Czas, by zmiany zapowiedziane przez Marka Yettera trafiły na PBE. A do tego nieco zmian TFT...
Zobacz też:
Poprzednie aktualizacje w cyklu 10.3:
- PBE 10.3 – 22 stycznia – nowe skórki Heartseeker i edycja prestiżowa True Damage Senny, zmiany Yuumi
- PBE 10.3 – 23 stycznia – Akali ponownie nie jest ujawniana w chmurze przez CC
- PBE 10.3 – 24 stycznia – zmiany Akali, Yuumi, Wukonga i TFT (Light, Lunar)
- PBE – 27 stycznia – splash art prestiżowej edycji True Damage Senny
Dragonslayer Trundle – poprawki modelu
Nowa wersja:
Stara wersja (różnice dotyczą wielkości głowy):
Zmiany balansu
Akali
- Perfect Execution (R)
- Czas na ponowny dash: 1,75 sekundy ⇒ 2,5 sekundy [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
Azir
- Emperor’s Divide (R)
- Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5-7 ⇒ 6-8.
Corki
- Special Delivery (W – wzmocnione)
- Obrażenia na sekundę: 7,5/25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5/25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
- Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.
Galio
- Winds of War (Q)
- Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
- Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.
Miss Fortune
- Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.
Rumble
- Bazowe AD zmniejszone z 61,036 do 61 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
- Bazowy pancerz zwiększony z 30,88 do 31 [zmiana niewymieniona przez Marka Yettera].
- Scrap Shield (W)
- Prędkość ruchu: 20/25/30/35/40% (30/37,5/45/52,5/60% po wzmocnieniu) ⇒ 15/20/25/30/35% (22,5/30/37,5/45/52,5% po wzmocnieniu).
- Tarcza: 80/110/140/170/200 ⇒ 60/95/130/165/200.
Sejuani
- Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
- Fury of the North (pasyw)
- Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.
Senna
- Absolution (pasyw)
- Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
- Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
- Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
- Curse of the Black Mist (E)
- [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.
Sett
- Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
- Haymaker (W)
- Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund ⇒ 18/16,5/15/13,5/12 sekund.
- Obrażenia podstawowe: 90/125/160/195/230 ⇒ 90/120/150/180/210.
Sona
- Song of Celerity (E)
- Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).
XP w jungli
Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP
Teamfight Tactics
Klasy i żywioły
Assassin
- 3 jednostki: szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 65% do 70%
- 6 jednostek: szansa na trafienie krytyczne zmniejszona z 225% do 210%.
Light
- 3 jednostki: prędkość ataku zmniejszona z 25% do 20% [w porównaniu z live: z 15% do 20%].
- 6 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 35% do 30%.
- 9 jednostek: prędkość ataku zmniejszona z 55% do 50%.
Shadow
- 6 jednostek: zwiększenie obrażeń zmniejszone z 175% do 165%.
Postacie
Braum
- Redukcja obrażeń zmieniona z 70/80/90 do 80/85/90.
Janna
- Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 1 sekundy do 1,5 sekundy.
Kog’Maw
- Obrażenia zwiększone z 125/275/425 do 150/300/500.
LeBlanc
- Obrażenia zwiększone z 200/450/800 do 225/475/800.
Lucian
- Obrażenia zmniejszone z 50% do 30/40/50% [w porównaniu z live: z 25/30/50% do 30/40/50%].
Lux
- Obrażenia zmniejszone z 600/900/9999 do 550/900/9999.
Olaf
- Prędkość ataku zwiększona z 100/150/300% do 100/150/450%.
Ornn
- Szansa na trafienie krytyczne zwiększona z 20% do 25%.
- Czas z większą szansą na trafienie krytyczne zwiększony z 4 sekund do 10 sekund.
Senna
- Czas trwania buffa ataku sojusznika przywrócony z 4 sekund do 5 sekund.
- Obrażenia przy trafieniu przywrócone z 25/65/100 do 15/40/65.
Yorick
- Zdrowie stworów zmniejszone z 600/800/2000 do 400/700/2000.