Jak dobrze wiecie, Riot zapowiedział cztery sensacyjne reworki. Wśród nich znalazł się Darius. Jak się okazuje, liczba zmian jest większa, aniżeli można było się spodziewać.
Darius
Legenda:
- Buff
- Nerf
- Zmiana
Ogólnie:
- Siła Dariusa na linii została osłabiona, jednak dostaje on kopa w mid oraz late game
- Zmiany sprawiają, że bardziej będzie opłacało się budować go w tanka, aniżeli ofensywnie
- Głównym elementem Dariusa jest efekt krwawienia, który zostaje wzmocniony. Musiało odbyć się to przez redukcję obrażeń na innych umiejętnościach
Bazowe statystyki:
- Zwiększono zasięg ataku do 175 z 125
- Przyrost AD na poziom zwiększono do 5 z 3.5
- Przyrost HP na poziom zwiększono do 100 z 93
- Przyrost pancerza na poziom zwiększono do 4 z 3.5
- Bazowa prędkość ataku została zmniejszona do 0.625 z 0.679
- Przyrost prędkości ataku na poziom został zmniejszony do 1 z 4 %
Hemorrhage [Bierna]
- Dodano nowy efekt. Darius, gdy nałoży 5 ładunków krwawienia na przeciwnika lub zabije go z [R], aktywuje efekt Bloodrage. Będzie on trwał 5 sekund i zapewni Dariusowi dodatkowe 40-200 AD, a każda inna trafiona jednostka automatycznie zyska 5 ładunków krwawienia na sobie.
- Krwawienie zadaje obrażenia fizyczne zamiast magicznych
- Obrażenia wynikające z krwawienia zostały obniżone do 10-27 z 12-36
- Darius nie zyskuje prędkości poruszania się za każdego krwawiącego wroga
Decimate [Q]
- Umiejętność posiada od teraz 0.75 sekundy opóźnienia
- Darius leczy się 10 % brakującego HP za każdego wroga trafionego ostrzem (max 30 %)
- Obrażenia dla bardziej oddalonych wrogów zmienione na 20/40/60/80/100 (+1.0/1.1/1.2/1.3/1.4 AD Ratio) z 105/157.5/210/262.5/315 (1.05 Bonus AD)
- Obrażenia we wrogów znajdujących się bliżej posiadają teraz 50 % zamiast 66 % wartości obrażeń opisanych podpunkt powyżej
- Wrogowie znajdujący się w strefie zamachu ze zredukowanymi obrażeniami nie otrzymują ładunków krwawienia
- Koszt many obniżony do 30 z 40
Crippling Strike [W]
- Umiejętność zadaje 140 % AD zamiast 120/140/160/180/200 % AD
- Wartość spowolnienia została zwiększona do 90 z 40/50/60/70/80 %
- Czas spowolnienia został zmniejszony do 1 z 2 sekund
- Umiejętność nie spowalnia prędkości ataku
- Cooldown został zmieniony na 9/8/7/6/5 z 8 sekund
- Bazowy cooldown nie jest redukowany przez ładunki krwawienia na danym celu
- Koszt many zredukowany do 30 z 30/35/40/45/50
Apprehend [E]
- Naprawiono bug, w którym wrogowie byli przyciągani, nawet znajdując się z dala od zasięgu umiejętności
- Opóźnienie w użyciu umiejętności zostało redukowane do 0.25 z 0.32 sekundy
- Cele po przyciągnięciu zostaną spowolnione o 90 % na okres 1 sekundy
Noxian Guilotine [R]
- Zredukowano obrażenia do 100/200/300 z 160/250/340
- Nie przywraca many. Po prostu ponowne użycie umiejętności nie posiada kosztów many
- Na 3 poziomie umiejętność jest całkowicie darmowa, nawet przy pierwszym użyciu
- Po egzekucji okoliczne jednostki (NIE BOHATEROWIE) będą pod wpływem lęku przez kilka sekund