League of Legends r.

PBE 10.14 – 30 czerwca – nowy łup (Clash, Lillia’s Haiku), zmiany balansu (dodatkowe zmiany Pyke’a) i TFT

Na PBE trafiły tajemnicze pliki prawdopodobnie zapowiadające nową bohaterkę oraz prestiżowe edycje skórek.

Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.14:

Poprawki VFX

Riot Beardilocks poinformował o niewielkich poprawkach VFX skórki Infernal Vel’Koz.

Ogólne

Dodano trzy nowe łupy: kapsułkę, orba i tajemniczy żeton.

W grze pojawiły się także dwa nowe pliki związane z prestiżowymi edycjami niewydanych jeszcze skórek.

  • Soraka Prestige Skin,
  • Yasuo Prestige Skin.

Pojawią się w ciągu drugiej połowy 2020 roku. [Czytaj dalej]

Zmiany balansu

Bohaterowie

Szczegółowe plany na patch 10.14

Alistar

  • Pulverize (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 17/6/15/14/13 sekund do 15/14/13/12/11 sekund.

Ezreal

  • Arcane Shift (E)
    • Cooldown zwiększony z 25/22/19/16/13 sekund do 28/25/22/19/16 sekund.

Kha’Zix

  • Taste Their Fear (Q)
    • Mnożnik odizolowania zwiększony z 2 do 2,2.

Pyke

  • Ghostwater Dive (W)
    • Prędkość ruchu zmniejszona z 40/45/50/55/60% do 40%.
  • Phantom Undertow (E)
    • Obrażenia zwiększone z 95/125/155/185/215 do 105/135/165/195/225.

Riven

  • Runic Blade (pasyw)
    • Obrażenia zwiększone z 25-50% całkowitego AD do 30-60% całkowitego AD (skaluje się z poziomem bohatera).

Sejuani

  • Permafrost (E)
    • Obrażenia zwiększone z 40/90/140/190/240 do 55/105/155/205/255.

Trundle

  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ataku zmniejszona z 30/47,5/65/82,5/100% do 20/40/60/80/100%.

Varus

  • Piercing Arrow (Q)
    • Przelicznik AD maksymalnych obrażeń: 150% ⇒ 125-145% (zależnie od poziomu umiejętności).
    • Przelicznik AD minimalnych obrażeń: 100% ⇒ 83-97% (zależnie od poziomu umiejętności).
  • Hail of Arrows (E)
    • Bazowe obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 50/90/130/170/210.

Volibear

  • Bazowa prędkość ataku zmniejszona z 0,66 do 0,625.
  • Frenzied Maul (W)
    • Uzdrowienie na stworach zmniejszone ze 100% do 50%.

Wukong

  • Czas trwania podrzucenia zmniejszony z 0,75 sekundy do 0,6 sekundy.

Zed

  • Living Shadow (W)
    • Prędkość pocisku zwiększona z 1750 do 2500.
    • Cooldown zmniejszony z 22/20/18/16/14 sekund do 20/18,5/17/15,5/14 sekund.

Runy

Predator

  • Obrażenia zwiększone z 30-90 do 40-120.
  • Cooldown zmniejszony ze 100-70 sekund do 90-60 sekund.

Teamfight Tactics

Cechy

Cybernetic

  • 3 jednostki: zdrowie zmniejszone z 350 do 300.
  • 6 jednostek: zdrowie zmniejszone z 600 do 550.

Postacie

Irelia

  • Obrażenia ataku zwiększone z 175/250/500% do 225/250/500%.

Riven

  • Tarcza zmniejszona z 225/375/1000 do 200/350/1000.

Fizz

  • Obrażenia zwiększone z 400/550/3000 do 400/550/4000.