Potyczki Taktyczne r.

Opis patcha 9.14b – Teamfight Tactics

Czas na aktualizację 9.14b Teamfight Tactics!

Zobacz też:

Systemy

Obrażenia krytyczne

  • Zadawane obrażenia krytyczne od teraz kumulują się addytywnie, a nie multiplikatywnie. Oznacza to, że obrażenia krytyczne będą wynikiem sumowania wchodzących w nie składników, a nie ich mnożenia. W połączeniu ze zmianami Infinity Edge i Assassinów z tego patcha Zabójcy będą zadawać około 25% mniej obrażeń. W przypadku Infinity Edge uzyskujemy neutralny wynik netto.

Zmiany balansu

Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych

Postacie tieru 1

Mordekaiser

  • Zdrowie postaci jednogwiazdkowej: 500 ⇒ 550.

Tristana

  • Prędkość ataku: 0,7 ⇒ 0,65.

Postacie tieru 2

Ahri

  • Obrażenia umiejętności: 100/175/250 ⇒ 100/200/300.

Postacie tieru 3

Evelynn

  • Obrażenia ataku postaci jednogwiazdkowej: 50 ⇒ 60.
  • Zdrowie: 600 ⇒ 550.

Kennen

  • AD: 70 ⇒ 65.

Poppy

  • Obrażenia umiejętności: 300/400/500 ⇒ 300/500/700.

Rengar

  • Obrażenia ataku: 55 ⇒ 65.

Volibear

  • Pancerz: 35 ⇒ 30.
  • Prędkość ataku: 0,65 ⇒ 0,55.

Postacie tieru 4

Akali

  • Zdrowie: 700 ⇒ 650.
  • Prędkość ataku: 0,75 ⇒ 0,7.

Pochodzenia i klasy

Teamfight Tactics (TFT) 9.13: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
(zaktualizowane o zmiany z 9.14b – w trakcie)

Assassin

  • Obrażenia trafienia krytycznego: 150%/350% ⇒ 125%/350%.

Elementalist

  • Zdrowie golema: 2500 ⇒ 2200.

Sorcerer

  • Bonusowa moc umiejętności: 35/100 ⇒ 45/100.

Wild

  • Prędkość ataku za stack: 8% ⇒ 10%.

Przedmioty

[Zaktualizowane] Teamfight Tactics (Potyczki Taktyczne): dostępne przedmioty
(zaktualizowane o zmiany z 9.14b)

Cursed Blade

  • Szansa na załączenie efektu: 25% ⇒ 20%.
    • Dla porównania Swordbreaker ma 25% szans, a Hush – 50%.

Infinity Edge

  • Obrażenia trafienia krytycznego: 100% ⇒ 150%.

Morellonomicon

  • Obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia: 3% ⇒ 5%.

Naprawione błędy

  • Raptory teraz poprawnie dropią loot.
  • Guardian nie znika już po śmierci postaci.
  • Redemption teraz poprawnie uzdrawia o 1000 HP.
  • Guardian Angel teraz załącza się w każdym przypadku.