r.

Szczegółowe plany na patch 10.14

Mark Yetter przedstawił plany na patch 10.14.

Patch 10.14 – kiedy?

Patch 10.14 jest planowany na środę, 8 lipca 2020 r.

Nerfy

Ezreal

  • Arcane Shift (E)
    • Cooldown: 25-13 sekund ⇒ 28-16 sekund.

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ataku: 30-100% ⇒ 20-100%.

Varus

  • Piercing Arrow (Q)
    • Przelicznik AD maksymalnych obrażeń: 150% ⇒ 125-145% (zależnie od poziomu).
    • Przelicznik AD minimalnych obrażeń: 100% ⇒ 83-97%.
  • Hail of Arrows (E)
    • Bazowe obrażenia: 70-210 ⇒ 50-210.

Volibear

  • Bazowa prędkość ataku: 0,66 ⇒ 0,625.
  • Frenzied Maul (W)
    • Uzdrowienie na stworach: 100% ⇒ 50%.

Wukong

  • Czas trwania podrzucenia: 0,75 sekundy ⇒ 0,6 sekundy.

Buffy

Alistar

  • Pulverize (Q)
    • Cooldown: 17-13 sekund ⇒ 15-11 sekund.

Karthus (mid)

  • Zdrowie: 528 ⇒ 550.
  • Prędkość ruchu: 325 ⇒ 335.
  • Lay Waste (Q)
    • Obrażenia: 45-125 (+30% AP) ⇒ 50-120 (+35% AP).
    • Obrażenia dla stworów: 100% ⇒ 80%.
  • Defile (E)
    • Przywracanie many: tylko kiedy umiejętność nie jest aktywna ⇒ zawsze.
    • Częstotliwość zadawania obrażeń: 1 raz na sekundę ⇒ 4 razy na sekundę.
    • Obrażenia i koszt na sekundę – bez zmian.

Kha’Zix

  • Bazowe zdrowie: 572,8 ⇒ 575.
  • Taste Their Fear (Q)
    • Mnożnik odizolowania: 2 ⇒ 2,2.

Riven

  • Runic Blade (pasyw)
    • Obrażenia: 25-50% całkowitego AD ⇒ 30-60% całkowitego AD (skaluje się z poziomem bohatera).

Sejuani

  • Permafrost (E)
    • Obrażenia: 40-240 ⇒ 55-255.
    • Cooldown dla celu (czas, przez który ogłuszony przez Sejuani cel nie może otrzymywać ładunków Zamrożenia): 10-8 sekund ⇒ 8 sekund.
    • Zasięg buffa dla sojuszników (nakładanie ładunków Zamrożenia): 1100 ⇒ 1300.

Zed

  • Living Shadow (W)
    • Prędkość pocisku: 1750 ⇒ 2500.
    • Cooldown: 22-14 sekund ⇒ 20-14 sekund.

Zmiany

Pyke (mid – nerf, support – buff)

  • MR na poziom: 1,5 ⇒ 1,25.
  • Pancerz na poziom: 5 ⇒ 3,5.
  • Bone Skewer (Q)
    • Koszt many: 70 ⇒ 55-75.
    • Cooldown: 12-8 sekund ⇒ 10-8 sekund.
    • Obrażenia: 75-275 ⇒ 85-285.
  • Ghostwater Dive (W)
    • Prędkość ruchu: 40-60% ⇒ 40%.
  • Phantom Undertow (E)
    • Obrażenia: 95-215 ⇒ 105-225.

Systemy

Kontynuacja poprzednich zmian.

Ghost 

  • Prędkość ruchu: 20-40% ⇒ 24-48%.

Predator

  • Obrażenia: 30-90 ⇒ 40-120.
  • Cooldown: 100-70 sekund ⇒ 90-60 sekund.