r.

Patch note 5.16 (nieoficjalny)

W ciągu kilku najbliższych dni na serwery LoL-a zostanie wypuszczony nowy patch. Jak zawsze, z tej okazji przygotowujemy dla Was podsumowanie obecnego cyklu.

Ważne: zmiany, które tu widzimy, prawdopodobnie pojawią się na serwerach właśnie w takiej formie, w jakiej je tu podajemy. Niewykluczone jednak, że pojawi się kilka niespodziewanych i nagłych modyfikacji – w miarę możliwości, będziemy wszystko tu jak najszybciej aktualizować. W celu zwiększenia czytelności newsa do wszelkich zmian graficznych i nowych skinów prowadzą osobne linki.

Nowy Arcade login screen

Nowe skiny!

Nowe ikony:

Reworki postaci:

Zmiany u pozostałych bohaterów:

Legenda:

  • Zmiana (ni to nerf, ni to buff)
  • Nerf
  • Buff

 

Ahri

Ahri1

  • Essence Theft (pasywka):
    • Zmiana wartości leczenia 2+(lvl) -> 3/5/9/18 na lvl 1/6/11/16

 

Alistar

Alistar_Square

  • Zwiększono przyrost HP/lvl 102 -> 106
  • Headbutt (W):
    • Zmniejszona prędkość ruchu (zmiana w celu ułatwienia W-Q combo graczom z wyższym pingiem)

 

Amumu

Amumu

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3.3 -> 3.8

 

Azir

AzirSquare-1

  • Combo E+Q działa lepiej nawet na niskim pingu (chodzi o ruch żołnierzy w trakcie naszego dasha)

 

Bard

Bard

  • Zwiększono przyrost HP/lvl 85 -> 89

 

Blitzcrank

Blitzcrank_Square_0

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3.5 -> 4.0

 

Braum

BraumSquare (1)

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 4.0 -> 4.5

 

Elise

Elise

  • Neurotoxin (ludzkie Q):
    • Zmniejszono obrażenia od % obecnego HP wroga 8% -> 4%

 

Fiora

fiora ikonka

  • Zwiększony przyrost HP/lvl 80 -> 92
  • Zwiększony przyrost AD/lvl 2.5 -> 3.3
  • Lunge (Q):
    • Zmniejszony koszt many 25/30/35/40/45 -> 20/25/30/35/40
    • Zmniejszony cooldown 18/16/14/12/10 -> 16/14/12/10/8
  • Riposte (W):
    • Zmniejszony cooldown 21/19.5/18/16.5/15 -> 19/18/17/16/15

 

Kassadin

KassadinSquare

  • Riftwalk (R):
    • Dodano przelicznik AP (+0.2AP) przy skoku oraz dodatkowe (+0.1AP) przy każdym kolejnym stacku

 

Kayle

Kayle0

  • Zmniejszono bazowy atak 56 -> 51

 

LeDerp

Leblanc

  • Distortion (W):
    • Zwiększono prędkość ruchu 1300 -> 1450

 

Lee Sin

LeeSinSquare

  • Flurry (pasywka):
    • Zwrot energii po autoatakach 15/15 -> 20/10
  • Dragon’s Rage (R):
    • Nowy efekt: za każdym razem, gdy lecący cel zderzy się z innym bohaterem, dodatkowo zada trafionym bohaterom obrażenia w wysokości 12/15/18% ich bonusowego HP jako obrażenia fizyczne

 

Leona

Leona

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3.1 -> 3.6

 

Lissandra

Lissandra

  • Frozen Tomb (R):
    • Nowy efekt: po użyciu umiejętności na sobie, Lissandra uleczy się o wartość 100/150/200 (+0.3AP) +1% więcej za każdy procent brakującego HP

 

Lucian

LucianSquare (1)

  • Lightslinger (pasywka):
    • Zwiększona wartość dodatkowych obrażeń drugiego strzału 30%/40%/50% AD na 1/7/13 lvl -> 30%/40%/50%/60% AD na 1/6/11/16 lvl
  • Ardent Blaze (W):
    • Ulepszony efekt: bonus do prędkości ruchu otrzymamy także wtedy, gdy sojusznik trafi oznaczony przez nas cel (a nie tylko Lucian)
    • Zwiększona premia do prędkości ruchu 40/45/50/55/60 -> 60/65/70/75/80
    • Zmniejszono czas trwania dodatkowej prędkości ruchu 2 -> 1 sekunda
    • Zmniejszony koszt many 60 -> 50

