League of Legends r.

Podsumowanie cyklu 6.13

W najbliższym tygodniu pojawi się nowy patch! Czego możecie się w nim spodziewać?

14 czerwca – klik!

  • Soulstealer Vayne
  • Deep Sea Nami
  • Nexus Siege
  • zmiany balansu

15 czerwca – klik!

  • Nexus Siege – znamy zasady
  • zmiany balansu: rework Leony

16 czerwca – klik!

  • aktualizacje skórek
  • “Ward Celebration”
  • zmiany w doświadczeniu
  • zmiany balansu

17 czerwca – klik!

  • Soulstealer Vayne – ekran ładowania
  • nowe ikony
  • zmiany balansu

20 czerwca – klik!

  • Soulstealer Vayne – splash art
  • zmiany balansu

21 czerwca – klik!

  • testy Nexus Siege
  • zmiany balansu

22 czerwca – klik!

  • zmiany Nexus Siege
  • zmiany balansu

Soulstealer Vayne

Będzie to ekskluzywna skórka z Hextech jak Annie, możliwa do stworzenia z 10 klejnotów.

Vayne_Splash_10

VayneLoadscreen_10

vayne vayneb vayneturn

Deep Sea Nami (1350 RP)

Nami_Splash_7
nami namib namiq

deepnami

Nexus Siege

Dokładny opis znajdziecie tutaj: klik!

nex

Mapa

  • Mapa jest zmniejszona do połowy, zespoły nie mogą wejść na rzekę – wszystkie wejścia są zamknięte

half waf

Obrona

gen1

gen2

gen3

gen4

Atak

gen5

ns3 — kopia

ns1 — kopia

ns2 — kopia

Trinkety

Odłamki Kryształów

crystalsharddef

Atak: Zarabiaj odłamki, zabijając wrogich bohaterów i pasywnie w czasie.

Obrona: Zarabiaj odłamki, zabijając wrogich bohaterów, kiedy Twoja wieża jest zniszczona, eskortując Twoje miniony do fontanny wroga oraz pasywnie w czasie.

Trinket 1. – Siege Warp

s

Atak: Kiedy znajdujesz się na platformie przywoływacza, posiadasz trinket Siege Warp, aby teleportować przyjazne platformy (kilka na mapie przy wieżach i możliwe do rozmieszczenia).

Obrona: Kiedy znajdujesz się na platformie przywoływacza, posiadasz trinket Siege Warp, aby teleportować przyjazne platformy (kilka na mapie przy wieżach i możliwe do rozmieszczenia). Drużyna broniąca ma dodatkowe platformy.

Trinket 2. – Seer Stone/Siege Sight Warder

sserst

Atak: Po opuszczeniu platformy Twój trinket zamienia się w Seer Stone.

defend2

Obrona: Po opuszczeniu platformy Twój trinket zamienia się w Siege Sight Warder.

Bronie ofensywne

portpad

shieldtotem

siegeballista

vanguardbanner

gym shieldtotem teleport vanbg

Bronie defensywne

entrophyfield

flashzone

towersurgebeam

towersurgefirestorm

attach ent firte flash shield1

Dodano ikony pokazujące, w której drużynie jesteś:

  • atak

SiegeAttackingTeam

attac

  • obrona

SiegeDefendingTeam

defemn

Zmieniono ikonę Odłamków Kryształów:

SiegeCurrency_Buff

Nowe ikony

profileIcon1217 profileIcon1218

“Ward Celebration”

Dodano dziwny zapis w plikach gry pod linią kodu “Ward Celebration”:

The Distinguished Order of Ward Longevity and Health
Perhaps this ward has been protected. Perhaps it has merely sat in a disused lane.
Whatever the case, it has persisted for eons in ward years and joins an ancient regal order of Wards that have lasted a really really really long time.
Source: Time

Zmiany w doświadczeniu

Wszystkie planowane zmiany poznacie tutaj: klik!

  • Zniszczenie warda daje 30 doświadczenia
  • Użycie Blue Trinketa daje 15 doświadczenia

Zmiany doświadczenia

Zmiany balansu

Blitzcrank_OB

Blitzcrank

  • Staric Field [R]
    • cooldown zmieniony na 60/40/20 z 30 sekund każdym poziomie

Gnar_OB

Gnar

  • Hyper (Mini-Gnar W) – bazowe obrażenia zwiększone do 15/25/35/45/55 z 10/20/30/40/50

Irelia_OB

Irelia

  • Transcendent Blade [R]
    • zwiększono cooldown do 110/85/60 z 70/60/50 sekund

JarvanIV_OB

Jarvan IV

  • Golden Aegis [W]
    • bazowa tarcza zmniejszona do 50/80/110/140/170 z 50/80/130/170/210
    • dodatkowa tarcza za każdego trafionego wroga zwiększona do 20/40/60/80/100 z 20/30/40/50/60

