r.

PBE – 29 Października – zmiany przedezonowe

Na PBE zawitał patch przedsezonowy! Liczba zmian zwala z nóg

Polecamy

Zwycięska skórka Sivir

  • Dla graczy, którzy zdobyli złoto+

sivirturnsivirbssr sivireshield ssw w1 sivirq

Zmiany Strzelców

Caitlyn

caitlyn

  • Bazowe statystyki
    • Bazowy atak zwiększono do 55.66 z 50.04
    • Przyrost prędkości ataku na poziom zmniejszono do 2.18 z 3.0
    • Bazowe ataki Caitlyn skalują się o 10 % gorzej z premią do prędkości ataki
  • Headshot [Bierna]
    • Podstawowe ataki Caitlyn generują 1 ładunek W Głowę (2 ładunki, kiedy atakuje za zarośli).
      Po 7 / 6 / 5 ładunkach następny atak Caitlyn wykonuje strzał w głowę. Strzały w głowę:

      • +50 % AD jako dodatkowe obrażenia we wrogów zwiększone przez szansę na uderzenie krytycznie i krytyczne obrażenia
      • +250 % obrażeń w miniony
      • Podwójny zasięg w cele trafione pułapką lub siatką
  • Piltover Peacemaker [Q]
    • Caitlyn celuje przez 1 sekundę i wystrzeliwuje penetrujący pocisk, zadający obrażenia fizyczne 25/50/115/160/205 (+1.6 AD) pierwszemu trafionemu celowi na swojej drodze. Po uderzeniu pocisk rozbija się i zadaje 40 % mniej obrażeń. Pocisk zawsze zadaje 100 % obrażeń w cele oznaczone pułapką
  • Yordle Snap Trap [W]
    • Caitlyn stawie pułapkę, która może unieruchomić wroga na X sekund i odkryć go na krótki okres czasu. Możemy posiadać w “magazynie” 3/3/4/4/5 pułapek. Umiejętność nie posiada cooldownu. Wrogie oznaczeni przez pułapkę otrzymają 10/20/30/40/50 % więcej obrażeń ze strzału w głowę
  • 90 Caliber Net [E]
    • Wystrzeliwuje siatkę, a sama odskakuje w tył. Siatka zadaje 70/110/150/190/230 (+0.8) obrażeń magicznych i spowalnia przeciwnika o 50 % na okres 1 sekundy
  • Ace in The Hole
    • Caitlyn przez 1 sekundę oznacza wrogiego bohatera z wielkiej odległości i wystrzeliwuje pocisk zadający obrażenia fizyczne 250/475/700 (+2.0 Bonus AD). W czasie celowania cel zostaje odkryty.
  • Zobacz Caitlyn w akcji i jej niesamowity zasięg – Click!

Corki

Corki

  • Nowe ikony umiejętności

Corki_R_BigOne Corki_Valkyrie_Mega Corki_ThePackage Corki_MissileBarrage Corki_GatlingGun Corki_PhosphorusBomb Corki_RapidReload

  • Bazowe Statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 350.16 z 305.16
    • Przyrost many na poziom zmniejszony do 34 z 37
    • Przyrost obrażeń na poziom zmniejszony do 2.5 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 56 z 51.24
  • Hextech Munitions [Bierna]
    • Bazowe ataki Corkiego zadają 10 % więcej obrażeń. Połowa tych obrażeń jest zadawana jako obrażenia magiczne.
    • Paczka – co 8 minut przy fontannie pojawia się specjalna przesyłka. Po podniesieniu jej Corki zyskuje 50 % prędkości ruchu poza walką oraz możliwość użycia wzmocnionej Valkyrie [W]. Paczka przeładowuje się po 4 minutach od doręczenia.
  • Phosphorus Bomb [Q]
    • Corki rzuca bombę, która zadaje 80/130/180/230/280 (+0.5 bonus AD)(+0.5 AP) obrażeń magicznych wrogom na wyznaczonym obszarze. Wrogowie trafieni bombą są oznaczeni na okres 6 sekund
  • Valkyrie [W]
    • Corki przemierza krótki dystans zadając 60/90/120/150/180 (+0.4 AP) obrażeń magicznych na sekundę wrogom, którzy wejdą w ogień pozostawiony za nim. Uwaga – zasięg skoku obniżono z 800 do 600
    • Specjalna przesyłka – gdy Corki użyje umiejętności posiadając przesyłkę zasięg umiejętności zostanie zwiększony trzykrotnie. Corki podczas lotu będzie zrzucał bomby, który przez okres 5 sekund będą odrzucać przeciwników na boki. Pozostawiony za Corkim ogień będzie spowalniał wrogów o 90 % i zadawał im 30-100 (+1.5 bonus AD)(+0.2 AP) obrażeń magicznych na sekundę
  • Gatling Gun [E]
    • Corki odpala karabin, którym zdaje obrażenia przed sobą w wysokości 20/32/44/56/78 (+0.4 AD) obrażeń i redukuje pancerz i podporność ma magię przeciwnika o 1/2/3/4/5 na sekundę
  • Missle Barrage [R]
    • Corki wystrzeliwuje pociski, które rozbijają się o pierwszy cel zadając 100/140/180 (+0.2/0.5/0.8 AD)(+0.3 AP) obrażeń magicznych
    • Corki może magazynować 7 pocisków. Co trzeci z nich będzie zadawał o 50 % więcej obrażeń
  • Zobacz w akcji Corkiego zrzucającego za sobą bomby! – Click!

