Patch 10.12 – kiedy?
Zgodnie z harmonogramem patchów, patch 10.12 jest planowany na środę, 10 czerwca 2020 r.
Aktualizacje PBE
w cyklu 10.12
- PBE 10.12 – 27 maja – skórki High Noon Senna i Irelia, Hextech Nocturne
- PBE 10.12 – 29 maja – loot High Noon, zmiany TFT (zmiany tanków)
- PBE 10.12 – 1 czerwca – splash art High Noon Irelii, bugfixy i buff Luden’s Echo w TFT
- PBE 10.12 – 2 czerwca – zapowiadane zmiany postaci; zmiany TFT (kara za odsprzedawanie bohaterów)
- PBE 10.12 – 3 czerwca – poprawki splash arta High Noon Irelii, kolejne zmiany TFT
Nowe skórki
High Noon Senna
1820 RP
Chromy:
- High Noon Senna (Ruby)
- High Noon Senna (Tanzanite)
- High Noon Senna (RuEmeraldby)
- High Noon Senna (Rose Quartz)
- High Noon Senna (Citrine)
High Noon Irelia
1350 RP
Chromy:
- High Noon Irelia (Ruby)
- High Noon Irelia (Emerald)
- High Noon Irelia (Tanzanite)
- High Noon Irelia (Rose Quartz)
- High Noon Irelia (Sapphire)
- High Noon Irelia (Obsidian)
- High Noon Irelia (Pearl)
Hextech Nocturne
Nowe chromy
Oprócz wyżej wymienionych chrom dla High Noon Irelii i Senny, barwy z tej linii skórek otrzymają też Fiddlesticks, Jhin i Lucian.
High Noon Fiddlesticks
- High Noon Fiddlesticks (Ruby)
- High Noon Fiddlesticks (Obsidian)
- High Noon Fiddlesticks (Pearl)
- High Noon Fiddlesticks (Sapphire)
- High Noon Fiddlesticks (Citrine)
- High Noon Fiddlesticks (Peridot)
- High Noon Fiddlesticks (Turquoise)
- High Noon Fiddlesticks (Amethyst)
High Noon Jhin
- High Noon Jhin (Ruby)
- High Noon Jhin (Pearl)
- High Noon Jhin (Obsidian)
- High Noon Jhin (Emerald)
- High Noon Jhin (Sapphire)
- High Noon Jhin (Turquoise)
- High Noon Jhin (Tanzanite)
- High Noon Jhin (Rose Quartz)
High Noon Lucian
- High Noon Lucian (Ruby)
- High Noon Lucian (Sapphire)
- High Noon Lucian (Emerald)
- High Noon Lucian (Pearl)
- High Noon Lucian (Rose Quartz)
Nowe ikonki
Nowe emotki
Nowe pliki lootu
High Noon 2020 Capsule
Otwórz, by ujawnić trzy losowe odłamki skórek. Zapewnia również szansę na zdobycie Lucky #7 Grab Bag, kryształu lub permanentnej skórki mitycznej.
Lucky #7 Grab Bag
Otwórz, by ujawnić siedem losowych odłamków skórek o wartości 750+ RP. Nie zawiera skórek mitycznych i limitowanych.
Testy DX 11 w cyklu 10.12
W obecnym cyklu PBE można sprawdzić działanie DirectX 11 i na własnej skórze przekonać się, czy nastąpił znaczący wzrost wydajności i stabilności obrazu. W tym celu należy edytować jeden plik. Więcej przeczytacie w poniższym artykule.
LoL obecnie używa wersji pakietu DirectX 9.
DirectX 11 jest testowany w cyklu PBE 10.12. Możesz go przetestować na serwerze testowym
Zmiany balansu
Akali
- Five Point Strike (Q)
- Obrażenia zwiększone z 25/50/75/100/125 (+65% całkowitego AD)(+60% AP) do 30/55/80/105/130 (+65% całkowitego AD)(+65% AP).
Brand
- Blaze (Passive)
- Regeneracja many przy zabójstwie podpalonego celu zwiększona z 6/8/10/12/14/16/18 do 15/20/25/35/35/40/45.
Cassiopeia
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 575 do 560.
