League of Legends r.

Patch 10.12 – podsumowanie cyklu PBE

Podsumowanie zmian w cyklu 10.12. Oficjalny opis patcha poznamy we wtorek wieczorem.

Patch 10.12 – kiedy?

Zgodnie z harmonogramem patchów, patch 10.12 jest planowany na środę, 10 czerwca 2020 r.

Aktualizacje PBE
w cyklu 10.12

Nowe skórki

High Noon Senna

1820 RP

Chromy:

  • High Noon Senna (Ruby)
  • High Noon Senna (Tanzanite)
  • High Noon Senna (RuEmeraldby)
  • High Noon Senna (Rose Quartz)
  • High Noon Senna (Citrine)

High Noon Irelia

1350 RP

High Noon Irelia / ingame turnaround

Chromy:

  • High Noon Irelia (Ruby)
  • High Noon Irelia (Emerald)
  • High Noon Irelia (Tanzanite)
  • High Noon Irelia (Rose Quartz)
  • High Noon Irelia (Sapphire)
  • High Noon Irelia (Obsidian)
  • High Noon Irelia (Pearl)

Hextech Nocturne

Nowe chromy

Oprócz wyżej wymienionych chrom dla High Noon Irelii i Senny, barwy z tej linii skórek otrzymają też Fiddlesticks, Jhin i Lucian.

High Noon Fiddlesticks

  • High Noon Fiddlesticks (Ruby)
  • High Noon Fiddlesticks (Obsidian)
  • High Noon Fiddlesticks (Pearl)
  • High Noon Fiddlesticks (Sapphire)
  • High Noon Fiddlesticks (Citrine)
  • High Noon Fiddlesticks (Peridot)
  • High Noon Fiddlesticks (Turquoise)
  • High Noon Fiddlesticks (Amethyst)

High Noon Jhin

  • High Noon Jhin (Ruby)
  • High Noon Jhin (Pearl)
  • High Noon Jhin (Obsidian)
  • High Noon Jhin (Emerald)
  • High Noon Jhin (Sapphire)
  • High Noon Jhin (Turquoise)
  • High Noon Jhin (Tanzanite)
  • High Noon Jhin (Rose Quartz)

High Noon Lucian

  • High Noon Lucian (Ruby)
  • High Noon Lucian (Sapphire)
  • High Noon Lucian (Emerald)
  • High Noon Lucian (Pearl)
  • High Noon Lucian (Rose Quartz)

Nowe ikonki

Nowe emotki

 

Nowe pliki lootu

High Noon 2020 Capsule

Otwórz, by ujawnić trzy losowe odłamki skórek. Zapewnia również szansę na zdobycie Lucky #7 Grab Bag, kryształu lub permanentnej skórki mitycznej.

Lucky #7 Grab Bag

Otwórz, by ujawnić siedem losowych odłamków skórek o wartości 750+ RP. Nie zawiera skórek mitycznych i limitowanych.

Testy DX 11 w cyklu 10.12

W obecnym cyklu PBE można sprawdzić działanie DirectX 11 i na własnej skórze przekonać się, czy nastąpił znaczący wzrost wydajności i stabilności obrazu. W tym celu należy edytować jeden plik. Więcej przeczytacie w poniższym artykule.

LoL obecnie używa wersji pakietu DirectX 9.

DirectX 11 jest testowany w cyklu PBE 10.12. Możesz go przetestować na serwerze testowym

Zmiany balansu

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 25/50/75/100/125 (+65% całkowitego AD)(+60% AP) do 30/55/80/105/130 (+65% całkowitego AD)(+65% AP).

Brand

  • Blaze (Passive)
    • Regeneracja many przy zabójstwie podpalonego celu zwiększona z 6/8/10/12/14/16/18 do 15/20/25/35/35/40/45.

Cassiopeia

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 575 do 560.
  • Bazowy pancerz zmniejszony z 20 do 18.
  • Bazowa odporność na magię zwiększona z 30 do 34.

