14 czerwca – klik!
- Soulstealer Vayne
- Deep Sea Nami
- Nexus Siege
- zmiany balansu
15 czerwca – klik!
- Nexus Siege – znamy zasady
- zmiany balansu: rework Leony
16 czerwca – klik!
- aktualizacje skórek
- “Ward Celebration”
- zmiany w doświadczeniu
- zmiany balansu
17 czerwca – klik!
- Soulstealer Vayne – ekran ładowania
- nowe ikony
- zmiany balansu
20 czerwca – klik!
- Soulstealer Vayne – splash art
- zmiany balansu
21 czerwca – klik!
- testy Nexus Siege
- zmiany balansu
22 czerwca – klik!
- zmiany Nexus Siege
- zmiany balansu
Soulstealer Vayne
Będzie to ekskluzywna skórka z Hextech jak Annie, możliwa do stworzenia z 10 klejnotów.
Deep Sea Nami (1350 RP)
Nexus Siege
Dokładny opis znajdziecie tutaj: klik!
Mapa
- Mapa jest zmniejszona do połowy, zespoły nie mogą wejść na rzekę – wszystkie wejścia są zamknięte
Obrona
Atak
Trinkety
Odłamki Kryształów
Atak: Zarabiaj odłamki, zabijając wrogich bohaterów i pasywnie w czasie.
Obrona: Zarabiaj odłamki, zabijając wrogich bohaterów, kiedy Twoja wieża jest zniszczona, eskortując Twoje miniony do fontanny wroga oraz pasywnie w czasie.
Trinket 1. – Siege Warp
Atak: Kiedy znajdujesz się na platformie przywoływacza, posiadasz trinket Siege Warp, aby teleportować przyjazne platformy (kilka na mapie przy wieżach i możliwe do rozmieszczenia).
Obrona: Kiedy znajdujesz się na platformie przywoływacza, posiadasz trinket Siege Warp, aby teleportować przyjazne platformy (kilka na mapie przy wieżach i możliwe do rozmieszczenia). Drużyna broniąca ma dodatkowe platformy.
Trinket 2. – Seer Stone/Siege Sight Warder
Atak: Po opuszczeniu platformy Twój trinket zamienia się w Seer Stone.
Obrona: Po opuszczeniu platformy Twój trinket zamienia się w Siege Sight Warder.
Bronie ofensywne
Bronie defensywne
Dodano ikony pokazujące, w której drużynie jesteś:
- atak
- obrona
Zmieniono ikonę Odłamków Kryształów:
Nowe ikony
“Ward Celebration”
Dodano dziwny zapis w plikach gry pod linią kodu “Ward Celebration”:
The Distinguished Order of Ward Longevity and Health
Perhaps this ward has been protected. Perhaps it has merely sat in a disused lane.
Whatever the case, it has persisted for eons in ward years and joins an ancient regal order of Wards that have lasted a really really really long time.
Source: Time
Zmiany w doświadczeniu
Wszystkie planowane zmiany poznacie tutaj: klik!
- Zniszczenie warda daje 30 doświadczenia
- Użycie Blue Trinketa daje 15 doświadczenia
Zmiany doświadczenia
Zmiany balansu
Blitzcrank
- Staric Field [R]
- cooldown zmieniony na 60/40/20 z 30 sekund każdym poziomie
Gnar
- Hyper (Mini-Gnar W) – bazowe obrażenia zwiększone do 15/25/35/45/55 z 10/20/30/40/50
Irelia
- Transcendent Blade [R]
- zwiększono cooldown do 110/85/60 z 70/60/50 sekund
Jarvan IV
- Golden Aegis [W]
- bazowa tarcza zmniejszona do 50/80/110/140/170 z 50/80/130/170/210
- dodatkowa tarcza za każdego trafionego wroga zwiększona do 20/40/60/80/100 z 20/30/40/50/60
Kindred
- bazowy pancerz zmniejszony do 20 z 27
- przyrost pancerza zwiększony do 3.5 z 3.25
- Wolf’s Frenzy [W]
- umiejętność nie leczy
- nowy efekt: ataki wilka na stwory zmniejszają prędkość ataku celu i jego prędkość ruchu o 50% na 2 sekundy
Leona
Sunlight (pasyw)obrażenia zmniejszone do 15-100 z 20-140przyśpiesza Leonę i jej sojusznika o 50-84 jednostek prędkości ruchu na 1.5 sekundy
Shield of Daybreak [Q]cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7koszt many zmniejszony do 35/40/45/50/55 z 45/50/55/60/65obrażenia zmniejszone do 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160czas trwania stuna zmniejszony do 1 sekundy z 1.25 sekundy
Eclipse [W]obrażenia zmniejszone do 50/90/130/170/210 z 60/110/160/210/260koszt many zmniejszony do 55/60/65/70/75 z 60 na wszystkich poziomachteraz daje Leonie ładunki Incandescence za każde uderzenie wrogiego bohateraIncandescence daje 50 jednostek zasięgu autoatakukonsumuje stack i zadaje 20-60 bonusowych obrażeń magicznych on-hit
Zenith Blade [E] – czas trwania roota zwiększony do 0.5 sekundy z 0.25Solar Flare [R]obrażenia zmniejszone do 125-325 z 150-350daje Incandescence na 5 sekund, jeśli Solar Flare uderzy wrogaTwoje następne 3/4/5 ataków mają 100 jednostek dodatkowego zasięgu i zadają 40/70/100 (+0.2 AP) dodatkowych obrażeń magicznych on-hit
Zmiany wrócą w patchu 6.14.
