League of Legends r.

Co pojawi się w aktualizacji 6.9? Riot zdradza plany!

Oto zmiany przedmiotów, których możemy się spodziewać już niedługo!

Kompendium reworku niemobilnych magów: klik!

Na PBE powoli zaczną się pojawiać zmiany związane z środkoworocznym reworkiem magów, zwłaszcza te dotyczące przedmiotów. Poniżej zaprezentowane liczby oczywiście mogą się zmienić, ale wyznaczają one pewien kierunek, którego możemy się spodziewać.

Mana

Przede wszystkim, twórcy planują zająć się problemem many. Ofensywne itemy mają zapewniać magom maksymalną ilość many, a supportom – jej regenerację.

Catalyst_the_Protector_item Catalyst the Protector of Aeons

  • Valor’s Reward (pasyw)usunięty
  • Eternity (nowy pasyw) – 15% przyjętych od wrogiego bohatera obrażeń jest zwracane w postaci many. 15% zużytej many jest zwracane w postaci punktów zdrowia. (Uzdrowienie ograniczone do 25 na jedną umiejętność lub 25 sekund na przełączane umiejętności).

Catalyst powinien wywierać nieco więcej presji w early, jednak stanowi on bardzo silne narzędzie w starciu z innymi bohaterami.

Tear_of_the_Goddess_item Tear of the Goddess

  • regeneracja many usunięta z 25%
  • Awe (dodatkowy pasyw): zwraca 25% zużytej many

Chalice_of_Harmony_item Chalice of Harmony

  • zmiana pasywu: Zwiększa regenerację zdrowia o 100%, jeśli procent Twojego zdrowia jest mniejszy niż procent Twojej many. Zwiększa regenerację many, jeśli procent Twojej many jest mniejszy niż procent Twojego zdrowia.

Lost Chapter (NOWY)

  • przepisSapphire_Crystal_item Sapphire Crystal + Amplifying_Tome_item Amplifying Tome + 115 złota = 900 złota łącznie
  • 25 mocy umiejętności
  • 250 many
  • Unikalny pasyw: Po zdobyciu kolejnego poziomu, zwraca 20% maksymalnej many w ciągu 3 sekund.

Morellonomicon_item Morellonomicon

  • zmiana przepisu: Lost_Chapter_item Lost Chapter + Fiendish_Codex_item Fiendish Codex + 500 złota = 2100 złota łącznie
  • regeneracja many usunięta
  • dodaje 400 many
  • redukcja cooldownu: 20% (taka sama)

Blu nierczy_Graal_Athene_przedmiot Athene’s Unholy Grail

  • zmiana przepisu: Chalice_of_Harmony_item Chalice + Fiendish_Codex Fiendish Codex + 300 złota = 2100 złota łącznie
  • całkowity koszt zmniejszony do 2100 złota z 2700
  • moc umiejętności zmniejszona do 40 z 60
  • odporność na magię wynosi 25 (niezmieniona)
  • redukcja cooldownu wynosi 20% (niezmienione)
  • Pasyw: Zwraca 30% many za zabójstwo lub asystę. – USUNIĘTY!
  • Nowy pasyw:

Mana Passive: Mana Passives on Kill or Assist have been removed.
New Passive: 15% zadawanych obrażeń jest zamienianych w ładunki Krwi, zależnie od poziomu maksymalnie 100-270. Uzdrawianie lub osłanianie sojuszników konsumuje te ładunki, dodatkowo uzdrawiając sojusznika.

Zmiana ta ma dać możliwość bohaterom używającym tarczy do nie tylko zadawania obrażeń, ale też uzdrawiania sojuszników. Janna, Lulu, Orianna, Morgana i Karma zyskają teraz dodatkowy sustain.

Wampiryzm zaklęć

Wampiryzm zaklęć zostanie usunięty z systemu przedmiotów.

Will of the Ancients

  • usunięty z gry

“Hextech”

Powstanie nowa rodzina przedmiotów określona mianem Hextech.

Itemy te będą mieć bardzo silne aktywne efekty z krótkim cooldownem, które dodadzą obrażenia magiczne. Ponadto, przedmioty te posiadają dzielony cooldown – jeśli użyjesz jednego, wszystkie przechodzą na cooldown.

