Jakie zmiany czekają nas w najbliższej aktualizacji? Sprawdźcie!
3 maja – klik!
- Taliyah
- skórki Super Galaxy
- pliki 6 i 7 poziomu maestrii
- wcześniejszy surrender
- zmiany balansu
5 maja – klik!
- Freljord Taliyah – splash art
- Taliyah – VO w innych językach
- poprawki skórek Taliyah
- Definitely Not Dominion
- zmiany balansu
6 maja – klik!
- Taliyah – ekran logowania
- Super Galaxy Fizz – aktualizacja
- zmiany balansu
9 maja – klik!
- nowe splash arty Tristany
- URF
- zmiany balansu
10 maja – klik!
- Super Galaxy Shyvana – splash art
- Freljord Taliyah – poprawki
- nowe ikony przywoływacza
- ikony bohaterów – poprawki
- zmiany balansu
12 maja – klik!
- nowe ikony MSI
- nowe emotikony maestrii
- zmiany balansu
13 maja – klik!
- ekran logowania związany z 6 i 7 poziomem maestrii
Taliyah
Zajrzyj też do naszej encyklopedii o Taliyah: klik!
Wszystkie informacje na temat skilli nowej bohaterki znajdziecie tutaj: klik!
Voiceover
Polski:
- francuski
- grecki
- hiszpanski latynoamerykanski
- koreanski
- niemiecki
- portugalski brazylijski
- turecki
- węgierski
Dodano też frazę w ekranie wyboru bohatera:
Know the loom, be the stone
Freljord Taliyah – 1350 RP
Ekran logowania
Nowe skórki
Super Galaxy Fizz – 1350 RP
Super Galaxy Kindred – 1350 RP
Super Galaxy Shyvana – 1350 RP
Nowe splasharty Tristany
Riot Girl Tristana
Earnest Elf Tristana
Firefighter Tristana
Guerilla Tristana
Buccaneer Tristana
Rocket Girl Tristana
Nowe ikony przywoływacza
Ikony bohaterów – poprawki
Rozjaśniono oczy Kennena i Taliyah:
Pliki związane z maestrią poziomów 6 i 7
Dodano kilka plików związanych z poziomem 6 i 7 maestrii! Więcej szczegółów tutaj: klik!
Emotki
Ekran logowania
Emotki
Testy nowego klienta
Nowy klient jest dostępny na PBE – tylko do znalezienia błędów.
Wczesny surrender
Wczesny surrender wraca na PBE! Szczegóły tutaj: klik!
Zmiany balansu
Bohaterowie
Alistar
- Unbreakable Will [R] – redukcja obrażeń zmieniona na 50/60/70% z 70% na wszystkich poziomach
Anivia
- Glacial Storm [R]
Aurelion Sol
- Celestial Expansion [W] – cooldown zwiększony do 6/5.5/5/4.5/4 z 6/5/4/3/2
- Voice of Light [R] – obrażenia zmniejszone do 150/250/350 z 200/300/400
Cassiopeia
- Noxious Blast [Q] – zasięg zwiększony do 850 z 750
- Miasma [W] – zasięg zwiększony o 50
- Twin Fang [E]
- koszt many zmniejszony do 40/50/60/70/80 z 60/6570/75/80
- cooldown zmniejszony do 0.75 z 0.9
Fiddlesticks
- Dark Wind [E] – liczba odbić zmniejszona do 6 z 7
Illaoi
- Tentacle Smash [Q]
pasywne uzdrowienie zwiększone do 15% z 5%przywróconeefekt pasywnego uzdrowienia może się pojawić 1 raz na każde 20/16/12/8/4 sekundyprzywrócone
- Harsh Lesson [W] – cooldown zmniejszony do 4 sekund na wszystkich poziomach z 6/5.5/5/4.5/4
Jinx
- Switcheroo! [Q]
- przyśpieszenie ataku na poziomie 1 przy użyciu rakiety zwiększone do .625 z .531
- bonusowe skalowanie AS rakiety zwiększone do
20%25% redukcji z 15%
- Flame Chompers! [E]
- koszt many zwiększony do
70 z 50przywrócone - obrażenia zmniejszone do
60/120/180/240/300 z 80/135/190/245/300przywrócone
- koszt many zwiększony do
Malzahar
- Call of the Void [Q] – koszt many zwiększony do 80 z 60
- Void Swarm [W]
- koszt many zwiększony do 80 z 60
- redukcja obrażeń dla neutralnych stworów zmieniona na 50% z 75%
- Nether Grasp [R] – obrażenia zmniejszone do 5/7/9% z 6/8/10%