Graves

Graves_Square_0

  • Bazowe statystyki
    • Prędkość ruchu zwiększona do 345 z 330
    • Pancerz na poziom zwiększony do 3.4 z 3.2
    • Odporność na magię zwiększona do 1.25 z 0
    • Bazowe AD zwiększone do 62.83 z 54.2
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3.1
    • Zasięg ataku zmniejszony do 425 z 525
  • Destiny [Bierna]
    • Graves posługuje się shotgunem, który ma pewne unikalne właściwości:
      • Double Barrel: Graves musi przeładowywać broń, gdy skończy mu się amunicja. Prędkość ataku redukuje czas przeładowania
      • 12-Gunge: bazowy atak jest rozbity na 4 pociski (8 w przypadku uderzenia krytycznego). Jednostki otrzymują 75-110 % AD  oraz +25-33 % z dodatkowych pocisków obrażeń fizycznych
      • Buckshot: pociski nie mogą przenikać przez jednostki. Trafione cele nie będące bohaterami są odrzucane w tył
  • End of the Line [Q]
    • Wystrzeliwuje proszek, który zadaje 60/80/100/120/40 (+0.75 bonus AD) obrażeń fizycznych bohaterom w linii. Po 2 sekundach lub natychmiast po zderzeniu ze ścianą proszek detonuje się zadając dodatkowo 90/155/220/285/350 (+0.4/0.6/0.8/1/1.2 bonus AD) obrażeń fizycznych okolicznym wrogom
  • Smoke Screen [W]
    • Tworzy chmurę dymu na okres 4 sekund. Jednostki wewnątrz tracą wizję. Zadaje 60/110/160/210/260 (+0.6 AP) obrażeń magicznych oraz spowalnia o 15/20/25/30/35 % w chwili trafienia celu
  • Quickdraw [E]
    • Graves skacze w wybranym kierunku oraz przeładowuje jedną łuskę w magazynku. Po użyciu umiejętności na okres 4 sekund zyskuje on możliwość zyskania 10/15/20/25/30 pancerza i odporności na magię za każdy zadany auto atak (maksymalnie kumuluje się 4 razy). Dodatkowo bazowe ataki redukuję o 0.5 sekundy cooldown umiejętności.
  • Collateral Damage [R]
    • Graves wystrzeliwuje wybuchające łuski, które odrzucają go w tył. Zadaje przy tym 250/400/550 (+0.75 bonus AD) obrażeń fizycznych pierwszemu trafionemu celowi. Po trafieniu wroga lub gdy skończy się zasięg umiejętności łuski wybuchają zadając 200/320/440 (+0.6 bonus AD) obrażeń fizycznych w formie stożka
  • Zobacz nowe umiejętności Gravesa w akcji! – Click!

Kog’Maw

KogMaw0

  • Nowe ikony umiejętności

KogMaw_LivingArtillery KogMaw_VoidOoze KogMaw_BioArcaneBarrage KogMaw_CausticSpittle KogMaw_IcathianSurprise

  • Bazowe Statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 348.88 z 298.88
    • Przyrost many na poziom zmniejszony do 38 z 41
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 59.46 z 52.04
  • Icathian Suprise [Bierna]
    • Po śmierci Kog’Maw może poruszać własnymi zwłokami, po 4 sekundach się one detonują zadając 100 + 25 za poziom nieuniknionych obrażeń okolicznym wrogom
  • Caustic Splittle [Q]
    • Biernie: Kog’Maw zyskuje 10/20/30/40/50 % prędkości ataku
    • Aktywnie: Kog’Maw strzela pociskiem, który zadaje 80/130/180/230/280 (+0.5 AP) obrażeń magicznych pierwszemu trafionemu celowi i obniża jego pancerz i odporność na magię o 12/16/20/24/28 % na okres 4 sekund
  • Bio-Arcane Barrage [W]
    • Przez 6 sekund Kog’Maw posiada zmienione bazowe ataki:
      • Zyskuje 90/120/150/180/210 zasięgu ataku
      • Podwaja swoją prędkość ataki, a jego czary mają i połowę krótszy cast time
      • Zadaje tylko 60 % obrażeń w inne jednostki aniżeli miniony
      • Zadaje dodatkowe 1.25 % za 100 AD + 7.5 % za 100 AP obrażeń magicznych na podstawie maksymalnego HP celu
      • Podczas trwania umiejętności zostaje zniesiony limit maksymalnej prędkości ataku
  • Void Ooze [E]
    • Zadaje 60/110/160/210/260 (+0.7 AP) obrażeń magicznych wrogom przed sobą zostawiając szlam, który spowalnia wrogów o 20/28/36/42/50 %
  • Living Artillery [R]
    • Wystrzeliwuje pocisk zadający obrażenia magiczne na podstawie brakującego HP celu i odkrywa go na okres 2 sekund. Koszt każdego następnego pocisku zwiększa się 0 50 many w okienku 10 sekund
    • Obrażenia zadane:
      • 70/11/150 (+0.75 Bonus AD)(+0.25 AP) w cele powyżej 50 % zdrowia
      • 140/220/300 (+1.5 Bonus AD)(+0.5 AP) w cele z 25-50 % zdrowia
      • 210/330/450 (+2.25 Bonus AS)(+0.75 AP) w cele poniżej 25 % zdrowia
  • Zobacz w akcji Kog’Mawa z 5.0 AS! – Click!

Miss Fortune

MissFortuneSquare-1

  • Nowa ikona umiejętności biernej

MissFortune_W

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 325.84 z 275.84
    • Prędkość ataku na poziom zredukowana do 3 z 3.01
    • Przyrost many na poziom zredukowany do 35 z 38
    • Przyrost obrażeń na poziom zredukowany do 1 z 3 (do zweryfikowania)
    • Bazowe obrażenia zredukowane do 46 z 49.54
  • Love Tap [Bierna]
    • Miss Fortune zada dodatkowe 50-100 % obrażeń w cele, których wcześniej nie atakowała (50 % mniej w przypadku minionów)
  • Double Up [Q]
    • Miss Fortune wystrzeliwuje odbijający się od pierwszego wroga pocisk, który zada 20/35/50/65/80 (+0.85 AD)(+0.35 AP) fizycznych obrażeń. Odbity pocisk zada kolejnemyu celowi 40/70/100/130/160 (+1.0 AD)(+0.5) obrażeń fizycznych. Oba uderzenia nakładają efekty on hit. Jeśli pierwszy trafiony cel zginie, to drugi otrzyma o 50 % większe obrażenia
  • Strut [W]
    • Biernie: Po 5 sekundach bez otrzymania obrażeń Miss Fortune zyska 25 prędkości ruchu. Po kolejnych 5 sekundach zyska dodatkowe 60/70/80/90/100 prędkości ruchu
    • Aktywnie: Miss Fortune zyska 60/75/90/105/120 % prędkości ataku na okres 3 sekund. Jeśli Miss Fortune zaatakuje cel aktywując Love Tap [Bierna], to za każdego takiego wroga czas trwania umiejętności przedłuży się o 0.75 sekundy (podwójna wartość jeśli zostanie zaatakowany wrogi bohater)
  • Make it Rain [E]
    • Miss Fortune na danym obszarze strzela pociskami, które zadają 90/145/200/255/310 (+0.8 AP) obrażeń magicznych przez 2 sekundy i spowalniają wrogów o 40/45/50/55/60 % na okres 2 sekund. (zasięg umiejętności został zwiększony z 800 do 1000)
  • Bullet Time [R]
    • Miss Fortune wystrzeliwuje lawinę pocisków przez 3 sekundy. Każda z fal zadaje (+0.7 AD)(+0.2 AP) obrażeń fizycznych. Liczba fal to 12/14/16 w zależności od poziomu umiejętności. Każda z fal może zadać uderzenie krytyczne o wartości 120 % pierwotnych obrażeń.
  • Zobacz nową Miss Fortune w akcji i jej krytujace [R] – Click!

