League of Legends r.

PBE – 15 czerwca – Nexus Siege; rework Leony

Znamy zasady nowego trybu! Pojawiły się też dalsze zmiany balansu...

Zobacz też:


Nexus Siege

Dokładny opis znajdziecie tutaj: klik!

Zmiany balansu

Kindred_OB

Kindred

  • bazowy pancerz zmniejszony do 20 z 27
  • przyrost pancerza zwiększony do 3.5 z 3.25
  • Wolf’s Frenzy [W] – nowy efekt: ataki wilka na stwory zmniejszają prędkość ataku celu i jego prędkość ruchu o 50% na 2 sekundy

Leona_OB

Leona

  • Sunlight (pasyw)
    • obrażenia zmniejszone do 15-100 z 20-140
    • przyśpiesza Leonę i jej sojusznika o 50-84 jednostek prędkości ruchu na 1.5 sekundy
  • Shield of Daybreak [Q]
    • cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
    • koszt many zmniejszony do 35/40/45/50/55 z 45/50/55/60/65
    • obrażenia zmniejszone do 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
    • czas trwania stuna zmniejszony do 1 sekundy z 1.25 sekundy
  • Eclipse [W]
    • obrażenia zmniejszone do 50/90/130/170/210 z 60/110/160/210/260
    • koszt many zmniejszony do 55/60/65/70/75 z 60 na wszystkich poziomach
    • teraz daje Leonie ładunki Incandescence za każde uderzenie wrogiego bohatera
      • Incandescence daje 50 jednostek zasięgu autoataku
      • konsumuje stack i zadaje 20-60 bonusowych obrażeń magicznych on-hit
  • Zenith Blade [E] – czas trwania roota zwiększony do 0.5 sekundy z 0.25

Lulu_OB

Lulu

  • prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
  • bazowa mana zwiększona do 350 z 292.4
  • Glitterlance [Q]
    • AP ratio zwiększone do .7 z .5
    • dodano wskazówkę: “The damage taken by targets subsequent to the first by each bolt is reduced to 70%.”
  • Whimsy [W] – nowy efekt: teraz daje też 15/20/25/30/35% prędkości ataku na 4 sekundy

Sona_OB

  • Hymn Odwagi [Q]
    • Obrażenia (aktywne): 40/80/120/160/200 >>> 40/70/100/130/160
    • Zasięg aury: 350 >>> 400
    • Obrażenia (procentowe): 20/30/40/50/60 >>> 20/35/50/65/80
  • Aria Wytrwałości [W]
    • Leczenie: 30/50/70/90/110/ >>> 40/60/80/100/120
    • Zasięg aury: 350 >>> 400
    • Tarcza: 35/55/75/95/115 >>> 30/55/80/105/130
    • Nie zwiększa już leczenia w oparciu o brakujące zdrowie jednostki
  • Pieśń Prędkości [E]
    • Cooldown: 16 >>> 12
    • Koszt many: 65 >>> 40
    • Prędkość ruchu (Sona): 13/14/15/16/17% >>> 22/24/26/28/30 %
    • Zasięg aury: 350 >>> 400
    • Prędkość ruchu (sojusznicy): 10/11/12/13/14% >>> 12/14/16/18/20%
    • Przyspieszenie dla współtowarzysza: 1.5 >>> 2.5 sekundy
  • Crescendo [R]
    • Pasywnie: zapewnia dodatkową premię na QWE Sony >>> podstawowe skrócenie czasu odnowienia QWE [20/30/40%]

TahmKench_OB

Tahm Kench

  • An Acquired Taste (pasyw) – atakowanie wrogów językiem zadaje im X (1% całkowitego HP Tahma) bonusowych obrażeń magicznych i kumuluje się 3 razy w starciu z wrogiem (czyli maks 3 %)
  • Thick Skin [E]
    • Cooldown zmniejszony do 6 sekund z 16/15/14/13/12
    • Biernie 70/75/80/85/90% otrzymanych obrażeń zamiast 100% zostanie zamienionych na szare zdrowie
    • Czas trwania tarczy zmniejszony do 3 z 6 sekund
    • Tarcza nie maleje z czasem trwania
    • Przywrócenie HP na podstawie szarego zdrowia zmienione na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
  • Abyssal Voyage [R]
    • nie zwiększa już obrażeń umiejętności i ataków
    • czas przygotowania zmniejszono do 6 z 15 sekund
    • opóźnienie zredukowano o 0.5 sekundy
    • czas, w którym wrogowie widzą miejsce przybycia Tahma, zredukowany o 0.5 sekundy

Trundle_OB

Trundle

  • bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.2 z 1.8856
  • wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do 0.15 z 0.17

Przedmioty

Boots of Mobility

  • atakowanie warda nie usuwa już efektu przyśpieszenia

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]