W ciągu kilku najbliższych dni na serwery LoL-a zostanie wypuszczony nowy patch. Jak zawsze, z tej okazji przygotowujemy dla Was podsumowanie obecnego cyklu.
Ważne: zmiany, które tu widzimy, prawdopodobnie pojawią się na serwerach właśnie w takiej formie, w jakiej je tu podajemy. Niewykluczone jednak, że pojawi się kilka niespodziewanych i nagłych modyfikacji – w miarę możliwości, będziemy wszystko tu jak najszybciej aktualizować. W celu zwiększenia czytelności newsa do wszelkich zmian graficznych i nowych skinów prowadzą osobne linki.
Nowy Arcade login screen
Nowe skiny!
- Arcade Riven (1350RP)
- Battle Boss Blitzcrank (1350RP)
- Academy Ahri (750RP)
- Academy Darius (750RP)
- Academy Ekko (750RP)
- Academy Vladimir (750RP)
- Splash art do Academy skinów
- Splash art do Arcade i Battle Boss skinów
Nowe ikony:
Reworki postaci:
Zmiany u pozostałych bohaterów:
Legenda:
- Zmiana (ni to nerf, ni to buff)
- Nerf
- Buff
Ahri
- Essence Theft (pasywka):
- Zmiana wartości leczenia 2+(lvl) -> 3/5/9/18 na lvl 1/6/11/16
Alistar
- Zwiększono przyrost HP/lvl 102 -> 106
- Headbutt (W):
- Zmniejszona prędkość ruchu (zmiana w celu ułatwienia W-Q combo graczom z wyższym pingiem)
Amumu
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3.3 -> 3.8
Azir
- Combo E+Q działa lepiej nawet na niskim pingu (chodzi o ruch żołnierzy w trakcie naszego dasha)
Bard
- Zwiększono przyrost HP/lvl 85 -> 89
Blitzcrank
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3.5 -> 4.0
Braum
- Zwiększono przyrost armor/lvl 4.0 -> 4.5
Elise
- Neurotoxin (ludzkie Q):
- Zmniejszono obrażenia od % obecnego HP wroga 8% -> 4%
Fiora
- Zwiększony przyrost HP/lvl 80 -> 92
- Zwiększony przyrost AD/lvl 2.5 -> 3.3
- Lunge (Q):
- Zmniejszony koszt many 25/30/35/40/45 -> 20/25/30/35/40
- Zmniejszony cooldown 18/16/14/12/10 -> 16/14/12/10/8
- Riposte (W):
- Zmniejszony cooldown 21/19.5/18/16.5/15 -> 19/18/17/16/15
Kassadin
- Riftwalk (R):
- Dodano przelicznik AP (+0.2AP) przy skoku oraz dodatkowe (+0.1AP) przy każdym kolejnym stacku
Kayle
- Zmniejszono bazowy atak 56 -> 51
LeDerp
- Distortion (W):
- Zwiększono prędkość ruchu 1300 -> 1450
Lee Sin
- Flurry (pasywka):
- Zwrot energii po autoatakach 15/15 -> 20/10
- Dragon’s Rage (R):
- Nowy efekt: za każdym razem, gdy lecący cel zderzy się z innym bohaterem, dodatkowo zada trafionym bohaterom obrażenia w wysokości 12/15/18% ich bonusowego HP jako obrażenia fizyczne
Leona
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3.1 -> 3.6
Lissandra
- Frozen Tomb (R):
- Nowy efekt: po użyciu umiejętności na sobie, Lissandra uleczy się o wartość 100/150/200 (+0.3AP) +1% więcej za każdy procent brakującego HP
Lucian
- Lightslinger (pasywka):
- Zwiększona wartość dodatkowych obrażeń drugiego strzału 30%/40%/50% AD na 1/7/13 lvl -> 30%/40%/50%/60% AD na 1/6/11/16 lvl
- Ardent Blaze (W):
- Ulepszony efekt: bonus do prędkości ruchu otrzymamy także wtedy, gdy sojusznik trafi oznaczony przez nas cel (a nie tylko Lucian)
- Zwiększona premia do prędkości ruchu 40/45/50/55/60 -> 60/65/70/75/80