Quinn

Quinn

  • Bazowe statystyki
    • Przyrost obrażeń na poziom obniżony do 2.41 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiekszone do 56.46 z 51.04
  • Harrier [Bierna]
    • Co 8 sekund Valor oznacza wroga jako osłabionego na okres 4 sekund. Następny atak Quinn zada 125-150 % jej wartości AD. Cooldown umiejętności jest redukowany dzięki szansy na uderzenie krytyczne
  • Aerial Assult [Q]
    • Valor leci w linii i zatrzymuje się na pierwszym napotkanym wrogu sprawiając, że staje się on osłabiony. Valor zadaje od 50/80/110/140/170 (+0.34 bonus AD)(+0.35 AP) do 100/160/220/280/340 (+0.68 bonus AD)(+0.7 AP) obrażeń fizycznych wszystkim okolicznym wrogom na podstawie ich brakującego % HP. Cooldown umiejętności jest obniżany o połowę, jeśli umiejętność zabije cel
  • Heightened Senses [W]
    • Biernie: zaatakowanie osłabionego celu zwiększa prędkość ataku i poruszania się o 20/25/30/35/40 % na okres 2 sekund
    • Aktywnie: Valor odkrywa duży obszar mapy wokoł Quinn na okres 2 sekund
  • Vault [E]
    • Quinn skacze do przeciwnika zadając 40/70/110/150/190/230 (+0.2 bonus AD) obrażeń fizycznych, a Valor oznacza cel jako osłabiony. Po uderzeniu w cel Quinn odskakuje w tył przesuwając cel i spowalniając go o 50 % na okres 1 sekundy)
  • Tag Team / Skystrike [R]
    • Tag Team: Quinn przywołuje Valora i zyskuje 70/100/130 % prędkości ruchu i może z niego zeskoczyć z niego używając Skystrike. Jeśli Quinn otrzyma obrażenia od wrogich bohaterów lub zostanie trafiona przez wieże cooldown umiejętności będzie wynosił ponownie 3 sekundy.
    • Skystrike: Quinn i Valor zadają 100 % AD obrażeń fizycznych najbliższym wrogom
  • Zobacz nową Quinn w akcji – Click!

Inni strzelcy

Ashe

Ashe

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 280 z 231.8
    • Przyrost many na pozom zmniejszony do 32 z 35
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.25 z 2.85
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 56.508 z 51.088
  • Frost Shot [Bierna]
    • Zmniejszono spowolnienie z 5/11/17/23/29/35 do 5/9/13/17/21/25 %
    • Zadawanie obrażeń z umiejętności biernej nie liczy się jako uderzenie krytyczne (jednak obrażenia pozostają bez zmian)
    • Uderzenia krytyczne Ashe posiadają jedynie premię 1.0 całkowitego AD (standardowo 2.0), jednak aplikują podwójną wartość spowolnienia (10/18/26/34/42/50 %)
  • Ranger’s Focus [Q]
    • Usunięto zwiększenie spowolnienia
    • Nie może być użyty bez osiągnięcia 5 ładunków
    • Usunięto cooldown

Draven

Draven

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 360.56 z 301.56
    • Przyrost many na poziom zmniejszony do 39 z 42
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 55.8 z 50.38
    • Przyspieszono animację ataku o 30 %
    • Zmniejszono przyrost AS na poziom do 1.5 z 2.7
    • Czas lotu bazowego ataku zmniejszono do 1600 z 1700

Ezreal

Ezreal1

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 360.6 z 310.6
    • Przyrost many na poziom zmniejszony do 42 z 45
    • Przyrost AD na poziom obniżony do 2.41 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 55.66 z 50.24
  • Mystic Shot [Q]
    • Redukcja cooldownów, gdy trafimy z [Q], jest zwiększona z 1.0 do 1.5 sekundy
    • Zwiększono cooldown z 6/5.5/5/4.5/4 do 6.5/6.0/5.5/5/4.5 skundy
  • Arcane Shift [E]
    • Zwiększono cooldown na późniejszych poziomach z 19/17/15/13/11 do 19/17.5/16/14.5/13.0

Jinx

Jinx

  • Bazowe statystyki 
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 58.46 z 53.04
  • Get Excited [Bierna]
    • Efekt się obecnie kumuluje,  zamiast jedynie odświeżać, jeśli chodzi o prędkość ataku (prędkość ruchu nadal będzie się odświeżać zamiast kumulować)
    • Zwiększono czas trwania z 4 do 6 ssekund
  • Switcheroo! [Q]
    • Jinx bedzie posiadać obniżone o -15 % AS, używając wyrzutni rakiet

Kalista

Kalista_Square_0

  • Bazowe statystyki
    • Zwiększono bazową prędkość ataku z 0.658 do 0.694
    • Zmniejszono przyrost prędkości ataku na poziom z 3.3 do 2.8 %
    • Zwiększono bazowe obrażenia do 62.92 z 57.5
    • Zmniejszono przyrost obrażeń na poziom do 2.91 z 3.5
  • Martial Poise [Bierna]
    • Zasięg skoku skaluje się wraz z prędkością ataku

Lucian

LucianSquare (1)

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 348.88 z 298.99
    • Przyrost many na poziom zmniejszony do 38 z 41
    • Bazowe AD zwiększone do 59.46 z 52.04
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3
  • The Cullling [R]
    • Umiejętność nie skaluje się z prędkością ataku
    • Lucian wystrzeliwuje 20/25/30 pocisków w zależności od poziomu umiejętności

Sivir

Sivir

  • Bazowe statystyki
    • Bazowe AD zwiększone do 57.46 z 52.04
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3
    • Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0.66 do 0.625
  • Ricochet [W]
    • Cooldown rozpoczyna się w momencie rozpoczęcia umiejętności zamiast jej zakończenia
    • Zwiększono cooldown z 9/8/7/6/5 do 12/10.5/9/7.5/6 sekund
    • Wzmocnienie ataku będzie trwało 4 zamiast 6 sekund

