Jak dobrze wiecie, Riot zapowiedział cztery sensacyjne reworki. Wśród nich znalazł się Garen. Jak się okazuje, liczba zmian jest większa, aniżeli można było się spodziewać.
Garen
Legenda:
- Buff
- Nerf
- Zmiana
Bazowe statystyki:
- Zmniejszono przyrost HP na poziom z 96 do 84.25
- Zwiększono przyrost AD na poziom z 3.5 do 4.5
- Zwiększono przyrost pancerza na poziom z 2.7 do 3
- Zwiększono zasięg bazowych ataków z 125 do 175
Decisive Strike [Q]
- Zmniejszono czas trwania wyciszenia z 1.5/1.75/2/2.5 na 1.5 sekundy na każdym poziomie
- Zmniejszono czas trwania bonusu do prędkości poruszania się do 1.5/2.0/2.5/3.0/3.5 sekundy
- Garen przesunie w stronę celu do 50 jednostek, jeśli zaatakuje z maksymalnego zasięgu umiejętności (prawdopodobnie chodzi o mini doskok jak na [E] Udyra)
Courage [W]
- Usunięto 20 % zwiększenia pancerza i odporności na magię
- Dodano efekt zapewniający 0.25 pancerza i odporności na magię za każdą zabitą jednostkę. Maksymalna premia to +30.
- Usunięto zapis mówiący o redukcji efektów kontroli tłumu
Judgment [E]
- W ramach wyjaśnienia – “tick” oznacza najmniejszą jednostkę obrażeń umiejętności, która jest nakłada na przeciwnika za pomocą [E] Garena
- Bazowe obrażenia za “tick” zostały zwiększone do 20/25/30/35/40 do 12/16/20/24.28
- Całkowity przelicznik umiejętności za “tick” został zwiększony z 0.35/0.4/0.45/0.5/0.55 do 0.46/0.47/0.48/0.49/0.5
- Bazowo podczas całej umiejętności nastąpi 5 zamiast 6 “ticków”
- Cooldown zmniejszony z 13/12/11/10/9 do 9 sekund na każdym poziomie
- Prędkość kręcenia zwiększa się na poziomach 1/4/7/10/13/16, w rezultacie podczas jego trwania zostanie zadanych 5/6/7/8/9/10 “ticków” umiejętności
- Garen nie porusza się wolniej, jeśli umiejętność jest używana przez miniony
- Umiejętność nie zadaje już tylko 75% obrażeń minionom; zamiast tego zadaje 33% większe obrażenia atakując tylko jeden cel
Demacian Justice [R]
- Cel, który ma najwięcej zabójstw w ostatnim czasie, zostanie oznaczony jako złoczyńca. Bazowe ataki oraz “ticki” wynikające z [E] Garena będą dodatkowo zadawać nieuniknione obrażenia o wartości 1 % jego maksymalnego poziomu HP
- Jeśli [R] zostanie użyte na złoczyńcę, zostaną zadane mu obrażenia nieuniknione zamiast magicznych