r.

Sezon 6 – Szczegóły dotyczące nowych specjalizacji – Dokładny opis

Riot ujawnia szczegóły dotyczące specjalizacji. Szykuje się wielka rewolucja!

Do końca nie wiadomo, w którym miejscu drzewka będą znajdować się “specjalizacje kluczowe”, jednak jak wspomniał Riot – będzie można wybrać tylko jedną z nich.

 

Specjalizacje kluczowe

  • Defensywe specjalizacje kluczowe
    • Bond of Stone: +4 % redukcja obrażeń. Gdy w pobliżu znajduje się współtowarzysz, ta wartość jest podwojona. Dodatkow,o przyjmuje 8 % obrażeń, które są zadawane we współtowarzyszy (nie działa poniżej 15 % HP).
    • Grasp of the Undying: co 4 sekundy w walce Twój następny atak przeciwko bohaterom uleczy Cię o 3 % Twojego maksymalnego HP (połowa tej wartości dla bohaterów zasięgowych)
    • Strenght of the Ages: zabicie oblężniczego miniona  lub dużego potwora w lesie przez Ciebie lub współtowarzysza zapewni Ci +20 HP/10 Many na stałe (maksymalnie +300). Po osiągnięciu maksymalnego bonusu zabicie wcześniej wspomnianych stworów będzie leczyło nas o 100 HP.

 

  • Ofensywne specjalizacje kluczowe
    • Deathfire Touch: Twoje umiejętności zadające obrażenia sprawiają, że przeciwnik otrzymuje 6 (+50 bonus AD) (+0.2 AP) obrażeń magicznych rozłożonych na okres 3 sekund (umiejętności obszarowe będą zadawały połowę mniej obrażeń ponieważ będą trwały 1.5 sekundy)
    • Warlord’s Bloodlust: uderzenia krytyczne leczą o 15 % zadanych obrażeń oraz zapewniają +20 % prędkości ataku na okres 4 sekund (cooldown 2 sekundy)
    • Fervor of Battle: bazowe ataki oraz czary zapewniają ładunek Fervor na 5 sekund (maksymalnie 10 ładunków). Każdy z ładunków dodaje 1-8 obrażeń fizycznych do bazowych ataków przeciwko bohaterom (wartość ta bazuje na poziomie Twojego bohatera)

 

  • Użytkowe specjalizacje kluczowe
    • Windspeaker’s Bleesing: efekty leczenia i tarcze są silniejsze o 10 %. Dodatkowo leczenie i nakładanie tarcz zapewni celowi zwiększanie jego odporności na magię i pancerza o 15 % na okres 3 sekund – efekt również zadziała na osobie używającej leczenia/dającej tarczę
    • Thunderlord’s Decree: co trzeci atak lub umiejętność trafiona we wrogiego bohatera sprawi, że wytworzy się wokół niego fala uderzeniowa zadająca 10 (+10 Bonus AD) (0.1 AP) magicznych obrażeń na danym obszarze (30 sekund cooldownu)
    • Stormraider’s Surge: jeśli zadasz 30 % obrażeń danemu bohaterowi (na podstawie jego maksymalnego HP), zyskasz 35 % prędkości ruchu na 3 sekundy (10 sekund cooldownu)

 

Specjalizacje Defensywne

  • Tier I
    • Recovery: +0.4/0.8/1.2/1.6/2.0 regeneracji HP co 5 sekund
    • Unyielding: +1.2/2.4/3.6/4.8/6 % bonusowego pancerza oraz odporności na magię
    • Tought Skin: 2 mniej obrażeń od bohaterów i potworów z bazowych ataków
    • Explorer: +12 prędkości ruchu w krzakach i na rzecze
    • Runic Armor: 1.6/3.2/4.8/6.4/8 % premii do efektów leczenia się i tarczy
  • Tier II
    • Veteran’s Scars: +1.2/2.4/3.6/4.8/6 % bonusowego HP
    • Insight: o 15 % redukowany cooldown na umiejeściach przywoływacza
    • Perseverance: +50 % regeneracji HP. Premia jest zwiększona do 200 %, gdy nasze HP spadnie poniżej 20 %
    • Swiftness: +3/6/9/12/15 % redukcji efektów CC oraz spowolnień
    • Legendary Guardian: +0.4/0.8/1.2/1.6/2 pancerza i odporności na magię za każdego współtowarzysz w pobliżu

 

Specjalizacje ofensywne

  • Tier I
    • Fury: +0.8/1.6/2.4/3.2/4 % prędkości ataku
    • Brak nazwy: +0.4/0.8/1.2/1.6/2 % zwiększone obrażenia od umiejętności
    • Double Edged Sword: postacie walczące w zwarciu zadają dodatkowe 3 % obrażeń i otrzymują ich o 1.5 % więcej. W przypadku bohaterów zasięgowych otrzymują oni 2 % więcej obrażeń
    • Feast: zabicie jednostki przywraca 20 HP (cooldown 20 sekund)
    • Vampirism: +0.5/1/1.5/2/2.5 % lifesteala oraz spell vampa
  • Tier II
    • Natural Talent: +2/4/6/9/10 AD oraz 3/6/9/12/15 AP na 18 poziomie
    • Bounty Hunter: zadajesz dodatkowe 1 % obrażeń za każdego unikalnego zabitego wroga (czyli maks 5 %)
    • Oppressor: zadajesz o 2.5 zwiększone obrażenia w cele z ograniczonym ruchem (spowolnienie, stun, snare, taunt i tak dalej)
    • Battering Blows: +1.4/2.8/4.2/5.6/7 % penetracji pancerza
    • Pircering Thoughts: +1.4/2.8/4.2/5.6/7 % penetracji magicznej

 

Specjalizacje użytkowe

  • Tier I
    • Wanderer: +0.6/1.2/1.8/2.4/3 % prędkości ruchu, gdy znajdujesz się po za walką
    • Savagery: bazowe ataki oraz umiejętności bijące w jeden cal zadają dodatkowe 1/2/3/4/5 obrażeń w miniony i potwory
    • Runic Affinity: Buffy działają o 15 % dłużej
    • Secret Stash: misktury i eliksiry działają 10 % dłużej. Dodatkowo potiony zostaną zastąpione biszkoptami, które przy spożyciu zapewnią +20 HP/+10 many
    • Merciless: zadajemy 1/2/3/4/5 % więcej obrażeń w bohaterów poniżej 40 % HP
  • Tier II
    • Meditation: raz na 5 sekund regenerowane jest 0.3/0.6/0.9/1.2/1.5 % brakującej many
    • Bandit: zyskujemy 1 złota za każdego miniona zabitego przez współtowarzysza.Dodatkowo zyskamy 3 złota (10 jeśli jesteśmy bohaterem walczącym w zwarciu) za uderzenie wrogiego bohatera bazowym atakiem (cooldown 5 sekund)
    • Dangerous Game: zabicie lub asysta sprawiają, że odzyskujemy 5 % brakującego HP i many
    • Precision: zyskujemy 0.6/1.2/1.8/2.4/3 +  0.06/0.12/0.18/0.24/0.3 pancerza i penetracji magicznej
    • Inteligence: zwiększamy maksymalny poziom redukcji cooldownów o 1/2/3/4/5 % (więc maks 45 % CDR) oraz otrzymujemy 1/2/3/4/5 % tejże redukcji

 

Interesują Cię zmiany, które nastąpią w sezonie 6? Przygotowaliśmy dla Ciebie niezwykły zbiór wszelkich informacji! Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w ten tekst lub obrazek poniżej!

encyklopediasezon6