Znamy zasady nowego trybu! Pojawiły się też dalsze zmiany balansu...
Zobacz też:
Nexus Siege
Dokładny opis znajdziecie tutaj: klik!
Zmiany balansu
Kindred
- bazowy pancerz zmniejszony do 20 z 27
- przyrost pancerza zwiększony do 3.5 z 3.25
- Wolf’s Frenzy [W] – nowy efekt: ataki wilka na stwory zmniejszają prędkość ataku celu i jego prędkość ruchu o 50% na 2 sekundy
Leona
- Sunlight (pasyw)
- obrażenia zmniejszone do 15-100 z 20-140
- przyśpiesza Leonę i jej sojusznika o 50-84 jednostek prędkości ruchu na 1.5 sekundy
- Shield of Daybreak [Q]
- cooldown zmniejszony do 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
- koszt many zmniejszony do 35/40/45/50/55 z 45/50/55/60/65
- obrażenia zmniejszone do 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
- czas trwania stuna zmniejszony do 1 sekundy z 1.25 sekundy
- Eclipse [W]
- obrażenia zmniejszone do 50/90/130/170/210 z 60/110/160/210/260
- koszt many zmniejszony do 55/60/65/70/75 z 60 na wszystkich poziomach
- teraz daje Leonie ładunki Incandescence za każde uderzenie wrogiego bohatera
- Incandescence daje 50 jednostek zasięgu autoataku
- konsumuje stack i zadaje 20-60 bonusowych obrażeń magicznych on-hit
- Zenith Blade [E] – czas trwania roota zwiększony do 0.5 sekundy z 0.25
Lulu
- prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
- bazowa mana zwiększona do 350 z 292.4
- Glitterlance [Q]
- AP ratio zwiększone do .7 z .5
- dodano wskazówkę: “The damage taken by targets subsequent to the first by each bolt is reduced to 70%.”
- Whimsy [W] – nowy efekt: teraz daje też 15/20/25/30/35% prędkości ataku na 4 sekundy
- Hymn Odwagi [Q]
- Obrażenia (aktywne): 40/80/120/160/200 >>> 40/70/100/130/160
- Zasięg aury: 350 >>> 400
- Obrażenia (procentowe): 20/30/40/50/60 >>> 20/35/50/65/80
- Aria Wytrwałości [W]
- Leczenie: 30/50/70/90/110/ >>> 40/60/80/100/120
- Zasięg aury: 350 >>> 400
- Tarcza: 35/55/75/95/115 >>> 30/55/80/105/130
- Nie zwiększa już leczenia w oparciu o brakujące zdrowie jednostki
- Pieśń Prędkości [E]
- Cooldown: 16 >>> 12
- Koszt many: 65 >>> 40
- Prędkość ruchu (Sona): 13/14/15/16/17% >>> 22/24/26/28/30 %
- Zasięg aury: 350 >>> 400
- Prędkość ruchu (sojusznicy): 10/11/12/13/14% >>> 12/14/16/18/20%
- Przyspieszenie dla współtowarzysza: 1.5 >>> 2.5 sekundy
- Crescendo [R]
- Pasywnie: zapewnia dodatkową premię na QWE Sony >>> podstawowe skrócenie czasu odnowienia QWE [20/30/40%]
Tahm Kench
- An Acquired Taste (pasyw) – atakowanie wrogów językiem zadaje im X (1% całkowitego HP Tahma) bonusowych obrażeń magicznych i kumuluje się 3 razy w starciu z wrogiem (czyli maks 3 %)
- Thick Skin [E] –
- Cooldown zmniejszony do 6 sekund z 16/15/14/13/12
- Biernie 70/75/80/85/90% otrzymanych obrażeń zamiast 100% zostanie zamienionych na szare zdrowie
- Czas trwania tarczy zmniejszony do 3 z 6 sekund
- Tarcza nie maleje z czasem trwania
- Przywrócenie HP na podstawie szarego zdrowia zmienione na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
- Abyssal Voyage [R]
- nie zwiększa już obrażeń umiejętności i ataków
- czas przygotowania zmniejszono do 6 z 15 sekund
- opóźnienie zredukowano o 0.5 sekundy
- czas, w którym wrogowie widzą miejsce przybycia Tahma, zredukowany o 0.5 sekundy
Trundle
- bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.2 z 1.8856
- wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do 0.15 z 0.17
Przedmioty
Boots of Mobility
- atakowanie warda nie usuwa już efektu przyśpieszenia
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]