Tristana

Tristana0

  • Bazowe statystyki
    • Obrażenia na poziom zmniejszone do 2.41 z 3
    • Bazowe obrażenia zwiększone do 56.96 z 51.54
  • Rapid Fire [Q]
    • [E] nie skraca cooldownu umiejętności
    • Cooldown zmieniony z 20 na 20/19/18/17/16 sekund
  • Rocket Jump [W]
    • Obrażenia zmienione z 80/105/130/155/180 na 60/110/160/210/260
    • Obrażenia nie zwiększają się za ładunki [E]
    • Umiejętność resetuje się, jeśli na jakimś celu zostanie zdetonowane [R]
  • Explosive Charge [E]
    • Natychmiastowo detonuje się przy 4 ładunku
    • Umiejętności Tristany dodają dodatkowy ładunek
    • Zwiększono prędkość lotu pocisku z 1800 do 2400

Twitch

Twitch

  • Ambush [Q]
    • Cooldown umiejętności resetuje się, gdy jakiś z wrogich bohaterów umrze, będąc oznaczonym trucizną
    • Przejście w stan niewidzialności resetuje AA
  • Rat-Ta-Tat-Tat [R]
    • Czas trwania zmniejszony z 7 do 5 sekund
    • Użycie umiejętności podczas niewidzialności nie łamie jej (jednak nadal robi to nasz AA!)
    • Zmniejszono koszt umiejętności z 100/125/150 do 100

Urgot

UrgotSquare

  • Hyper-Kinetic Position Reverser
    • Nie zapewnia 60/90/120 Pancerza/Odporności na magię
    • Zapewnia 30/40/50 % redukcji obrażeń

Varus

Varus

  • Bazowe statystyki
    • Bazowa mana zwiększona do 360 z 310
    • Przyrost many na poziom obniżony do 33 z 36
    • Bazowe AD zwiększone do 54.66 z 49.04
    • Przyrost AD na poziom zmniejszony do 2.41 z 3
  • Chain on Corruption [R]
    • Pokazuje cele, które zostaną połączone łańcuchem podczas trafiania
    • Unieruchomione cele otrzymują automatycznie 3 ładunki [W]
    • Zmniejszono obrażenia z 150/250/350 do 100/175/250

Vayne

Vayne0

  • Bazowe statystyki
    • Zmniejszono przyrost AD na poziom z 3.25 do 1.66
    • Bazowe AD zwiększone do 55.88 z 50.46
  • Silver Bolts [W]
    • Usunięto bazowe obrażenia
    • Zwiększono procentowe zadawanie obrażeń na podstawie HP z 4/5/6/7/8 do 6/7.5/9/10.5/12 %
    • Minimalne obrażenia zostały określone jako 40/60/80/100/120

Rift Herald

testtt

  • Lokalizacja oraz czas
    • Herald pojawia się w loży Barona
    • Czas jego pojawienia się to 4:00
    • Pojawia się on co 5 minut
    • Znika w 19:45, jeśli jednak znajduje się on podczas walki, to czas jego śmierci jest przesunięty na 19:55.
  • Właściwości bitewne
    • Atakuje w zwarciu i bije dość mocno, prawdopodobnie ktoś będzie musiał go „tankować”
    • Czasem otworzy on swoje oko, gdy tak się stanie, ataki z tyłu będą zadawały mu 12 % jego maksymalnego HP jako obrażenia nieuniknione (true damage)
    • Otrzymuje on o 35 % mniej obrażeń z ataków zasięgowych
  • Nagroda za zabicie
    • 50 złota dla każdego z drużyny, która go zabiła
    • Specjalny buff „Doom’s Eve”
      • +10 % wszystkich obrażeń (oprócz nieuniknionych) oraz +40 prędkości ruchu
      • Szybszy recall
      • Wzmocniony atak minionów jak z Baron buffa, z tą różnicą, że nie zyskają one wytrzymałości
  • Inne
    • Bardzo trudno będzie zabić go samotnie
    • Zabicie go da 2 ładunki Devourera (Pożeracz)
    • Buff trwa 2 minuty

Specjalizacje

Mamy 30 punktów do wydania. W pierwszej linii wydajemy 5 punkty. Później musimy wybrać jedną z umiejętności. Następnie zabawa powtarza się dwukrotnie. Oto opis wszystkich specjalizacji

Specjalizacje kluczowe końcowe (na samym końcu drzewka)

  • Defensywe specjalizacje kluczowe
    • Bond of Stone: +4 % redukcja obrażeń. Gdy w pobliżu znajduje się współtowarzysz, ta wartość jest podwojona. Dodatkow,o przyjmuje 8 % obrażeń, które są zadawane we współtowarzyszy (nie działa poniżej 15 % HP).
    • Grasp of the Undying: co 4 sekundy w walce Twój następny atak przeciwko bohaterom uleczy Cię o 3 % Twojego maksymalnego HP (połowa tej wartości dla bohaterów zasięgowych)
    • Strenght of the Ages: zabicie oblężniczego miniona  lub dużego potwora w lesie przez Ciebie lub współtowarzysza zapewni Ci +20 HP/10 Many na stałe (maksymalnie +300). Po osiągnięciu maksymalnego bonusu zabicie wcześniej wspomnianych stworów będzie leczyło nas o 100 HP.
  • Ofensywne specjalizacje kluczowe
    • Deathfire Touch: Twoje umiejętności zadające obrażenia sprawiają, że przeciwnik otrzymuje 6 (+50 bonus AD) (+0.2 AP) obrażeń magicznych rozłożonych na okres 3 sekund (umiejętności obszarowe będą zadawały połowę mniej obrażeń ponieważ będą trwały 1.5 sekundy)
    • Warlord’s Bloodlust: uderzenia krytyczne leczą o 15 % zadanych obrażeń oraz zapewniają +20 % prędkości ataku na okres 4 sekund (cooldown 2 sekundy)
    • Fervor of Battle: bazowe ataki oraz czary zapewniają ładunek Fervor na 5 sekund (maksymalnie 10 ładunków). Każdy z ładunków dodaje 1-8 obrażeń fizycznych do bazowych ataków przeciwko bohaterom (wartość ta bazuje na poziomie Twojego bohatera)
  • Użytkowe specjalizacje kluczowe
    • Windspeaker’s Bleesing: efekty leczenia i tarcze są silniejsze o 10 %. Dodatkowo leczenie i nakładanie tarcz zapewni celowi zwiększanie jego odporności na magię i pancerza o 15 % na okres 3 sekund – efekt również zadziała na osobie używającej leczenia/dającej tarczę
    • Thunderlord’s Decree: co trzeci atak lub umiejętność trafiona we wrogiego bohatera sprawi, że wytworzy się wokół niego fala uderzeniowa zadająca 10 (+10 Bonus AD) (0.1 AP) magicznych obrażeń na danym obszarze (30 sekund cooldownu)
    • Stormraider’s Surge: jeśli zadasz 30 % obrażeń danemu bohaterowi (na podstawie jego maksymalnego HP), zyskasz 35 % prędkości ruchu na 3 sekundy (10 sekund cooldownu)

