight Tactics (TFT) 9.17: dostępne przedmioty
Nowa postać: Pantheon
Pantheon kolejnym bohaterem Teamfight Tactics: umiejętności i opis postaci
- Pochodzenie: Dragon
- Klasa: Guardian
- Koszt: 5
Umiejętność: Grand Skyfall
Pantheon wyskakuje w powietrze i spada na najdalszego wroga, ogłuszając go na 4/6/8 sekund. Wrogowie na drodze Pantheona otrzymują obrażenia magiczne w wysokości 15%/30%/45% ich maksymalnego zdrowia. Następnie zostają podpaleni i otrzymują dodatkowe obrażenia nieuchronne w wysokości 20% ich maksymalnego zdrowia przez 10 sekund. Nakłada Głębokie Rany. Uwaga: opis w grze zostanie zaktualizowany dopiero w patchu 9.18.
Zmiany systemowe
- Koszt jednostek z pierwszej karuzeli wynosi teraz zawsze 2 sztuki złota.
- Niematerialne armie otrzymują teraz premie wynikające z cech.
- Limit prędkości ataku: 2,5 ⇒ 5.
- Opisy zostały zaktualizowane. Będą bardziej przejrzyste, a wyświetlane liczby będą się skalować wraz z mocą umiejętności.
Zmiany balansu
Zmiany w leczeniu
- Redukcja leczenia głębokich ran: 100% ⇒ 80%.
Przedmioty
Teamfight Tactics (TFT) 9.17: dostępne przedmioty
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.17)
Bloodthirster
- Leczenie: 50% obrażeń ⇒ 40% obrażeń.
Hextech Gunblade
- Leczenie: 33% obrażeń ⇒ 25% obrażeń.
Redemption
- Leczenie: 1500 ⇒ 1200.
Postacie
Swain
- Leczenie Demonic Ascension: 50/90/130 ⇒ 40/70/100.
Klasy i pochodzenia
Teamfight Tactics (TFT) 9.17: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.17)
Assassin
- Zwiększono opóźnienie przed skokiem zabójcy, aby mógł częściej zyskać dostęp do tylnej formacji.
- (3) Premia z cechy: 125% obrażeń krytycznych ⇒ 75% obrażeń krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne.
- (6) Premia z cechy: 350% obrażeń krytycznych ⇒ 150% obrażeń krytycznych i 25% szansy na trafienie krytyczne.
Hextech
- Czas wyłączenia przedmiotu: 8 sekund ⇒ 7 sekund.
Noble
- Pancerz i odporność na magię: 60 ⇒ 50.
- Leczenie: 35 ⇒ 25.
Ranger
- Szansa na podwójną prędkość ataku: 25%/65% ⇒ 30%/70%.
Shapeshifter
- Nidalee
- Całkowita mana: 100 ⇒ 85.
- Jayce
- Pancerz: 30 ⇒ 35.
- Jayce będzie teraz transformować się przy maksymalnej ilości many, nawet jeśli w zasięgu nie będzie nikogo, kogo można odrzucić.
- Shyvana
- Całkowita mana: 100 ⇒ 85.
- Gnar
- Całkowita mana: 125 ⇒ 100.
Yordle
- Szansa na unik: 30%/55% ⇒ 35%/60%.
Postacie
Teamfight Tactics (TFT) 9.17: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.17)
Gangplank
- Obrażenia umiejętności: 200/325/450 ⇒ 150/250/350.
Graves
- Ulepszono interakcję z Rapid Firecannon. Zachowuje on swoją premię do zasięgu, ale teraz rozrzut pocisków ze strzelby jest ograniczony.
Leona
- Czas trwania ogłuszenia: 5/8/11 sekund ⇒ 5/7/9 sekund.
Lissandra
- Zdrowie: 450 ⇒ 500.
- Początkowa mana/całkowita mana: 50/125 ⇒ 0/85.
- Obrażenia umiejętności: 150/275/400 ⇒ 175/325/475.
Lucian
- Drugi strzał Bezwzględnego Pościgu teraz skaluje się z prędkością ataku Luciana.
Warwick
- Zdrowie: 600 ⇒ 650.
Naprawione błędy
- Hextech: naprawiono problem powodujący, że Infinity Edge traciło więcej obrażeń krytycznych, niż powinno.
- Hextech: naprawiono problem powodujący, że Ionic Spark nie aktywowała ponownie swojego efektu.
- Hextech: naprawiono problem powodujący, że Zeke’s Herald nie aktywował ponownie swojego efektu.
- Hextech: naprawiono problem powodujący, że Locket of the Iron Solari nie aktywował ponownie swojego efektu.
- Poprawiono logikę umiejętności Shyvany. Teraz szuka ona oddalonych od celu miejsc, na które bohaterka może przeskoczyć.
- Naprawiono nieprawidłowe wyrzucanie w powietrze celów Rek’Sai.
- Naprawiono problem powodujący, że drugi Warwick pojawiał się na miejscu pierwszego, gdy ten zginął w trakcie skoku.
- Naprawiono skalowanie obrażeń umiejętności Warwicka z jego dodatkowymi obrażeniami od ataku.
- Ahri nie będzie już używać swoich umiejętności na wrogach, którzy nie są w jej zasięgu.
- Lucian będzie teraz poprawnie aktywował efekty od ataku (Statikk Shiv, Runaan’s Hurricane), gdy wyprowadzi pierwszy atak podstawowy po doskoku.
- Naprawiono problem powodujący, że Luden’s Echo nie aktywowało się, gdy cel zaklęcia zginął.
- Naprawiono błąd powodujący, że superumiejętność Vi czasem uderzała ponownie tego samego wroga.
- Małe Legendy, które podczas wspólnego dobierania dostaną się do środka bariery, zanim ta opadnie, są teraz stamtąd wyrzucane.
Inne
- Zaktualizowano efekty wizualne kul ognistych Smoka i Starszego Smoka.
- Możecie teraz wyciszyć emotki i sygnały gracza z poziomu tablicy wyników.
- Dodano nowe efekty wizualne podkreślające serię zwycięstw na tablicy wyników.