Uwaga! Zmiany te nie są ostateczne, mogą jeszcze zostać zmodyfikowane przed wydaniem na serwery live.
Aktualizacje PBE w cyklu 10.3
- PBE 10.3 – 22 stycznia – nowe skórki Heartseeker i edycja prestiżowa True Damage Senny, zmiany Yuumi
- PBE 10.3 – 23 stycznia – Akali ponownie nie jest ujawniana w chmurze przez CC
- PBE 10.3 – 24 stycznia – zmiany Akali, Yuumi, Wukonga i TFT (Light, Lunar)
- PBE 10.3 – 27 stycznia – splash art prestiżowej edycji True Damage Senny
- PBE 10.3 – 28 stycznia – zmiany TFT: Assassin, Light, Shadow
- PBE 10.3 – 29 stycznia – zmiany Apheliosa, Azira i Wukonga
Patch 10.3 – kiedy?
Patch 10.3 jest zaplanowany na środę, 5 lutego 2020 roku (zobacz harmonogram patchów w 2020 roku).
True Damage Senna – edycja prestiżowa
100 Punktów Prestiżu
Heartseeker Jinx
1350 RP
Heartseeker Jinx – chromy
Heartseeker Yuumi
1350 RP
Heartseeker Yuumi – chromy
Dragonslayer Trundle – poprawki modelu
Nowa wersja:
Stara wersja (różnice dotyczą wielkości głowy):
Nowe ikony
True Damage Senna – edycja prestiżowa:
Ikona przyznawana za realizację wstępnej misji Clasha.
Aktualizacje VFX Annie i Nautilusa
Nowe skórki: Sweetheart Jinx i Yuumi, prestiżowa edycja True Damage Senny
Zmiany balansu
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.
- Twilight Shroud (W)
- Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).
- Perfect Execution (R)
- Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.
- Czas na ponowny dash: 1,75 sekundy ⇒ 2,5 sekundy [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
Aphelios
- Zasięg użycia oznaczenia Calibrum: nieskończony ⇒ 2000.
Azir
- Bazowa mana zwiększona z 438 do 480 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
- Emperor’s Divide (R)
- Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5-7 ⇒ 6-8.
Corki
- Special Delivery (W – wzmocnione)
- Obrażenia na sekundę: 7,5-25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5-25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
- Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.
Diana (mid)
- Podstawowa mana: 420 ⇒ 375.
- Pale Cascade (W)
- Obrażenia: 22-70 ⇒ 18-66.
Ekko (jungle)
- Z-Drive Resonance (pasyw)
- Obrażenia dla stworów: 200% ⇒ 150% lub normalna ilość obrażeń.
Ezreal
- Mana na poziom: 42 ⇒ 50.
- Prędkość ataku na poziom: 1,5% ⇒ 2,5%.
Galio
- Winds of War (Q)
- Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
- Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.
Leona
- Eclipse (W)
- Obrażenia: 60-220 ⇒ 60-200.
- Zenith Blade (E)
- Obrażenia: 60-220 ⇒ 50-210.
Lucian
- Bugfix: drugie trafienie z pasywu nie zadaje już pełnych obrażeń z trafienia krytycznego.
Miss Fortune
- Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.
Rumble
- Bazowe AD zmniejszone z 61,036 do 61 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
- Bazowy pancerz zwiększony z 30,88 do 31 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
- Scrap Shield (W)
- Prędkość ruchu: 20-40% (30-60% po wzmocnieniu) ⇒ 15-35% (22,5-52,5% po wzmocnieniu).
- Tarcza: 80-200 ⇒ 60-200.
Sejuani
- Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
- Fury of the North (pasyw)
- Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.
Senna (ADC)
- Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
- Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
- Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
- [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.
Sett
- Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
- Haymaker (W)
- Cooldown: 16-8 sekund ⇒ 18-12 sekund.
- Obrażenia podstawowe: 90-230 ⇒ 90-210.
Sona
- Song of Celerity (E)
- Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).
Yuumi
- Prowling Projectile (Q)
- Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
- Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
- [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.
- You and Me! (W)
- Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.
- Zoomies! (E)
- Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/100/130/160/190 (+40% AP).
XP w jungli
Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP
Teamgifht Tactics
Klasy i żywioły
Assassin
- 3 jednostki: szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 65% do 70%
- 6 jednostek: szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 225% do 210%.
Light
- 3 jednostki: prędkość ataku zwiększona z 15% do 20%.
- 6 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
- 9 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 55% do 50%.
Lunar
- Siła umiejętności zwiększona z 10% do 15%.
Shadow
- 6 jednostek: zwiększenie obrażeń zmniejszone z 175% do 165%.
Postacie
Annie
Braum
- Redukcja obrażeń zmieniona z 70/80/90 do 80/85/90.
Dr Mundo
Janna
- Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1 sekundy do 1,5 sekundy.
Jax
- Obrażenia zwiększone z 150/250/450 do 150/300/550.
Kog’Maw
- Obrażenia zwiększone z 125/275/425 do 150/300/500.
LeBlanc
- Obrażenia zwiększone z 200/450/800 do 225/475/800.
Lucian
- Obrażenia zwiększone z 25/30/50% do 30/40/50%.
- Podstawowe strzały zwiększone z 10 do 12.
Lux
- Obrażenia zmniejszone z 600/900/9999 do 550/900/9999.
Master Yi
Nocturne
Olaf
[Zmiany niewymienione w planach na patch 10.3]
- Prędkość ataku zwiększona z 100/150/300% do 100/150/450%.
Ornn
- Szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 20% do 25%.
- Czas z większą szansą na trafienie krytyczne zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.
Rek’Sai
Vayne
Yasuo
Yorick
- Zdrowie stworów zmniejszone z 600/800/2000 do 400/700/2000.
Zed
Przedmioty
Infinity Edge
Ionic Spark
Luden’s Echo
Statikk Shiv