Lulu
- prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
- bazowa mana zwiększona do 350 z 292.4
- Glitterlance [Q]
- AP ratio zwiększone do
.7.6 z .5 - dodano wskazówkę: “The damage taken by targets subsequent to the first by each bolt is reduced to 70%.”
- umiejętność będzie zawsze spowalniać o 2 sekundy zamiast 1/1.25/1.5/1.75/2 w zależności od poziomu umiejętności
- AP ratio zwiększone do
- Whimsy [W] – nowy efekt: teraz daje też 15/20/25/30/35% prędkości ataku na 4 sekundy
Sona
Hymn Odwagi [Q]Obrażenia (aktywne): 40/80/120/160/200 >>> 40/70/100/130/160Zasięg aury: 350 >>> 400Obrażenia (procentowe): 20/30/40/50/60 >>> 20/35/50/65/80
Aria Wytrwałości [W]Leczenie: 30/50/70/90/110/ >>> 40/60/80/100/120Zasięg aury: 350 >>> 400Tarcza: 35/55/75/95/115 >>> 30/55/80/105/130Nie zwiększa już leczenia w oparciu o brakujące zdrowie jednostki
Pieśń Prędkości [E]Cooldown: 16 >>> 12Koszt many: 65 >>> 40Prędkość ruchu (Sona): 13/14/15/16/17% >>> 22/24/26/28/30 %Zasięg aury: 350 >>> 400Prędkość ruchu (sojusznicy): 10/11/12/13/14% >>> 12/14/16/18/20%Przyspieszenie dla współtowarzysza: 1.5 >>> 2.5 sekundy
Crescendo [R]Pasywnie: zapewnia dodatkową premię na QWE Sony >>> podstawowe skrócenie czasu odnowienia QWE [20/30/40%]
Zmiany wrócą w cyklu 6.14.
Swain
- Ravenous Flock [R]
- cooldown zwiększony z 10 do
3020 sekund
- cooldown zwiększony z 10 do
Tahm Kench
- An Acquired Taste (pasyw)
- pasyw teraz działa na ataki i spelle (Q i W), zamiast tylko AA i Q
- atakowanie wrogów językiem zadaje im X (1% całkowitego HP Tahma) bonusowych obrażeń magicznych i kumuluje się 3 razy w starciu z wrogiem (czyli maks 3 %)
- bonusowe obrażenia na stack, bazujące na % całkowitego zdrowia Tahma, teraz zwiększają się wraz z poziomem:
- poziom 11 – 1.25%
- poziom 16 – 1.5%
- Tongue Lash [Q] – obrażenia zwiększone do 80/130/180/230/280 z 80/125/170/215/260
- Thick Skin [E] –
- cooldown zmniejszony do 6 sekund z 16/15/14/13/12
- biernie
70/75/80/85/90%70/73/76/79/82 otrzymanych obrażeń zamiast 100% zostanie zamienionych na szare zdrowie - czas trwania tarczy zmniejszony do 3 z 6 sekund
- tarcza nie maleje z czasem trwania
- przywrócenie HP na podstawie szarego zdrowia zmienione na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
- Abyssal Voyage [R]
- nie zwiększa już obrażeń umiejętności i ataków
- czas przygotowania zmniejszono do 6 z 15 sekund
- opóźnienie zredukowano o 0.5 sekundy
- czas, w którym wrogowie widzą miejsce przybycia Tahma, zredukowany o 0.5 sekundy
- zasięg zwiększony do 4500/5500/6500 z 4000/5000/6000
Thresh
- Damnation (pasyw) – epickie potwory upuszczają 2 dusze zamiast 1
- Dark Passage [W]
- tarcza teraz zwiększa się wraz z liczbą dusz, zamiast wynosić 50% AP
- 10 dusz = 10 tarczy więcej
- tarcza teraz zwiększa się wraz z liczbą dusz, zamiast wynosić 50% AP