- Zmniejszono czas trwania dodatkowej prędkości ruchu 2 -> 1 sekunda
- Zmniejszony koszt many 60 -> 50
Nami
- Surging Tides (pasywka):
- Zwiększono premię do prędkości ruchu 40 -> 60
- Tidal Wave (R):
- Nowy efekt: sojusznicy trafieni falą otrzymają podwójny bonus do prędkości ruchu wynikający z umiejętności pasywnej (Surging Tides)
Nasus
- Siphoning Strike (Q):
- Kolejny autoattack będzie posiadał zasięg większy o 25
Nautilus
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3.25 -> 3.75
Rammus
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3.8 -> 4.3
- Defensive Curl Ball (W):
- Zwiększone obrażenia odbijane w atakujących 15/25/35/45/55 -> 25/35/45/55/65
Rumble
- The Equalizer (R):
- Zwiększono cooldown 105/90/75 -> 120/110/100
- Obszar skilla zaczyna się 150 jednostek bliżej początkowej lokacji (nerf na maksymalny zasięg, buff, gdy nie chcemy “przestrzelić” ulta w kierunku wroga stojącego pod kursorem myszy)
Tahm Kench
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3 -> 3.5
- Devour (W):
- Ogłusza bohaterów na czas animacji zeżarcia ich (0.25 sek)
- Priorytetowo traktuje bohaterów
- Abyssal Voyage (R):
- Daje nieco mniejsze ostrzeżenie
Taric
- Zwiększono przyrost armor/lvl 3.2 -> 3.7
Teemo
- Noxious Trap (R):
- Nowy efekt: zapewnia widok przeciwnika po wybuchu (bug-bugfix – Riot przyznał się, że przy reworku grzybów usunęli nieoczekiwany przez nich efekt, w którym grzyb po eksplozji pokazywał nam spory teren dookoła, co sprawiało wrażenie widoku “wybuchniętego” przeciwnika)
- Usunięcie efektu: spowolnienie nie znika już stopniowo
Thresh
- Zwiększono przyrost HP/lvl 89 -> 93
Twitch
- Ambush (Q):
- Zmniejszony koszt many 60 -> 40
- Rat-Ta-Tat-Tat (R):
- Zwiększone bonusowe obrażenia 20/28/36 -> 20/30/40
Vel’Koz
- Plasma Fission (Q):
- Zwiększono zasięg umiejętności po reaktywacji (rozstrzał pocisków identyczny jak długość lotu pierwszego pocisku)
- Zmniejszony czas reaktywacji (skill jest bardziej respondywny)
Viktor
- Viktor’s Hex Core (przedmiot z pasywki):
- Wersja podstawowa:
- Zmniejszony przyrost AP na poziom 3 -> 1
- Nowy efekt: zapewnia 10 many na poziom
- Mk-1:
- Zmniejszony przyrost AP na poziom 4 -> 3
- Nie zapewnia +20AP
- Nie zapewnia +150 many
- Nowy efekt: zapewnia 15 many na poziom
- Mk-2:
- Zwiększono przyrost AP na poziom 5 -> 6
- Nie zapewnia +40AP
- Nie zapewnia +300 many
- Nowy efekt: zapewnia 20 many na poziom
- Perfect Hex Core:
- Zwiększono przyrost AP na poziom 6 -> 10
- Nie zapewnia +60AP
- Nie zapewnia +450 many
- Nowy efekt: zapewnia 25 many na poziom
- Wersja podstawowa:
Zac
- Elastic Slingshot (E):
- Zwiększono zasięg 1150/1250/1350/1450/1550 -> 1200/1350/1500/1650/1800
Zed
- Mark of Death (R):
- Zmniejszony czas blokady reaktywacji skilla 1 -> 0.5 sekundy
Zmiany w przedmiotach:
- Trzy nowe przedmioty dla fighterów
- Zestaw zmian w przedmiotach defensywnych (przede wszystkim nerf na armor, buff na mres)
- Ravenous Hydra – zmiana ikony:
Pamiętajcie – dajcie nam znać, co sądzicie o szybko zbliżających się zmianach, zwłaszcza reworkach 😉 Pozdrawiamy!