Hextech_Revolver_item Hextech Revolver

  • koszt złożenia zmniejszony do 230 z 340
  • całkowity koszt zmniejszony do 1100 z 1200
  • AP – niezmienione
  • wampiryzm zaklęć – usunięty
  • Magic Bolt (nowy pasyw): Twoje podstawowe ataki zadają 75-150 obrażeń magicznych na uderzenie. (cooldown: 30 sekund)

Hextech_Gunblade_item Hextech Gunblade

  • koszt całkowity – niezmieniony
  • Omnivore (pasyw) – niezmieniony
  • Aktywne:
    • obrażenia zwiększone do 300 z 150
    • AP ratio zmniejszone do 0.3 z 0.4
    • Natychmiastowo wystrzeliwuje świetlisty piorun bez czasu podróży, który natychmiastowo spowalnia cel na 2 sekundy.
    • cooldown: 30 sekund

Hextech Rocket Belt (nazwa tymczasowa)

  • przepisHextech_Revolver_item Hextech Revolver + Kindlegem_item Kindlegem + 800 złota = 2750 złota łącznie
  • zdrowie: 300
  • AP: 80
  • redukcja cooldownu: 10%
  • Aktywne – Fire Bolt: Dashuje na 300 jednostek w określonym kierunku (prędkość: 1200), a następnie uwalnia novę kuli ognia, które zadają 100-250 (+25% AP) obrażeń magicznych, uderzając wrogów. Wróg uderzony przez więcej niż 1 kulę otrzymuje 15% obrażeń z każdej dodatkowej kuli. (cooldown: 30 sekund)
    • dash nie działa przez ściany

Hextech GLP-07A (nazwa tymczasowa)

  • przepis: Catalyst_the_Protector_item Catalyst of Aeons + Hextech_Revolver_item Hextech Revolver + 750 złota = 3000 złota łącznie
  • AP: 80
  • zdrowie: 300
  • mana: 400
  • Pasyw – ten sam, co u Catalyst_the_Protector_item Catalyst of Aeons
  • Aktywne – Ice Bolts: Wyrzuca stożek 5 lodowych bolców, które eksplodują, aby zadać 100-200 (20% AP) obrażeń magicznych. Uderzeni wrogowie są spowolnieni o 60% na 0.5 sekundy (spowolnienie wygasa w czasie). (cooldown: 30 sekund)

Rod_of_Ages_item Rod of Ages

  • zmiana przepisu: Catalyst_the_Protector_item Catalyst of Aeons + Needlessly_Large_Rod_item Needlessly Large Rod + 50 złota
  • całkowity koszt zmniejszony do 2500 z 3000
  • zdrowie/skalowanie zdrowia – niezmienione
  • AP zmniejszone do 60 z 80
  • AP na stack – niezmienione (20)
  • mana zmniejszona do 300 z 400
  • mana na stack zmniejszona do 10 z 40

Tik-tak

Zhonya's_Hourglass_item Zhonya’s Hourglass

  • zmiana przepisuSeeker's_Armguard_item Seeker’s Armguard + Fiendish_Codex Fiendish Codex + 900 złota = 3000 złota łącznie
  • całkowity koszt zmniejszony do 3000 z 3500
  • AP zmniejszone do 70 z 100
  • pancerz – niezmieniony
  • redukcja cooldownu zwiększona do 10%
  • Aktyw – Stasis – cooldown zwiększony do 120 sekund z 90

Abyssal_Scepter_item (1) Abyssal Scepter

  • zmiana przepisu: Fiendish_Codex Fiendish Codex + Negatron_Cloak_item Negatron Cloak + Amplifying_Tome_item Amplifying Tome + 695 złota = 2750 złota łącznie
  • AP zmniejszone do 60 z 70
  • odporność na magię zwiększona do 60 z 50
  • redukcja cooldownu zwiększona do 10%
  • Aura
    • efekt nie jest nakładany na miniony
    • Skaluje się z poziomem. Redukuje odporność magiczną pobliskich wrogów o 10-25.

Odporność magiczna – alternatywy

3211-spectrescowl Spectre’s Cowl

  • całkowity koszt zwiększony do 1200 z 100
  • zdrowie zwiększone do 250 z 200
  • odporność na magię zmniejszona do 30 z 35

calun banshee Banshee’s Veil

  • zmiana przepisu3211-spectrescowl Spectre’s Cowl + Negatron_Cloak_item Negatron Cloak + 530 złota
  • całkowity koszt zmniejszony do 2450 z 2900
  • zdrowie zmniejszone do 300 z 500
  • odporność na magię – niezmieniona (70)

Spirit_Visage_item Spirit Visage

  • koszt złożenia zmniejszony do 800 z 900
  • odporność na magię zmniejszona do 55 z 70
  • regeneracja zdrowia zwiększona do 200% z 150%
  • pasywne uleczenie zwiększone do 25% z 20%

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]