League of Legends r.

Patch 10.3 – podsumowanie cyklu PBE

Jakich zmian możemy spodziewać się w patchu 10.3?

Uwaga! Zmiany te nie są ostateczne, mogą jeszcze zostać zmodyfikowane przed wydaniem na serwery live.

Aktualizacje PBE w cyklu 10.3

Patch 10.3 – kiedy?

Patch 10.3 jest zaplanowany na środę, 5 lutego 2020 roku (zobacz harmonogram patchów w 2020 roku).

True Damage Senna – edycja prestiżowa

100 Punktów Prestiżu

Heartseeker Jinx

1350 RP

Heartseeker Jinx – chromy

Heartseeker Yuumi

1350 RP

Heartseeker Yuumi – chromy

Dragonslayer Trundle – poprawki modelu

Nowa wersja:

Stara wersja (różnice dotyczą wielkości głowy):

Nowe ikony

True Damage Senna – edycja prestiżowa:

Demacia Cup 2020 Icon

Ikona przyznawana za realizację wstępnej misji Clasha.

Aktualizacje VFX Annie i Nautilusa

Nowe skórki: Sweetheart Jinx i Yuumi, prestiżowa edycja True Damage Senny

Zmiany balansu

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.
  • Twilight Shroud (W)
    • Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).
  • Perfect Execution (R)
    • Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.
    • Czas na ponowny dash: 1,75 sekundy ⇒ 2,5 sekundy [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].

Aphelios

  • Zasięg użycia oznaczenia Calibrum: nieskończony ⇒ 2000.

Azir

  • Bazowa mana zwiększona z 438 do 480 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
  • Emperor’s Divide (R)
    • Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5-7 ⇒ 6-8.

Corki

  • Special Delivery (W – wzmocnione)
    • Obrażenia na sekundę: 7,5-25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5-25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
    • Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.

Diana (mid)

  • Podstawowa mana: 420 ⇒ 375.
  • Pale Cascade (W)
    • Obrażenia: 22-70 ⇒ 18-66.

Ekko (jungle)

  • Z-Drive Resonance  (pasyw)
    • Obrażenia dla stworów: 200% ⇒ 150% lub normalna ilość obrażeń.

Ezreal

  • Mana na poziom: 42 ⇒ 50.
  • Prędkość ataku na poziom: 1,5% ⇒ 2,5%.

Galio

  • Winds of War (Q)
    • Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
    • Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Obrażenia: 60-220 ⇒ 60-200.
  • Zenith Blade (E)
    • Obrażenia: 60-220 ⇒ 50-210.

Lucian

  • Bugfix: drugie trafienie z pasywu nie zadaje już pełnych obrażeń z trafienia krytycznego.

Miss Fortune

  • Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.

Rumble

  • Bazowe AD zmniejszone z 61,036 do 61 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30,88 do 31 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
  • Scrap Shield (W)
    • Prędkość ruchu: 20-40% (30-60% po wzmocnieniu) ⇒ 15-35% (22,5-52,5% po wzmocnieniu).
    • Tarcza: 80-200 ⇒ 60-200.

Sejuani

  • Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
  • Fury of the North (pasyw)
    • Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.

Senna (ADC)

  • Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
  • Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
  • Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
  • [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.

Sett

  • Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
  • Haymaker (W)
    • Cooldown: 16-8 sekund ⇒ 18-12 sekund.
    • Obrażenia podstawowe: 90-230 ⇒ 90-210.

Sona 

  • Song of Celerity (E)
    • Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q)
    • Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
    • Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
    • [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.
  • You and Me! (W)
    • Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.
  • Zoomies! (E)
    • Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/100/130/160/190 (+40% AP).

XP w jungli

Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP

Teamgifht Tactics

Klasy i żywioły

Assassin

  • 3 jednostki: szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 65% do 70%
  • 6 jednostek: szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 225% do 210%.

Light

  • 3 jednostki: prędkość ataku zwiększona z 15% do 20%.
  • 6 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
  • 9 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 55% do 50%.

Lunar

  • Siła umiejętności zwiększona z 10% do 15%.

Shadow

  • 6 jednostek: zwiększenie obrażeń zmniejszone z 175% do 165%.

Postacie

Annie

[Brak szczegółów zmian]

Braum

  • Redukcja obrażeń zmieniona z 70/80/90 do 80/85/90.

Dr Mundo

[Brak szczegółów zmian]

Janna

  • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1 sekundy do 1,5 sekundy.

Jax

  • Obrażenia zwiększone z 150/250/450 do 150/300/550.

Kog’Maw

  • Obrażenia zwiększone z 125/275/425 do 150/300/500.

LeBlanc

  • Obrażenia zwiększone z 200/450/800 do 225/475/800.

Lucian

  • Obrażenia zwiększone z 25/30/50% do 30/40/50%.
  • Podstawowe strzały zwiększone z 10 do 12.

Lux

  • Obrażenia zmniejszone z 600/900/9999 do 550/900/9999.

Master Yi

[Brak szczegółów zmian]

Nocturne

[Brak szczegółów zmian]

Olaf

[Zmiany niewymienione w planach na patch 10.3]

  • Prędkość ataku zwiększona z 100/150/300% do 100/150/450%.

Ornn

  • Szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 20% do 25%.
  • Czas z większą szansą na trafienie krytyczne zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.

Rek’Sai

[Brak szczegółów zmian]

Vayne

[Brak szczegółów zmian]

Yasuo

[Brak szczegółów zmian]

Yorick

  • Zdrowie stworów zmniejszone z 600/800/2000 do 400/700/2000.

Zed

[Brak szczegółów zmian]

Przedmioty

Infinity Edge

[Brak szczegółów zmian]

Ionic Spark

[Brak szczegółów zmian]

Luden’s Echo

[Brak szczegółów zmian]

Statikk Shiv

[Brak szczegółów zmian]