League of Legends r.

PBE 10.3 – 28 stycznia – zmiany TFT: Assassin, Light, Shadow

Czas, by zmiany zapowiedziane przez Marka Yettera trafiły na PBE. A do tego nieco zmian TFT...

Zobacz też:

Poprzednie aktualizacje w cyklu 10.3:

Dragonslayer Trundle – poprawki modelu

Nowa wersja:

Stara wersja (różnice dotyczą wielkości głowy):

Zmiany balansu

Akali

  • Perfect Execution (R)
    • Czas na ponowny dash: 1,75 sekundy ⇒ 2,5 sekundy [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].

Azir

  • Emperor’s Divide (R)
    • Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5-7 ⇒ 6-8.

Corki

  • Special Delivery (W – wzmocnione)
    • Obrażenia na sekundę: 7,5/25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5/25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
    • Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.

Galio

  • Winds of War (Q)
    • Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
    • Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.

Miss Fortune

  • Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.

Rumble

  • Bazowe AD zmniejszone z 61,036 do 61 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30,88 do 31 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
  • Scrap Shield (W)
    • Prędkość ruchu: 20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60% po wzmocnieniu) ⇒ 15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% po wzmocnieniu).
    • Tarcza: 80/110/140/170/200 ⇒ 60/95/130/165/200.

Sejuani

  • Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
  • Fury of the North (pasyw)
    • Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.

Senna

  • Absolution (pasyw)
    • Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
    • Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
    • Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
  • Curse of the Black Mist (E)
    • [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.

Sett

  • Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
  • Haymaker (W)
    • Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 sekund.
    • Obrażenia podstawowe: 90/125/160/195/230 ⇒ 90/120/150/180/210.

Sona

  • Song of Celerity (E)
    • Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).

XP w jungli

Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP

Teamfight Tactics

Klasy i żywioły

Assassin

  • 3 jednostki: szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 65% do 70%
  • 6 jednostek: szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 225% do 210%.

Light

  • 3 jednostki: prędkość ataku zmniejszona z 25% do 20% [w porównaniu z live: z 15% do 20%].
  • 6 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
  • 9 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 55% do 50%.

Shadow

  • 6 jednostek: zwiększenie obrażeń zmniejszone z 175% do 165%.

Postacie

Braum

  • Redukcja obrażeń zmieniona z 70/80/90 do 80/85/90.

Janna

  • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1 sekundy do 1,5 sekundy.

Kog’Maw

  • Obrażenia zwiększone z 125/275/425 do 150/300/500.

LeBlanc

  • Obrażenia zwiększone z 200/450/800 do 225/475/800.

Lucian

  • Obrażenia zmniejszone z 50% do 30/40/50% [w porównaniu z live: z 25/30/50% do 30/40/50%].

Lux

  • Obrażenia zmniejszone z 600/900/9999 do 550/900/9999.

Olaf

  • Prędkość ataku zwiększona z 100/150/300% do 100/150/450%.

Ornn

  • Szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 20% do 25%.
  • Czas z większą szansą na trafienie krytyczne zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.

Senna

  • Czas trwania buffa ataku sojusznika przywrócony z 4 sekund do 5 sekund.
  • Obrażenia przy trafieniu przywrócone z 25/65/100 do 15/40/65.

Yorick

  • Zdrowie stworów zmniejszone z 600/800/2000 do 400/700/2000.