Fiddlesticks

  • Bountiful Harvest (W)
    • Obrażenia dla minionów zmniejszone z 60% do 50%.

Senna

  • Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,2 do 0,35.
  • Absolution (Passive)
    • Generacja dusz przy zabójstwach zwiększona z 2% do 8,333%.

Trundle

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 616,28 do 616.
  • Mana zmniejszona z 281,6 do 281.
  • Regeneracja many zmniejszona z 7,508 do 7,5.
  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ruchu zmieniona z 30/35/40/45/50% na 20/28/36/44/52%.

Varus

  • AD na poziom zmniejszone z 3,11 do 3.
  • Piercing Arrow (Q)
    • Przelicznik całkowitego AD: 1,1 (1,65 przy maksymalnym naładowaniu) ⇒ 1 (1,5 przy maksymalnym naładowaniu).

Viktor

  • Siphon Power (Q)
    • Przelicznik AP autoataku zwiększony z 55% do 60%.
    • Przelicznik AP tarczy zwiększony z 15% do 20% (wzmocniona tarcza: 24% ⇒ 32%).

Xayah

  • Featherstorm (R)
    • Obrażenia zwiększone z 100/150/200 do 125/250/375.

Yasuo

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 523 do 490.
  • Wind Wall (W)
    • Cooldown zwiększony z 26/24/22/20/18 sekund do 30/27/24/21/18 sekund.

Szczeliny żywiołów

Cloud Rift

  • Nowość: prędkość ruchu w strefach szczeliny zwiększona do 35% poza walką.
  • Nowość: Scryer’s Bloom (roślina wizji) przy zewnętrznej części bram bazy.
  • Nowość: Scryer’s Bloom w pobliżu tribusha.

Infernal Rift

  • Nowość: Blast Cone (czerwona roślina) w pobliżu obozu Grompa.
  • Nowość: Blast Cone przy zewnętrznej części bram bazy.

Runy

Approach Velocity

  • [Usunięto] Bonus prędkości ruchu w kierunku sojuszników.
  • [Zmieniono] Zapewnia 7,5% prędkości ruchu w kierunku przeciwników z nałożonym CC (zwiększone do 15%, jeżeli to posiadacz runy nałoży CC na przeciwnika).

Guardian

  • Zasięg: 175 ⇒ 350.
  • Aktywator: jakiekolwiek obrażenia ⇒ 75-200 obrażeń otrzymanych w ciągu 2,5 sekundy lub obrażenia typu lethal.
  • Tarcza: 70-150 ⇒ 80-200.
  • Prędkość ruchu usunięta.

Predator

  • Cooldown: 150-100 ⇒ 100-70.
  • Obrażenia: 60-180 (+0,4 bonusowego AD)(+0,25 AP) ⇒ 30-90 (+0,2 bonusowego AD)(+0,1 AP).
  • Usunięto: cooldown na początku gry.
  • Zapewnia 67,5% prędkości ruchu (zmniejsza się do 45%) ⇒ przyśpiesza postać bonusową 45% prędkości ruchu przez 1,5 sekundy, gdy porusza się w stronę przeciwników.
  • Usunięto: ładowanie do aktywacji.
  • [Nowość] Zadaje obrażenia tylko po zakończeniu łowów na przeciwnika. Czas trwania łowów zmniejszony z 15 do 10 sekund.

Taste of Blood

  • Będzie mieć ikonę pomagającą w śledzeniu cooldownu.

Unflinching (R4)

  • Tenacity przy niskim poziomie zdrowia: 10% ⇒ 30% brakującego zdrowia (maksymalny zysk przy 30% zdrowia).

Czary przywoływacza

Ghost

  • Prędkość ruchu: 28-45% ⇒ 20-40%.
  • Usunięto: 2 sekundy początkowego przyśpieszania.
  • Cooldown: 180 sekund ⇒ 210 sekund.
  • Dodaje 4-7 sekund czasu trwania przy zabójstwie lub asyście.

Inne

Clash: ekran wczytywania gry i tabela wyników pokazywać będą bannery drużyn.