Potyczki Taktyczne r.

Opis patcha 9.17 Teamfight Tactics

Jakie zmiany zostaną dodane w patchu 9.17 dla Teamfight Tactics?

Zobacz też:

Nowa postać: Pantheon

Pantheon kolejnym bohaterem Teamfight Tactics: umiejętności i opis postaci

  • Pochodzenie: Dragon
  • Klasa: Guardian
  • Koszt: 5

Umiejętność: Grand Skyfall

Pantheon wyskakuje w powietrze i spada na najdalszego wroga, ogłuszając go na 4/6/8 sekund. Wrogowie na drodze Pantheona otrzymują obrażenia magiczne w wysokości 15%/30%/45% ich maksymalnego zdrowia. Następnie zostają podpaleni i otrzymują dodatkowe obrażenia nieuchronne w wysokości 20% ich maksymalnego zdrowia przez 10 sekund. Nakłada Głębokie Rany. Uwaga: opis w grze zostanie zaktualizowany dopiero w patchu 9.18.

Zmiany systemowe

  • Koszt jednostek z pierwszej karuzeli wynosi teraz zawsze 2 sztuki złota.
  • Niematerialne armie otrzymują teraz premie wynikające z cech.
  • Limit prędkości ataku: 2,5 ⇒ 5.
  • Opisy zostały zaktualizowane. Będą bardziej przejrzyste, a wyświetlane liczby będą się skalować wraz z mocą umiejętności.

Zmiany balansu

Zmiany w leczeniu

  • Redukcja leczenia głębokich ran: 100% ⇒ 80%.

Przedmioty

Teamfight Tactics (TFT) 9.17: dostępne przedmioty
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.17)

Bloodthirster

  • Leczenie: 50% obrażeń ⇒ 40% obrażeń.

Hextech Gunblade

  • Leczenie: 33% obrażeń ⇒ 25% obrażeń.

Redemption

  • Leczenie: 1500 ⇒ 1200.

Postacie

Swain

  • Leczenie Demonic Ascension: 50/90/130 ⇒ 40/70/100.

Klasy i pochodzenia

Teamfight Tactics (TFT) 9.17: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.17)

Assassin

  • Zwiększono opóźnienie przed skokiem zabójcy, aby mógł częściej zyskać dostęp do tylnej formacji.
  • (3) Premia z cechy: 125% obrażeń krytycznych ⇒ 75% obrażeń krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne.
  • (6) Premia z cechy: 350% obrażeń krytycznych ⇒ 150% obrażeń krytycznych i 25% szansy na trafienie krytyczne.

Hextech

  • Czas wyłączenia przedmiotu: 8 sekund ⇒ 7 sekund.

Noble

  • Pancerz i odporność na magię: 60 ⇒ 50.
  • Leczenie: 35 ⇒ 25.

Ranger

  • Szansa na podwójną prędkość ataku: 25%/65% ⇒ 30%/70%.

Shapeshifter

  • Nidalee
    • Całkowita mana: 100 ⇒ 85.
  • Jayce
    • Pancerz: 30 ⇒ 35.
    • Jayce będzie teraz transformować się przy maksymalnej ilości many, nawet jeśli w zasięgu nie będzie nikogo, kogo można odrzucić.
  • Shyvana
    • Całkowita mana: 100 ⇒ 85.
  • Gnar
    • Całkowita mana: 125 ⇒ 100.

Yordle

  • Szansa na unik: 30%/55% ⇒ 35%/60%.

Postacie

Teamfight Tactics (TFT) 9.17: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z patcha 9.17)

Gangplank

  • Obrażenia umiejętności: 200/325/450 ⇒ 150/250/350.

Graves

  • Ulepszono interakcję z Rapid Firecannon. Zachowuje on swoją premię do zasięgu, ale teraz rozrzut pocisków ze strzelby jest ograniczony.

Leona

  • Czas trwania ogłuszenia: 5/8/11 sekund ⇒ 5/7/9 sekund.

Lissandra

  • Zdrowie: 450 ⇒ 500.
  • Początkowa mana/całkowita mana: 50/125 ⇒ 0/85.
  • Obrażenia umiejętności: 150/275/400 ⇒ 175/325/475.

Lucian

  • Drugi strzał Bezwzględnego Pościgu teraz skaluje się z prędkością ataku Luciana.

Warwick

  • Zdrowie: 600 ⇒ 650.

Naprawione błędy

  • Hextech: naprawiono problem powodujący, że Infinity Edge traciło więcej obrażeń krytycznych, niż powinno.
  • Hextech: naprawiono problem powodujący, że Ionic Spark nie aktywowała ponownie swojego efektu.
  • Hextech: naprawiono problem powodujący, że Zeke’s Herald nie aktywował ponownie swojego efektu.
  • Hextech: naprawiono problem powodujący, że Locket of the Iron Solari nie aktywował ponownie swojego efektu.
  • Poprawiono logikę umiejętności Shyvany. Teraz szuka ona oddalonych od celu miejsc, na które bohaterka może przeskoczyć.
  • Naprawiono nieprawidłowe wyrzucanie w powietrze celów Rek’Sai.
  • Naprawiono problem powodujący, że drugi Warwick pojawiał się na miejscu pierwszego, gdy ten zginął w trakcie skoku.
  • Naprawiono skalowanie obrażeń umiejętności Warwicka z jego dodatkowymi obrażeniami od ataku.
  • Ahri nie będzie już używać swoich umiejętności na wrogach, którzy nie są w jej zasięgu.
  • Lucian będzie teraz poprawnie aktywował efekty od ataku (Statikk Shiv, Runaan’s Hurricane), gdy wyprowadzi pierwszy atak podstawowy po doskoku.
  • Naprawiono problem powodujący, że Luden’s Echo nie aktywowało się, gdy cel zaklęcia zginął.
  • Naprawiono błąd powodujący, że superumiejętność Vi czasem uderzała ponownie tego samego wroga.
  • Małe Legendy, które podczas wspólnego dobierania dostaną się do środka bariery, zanim ta opadnie, są teraz stamtąd wyrzucane.

Inne

  • Zaktualizowano efekty wizualne kul ognistych Smoka i Starszego Smoka.
  • Możecie teraz wyciszyć emotki i sygnały gracza z poziomu tablicy wyników.
  • Dodano nowe efekty wizualne podkreślające serię zwycięstw na tablicy wyników.