League of Legends r.

PBE 10.12 – 27 maja – skórki High Noon Senna i Irelia, Hextech Nocturne

Zaczynamy nowy cykl, wraz z nim - poznajemy nową zawartość. No i skórki High Noon dla Senny i Irelii!

Patch 10.12 – kiedy?

Zgodnie z harmonogramem patchów, patch 10.12 jest planowany na środę, 10 czerwca 2020 r.

Nowe skórki

High Noon Senna

1820 RP

Chromy:

  • High Noon Senna (Ruby)
  • High Noon Senna (Tanzanite)
  • High Noon Senna (RuEmeraldby)
  • High Noon Senna (Rose Quartz)
  • High Noon Senna (Citrine)

High Noon Irelia

1350 RP

Czekamy na splash art.

High Noon Irelia / ingame turnaround

Chromy:

  • High Noon Irelia (Ruby)
  • High Noon Irelia (Emerald)
  • High Noon Irelia (Tanzanite)
  • High Noon Irelia (Rose Quartz)
  • High Noon Irelia (Sapphire)
  • High Noon Irelia (Obsidian)
  • High Noon Irelia (Pearl)

Hextech Nocturne

Nowe chromy

Oprócz wyżej wymienionych chrom dla High Noon Irelii i Senny, barwy z tej linii skórek otrzymają też Fiddlesticks, Jhin i Lucian.

High Noon Fiddlesticks

  • High Noon Fiddlesticks (Ruby)
  • High Noon Fiddlesticks (Obsidian)
  • High Noon Fiddlesticks (Pearl)
  • High Noon Fiddlesticks (Sapphire)
  • High Noon Fiddlesticks (Citrine)
  • High Noon Fiddlesticks (Peridot)
  • High Noon Fiddlesticks (Turquoise)
  • High Noon Fiddlesticks (Amethyst)

High Noon Jhin

  • High Noon Jhin (Ruby)
  • High Noon Jhin (Pearl)
  • High Noon Jhin (Obsidian)
  • High Noon Jhin (Emerald)
  • High Noon Jhin (Sapphire)
  • High Noon Jhin (Turquoise)
  • High Noon Jhin (Tanzanite)
  • High Noon Jhin (Rose Quartz)

High Noon Lucian

  • High Noon Lucian (Ruby)
  • High Noon Lucian (Sapphire)
  • High Noon Lucian (Emerald)
  • High Noon Lucian (Pearl)
  • High Noon Lucian (Rose Quartz)

Nowe ikonki

Nowe emotki

Nagrody rankingowe TFT

Aktualizacja śródrotacyjna TFT

Aktualizacja śródrotacyjna TFT: 11 nowych postaci i 3 nowe cechy; część postaci i cech zostanie usunięta

Nowe wybuchy! w TFT

Nowe areny

Nowe Małe Legendy

Star Guardian Silverwing

Star Guardian Sprite

Bellswayer

Nixie

Lightcharger

Zmiany balansu

Runy

Na PBE pojawiły się zmiany run, o których pisaliśmy 16 maja. [Link do artykułu]

  • Approach Velocity
    • [Usunięto] Bonus prędkości ruchu w kierunku sojuszników.
    • [Zmieniono] Zapewnia 7,5% prędkości ruchu w kierunku przeciwników z nałożonym CC (zwiększone do 15%, jeżeli to posiadacz runy nałoży CC na przeciwnika).
  • Guardian
    • Wartość tarczy zwiększono z 70-150 do 80-200.
  • Predator
    • [Zmiana efektu] Usunięto długi czas channelowania, skrócono czas odnowienia, zmniejszono obrażenia. Dokładny opis poniżej.
    • Obecny efekt: zyskujesz dodatkową prędkośc ruchu, zwiększającą się aż do 45% na 1,5 sekundy, jeżeli biegniesz za przeciwnymi bohaterami. Po 1,5 sekundy zadawanie obrażeń lub używanie umiejętności kończy ten efekt, zadając dodatkowo 30-90 (+0,2 bonusowego AD)(+0,1 AP) obrażeń adaptacyjnych. Cooldown: 100-70 s.

Czary przywoływacza

  • Ghost
    • Cooldown zwiększony z 180 do 210.

Testy DX 11 w cyklu 10.12

W obecnym cyklu PBE można sprawdzić działanie DirectX 11 i na własnej skórze przekonać się, czy nastąpił znaczący wzrost wydajności i stabilności obrazu. W tym celu należy edytować jeden plik. Więcej przeczytacie w poniższym artykule.

LoL obecnie używa wersji pakietu DirectX 9.

DirectX 11 jest testowany w cyklu PBE 10.12. Możesz go przetestować na serwerze testowym