Kindred_OB

Kindred

  • bazowy pancerz zmniejszony do 20 z 27
  • przyrost pancerza zwiększony do 3.5 z 3.25
  • Wolf’s Frenzy [W]
    • umiejętność nie leczy
    • nowy efekt: ataki wilka na stwory zmniejszają prędkość ataku celu i jego prędkość ruchu o 50% na 2 sekundy

Leona_OB

Leona

  • Sunlight (pasyw)
    • obrażenia zmniejszone do 15-100 z 20-140
    • przyśpiesza Leonę i jej sojusznika o 50-84 jednostek prędkości ruchu na 1.5 sekundy
  • Shield of Daybreak [Q]
    • cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
    • koszt many zmniejszony do 35/40/45/50/55 z 45/50/55/60/65
    • obrażenia zmniejszone do 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
    • czas trwania stuna zmniejszony do 1 sekundy z 1.25 sekundy
  • Eclipse [W]
    • obrażenia zmniejszone do 50/90/130/170/210 z 60/110/160/210/260
    • koszt many zmniejszony do 55/60/65/70/75 z 60 na wszystkich poziomach
    • teraz daje Leonie ładunki Incandescence za każde uderzenie wrogiego bohatera
      • Incandescence daje 50 jednostek zasięgu autoataku
      • konsumuje stack i zadaje 20-60 bonusowych obrażeń magicznych on-hit
  • Zenith Blade [E] – czas trwania roota zwiększony do 0.5 sekundy z 0.25
  • Solar Flare [R]
    • obrażenia zmniejszone do 125-325 z 150-350
    • daje Incandescence na 5 sekund, jeśli Solar Flare uderzy wroga
      • Twoje następne 3/4/5 ataków mają 100 jednostek dodatkowego zasięgu i zadają 40/70/100 (+0.2 AP) dodatkowych obrażeń magicznych on-hit

Zmiany wrócą w patchu 6.14.

Lulu_OB

Lulu

  • prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
  • bazowa mana zwiększona do 350 z 292.4
  • Glitterlance [Q]
    • AP ratio zwiększone do .7 .6 z .5
    • dodano wskazówkę: “The damage taken by targets subsequent to the first by each bolt is reduced to 70%.”
    • umiejętność będzie zawsze spowalniać o 2 sekundy zamiast 1/1.25/1.5/1.75/2 w zależności od poziomu umiejętności
  • Whimsy [W] – nowy efekt: teraz daje też 15/20/25/30/35% prędkości ataku na 4 sekundy

Sona_OB

Sona

  • Hymn Odwagi [Q]
    • Obrażenia (aktywne): 40/80/120/160/200 >>> 40/70/100/130/160
    • Zasięg aury: 350 >>> 400
    • Obrażenia (procentowe): 20/30/40/50/60 >>> 20/35/50/65/80
  • Aria Wytrwałości [W]
    • Leczenie: 30/50/70/90/110/ >>> 40/60/80/100/120
    • Zasięg aury: 350 >>> 400
    • Tarcza: 35/55/75/95/115 >>> 30/55/80/105/130
    • Nie zwiększa już leczenia w oparciu o brakujące zdrowie jednostki
  • Pieśń Prędkości [E]
    • Cooldown: 16 >>> 12
    • Koszt many: 65 >>> 40
    • Prędkość ruchu (Sona): 13/14/15/16/17% >>> 22/24/26/28/30 %
    • Zasięg aury: 350 >>> 400
    • Prędkość ruchu (sojusznicy): 10/11/12/13/14% >>> 12/14/16/18/20%
    • Przyspieszenie dla współtowarzysza: 1.5 >>> 2.5 sekundy
  • Crescendo [R]
    • Pasywnie: zapewnia dodatkową premię na QWE Sony >>> podstawowe skrócenie czasu odnowienia QWE [20/30/40%]

Zmiany wrócą w cyklu 6.14.

Swain_OB

Swain

  • Ravenous Flock [R]
    • cooldown zwiększony z 10 do 30 20 sekund

TahmKench_OB

Tahm Kench

  • An Acquired Taste (pasyw) 
    • pasyw teraz działa na ataki i spelle (Q i W), zamiast tylko AA i Q
    • atakowanie wrogów językiem zadaje im X (1% całkowitego HP Tahma) bonusowych obrażeń magicznych i kumuluje się 3 razy w starciu z wrogiem (czyli maks 3 %)
    • bonusowe obrażenia na stack, bazujące na % całkowitego zdrowia Tahma, teraz zwiększają się wraz z poziomem:
      • poziom 11 – 1.25%
      • poziom 16 – 1.5%
  • Tongue Lash [Q] – obrażenia zwiększone do 80/130/180/230/280 z 80/125/170/215/260
  • Thick Skin [E]
    • cooldown zmniejszony do 6 sekund z 16/15/14/13/12
    • biernie 70/75/80/85/90% 70/73/76/79/82 otrzymanych obrażeń zamiast 100% zostanie zamienionych na szare zdrowie
    • czas trwania tarczy zmniejszony do 3 z 6 sekund
    • tarcza nie maleje z czasem trwania
    • przywrócenie HP na podstawie szarego zdrowia zmienione na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
  • Abyssal Voyage [R]
    • nie zwiększa już obrażeń umiejętności i ataków
    • czas przygotowania zmniejszono do 6 z 15 sekund
    • opóźnienie zredukowano o 0.5 sekundy
    • czas, w którym wrogowie widzą miejsce przybycia Tahma, zredukowany o 0.5 sekundy
    • zasięg zwiększony do 4500/5500/6500 z 4000/5000/6000