Master Yi
- Meditate [W] – AP ratio zwiększone do .25 z .15
- Wuju Style [E] – aktywowany bonus nieuchronnych obrażeń zwiększony do
15/25/35/45/5514/23/32/41/50 z 12/19/26/33/40
Nocturne
- Umbra Blades (pasyw) – teraz ma .5 AP ratio
Shyvana
- Burnout [W]
- teraz ma .1 AP ratio AoE obrażeń magicznych na sekundę
- teraz ma .025 AP ratio na dodatkowych obrażeniach magicznych przy ataku podstawowym, gdy efekt jest aktywny
Sona
Hymn of Valor [Q]promień aury – zmniejszony do 250 300 z 350cooldown zwiększony do 12/10.5/9/7.5/6 10/9/8/7/6 sekund z 8 na wszystkich poziomach
Aria of Perseverance [W]promień aury zmniejszony do 250 300 z 350tarcza zwiększona do 35/65/95/125/155 z 35/55/75/95/115 przywrócone
Song of Celerity [E]promień aury zmniejszony do 250 300 z 350wygasająca prędkość ruchu zwiększona do 30/35/40/45/50% 30/32/34/36/38% (+8%/100 AP) z 13/14/15/16/17% (+7.5%/100 AP)boost prędkości ruchu sojuszników zwiększony do 12/13/14/15/16% (+5%/100 AP) z 10/11/12/13/14% (+3.5%/100 AP)
Crescendo [R]nie zwiększa prędkości ruchu Sony na [E]
Przywrócono wszystkie zmiany! Powrócą w kolejnym cyklu.
Swain
- przyrost zdrowia zwiększony do 90 z 78
- Decrepify [Q]
- obrażenia zwiększone do 30/50/70/90/110 z 25/40/55/70/85
- wskazówka nie mówi już o maksymalnych obrażeniach dla stworów i niestworów
- Ravenous Flock [R]
- czas castowania po przełączeniu usunięty
- uzdrowienie przeciwko minionom zmienione na 8/11/13 (+3% AP) z 15% obrażeń
- uzdrowienie przeciwko bohaterom zmienione na 30/45/60 (10% AP) z 75% obrażeń
- AP ratio na uzdrowieniu z bohatera zwiększone do 12% z 10%
Taliyah
- Seismic Shove [W] – AP ratio zmniejszone do .4 z .5
Tryndamere
- Undying Rage [R] – kiedy aktywne, Trynda nie może stracić więcej niż 30/50/70 HP zamiast 1 HP
Vel’Koz
- Organic Deconstrution (pasyw) – zwiększono przelicznik do 0.5 z 0.4
- Life Form Disintegration Ray [R]
- obrażenia zwiększone do
550/750/950550/800/1050 z 500/725/950 - zwiększono przelicznik do 1.25 z 1.0
- obrażenia zwiększone do
Vladimir
- Transfusion [Q] – AP ratio wzmocnienia brakującego zdrowia zwiększone do 4% z 2.5%
- Tides of Blood [E] – podstawowe obrażenia zwiększone do [30/45/60/75/90 // 60/90/120/150/180] z [30/40/50/60/70 // 60/80/100/120/140]
- Hemoplague [R] – teraz uzdrawia o [150/250/350 ( +.7 AP), jeśli bohater został zaatakowany + 50% tego za każdego bohatera poza pierwszym] zamiast [75/125/175 (+.35 AP) za każde uderzenie bohatera]
Xerath
- Shocking Orb [E] – cooldown zmniejszony do 13/12.5/12/11.5/11 z 18/16/14/12/10
Przedmioty
Ulepszenie: Bloodrazor
- prędkość ataku zwiększona do 50% z 40%
- unikalny pasyw: teraz zadaje obrażenia on-hit o wartości 4% maksymalnego zdrowia celu zamiast 3%
Hunter’s Machete + przedmioty dla junglerów
- bonusowe doświadczenie za zabijanie stworów o wyższym poziomie niż Twój zwiększone do 30 z 25
Czary przywoływacza
Ghost
- cooldown zmniejszony do 180 sekund z 210 sekund
- prędkość ruchu skaluje się z poziomem – zwiększone do [28% na 1 poziomie, do 45% na 18 poziomie] z 27%
Smoki
Ocean Drake
efekt przywracania many i zdrowia zmieniony na 24/12/8 z 18/12/6- buff zwraca teraz 4/8/12% brakującego zdrowia i many przez każde 5 sekund, jeśli nie przyjmujemy w tym czasie obrażeń, zamiast 10% przez każde 24/12/8 sekund
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]