League of Legends r.

[Aktualizacja 1.02.2020: nowa wersja zmian Ekko] Szczegółowe plany na patch 10.3

Riot Scruffy przedstawił szczegółowe zmiany, które zobaczymy w patchu 10.3.

[Aktualizacja 1.02.2020 r.: zaktualizowano zmiany Ekko na podstawie informacji od Marka Yettera].

Patch 10.3 – kiedy?

Patch 10.3 jest zaplanowany na środę, 5 lutego 2020 roku (zobacz harmonogram patchów w 2020 roku).

Nerfy

Postacie

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Koszt energii: 100/95/90/85/80 ⇒ 120/115/110/105/100.
  • Twilight Shroud (W)
    • Akali otrzymuje 20/25/30/35/40% prędkości ruchu w chmurze ⇒ Akali otrzymuje 30/35/40/45/50% wygasającej prędkości ruchu przez 2 sekundy (licząc od użycia umiejętności).
  • Perfect Execution (R)
    • Cel R1: dowolny ⇒ wrogi bohater.

Aphelios

  • Zasięg użycia oznaczenia Calibrum: nieskończony ⇒ 2000.

Diana (mid)

  • Podstawowa mana: 420 ⇒ 375.
  • Pale Cascade (W)
    • Obrażenia: 22-70 ⇒ 18-66.

Ekko (jungle)

  • Podstawowa prędkość ataku: 6,88 ⇒ 6,25.
  • Parallel Convergence (W)
    • Czas trwania stuna: 2,25 sekundy ⇒ 2 sekundy.
  • Z-Drive Resonance  (pasyw)
    • Obrażenia dla stworów: 200% ⇒ 150% lub normalna ilość obrażeń.

Leona

  • Eclipse (W)
    • Obrażenia: 60-220 ⇒ 60-200.
  • Zenith Blade (E)
    • Obrażenia: 60-220 ⇒ 50-210.

Lucian

  • Bugfix: drugie trafienie z pasywu nie zadaje już pełnych obrażeń z trafienia krytycznego.

Miss Fortune

  • Prędkość ataku na poziom: 3% ⇒ 2,25%.

Rumble

  • Scrap Shield (W)
    • Prędkość ruchu: 20-40% (30-60% po wzmocnieniu) ⇒ 15-35% (22,5-52,5% po wzmocnieniu).
    • Tarcza: 80-200 ⇒ 60-200.

Senna (ADC)

  • Wypadanie dusz z minionów niezabitych przez Sennę: 20 ⇒ 25%.
  • Wypadanie dusz z superminionów zabitych przez Sennę: 100% ⇒ 1,67%.
  • Jeśli Senna, mając Relic Shield lub Steel Shoulderguars, zabije miniona, który zapewni jej złoto, otrzyma mniejszą szansę na wypadnięcie duszy (1,67%).
  • [Bugfix] Sojusznicy nie stają się już niewidzialni po wejściu w E Senny, jeśli ta umrze.

Sett

  • Bazowa regeneracja HP: 9,25 ⇒ 8.
  • Haymaker (W)
    • Cooldown: 16-8 sekund ⇒ 18-12 sekund.
    • Obrażenia podstawowe: 90-230 ⇒ 90-210.

Sona (buffy z 10.2 okazały się zbyt silne)

  • Song of Celerity (E)
    • Prędkość ruchu Sony: 25% (+4% na 100 AP) ⇒ 20% (+3% na 100 AP).

Buffy

Postacie

Azir

  • Emperor’s Divide (R)
    • Szerokość ulta – liczba żołnierzy: 5-7 ⇒ 6-8.

Corki

  • Special Delivery (W – wzmocnione)
    • Obrażenia na sekundę: 7,5-25 (+37,5% bonusowego AD) (+5% AP) ⇒ 7,5-25 (+50% bonusowego AD) (+6% AP).
    • Czas trwania obrażeń w czasie po odrzuceniu wrogów: 1 sekunda ⇒ 1,5 sekundy.

Ezreal

  • Mana na poziom: 42 ⇒ 50.
  • Prędkość ataku na poziom: 1,5% ⇒ 2,5%.

Galio

  • Winds of War (Q)
    • Czas trwania tornada: 1,5 sekundy ⇒ 2 sekundy.
    • Liczba trafień tornada: 3 ⇒ 4.

Sejuani

  • Bonus prędkości ataku na poziomie 1: 0% ⇒ 10%.
  • Fury of the North (pasyw)
    • Pasyw dezaktywuje się po ataku małego stwora.

Yuumi

  • Prowling Projectile (Q)
    • Koszt many: 85/90/95/100/105/110 ⇒ 90.
    • Wzmocnione obrażenia: 50/95/140/185/230/275 (+40% AP) ⇒ 45/80/115/150/185/220 (+40% AP).
    • [Nowość] Teraz dodaje +2/3,2/4,4/5,6/6,8/8% obecnego zdrowia celu w formie obrażeń.
  • You and Me! (W)
    • Silence nie jest już traktowany jako “immobilizing CC”.
  • Zoomies! (E)
    • Uzdrowienie: 70/110/150/190/230 (+30% AP) ⇒ 70/100/130/160/190 (+40% AP).

Ogólne

XP w jungli

Zmiany XP w jungli: buff Monster Hunter, krugi, Red i Blue, skalowanie XP