Thresh

Thresh

  • Damnation (pasyw) – epickie potwory upuszczają 2 dusze zamiast 1 
  • Dark Passage [W]
    • tarcza teraz zwiększa się wraz z liczbą dusz, zamiast wynosić 50% AP
      • 10 dusz = 10 tarczy więcej

Trundle_OB

Trundle

  • bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.2 z 1.8856
  • wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do 0.15 z 0.17

Vladimir_OB

Vladimir

  • Crimson Pact (pasyw) – za każde 40 bonusowego HP otrzymujemy 1 AP (zamiast 25). Za każde 1 AP otrzymujemy 1.4 bonusowego HP (zamiast 1)
  • Transfusion [Q]
    • bazowe obrażenia zmniejszone do 75/80/106/120/135 z 80/100/120/140/160
    • przelicznik AP zwiększony do 0.55 z 0.45%

Volibear_OB

Volibear

  • Frenzy [W]
    • dodatkowa prędkość ataku na ładunek zmniejszona do 4/8/12/16/20 z 8/11/14/17/20%
    • bazowe obrażenia obniżone do 60/110/160/210/260 z 80/125/170/215/260
    • cooldown po użyciu W na potwory zmniejszony do 25 z 50%

Zyra_OB

Zyra

  • Rampant Growth [W] – czas przeładowania zmieniony na 20/18/16/14/12 z 17/16/15/14/13

Przedmioty

Ancient Coin

Ancient Coin

  • redukcja cooldownu zwiększona do 5% z 0%

Ardent_Censer_item

Ardent Censer

  • koszt złożenia zmniejszony do 700 z 800
  • całkowity koszt zwiększony do 2400 z 2200 (ponieważ zwiększono koszt Forbidden Idola)
  • uzdrowienie/siła tarczy zwiększone do 15% z 0%
  • regeneracja many zmniejszona do 50% z 100%
  • AP zwiększone do 60 z 40

Boots of Mobility

Boots of Mobility

  • atakowanie warda nie usuwa już efektu przyśpieszenia

Forbidden_Idol_item

Forbidden Idol

  • całkowity koszt zwiększony do 850 z 550
  • daje nowy pasyw: +10% uzdrowienia i tarczy

Tygiel_Mikaela_przedmiot

Mikael’s Crucible

  • koszt złożenia zmniejszony do 650 z 850
  • całkowity koszt zwiększony do 2400 z 2300 (ponieważ zwiększono koszt Forbidden Idola)
  • uzdrowienie/siła tarczy zwiększone do 15% z 0%

Nomads-Medallion-Final-Icon1

Nomad’s Medallion

  • redukcja cooldownu zwiększona do 10% z 0%
  • regeneracja zdrowia zmniejszona do 25% z 50%
  • regeneracja many zwiększona do 75% z 25%

Relic Shield

Relic Shield – linia przedmiotu

  • egzekucja na atakach melee skaluje się teraz z poziomem dla poniższych 4 przedmiotów:
    • Relic Shield – teraz 200 (+5 na poziom) 195 (+5 na poziom) z 200

relic

  • Targon’s Brace – teraz 160 (+20 na poziom) 200 (+10 na poziom) z 240

targon

  • Face of the Mountain – teraz 320 (+20 na poziom) z 400

faceof the mountain

  • Eye of the Equinox – teraz 320 (+20 na poziom) z 400

eyeequinox

Ruby_Sightstone_item

Ruby Sightstone

  • koszt złożenia zmniejszony do 400 z 600
  • całkowity koszt zmniejszony do 1600 z 1800
  • redukcja cooldownu aktywnych przedmiotów zwiększona do 20% z 10%

edge

Spellthief’s Edge

  • zabijanie stworów spoza linii nie dezaktywuje już pasywu Spellthief’s Edge (np. Pusklęcia, rośliny Zyry)

Talisman-of-Ascension-Final-Icon

Talisman of Ascension

  • zmiana przepisu: Raptor’s Cloak + Nomad’s Medallion + 450 złota = 2500 złota ogólnie
  • pancerz zwiększony do 45 z 0
  • regeneracja zdrowia zwiększona do 150% z 100%
  • regeneracja many  zmniejszona do 75% z 100%
  • daje nowy pasyw – Point Runner: daje do 20% prędkości ruchu w ciągu 2 sekund, kiedy znajduje się obok wież, zniszczonych wież i bram pustki
  • zatrzymuje poprzedni AoE boost prędkości aktywny

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]