Specjalizacje Defensywne (na zielone te,  z których musimy poczynić wybór)  resolve

  • Tier I
    • Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 regeneracji HP co 5 sekund
    • Unyielding: +1.2/2.4/3.6/4.8/6 % bonusowego pancerza oraz odporności na magię
    • Tought Skin: 2 mniej obrażeń od bohaterów i potworów z bazowych ataków
    • Explorer: +12 prędkości ruchu w krzakach i na rzecze
    • Runic Armor: 1.6/3.2/4.8/6.4/8 % premii do efektów leczenia się i tarczy
  • Tier II
    • Veteran’s Scars: +1.2/2.4/3.6/4.8/6 % bonusowego HP
    • Insight: o 15 % redukowany cooldown na umiejeściach przywoływacza
    • Perseverance: +50 % regeneracji HP. Premia jest zwiększona do 200 %, gdy nasze HP spadnie poniżej 20 %
    • Swiftness: +3/6/9/12/15 % redukcji efektów CC oraz spowolnień
    • Legendary Guardian: +0.4/0.8/1.2/1.6/2 pancerza i odporności na magię za każdego współtowarzysz w pobliżu

Specjalizacje ofensywne (na zielone te,  z których musimy poczynić wybór)

fer

  • Tier I
    • Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4 % prędkości ataku
    • Sorcery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2 % zwiększone obrażenia od umiejętności
    • Double Edged Sword: postacie walczące w zwarciu zadają dodatkowe 3 % obrażeń i otrzymują ich o 1.5 % więcej. W przypadku bohaterów zasięgowych otrzymują oni 2 % więcej obrażeń
    • Feast: zabicie jednostki przywraca 20 HP (cooldown 20 sekund)
    • Vampirism: +0.5/1/1.5/2/2.5 % lifesteala oraz spell vampa
  • Tier II
    • Natural Talent: +2/4/6/9/10 AD oraz 3/6/9/12/15 AP na 18 poziomie
    • Bounty Hunter: zadajesz dodatkowe 1 % obrażeń za każdego unikalnego zabitego wroga (czyli maks 5 %)
    • Oppressor: zadajesz o 2.5 zwiększone obrażenia w cele z ograniczonym ruchem (spowolnienie, stun, snare, taunt i tak dalej)
    • Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7 % penetracji pancerza
    • Pircering Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7 % penetracji magicznej

Specjalizacje użytkowe (na zielone te,  z których musimy poczynić wybór)

cunning

  • Tier I
    • Wanderer: +0.6/1.2/1.8/2.4/3 % prędkości ruchu, gdy znajdujesz się po za walką
    • Savagery: bazowe ataki oraz umiejętności bijące w jeden cal zadają dodatkowe 1/2/3/4/5 obrażeń w miniony i potwory
    • Runic Affinity: Buffy działają o 15 % dłużej
    • Secret Stash: misktury i eliksiry działają 10 % dłużej. Dodatkowo potiony zostaną zastąpione biszkoptami, które przy spożyciu zapewnią +20 HP/+10 many
    • Merciless: zadajemy 1/2/3/4/5 % więcej obrażeń w bohaterów poniżej 40 % HP
  • Tier II
    • Meditation: raz na 5 sekund regenerowane jest 0.3/0.6/0.9/1.2/1.5 % brakującej many
    • Bandit: zyskujemy 1 złota za każdego miniona zabitego przez współtowarzysza.Dodatkowo zyskamy 3 złota (10 jeśli jesteśmy bohaterem walczącym w zwarciu) za uderzenie wrogiego bohatera bazowym atakiem (cooldown 5 sekund)
    • Dangerous Game: zabicie lub asysta sprawiają, że odzyskujemy 5 % brakującego HP i many
    • Precision: zyskujemy 0.6/1.2/1.8/2.4/3 +  0.06/0.12/0.18/0.24/0.3 pancerza i penetracji magicznej
    • Inteligence: zwiększamy maksymalny poziom redukcji cooldownów o 1/2/3/4/5 % (więc maks 45 % CDR) oraz otrzymujemy 1/2/3/4/5 % tejże redukcji

Skórki zwycięskich wardów

333 22 11

Ogólne zmiany w balansie

  • Startowe złoto zwiększone do 500
  • Miniony pojawiają się 15 sekund wcześniej
  • Miniony tracą agro od potworów w jungli lub na rzecze
  • Po 20 minucie każdy automatycznie dostaje efekt Homeguard. Ulepszenie butów Homeguard zostało usunięte
  • Efekt Grievous Wound – klątwa obniżające leczenia została osłabiona z 50 do 40 %

Zmiany w przedmiotach

Usunięte przedmioty

  • The Brutalizer
  • Crystalline Flask
  • Elixir of Ruin
  • Enchantment: Homeguard
  • Mana Potion
  • Poacher’s Knife (zastąpione przez Tracker’s Knife)
  • Ranger’s Trailblazer
  • Stealth Ward
  • Sword of the Occult
  • Twin Shadows

Nowe przedmioty

shard (1)

  • Kirscheis Shard
    • +15 % AS
    • Poruszanie się i atakowanie wzmacnia ataku
    • Wzmocnione ataki zadają 30 obrażeń magicznych na uderzenie

rapidfirec (1)

