Oto zmiany, które powinny się pojawić w cyklu 6.13 na PBE. Czy wejdą na serwery live? Jeszcze nie wiadomo, jednak jest to możliwe.
Zdobywane doświadczenie
Doświadczenie za zdobycie zabójstwa
Na poziomach 1-9 zabijanie wrogich bohaterów jest warte mniej punktów doświadczenia, na live dotyczy to raczej poziomów 1/2/3.
System doświadczenia “rubberbanding”
Doświadczenie to dotyczy okoliczności, które wpływają na przyznawanie dodatkowego doświadczenia w przypadku znacznych różnic w poziomach. Przykładowo, jeśli zabijesz kogoś o znacznie wyższym poziomie niż Ty, otrzymasz dodatkowe punkty doświadczenia zależnie od różnicy poziomów – system bowiem próbuje przywrócić Cię na poziom wroga.
Poprawki systemu “rubberbanding”
Obecnie system ten ma kilka wad. Przykładowo, nie otrzymujesz doświadczenia “rubberband” za miniony, jeśli jesteś 4 poziomy poniżej średniej wrogiej drużyny.
- różnica doświadczenia jest teraz obliczana bez przerwy, zamiast w formie liczby całkowitej – system np. teraz rozważa, czy jesteś 2.5 poziomu do tyłu, czy tylko 2
- bonusy “rubberband” zaczną działać wcześniej niż poprzednio
Zasady zdobywania doświadczenia po śmierci
Po śmierci bohaterowie nadal mogą zdobyć doświadczenie od zabicia wroga, nawet jeśli nie otrzymali asysty z tego celu (w ciągu 10 sekund). Nie mogą jednak otrzymywać doświadczenie z minionów, kiedy nie żyją.
Wardy
Niszczenie wardów jest warte teraz 30 punktów doświadczenia.
Niebieski trinket jest warty teraz 15 punktów doświadczenia.
Teleport
- czas channelowania zwiększy się do 4.5 sekundy z 3.5 sekundy
- miejsce Teleportu nie będzie już przypadkowe (położenie w zależności od celu) – pojawisz się po stronie najbliższej Twojego Nexusa
- efekt wizualny celu Teleportu jest teraz pokazywany, jeśli masz wizję 500 jednostek od celu (w praktyce: jeśli wróg będzie teleportował się do krzaków, w których nie masz wizji, zobaczysz kanał teleportu tylko wtedy, jeśli będziesz miał wizję dookoła krzaków)
- Teleport teraz automatycznie daje bezdźwiękowy ping “On my way” Twoim sojusznikom
Przedmioty
Ancient Coin
- redukcja cooldownu zwiększona do 5% z 0%
Nomad’s Medallion
- redukcja cooldownu zwiększona do 10% z 0%
- regeneracja zdrowia zmniejszona do 25% z 50%
- regeneracja many zwiększona do 75% z 25%
Talisman of Ascension
- zmiana przepisu: Raptor’s Cloak + Nomad’s Medallion + 450 złota = 2500 złota ogólnie
- pancerz zwiększony do 45 z 0
- regeneracja zdrowia zwiększona do 150% z 100%
- regeneracja many zmniejszona do 75% z 100%
- daje nowy pasyw – Point Runner: daje do 20% prędkości ruchu w ciągu 2 sekund, kiedy znajduje się obok wież, zniszczonych wież i bram pustki
- zatrzymuje poprzedni AoE boost prędkości aktywny
Forbidden Idol
- całkowity koszt zwiększony do 850 z 550
- daje nowy pasyw: +10% uzdrowienia i tarczy
Mikael’s Crucible
- koszt złożenia zmniejszony do 650 z 850
- całkowity koszt zwiększony do 2400 z 2300 (ponieważ zwiększono koszt Forbidden Idola)
- uzdrowienie/siła tarczy zwiększone do 15% z 0%
Ardent Censer
- koszt złożenia zmniejszony do 700 z 800
- całkowity koszt zwiększony do 2400 z 2200 (ponieważ zwiększono koszt Forbidden Idola)
- uzdrowienie/siła tarczy zwiększone do 15% z 0%
- regeneracja many zmniejszona do 50% z 100%
- AP zwiększone do 60 z 40
Ruby Sightstone
- koszt złożenia zmniejszony do 400 z 600
- całkowity koszt zmniejszony do 1600 z 1800
- redukcja cooldownu aktywnych przedmiotów zwiększona do 20% z 10%
Boots of Mobility
- atakowanie warda nie uruchamia już zredukowanej prędkości ruchu in-combat
Spellthief’s Edge
- zabijanie stworów spoza linii nie dezaktywuje już pasywu Spellthief’s Edge (np. Pusklęcia, rośliny Zyry)
Możliwe zmiany w związku z powyższymi
Nie są to na razie pewne plany, ale ruchy te mogą się okazać konieczne ze względu na wcześniej wymienione zmiany.
Soraka
- zmniejszenie wartości jej uzdrowienia
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]