Kolejna dawka przedsezonowych zmian wkracza na PBE! Co czeka nas tym razem?
Zobacz też:
Tajemnicze VO
Więcej na jego temat przeczytacie tutaj – klik!
The Rift Herald
Dla przypomnienia:
- Lokalizacja oraz czas
- Herald pojawia się w loży Barona
- Czas jego pojawienia się to 4:00
- Pojawia się on co 5 minut
- Znika w 19:45, jeśli jednak znajduje się on podczas walki, to czas jego śmierci jest przesunięty na 19:55.
- Właściwości bitewne
- Atakuje w zwarciu i bije dość mocno, prawdopodobnie ktoś będzie musiał go „tankować”
- Czasem otworzy on swoje oko, gdy tak się stanie, ataki z tyłu będą zadawały mu 12 % jego maksymalnego HP jako obrażenia nieuniknione (true damage)
- Otrzymuje on o 35 % mniej obrażeń z ataków zasięgowych
- Nagroda za zabicie
- 50 złota dla każdego z drużyny, która go zabiła
- Specjalny buff „Doom’s Eve”
- +10 % wszystkich obrażeń (oprócz nieuniknionych) oraz +40 prędkości ruchu
- Szybszy recall
- Wzmocniony atak minionów jak z Baron buffa, z tą różnicą, że nie zyskają one wytrzymałości
- Inne
- Bardzo trudno będzie zabić go samotnie
- Zabicie go da 2 ładunki Devourera (Pożeracz)
- Buff trwa 2 minuty
I gdy zatańczycie obok niego:
Nowe ikony Przywoływacza
Aktualizacja ikon
Pasyw Caitlyn
Corrupted Potion
Zmieniono tło na zielone (z żółtego).
Tracker’s Knife
Zmieniono tło na niebiesko-zielone z szarego.
Specjalizacje
Więcej na ich temat przeczytasz tutaj – klik!
Zmieniono kolejność drzewek:
Kilka zmian:
- Vampirism – 0.4% (2% za 5 punktów) kradzieży życia i wampiryzmu zaklęć zamiast 0.5% (2.5% za 5 punktów)
- Legendary Guardian – 0.6 (3 za 5 punktów) pancerza i odporności na magię za każdego znajdującego się niedaleko wroga zamiast 0.4 (2 za 5 punktów)
- Runic Affinity – nie ma już informacji o przedłużającym się buffie z rzeki
Czary Przywoływacza
Na Summoner’s Rift nie jest już dostępna Czystość. Można jej natomiast używać na ARAM-ie i Dominionie.
Z SR usunięto również Jasnowidzenie – jest ono dostępne na Dominionie.
Zmiany balansu
Ogólne
Przyrost złota zwiększony do 20.4 na 10 sekund zamiast 19. Zmieniły się też wartości za zabójstwo.
Bohaterowie
Alistar
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.7 z 1.2
Anivia
- Zwiększono podstawową ilość many do 396.04 z 346.04
- Zmniejszono przyrost many na poziom do 50 z 53
Fiddlesticks
- Zwiększono podstawową ilość many do 400.12 z 350.12
- Zmniejszono ilość many na poziom do 56 z 59
Jax
- Zwiększono podstawową ilość many do 338.8 z 288.8
- Zmniejszono ilość many na poziom do 32 z 35
Jayce
- Zwiększono podstawową ilość many do 357.2 z 307.2
- Zmniejszono ilość many na poziom do 37 z 40
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.7 z 1.2
- Zwiększono podstawową ilość many do 397.6 z 347.6
- Zmniejszono ilość many na poziom do 67 z 70
- Zmniejszono obrażenia na poziom do 1.7 z 2.2
- Zwiększono podstawowe obrażenia do 54 z 49
- Zmniejszono podstawową regenerację zdrowia na sekundę do 1.4 z 2
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 2.2 z 1.7
Maokai
- Zwiększono podstawową ilość many do 377.28 z 327.28
- Zmniejszono ilość many na poziom do 43 z 46
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.7 z 1.2
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 2.3 z 1.8
- Zwiększono podstawową ilość many do 325.6 z 275.6
- Zmniejszono ilość many na poziom do 42 z 45
- Zwiększono podstawową ilość many do 334.0 z 284.0
- Zmniejszono ilość many na poziom do 47 z 50
- Zwiększono podstawową ilość many do 315.6 z 265.6
- Zmniejszono ilość many na poziom do 42 z 45
- Zwiększono podstawową ilość many do 317.12 z 267.12
- Zmniejszono ilość many na poziom do 31 z 34
- Jeśli chcesz sprawdzić jej zmiany w przedsezonie, kliknij tutaj!
- Harrier (pasyw) – AD ratio zwiększone do 1.5 na wszystkich poziomach z 1.25-1.5
- Aerial Assault [Q]
- podstawowe obrażenia obniżone do 10/40/70/100/130 z 50/80/110/140/170
- (druga wartość jest bazowana na pierwszej – zmniejszyła się do 20/80/140/200/260 z 100/160/220/280/340)
- bonusowe AD ratio .35 zostało usunięte
- całkowite AD ratio .6/.7/.8/.9/1 zostało dodane (od brakującego HP)
- podstawowe obrażenia obniżone do 10/40/70/100/130 z 50/80/110/140/170
- Tag Team [R] – koszt many zmniejszony do 80/40/0 z 120/60/0
- Zwiększono podstawową ilość many do 392.4 z 342.4
- Zmniejszono ilość many na poziom do 52 z 55
- Zwiększono podstawową ilość many do 325.6 z 275.6
- Zmniejszono ilość many na poziom do 42 z 45
Sona
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 2.3 z 1.8
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 2.3 z 1.8
- Zwiększono podstawową ilość many do 374.0 z 324.0
- Zmniejszono ilość many na poziom do 47 z 50
Syndra
- Zwiększono podstawową ilość many do 384 z 334
- Zmniejszono ilość many na poziom do 60 z 63
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.6 z 1.1
- Zwiększono podstawową ilość many do 377.2 z 327.2
- Zmniejszono ilość many na poziom do 37 z 40
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.7 z 1.2
Veigar
- Zwiększono podstawową ilość many do 392.4 z 342.4
- Zmniejszono ilość many na poziom do 52 z 55
- Zwiększono podstawową ilość many do 375.6 z 325.6
- Zmniejszono ilość many na poziom do 42 z 45
- Zwiększono podstawową ilość many do 366.96 z 316.96
- Zmniejszono ilość many na poziom do 44 z 47
- Zwiększono podstawową ilość many do 384.0 z 334.0
- Zmniejszono ilość many na poziom do 47 z 50
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.7 z 1.2
- Zwiększono podstawową regenerację many na sekundę do 1.7 z 1.2
Przedmioty
Corrupting Potion
- Touch of Corruption – obrażenia zwiększone do 15-30 z 5-10
Eye of the Watchers
- Zwiększone obrażenia na 30 sekund zmniejszone do 3 razy z 4
Farsight Alteration
- procentowy cooldown obniżony do 60% z 66%
Zefir
- usunięty z gry