  • Rapid Firecannon
    • +30 % AS
    • +30 % szans na uderzenie krytyczne
    • +8 % prędkości ruchu
    • Poruszanie się i atakowanie sprawia, że ataki są wzmocnione
    • Twoje wzmocnione ataki zyskują 35 % dodatkowego zasięgu (maksymalnie +150) oraz +50-200 magicznych obrażeń przy uderzeniu
    • Wzmocnione ataki działają r ównież na budowle

cull

  • Cull
    • +5 AD
    • +3 życia za uderzenie
    • Zabicie miniona zapewnia dodatkowe 1 złota. Zabicie 100 minionów zapewni nam dodatkowe 300 zlota i dezaktywuje pasyw

dark

  • The Dark Seal
    • +15 AP
    • +25 % regeneracja HP z potionów
    • +100 many
    • +2 AP za Glory (unikalne)
    • Zapewnia 3 Glory za każde zabójstwo lub asystę. Maksymalnie można posiadać 10 ładunków Glory. Tracimy 6 ładunków przy śmierci (unikalne)

talis

  • Hunter’s Talisman
    • +150 % regeneracji many w jungli
    • Zadawanie obrażeń potworowi kradnie jego 20 HP przez okres 5 sekund. Zapewnia +15 doświadczenia za zabicie dużego potwora

34242342

  • Tracker’s Knife
    • +10 lifesteal vs potwory z jungli
    • +150 % regeneracji many w jungli
    • Bazowe ataki zadają 20 dodatkowych obrażeń w potwory. Zadawanie obrażeń kradnie potworowi 30 HP przez 5 sekund. Zabicie dużego potwora gwarantuje dodatkowo +30 doświadczenia
    • Aktywnie pozwala postawić zielonego warda (maksymalnie 2 ładunki)

jaurims

  • Jaurim’s First
    • +15 AD
    • +150 HP
    • Zabicie jednostki zapewnia +5 HP na stałe. Maksymalnie może się skumulować 30 razy

giantslayer

  • Giant Slayer
    • Zapewnia do +10 % obrażeń przeciwko bohaterom z większym HP od nas (+1 % za każde 50 HP różnicy)

lordR

  • Lord Dominik’s Regards
    • +40 AD
    • Zapewnia +15 % obrażeń w cele, które posiadają więcej maksymalnego HP od Ciebie (+1.5 % obrażeń za każde 50 HP różnicy
    • +40 % penetracji pancerza (unikalne)

exec

  • Executioner’s Calling
    • +15 AD
    • Fizyczne ataki nakładają klątwę obniżającą leczenie

mortalr

  • Morarl Reminder
    • +40 AD
    • Obrażenia fizyczne nakładają klątwę, która redukuje efekty leczenia przeciwnika na okres 5 sekund
    • +40 % penetracji pancerza (unikalne)

potion1

  • Refilable Potion
    • Aktywnie konsumujemy ładunek, który regeneruje 100 HP przez 10 sekund. Maksymalnie możemy posiadać 2 ładunki, które odnawiają się po wizycie w skle

potion2

  • Hunter’s Potion
    • Aktywnie konsumuje jeden ładunek przywracając 60 HP i 35 many przez okres 8 sekund. Maksymalnie może posiadać 5 ładunków. Odnawiają się one po wizycie w sklepie. Zabicie dużego potwora gwarantuje dodatkowy ładunek)

potion3

  • Corrupting Potion
    • Aktywnie konsumuje jeden ładunek przywracając 150 HP i 50 many rozłożone na okres 12 sekund. Podczas trwania otrzymujemy efekt Touch of Corruption. Maksymalnie możemy posiadać 3 ładunki. Odnawiają się one po wizycie w sklepie
    • Touch of Curruption – umiejętności oraz ataki podpalają przeciwnika zadając mu 5-10 obrażeń magicznych w okresie 3 sekund (połowa tych obrażeń w przypadku efektów obszarowych oraz rozłożonych w czasie)

cw

  • Caufield’s Warhammer
    • +25 AD
    • +10 % CDR

deathsdance

  • Death’s Dance
    • +65 AD
    • +10 % CDR
    • Obrażenia fizyczne leczą o 12 % zadanych obrażeń (33 % efektowny w przypadku efektów obszarowych – czyli leczymy się wtedy o 4 % zadanych obrażeń)
    • 20 % otrzymanych obrażeń jest zamienionych jako krwawienie rozłożone na okres 5 sekund

39749259eb6e030b52c637847f452194

  • Eye of the Watchers
    • +200 HP
    • +25 AP
    • +2 złota na 10 sekund
    • +150 % bazowej regenracji many
    • Umiejętności i bazowe ataki przeciwko bohaterom i budynkom zadają 15 dodatkowych obrażeń oraz zapewniają 10 złota (efekt może być aktywowany 4 razy w ciągu 30 sekund)
    • Przy aktywacji stawiamy zielonego warda, który jest na mapie przez 150 sekund. Możemy posiadać w plecaku 4 wardy, które są odnawiane po powrocie do bazy. Maksymalnie możemy posiadać trzy zielone wardy na mapie

b606d842b6a6ef0a0a2bcbfbe6cd95e0

  • Eye of the Oasis
    • +200 HP
    • +2 złota co 10 sekund
    • +150 % bazowej regeneracji HP
    • +150 % bazowej regeneracji many
    • Zyskujemy +6 złota i +10 HP za każdego miniona, który zginie w naszym pobliżu, jeśli sami go nie zabijemy
    • Przy aktywacji stawiamy zielonego warda, który jest na mapie przez 150 sekund. Możemy posiadać w plecaku 4 wardy, które są odnawiane po powrocie do bazy. Maksymalnie możemy posiadać trzy zielone wardy na mapie

bf388fd10e7dc5e9333311198d5a3058

  • Eye of Equinox
    • +500 HP
    • +100 % bazowej regeneracji HP
    • Bazowe ataki robią egzekucję minionom poniżej 400 HP. Zabicie takiego miniona wyleczy nas oraz współtowarzysza za 50 HP oraz da Wam obojgu złoto za zabicie. Dostajemy ładunek co 30 sekund. Maksymalnie możemy posiadać ich 4.
    • Przy aktywacji stawiamy zielonego warda, który jest na mapie przez 150 sekund. Możemy posiadać w plecaku 4 wardy, które są odnawiane po powrocie do bazy. Maksymalnie możemy posiadać trzy zielone wardy na mapie

Reworki obecnych przedmiotów

esscenreave (1)

  • Essence Reaver
    • +65 AD
    • +20 % szans na uderzenie krytyczne
    • Zapewnia do 20 % CDR w zależności od poziomu naszej szansy na uderzenie krytyczne
    • Krytyczne uderzenia przywracają nam 3 % maksymalnej many

0c62eb911b68400f9900554e03188518 (1)