Trundle
- bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.2 z 1.8856
- wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do 0.15 z 0.17
Vladimir
- Crimson Pact (pasyw) – za każde 40 bonusowego HP otrzymujemy 1 AP (zamiast 25). Za każde 1 AP otrzymujemy 1.4 bonusowego HP (zamiast 1)
- Transfusion [Q]
- bazowe obrażenia zmniejszone do 75/80/106/120/135 z 80/100/120/140/160
- przelicznik AP zwiększony do 0.55 z 0.45%
Volibear
- Frenzy [W]
- dodatkowa prędkość ataku na ładunek zmniejszona do 4/8/12/16/20 z 8/11/14/17/20%
- bazowe obrażenia obniżone do 60/110/160/210/260 z 80/125/170/215/260
- cooldown po użyciu W na potwory
zmniejszony do 25 z 50%
Zyra
- Rampant Growth [W] – czas przeładowania zmieniony na 20/18/16/14/12 z 17/16/15/14/13
Przedmioty
Ancient Coin
- redukcja cooldownu zwiększona do 5% z 0%
Ardent Censer
- koszt złożenia zmniejszony do 700 z 800
- całkowity koszt zwiększony do 2400 z 2200 (ponieważ zwiększono koszt Forbidden Idola)
- uzdrowienie/siła tarczy zwiększone do 15% z 0%
- regeneracja many zmniejszona do 50% z 100%
- AP zwiększone do 60 z 40
Boots of Mobility
- atakowanie warda nie usuwa już efektu przyśpieszenia
Forbidden Idol
- całkowity koszt zwiększony do 850 z 550
- daje nowy pasyw: +10% uzdrowienia i tarczy
Mikael’s Crucible
- koszt złożenia zmniejszony do 650 z 850
- całkowity koszt zwiększony do 2400 z 2300 (ponieważ zwiększono koszt Forbidden Idola)
- uzdrowienie/siła tarczy zwiększone do 15% z 0%
Nomad’s Medallion
- redukcja cooldownu zwiększona do 10% z 0%
- regeneracja zdrowia zmniejszona do 25% z 50%
- regeneracja many zwiększona do 75% z 25%
Relic Shield – linia przedmiotu
- egzekucja na atakach melee skaluje się teraz z poziomem dla poniższych 4 przedmiotów:
- Relic Shield – teraz
200 (+5 na poziom)195 (+5 na poziom) z 200
- Relic Shield – teraz
- Targon’s Brace – teraz
160 (+20 na poziom)200 (+10 na poziom) z 240
- Face of the Mountain – teraz 320 (+20 na poziom) z 400
- Eye of the Equinox – teraz 320 (+20 na poziom) z 400
Ruby Sightstone
- koszt złożenia zmniejszony do 400 z 600
- całkowity koszt zmniejszony do 1600 z 1800
- redukcja cooldownu aktywnych przedmiotów zwiększona do 20% z 10%
Spellthief’s Edge
- zabijanie stworów spoza linii nie dezaktywuje już pasywu Spellthief’s Edge (np. Pusklęcia, rośliny Zyry)
Talisman of Ascension
- zmiana przepisu: Raptor’s Cloak + Nomad’s Medallion + 450 złota = 2500 złota ogólnie
- pancerz zwiększony do 45 z 0
- regeneracja zdrowia zwiększona do 150% z 100%
- regeneracja many zmniejszona do 75% z 100%
- daje nowy pasyw – Point Runner: daje do 20% prędkości ruchu w ciągu 2 sekund, kiedy znajduje się obok wież, zniszczonych wież i bram pustki
- zatrzymuje poprzedni AoE boost prędkości aktywny
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]