r.

Patch 10.14 – podsumowanie cyklu PBE

Podsumujmy cykl 10.14 PBE. Oficjalny opis zmian poznamy jutro.

Aktualizacje PBE
w cyklu 10.14

Nowe skórki

Infernal Vel’Koz

1350 RP

Infernal Vel’Koz – chromy

  • Infernal Vel’koz (Ruby)
  • Infernal Vel’koz (Catseye)
  • Infernal Vel’koz (Emerald)
  • Infernal Vel’koz (Rose Quartz)
  • Infernal Vel’koz (Rainbow)
  • Infernal Vel’koz (Amethyst)

Infernal Karthus

1350 RP

Infernal Karthus – chromy

  • Infernal Karthus (Ruby)
  • Infernal Karthus (Sapphire)
  • Infernal Karthus (Emerald)
  • Infernal Karthus (Citrine)
  • Infernal Karthus (Rose Quartz)
  • Infernal Karthus (Amethyst)

Infernal Kennen

1350 RP

Infernal Kennen – chromy

  • Infernal Kennen (Emerald)
  • Infernal Kennen (Catseye)
  • Infernal Kennen (Ruby)
  • Infernal Kennen (Rose Quartz)
  • Infernal Kennen (Amethyst)
  • Infernal Kennen (Rainbow)

Arcanist Zoe

1350 RP

 

Arcanist Zoe – edycja prestiżowa

100 Punktów Prestiżu

Arcanist Shaco

1350 RP

Arcanist Shaco – chromy

  • Arcanist Shaco (Rainbow)
  • Arcanist Shaco (Aquamarine)
  • Arcanist Shaco (Ruby)
  • Arcanist Shaco (Sapphire)
  • Arcanist Shaco (Emerald)
  • Arcanist Shaco (Turquoise)
  • Arcanist Shaco (Tanzanite)

Arcanist Kog’Maw

1350 RP

Arcanist Kog’Maw – chromy

  • Arcanist Kog’Maw (Catseye)
  • Arcanist Kog’Maw (Aquamarine)
  • Arcanist Kog’Maw (Ruby)
  • Arcanist Kog’Maw (Obsidian)
  • Arcanist Kog’Maw (Sapphire)
  • Arcanist Kog’Maw (Rainbow)
  • Arcanist Kog’Maw (Emerald)
  • Arcanist Kog’Maw (Rose Quartz)

Conqueror Nautilus

975 RP lub zestaw za 2340 RP [zobacz szczegóły]

Nowe ikony

Conqueror Nautilus

Arcanist Zoe

Nowe emotki

Pengu-versary

Poprawki VFX

Riot Beardilocks poinformował o niewielkich poprawkach VFX skórki Infernal Vel’Koz.

Ogólne

Dodano trzy nowe łupy: kapsułkę, orba i tajemniczy żeton.

Zmiany balansu

Szczegółowe plany na patch 10.14

Alistar

  • Pulverize (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 17/6/15/14/13 sekund do 15/14/13/12/11 sekund.

Ezreal

  • Arcane Shift (E)
    • Cooldown zwiększony z 25/22/19/16/13 sekund do 28/25/22/19/16 sekund.

Karthus

  • Zdrowie zwiększone z 528 do 550.
  • Prędkość ruchu zwiększona z 325 do 335.
  • Lay Waste (Q)
    • Obrażenia zmienione z 45/65/85/105/125 (+30% AP) na 50/70/90/110/130 (+35% AP).
    • Obrażenia dla stworów zmniejszone ze 100% do 85%.
  • Defile (E)
    • Przywracanie many: tylko kiedy umiejętność nie jest aktywna ⇒ zawsze.
    • Częstotliwość zadawania obrażeń: 1 raz na sekundę ⇒ 4 razy na sekundę.

Kha’Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Mnożnik odizolowania zwiększony z 2 do 2,2.

Pyke

  • Pancerz na poziom zmniejszony z 5 do 3,5.
  • MR na poziom zmniejszona z 1,5 do 1,25.
  • Bone Skewer (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 75/125/175/225/275 do 85/135/185/235/285.
    • Koszt many zmieniony z 70 na 50/55/60/65/70.
  • Ghostwater Dive (W)
    • Prędkość ruchu zmniejszona z 40/45/50/55/60% do 40%.
  • Phantom Undertow (E)
    • Obrażenia zwiększone z 95/125/155/185/215 do 105/135/165/195/225.

Riven

  • Runic Blade (pasyw)
    • Obrażenia zwiększone z 25-50% całkowitego AD do 30-60% całkowitego AD (skaluje się z poziomem bohatera).

Sejuani

  • Permafrost (E)
    • Obrażenia zwiększone z 40/90/140/190/240 do 55/105/155/205/255.

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ataku zmniejszona z 30/47,5/65/82,5/100% do 20/40/60/80/100%.

Varus

  • Piercing Arrow (Q)
    • Przelicznik AD maksymalnych obrażeń: 150% ⇒ 125-145% (zależnie od poziomu umiejętności).
    • Przelicznik AD minimalnych obrażeń: 100% ⇒ 83-97% (zależnie od poziomu umiejętności).
  • Hail of Arrows (E)
    • Bazowe obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 50/90/130/170/210.

Volibear

  • Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0,66 do 0,625.
  • Frenzied Maul (W)
    • Uzdrowienie na stworach zmniejszone ze 100% do 50%.

Wukong

  • Czas trwania podrzucenia zmniejszony z 0,75 sekundy do 0,6 sekundy.

Zed

  • Living Shadow (W)
    • Prędkość pocisku zwiększona z 1750 do 2500.
    • Cooldown zmniejszony z 22/20/18/16/14 sekund do 20/18,5/17/15,5/14 sekund.

Przedmioty

Warding Totem (Trinket)

  • Czas przechowania ładunku zmniejszony z 240-120 sekund do 175-120 sekund.

Czary przywoływacza

Ghost

  • Prędkość ruchu zwiększona z 20-40% do 24-48%.

Runy

Predator

  • Obrażenia zwiększone z 30-90 do 40-120.
  • Cooldown zmniejszony ze 100-70 sekund do 90-60 sekund.