  • Frost Queen’s Claim
    • Przedmiot dostaje nowy aktyw: ten, który był w usuniętym Twin Shadow – czyli dwa spowalniające duszki

 

ragen (1)

  • Guinsoo’s Rageblade
    • +30 AD
    • +40 AP
    • Bazowe ataki zapewniają +8 % AS, +3 AD i +4 AP na 5 sekund. Maksymalnie 2 ładunków (postacie walczące w zwarciu zyskuję je podwójnie). Gdy osiągniesz 8 ładunków zyskasz Guinsoo’s Rage
    • Guinsoo’s Rage: bazowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne w wysokości 20 + 15 % Bonus AD oraz + 7.5 % naszego AP w główny cel i okolicznych wrogów

ms (1)

  • Hunter’s Machete
    • 8 % lifestealu vs potwory
    • bazowe ataki zadają 20 bonusowych obrażeń w potwory. Zabicie dużego potwora zapewnia dodatkowe 15 doświadczenia

phantomdancer (1)

  • Phantom Dancer
    • +40 % AS
    • +30 szansy na uderzenie krytyczne
    • Jeśli znajdujesz się do 500 jednostek od wroga biegniesz o 12 % szybciej i ignorujesz kolizje
    • Ostatni trafiony bohater zada Ci 12 % mniej obrażeń (kończy się po 10 sekundach od ostatniego trafienia)

f31347d306361e6f9fb4b169b03255d4 (1)

  • Ruby Sightstone
    • Redukuje CDR przedmiotów aktywnych o 10 %

Zmiany w przedmiotach

  • Aegis of the Legion
    • Koszt obniżony o 100
  • Ancient Coin
    • Obniżony koszt, zwiększone złoto za śmieć miniona z 3 do 4
  • Ardent Censer
    • Zwiększono koszt o 100
  • Banner of Command
    • Zwiększono koszt o 150
  • Banshee’s Veil
    • Koszt zwiększony o 200
    • HP zwiększone o 50
    • Odporność na magię zwiększona o 10
  • BF Sword
    • Obniżono koszt o 150
    • Zmniejszono AD o 10
  • Bilgewater Cutlass
    • Zwiększono cenę o 150
    • Zwiększono lifesteal o 2 %
  • Blade of the Ruined King
    • Zwiększono cenę o 200
    • Zmniejszono % HP o 2 %
  • Bloodthirster
    • Obniżono AD o 5
    • Lifesteal nie jest unikalny
    • Zwiększono koszt o 200
  • Brawler’s Gloves
    • Większa o 2 % szansa na uderzenie krytyczne
  • Berserker’s Greaves
    • Zwiększono koszt o 100
    • Zapewnia o 5 % więcej AS
  • Boots of Speed
    • Zmniejszono koszt o 25
  • Boots of Swiftness
    • Zmniejszono koszt o 200
    • Zwiększono prędkość ruchu o 5
  • Crystalline Bracer
    • Zwiększono koszt o 50
  • Dagger
    • Zmniejszono AS o 3 %
    • Zmniejszono koszt o 150
  • Doran’s Blade
    • Zwiększono HP o 10
    • Zwiększono AD o 1
    • Zwiększono cenę o 10
  • Doran’s Ring
    • 50 % regeneracji many zamiast od 3 many na 5 sekund
  • Doran’s Shield
    • Zwiększono koszt o 50
  • Elixir of Iron
    • Daje +300 HP, nie redukuje już spowolnień
  • Elixir of Sorcery
    • Zwiększono koszt o 100
    • Daje 10 AP więcej
  • Elixir of Wrath
    • Zwiększono koszt o 100
    • Zwiększono AD o 5
    • Zwiększono leczenie o 5 %
    • Nie przedłuża czasu trwania po zabójstwie
  • Enchantment: Distortion
    • Zmniejszono premię do redukcji o 5 %
    • Po flashu otrzymamy o 10 % mniej prędkości ruchu
  • Enchantment: Runeglaive
    • Zwiększono koszt
    • Zmieniono receptę
    • Obniżono AP o 10
    • Zwiększono manę o 50
  • Face of the Mountain
    • HP obniżone o 50
    • +2 złota na 10 sekund
    • Wyrzucono 1 % maks HP z pasywu do leczenia
    • Tarcza po wybuchu spowalnia o 40 % na 2 sekundy zamiast zadawać obrażenia
  • Faerie Charm
    • Obniżono koszt o 45
  • Fiendish Codex
    • Obniżono AP o 5
    • Obniżono koszt o 25
  • Forbidden Idol
    • Obniżono koszt o 50
  • Frostfang
    • Obniżono koszt o 15
    • Zmieniono receptę
    • Zwiększono regenerację many
    • Zwiększono AP o 5
    • Gdy trafimy wroga otrzymamy o 5 złota więcej
  • Health Potion
    • Zwiększono koszt o 15
  • Hextech Gunblade
    • Leczymy się o 15 % zadanych obrażeń (33 % efektywności w przypadku AoE)
  • Iceborn Gauntlet
    • Koszt obniżony o 150
    • Pancerz zwiększony o 5
    • Nie zapewnia 30 AP
    • o 10 % CDR więcej
    • Wielkość slowa zwiększa się tym bardziej im więcej mamy pancerza
  • Infinity Edge
    • o 15 AD mniej
    • o 300 tańszy
    • Zwiększy bonus do kryta o 50 %
  • Ionian Boots of Lucidity
    • Koszt obniżony o 200
    • CDR mniejsze o 5 %
    • Redukuje CDR na czarach przywoływacza o 10 %
  • Kindlegem
    • Tańszy o 50
  • Last Whisper
    • Tańszy o 100
    • Zmieniona recepta
    • 15 AD mniej
    • Daje 30 % penetracji pancerza miast ignorować go o 35 %
  • Lich Bane
    • Zwiększony koszt
    • Inna recepta
    • Zapewnia 10 % CDR
    • Zwiększono prędkość ruchu do 7 %
  • Long Sword 
    • Tańszy o 10
  • Luden’s Echo
    • Droższe o 200
  • Maw of Malmortius
    • Przy aktywacji da +25 % AS +10 Spell Vamp oraz 10 % lifesteal do czasu wyjścia z walki
  • Mercurial Scimitar
    • AD obniżone o 5
    • dostał 10 % lifesteal
    • Inna recepta
  • Mercury’s Treads
    • Tańsze o 100
  • Morellonomicon
    • Droższe o 150
  • Nashor’s Tooth
    • AS zwiększone o 10 %
  • Ninjas Tabi
    • Zwiększono pancerz o 5
    • Zwiększono koszt o 100
  • Nomad’s Medallion
    • Niższy koszt o 15
    • Nie zapewnia 10 MS
    • Zwiększono regenerację many
  • Randuin’s Omen
    • Zwiększono HP o 50
    • Zwiększono koszt o 300
  • Rod of Ages
    • Zwiększono AP o 20
    • Zwiększono koszt o 300
  • Relic Shield
    • Zredukowano koszt o 15
    • Zapewnia +2 złota na 10 sekund
  • Rabadon’s Deathcap
    • Zwiększono koszt o 300
  • Recurve Bow
    • Obniżono koszt o 100
    • Zmniejszono AS o 5 %
    • Obrażenia on hit zwiększone o 5
  • Rejuvenation Bead
    • Koszt niższy o 35
  • Runaan’s Hurricane
    • o 35 % mniej AS
    • Zapewnia 35 % szans na uderzenie krytyczne
    • Obrażenia on hit zwiększone o 5
    • Obrażenia onhit zadają 25 % naszego AD, a w przypadku kryta 50 %
  • Sheen
    • Obniżono koszt o 200
    • Nie daje AP
    • o 50 many więcej
    • daje 10 % CDR
  • Sapphire Crystal
    • Daje 50 many więcej
    • Tańszy o 50
  • Sightstone
    • Liczba ładunków zmniejszona o 1
    • Czas wardów obniżony o 30 sekund
  • Spellthief’s Edge
    • pasywnie generuje 3 więcej złota
    • koszt obniżony o 15
  • Statikk Shiv
    • Nowa recepta
    • 5 % AS mniej
    • 10 % szansy na uderzenie krytyczne więcej
    • 1 % mniej MS
    • Zadaje obrażenia na podstawie poziomu bohatera
    • 50 % więcej obrażeń w miniony z pasywu
  • Przedmioty do junglowania
    • Koszt większy o 150
  • Talisman of Ascension
    • Koszt mniejszy o 100
    • Nie zapewnia MS
    • Cooldown zwiększony o 20 sekund
  • Targon’s Brace
    • Koszt większy o 15
    • +2 złota na 10 sekujd
    • inna recepta
  • Tiamat
    • Koszt niższy o 650
    • Inna recepta
    • AD niższe o 10
    • HP regen niższy o 50 %
    • Usunięto bierne zadawanie AoE (został tylko aktyw)
  • The Black Cleaver
    • Droższy o 500
    • 15 więcej AD
    • Mniej o 100 HP
  • Trinity Force
    • 10 % CDR
    • więcej o 50 manu
    • mniej o 3 % MS
    • Więcej o 10 % szansy na kryt
    • Mniej o 10 % AS
    • Więcej o 5 AD
    • Nie daje AP
  • Vampiric Scepter
    • Droższy o 100
    • Więcej o 5 AD
    • o 2 % więcej lifesteal
  • Vision Ward
    • tańszy o 15
  • Wit’s End
    • Droższy o 250
    • Więcej odporności na magię o 10
    • Mniej o 10 % AS
    • Więcej o 2 obrażeń on-hit
  • Youmuu’s Ghostblade
    • Droższy o 500
    • Zmieniona recepta
    • Daje teraz +15 szans na kryta
    • Daje o 35 AD wiecej
  • Zeal
    • Droższy o 100
    • o 5 % mniej AS
    • o 10 % więcej szans na kryta
  • Zephyr
    • Tańszy o 25
    • Mniej o 10 % AS
  • Zhonya’s Hourglass
    • Droższa o 200
    • o 20 AP mniej
    • o 5 pancerza mniej