- Bazowy pancerz zmniejszony z 20 do 18.
- Bazowa odporność na magię zwiększona z 30 do 34.
Fiddlesticks
- Bountiful Harvest (W)
- Obrażenia dla minionów zmniejszone z 60% do 50%.
Senna
- Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,2 do 0,35.
- Absolution (Passive)
- Generacja dusz przy zabójstwach zwiększona z 2% do 8,333%.
Trundle
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 616,28 do 616.
- Mana zmniejszona z 281,6 do 281.
- Regeneracja many zmniejszona z 7,508 do 7,5.
- Frozen Domain (W)
- Prędkość ruchu zmieniona z 30/35/40/45/50% na 20/28/36/44/52%.
Varus
- AD na poziom zmniejszone z 3,11 do 3.
- Piercing Arrow (Q)
- Przelicznik całkowitego AD: 1,1 (1,65 przy maksymalnym naładowaniu) ⇒ 1 (1,5 przy maksymalnym naładowaniu).
Viktor
- Siphon Power (Q)
- Przelicznik AP autoataku zwiększony z 55% do 60%.
- Przelicznik AP tarczy zwiększony z 15% do 20% (wzmocniona tarcza: 24% ⇒ 32%).
Xayah
- Featherstorm (R)
- Obrażenia zwiększone z 100/150/200 do 125/250/375.
Yasuo
- Bazowe zdrowie zmniejszone z 523 do 490.
- Wind Wall (W)
- Cooldown zwiększony z 26/24/22/20/18 sekund do 30/27/24/21/18 sekund.
Szczeliny żywiołów
Cloud Rift
- Nowość: prędkość ruchu w strefach szczeliny zwiększona do 35% poza walką.
- Nowość: Scryer’s Bloom (roślina wizji) przy zewnętrznej części bram bazy.
- Nowość: Scryer’s Bloom w pobliżu tribusha.
Infernal Rift
- Nowość: Blast Cone (czerwona roślina) w pobliżu obozu Grompa.
- Nowość: Blast Cone przy zewnętrznej części bram bazy.
Runy
Approach Velocity
- [Usunięto] Bonus prędkości ruchu w kierunku sojuszników.
- [Zmieniono] Zapewnia 7,5% prędkości ruchu w kierunku przeciwników z nałożonym CC (zwiększone do 15%, jeżeli to posiadacz runy nałoży CC na przeciwnika).
Guardian
- Zasięg: 175 ⇒ 350.
- Aktywator: jakiekolwiek obrażenia ⇒ 75-200 obrażeń otrzymanych w ciągu 2,5 sekundy lub obrażenia typu lethal.
- Tarcza: 70-150 ⇒ 80-200.
- Prędkość ruchu usunięta.
Predator
- Cooldown: 150-100 ⇒ 100-70.
- Obrażenia: 60-180 (+0,4 bonusowego AD)(+0,25 AP) ⇒ 30-90 (+0,2 bonusowego AD)(+0,1 AP).
- Usunięto: cooldown na początku gry.
- Zapewnia 67,5% prędkości ruchu (zmniejsza się do 45%) ⇒ przyśpiesza postać bonusową 45% prędkości ruchu przez 1,5 sekundy, gdy porusza się w stronę przeciwników.
- Usunięto: ładowanie do aktywacji.
- [Nowość] Zadaje obrażenia tylko po zakończeniu łowów na przeciwnika. Czas trwania łowów zmniejszony z 15 do 10 sekund.
Taste of Blood
- Będzie mieć ikonę pomagającą w śledzeniu cooldownu.
Unflinching (R4)
- Tenacity przy niskim poziomie zdrowia: 10% ⇒ 30% brakującego zdrowia (maksymalny zysk przy 30% zdrowia).
Czary przywoływacza
Ghost
- Prędkość ruchu: 28-45% ⇒ 20-40%.
- Usunięto: 2 sekundy początkowego przyśpieszania.
- Cooldown: 180 sekund ⇒ 210 sekund.
- Dodaje 4-7 sekund czasu trwania przy zabójstwie lub asyście.
Inne
Clash: ekran wczytywania gry i tabela wyników pokazywać będą bannery drużyn.