League of Legends r.

DirectX 11 jest testowany w cyklu PBE 10.12. Możesz go przetestować na serwerze testowym

Jeżeli gracie na serwerze testowym, możecie już teraz odczuć różnicę z przesiadki z DirectX 9 na DirectX 11.

Jak przetestować DX 11 w LoL-u?

Ważne: można to zrobić tylko na serwerze testowym PBE. Konieczna będzie edycja jednego pliku. Metoda nie zadziała na kliencie live.

W grze mogą pojawić się błędy (problemy z renderowaniem niektórych tekstur, bugi przy alt-tabowaniu gry).

  1. Przejdź do katalogu z klientem PBE. Wejdź w Config.
    Domyślnie: C:\Riot Games\League of Legends (PBE)\Config.
  2. Otwórz notatnikiem plik game.cfg.
  3. Dodaj poniższe linijki do otworzonego pliku:
    [General]
    DX11BetaTest=1
  4. Chcąc zrezygnować z testów DX11, po prostu usuń te dodane wersy.
  5. Jeśli doświadczysz crasha i chcesz przysłużyć się testom DX11 w LoL-u, weź udział w tej dyskusji na reddicie.

FAQ – DirectX i LoL

Jakiej wersji DirectX używa League of Legends?

LoL korzysta obecnie z DirectX 9. Trwają prace nad wdrożeniem do gry DX 11.

Co da przejście z DX 9 na DX 11?

  • Zwiększenie klatek na sekundę, czyli FPS-ów gry.
  • Zwiększenie płynności gry.

Czy DX 11 zwiększy wymagania LoL-a?

Przede wszystkim to karta graficzna musi obsługiwać DirectX 11. Nie zmienią się wymagania sprzętowe gry per se.

Ta wersja pakietu zadebiutowała wraz z Windowsem 7 w 2010 roku. Zasadniczo to większość używanych kart graficznych powinna być w standardzie przynajmniej DX 11.

Mając znacząco starszy zestaw, dla pewności można jeszcze sprawdzić DxDiag:

  1. Wciśnij klawisz Windows + R.
  2. Wpisz “dxdiag”.
  3. Na samym dole “informacji o systemie” powinna znaleźć się informacja o używanej wersji DirectX.

Co, jeśli nie obsługuję DX 11?

League of Legends nadal zadziała. Gra automatycznie przełączy się na DX 9.