Trinkety

  • Usunięto niebieski Trinket ze sklepu (można jednak przekształcić czerwony lub żółty w niego na 9 poziomie)
  • Żółty trinket posiada 2 wardy

 

Potwory w jungli

[moby na Summoner’s Rift otrzymały kilka zmian, większość dotyczy specjalizacji i przedmiotów]

  • Szkarłatny Brzytwodziów
    • XP zmniejszony do 130 z 140
    • Złoto zwiększone do 62 z 41
  • Brzytwodziób
    • Podstawowe HP zmniejszone do 225 z 250
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 0 z 5
  • Większy Wilk Mroku
    • Podstawowy zasięg ataku zwiększony do 175 z 125
    • XP zmniejszony do 132 z 142
    • Złoto zwiększone do 68 z 53
  • Wilk Mroku
    • Podstawowe HP zmnieszone do 380 z 420
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 0 z 6
  • Starożytny Skalniak
    • Podstawowy zasięg ataku zmniejszony do 150 z 190
    • Podstawowe obrażenia zmniejszone do 68 z 73
    • XP zmniejszony do 140 z 150
    • Złoto zwiększone do 81 z 60
  • Skalniak
    • Podstawowe HP zmniejszone do 500 z 540
    • Podstawowa odporność na magię zwiększona do 0 z -10
    • Podstawowe obrażenia zmniejszone do 32 z 35
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 0 z 12
  • Ponurnik
    • Podstawowa odporność na magię zmniejszona do -10 z 0
    • Podstawowe obrażenia zmniejszone do 75 z 83
    • XP zmniejszony do 190 z 200
    • Złoto zwiększone do 86 z 62
  • Niebieski Strażnik
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 10 z 20
    • XP zmniejszony do 90 z 100
    • Złoto zwiększone do 58 z 36
  • Wartownicy
    • Podstawowe HP zmniejszone do 375 z 400
    • Podstawowa odporność na magię zwiększona do 10 z 0
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 0 z 8
  • Czerwony Krzewogrzbiet
    • Obrażenia na poziom zmniejszone do 0 z 1
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 10 z 20
    • XP zmniejszony do 90 z 100
    • Złoto zwiększone do 58 z 36
  • Żużelki
    • Podstawowe HP zmniejszone do 375 z 400
    • Podstawowa odporność na magię zwiększona do 10 z 0
    • Podstawowy pancerz zmniejszony do 0 z 8

Interesują Cię zmiany, które nastąpią w sezonie 6? Przygotowaliśmy dla Ciebie niezwykły zbiór wszelkich informacji! Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w ten tekst lub obrazek poniżej!

encyklopediasezon6

Interesują Cię zmiany, które nastąpią w sezonie 6? Przygotowaliśmy dla Ciebie niezwykły zbiór wszelkich informacji! Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w ten tekst lub obrazek poniżej!