 

Nami

NamiSquare

  • Surging Tides (pasywka):
    • Zwiększono premię do prędkości ruchu 40 -> 60
  • Tidal Wave (R):
    • Nowy efekt: sojusznicy trafieni falą otrzymają podwójny bonus do prędkości ruchu wynikający z umiejętności pasywnej (Surging Tides)

 

Nasus

Nasus

  • Siphoning Strike (Q):
    • Kolejny autoattack będzie posiadał zasięg większy o 25

 

Nautilus

NautilusSquare

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3.25 -> 3.75

 

Rammus

DealWithItRammus

 

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3.8 -> 4.3
  • Defensive Curl Ball (W):
    • Zwiększone obrażenia odbijane w atakujących 15/25/35/45/55 -> 25/35/45/55/65

 

Rumble

RumbleSquare

  • The Equalizer (R):
    • Zwiększono cooldown 105/90/75 -> 120/110/100
    • Obszar skilla zaczyna się 150 jednostek bliżej początkowej lokacji (nerf na maksymalny zasięg, buff, gdy nie chcemy “przestrzelić” ulta w kierunku wroga stojącego pod kursorem myszy)

 

Tahm Kench

Tahm_KenchSquare

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3 -> 3.5
  • Devour (W):
    • Ogłusza bohaterów na czas animacji zeżarcia ich (0.25 sek)
    • Priorytetowo traktuje bohaterów
  • Abyssal Voyage (R):
    • Daje nieco mniejsze ostrzeżenie

 

Taric

taric-pink-square

  • Zwiększono przyrost armor/lvl 3.2 -> 3.7

 

Teemo

Teemo

  • Noxious Trap (R):
    • Nowy efekt: zapewnia widok przeciwnika po wybuchu (bug-bugfix – Riot przyznał się, że przy reworku grzybów usunęli nieoczekiwany przez nich efekt, w którym grzyb po eksplozji pokazywał nam spory teren dookoła, co sprawiało wrażenie widoku “wybuchniętego” przeciwnika)
    • Usunięcie efektu: spowolnienie nie znika już stopniowo

 

Thresh

Thresh

  • Zwiększono przyrost HP/lvl 89 -> 93

Twitch

Twitch

  • Ambush (Q):
    • Zmniejszony koszt many 60 -> 40
  • Rat-Ta-Tat-Tat (R):
    • Zwiększone bonusowe obrażenia 20/28/36 -> 20/30/40

 

Vel’Koz

Velkoz

  • Plasma Fission (Q):
    • Zwiększono zasięg umiejętności po reaktywacji (rozstrzał pocisków identyczny jak długość lotu pierwszego pocisku)
    • Zmniejszony czas reaktywacji (skill jest bardziej respondywny)

 

Viktor

Viktor0

  • Viktor’s Hex Core (przedmiot z pasywki):
    • Wersja podstawowa:
      • Zmniejszony przyrost AP na poziom 3 -> 1
      • Nowy efekt: zapewnia 10 many na poziom
    • Mk-1:
      • Zmniejszony przyrost AP na poziom 4 -> 3
      • Nie zapewnia +20AP
      • Nie zapewnia +150 many
      • Nowy efekt: zapewnia 15 many na poziom
    • Mk-2:
      • Zwiększono przyrost AP na poziom 5 -> 6
      • Nie zapewnia +40AP
      • Nie zapewnia +300 many
      • Nowy efekt: zapewnia 20 many na poziom
    • Perfect Hex Core:
      • Zwiększono przyrost AP na poziom 6 -> 10
      • Nie zapewnia +60AP
      • Nie zapewnia +450 many
      • Nowy efekt: zapewnia 25 many na poziom

 

Zac

ZacSquare

  • Elastic Slingshot (E):
    • Zwiększono zasięg 1150/1250/1350/1450/1550 -> 1200/1350/1500/1650/1800

 

Zed

Zed

  • Mark of Death (R):
    • Zmniejszony czas blokady reaktywacji skilla 1 -> 0.5 sekundy

 

 

 

Zmiany w przedmiotach:

 

Pamiętajcie – dajcie nam znać, co sądzicie o szybko zbliżających się zmianach, zwłaszcza reworkach 😉 Pozdrawiamy!