Niedługo nowy patch wchodzi na serwery - oto lista prawdopodobnych zmian!
PBE – 5 kwietnia – klik!
- rework Tarica
- nowe skórki: Infernal Diana, skórki SKT
- aktualizacja splashartów
- zmiany balansu
PBE – 6 kwietnia – klik!
- Armor of Fifth Age Taric – poprawki
- polskie VO Tarica
- aktualizacja splashartów
- tryb Hexakill
- zmiany balansu
PBE – 7 kwietnia – klik!
- Taric – ekran logowania
- zmiany balansu
PBE – 8 kwietnia – klik!
- aktualizacja splashartów
- Ultra Rapid Fire
- zmiany balansu
PBE – 11 kwietnia – klik!
- zmiany balansu
PBE – 12 kwietnia – klik!
- Hexakill
- aktualizacja splashartów
- Champion Select – VO Tarica
PBE – 13 kwietnia – klik!
- Infernal Diana – splashart
- aktualizacja splashartów
Rework Tarica!
Aktualizacja skinów Tarica!
Oryginalny splashart

Bloodstone Taric – 975 RP
Emerald Taric – 520 RP
Armor of the Fifth Age Taric – 750 RP

Nowy głos Tarica!
Dodano też inne języki:
Taric – ekran logowania
Nowe skiny!
Infernal Diana
1350 RP
SK Telecom T1
Każdy 750 RP/sztuka
Przypominamy, że produkcja tych skórek została wstrzymana (klik!).
SKT T1 Alistar
SKT T1 Elise
SKT T1 Renekton
SKT T1 Ryze
SKT T1 Sivir
Zmiany balansu
Galio
- Righteous Gust [E]
- koszt many zmniejszony do 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90
- wzrost prędkości ruchu dla sojuszników zmieniony na 30/35/40/45/50% z 20/28/36/44/52%
Graves
- New Destiny (pasyw)
- AD ratio na pierwszym uderzeniu zmienione na .7 – 1.0 z .75 – 1.1
- poszczególne uderzenia nadal zadają 33% obrażeń
- Uderzenia krytyczne zmniejszone do 6 z 8
- Dodatkowe uderzania nadal zadają 33 % obrażeń
- W przypadku uderzenia krytycznego liczba pocisków została zmniejszona do 6 z 8
- Podczas uderzenia zmniejszono dodatkowy kąt uderzenia pocisków do 15 z 18 stopni
- [Nowe] Krytyczne pociski dają 140 % obrażeń
- Krytczne obrażenia skalują się wyłącznie w wyzej opisany sposób i są podstawą do obliczeń – z IE zdamy 160 % obrażeń
- W skrócie – Graves be z krytów będzie zadawał 7-10 % mniej obrażeń. Z krytami będzie on zadawał te same obrażenai co obecnie, jednak tylko w cele znajdujące się bardzo blisko
- AD ratio na pierwszym uderzeniu zmienione na .7 – 1.0 z .75 – 1.1
Kayle
- Holy Fervor (pasyw) –
nie niszczy już pancerzaprzywrócone
Kog’Maw
- Caustic Spittle [Q] – przebicie pancerza/odporności magicznej zwiększone do 20/22/24/26/28 z 12/16/20/24/28
- Bio-Arcane Barrage [W] – podstawowe obrażenia zmniejszone do 4/8/12/16/20 z 10/15/20/25/30
Master Yi
- Alpha Strike [Q] – dodatkowe obrażenia w potwory w jungli i miniony
zmniejszone do 60/80/100/120/140 z 75/100/125/150/175przywrócone
- Highlander [R]
- pasyw: redukcja cooldownu
zmieniona na 50% z 70%przywrócone - cooldown zwiększony do 100/90/80 z 75 na wszystkich poziomach
- wydłużenie czasu za zabójstwa i asysty zwiększone do 7 sekund z 4
- czas trwania aktywu zmniejszony do 7 sekund z 10
- pasyw: redukcja cooldownu
Miss Fortune
- Strut [W]
- Bonus do prędkości ataku zwiększony do 4 z 3 sekund
- Cooldown zwiększony do
14 - Cooldown zaczyna ponowie się odliczać, gdy odpalimy umiejętność, zamiast po jej zakończeniu
- Czas trwania umiejętności nie wydłuża się za pomocą Love Tap
- Gdy umiejętność jest na cooldownie nakładanie Love Tap redukuje cooldown o 2 sekundy
- efekt redukcji cooldownu The Love Taps zaczyna się teraz po 2 sekundach i skaluje z CDR, które posiadasz
- 0% CDR = 2 sekundy redukcji
- 10% CDR = 1.8 sekundy redukcji
- 40% CDR = 1.2 sekundy redukcji
Olaf
- Vicious Strikes [W] – kradzież życia zmieniona na
13/15/17/19/21%14/16/18/20/22% z 9/12/15/18/21% - Ragnarok [R] – pancerz i przyrost odporności na magię zwiększone do 20/30/40 z 10/20/30
Rumble
- The Equalizer [R] – cooldown zmniejszony do 110/100/90 z 120/110/100
Taric
- podstawowy pancerz zwiększony do 25 z 23
- Bravado (pasyw)
- podstawowe obrażenia zwiększone do 22 z 20
- obrażenia na poziom zmniejszone do 4 z 5
- “Efekt redukcji czasu odnowienia skaluje się teraz z CDR Tarica”
- Starlight’s Touch [Q] – redukcja cooldownu przez uderzenia z pasywu zwiększona do 5 z 3, skaluje się z CDR
- Bastion [W] – cooldown zwiększony do 15 z 14
- Dazzle [E]
- cooldown zmieniony na
14 - Czas trwania stuna zmieniony na 1/1.12/1.25/1.38/1.5 z 0.75/1/1.25/1.5/1.75 sekundy
- cooldown zmieniony na
- Cosmic Radiance [R] – cooldown zwiększony do 160/130/100 z 140/115/90
Przedmioty
Corrupting Potion
- zwrot zdrowia za ładunek zmniejszony do 125 z 150
- zwrot many za ładunek zwiększony do 75 z 50
Frost Queen’s Claim, Frostfang’s
- regeneracja many zmniejszona do 75%
Iceborn Gauntlet
- Unikalny pasyw – Spellblade – zmniejszony do 100% bazowego AD z 125%
Mercurial Scimitar
- AD zmniejszone do
7065 z 75 - Zmniejszono koszt do 3600 z 3700
Targon’s Brace
- uzdrowienie zmniejszone do 40 z 50
Wprowadzono do testów przedmioty dotyczące reworku magów. Wszystkie szczegóły tutaj: klik!
Oto filmik przedstawiający użycie itemów Hextech:
Galeria:
Zmiany te jednak nie powinny wejść w patchu 6.8.
Specjalizacje
Feast (Ferocity, Tier 2)
- cooldown zwiększony do 30 z 25
Grasp of the Undying (Resolve, Tier 6)
- wskazówka teraz mówi: “Every 4 seconds in combat against enemy champions” zamiast “Every 4 seconds in combat”
- zmniejszone do 3 sekund podczas walki przeciwko wrogim bohaterom z 4 sekund
Secret Stash (Cunning, Tier 2)
- ciasteczka zwracają teraz 15 zdrowia i many natychmiastowo zamiast 20 zdrowia i 10 many
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]