League of Legends r.

PBE 10.12 – 29 maja – loot High Noon, zmiany TFT (zmiany tanków)

Na PBE trafił loot związany ze skórkami High Noon oraz kolejna porcja zmian TFT.

Poprzednia aktualizacja PBE w cyklu 10.12:

Nowe pliki lootu

High Noon 2020 Capsule

Otwórz, by ujawnić trzy losowe odłamki skórek. Zapewnia również szansę na zdobycie Lucky #7 Grab Bag, kryształu lub permanentnej skórki mitycznej.

Lucky #7 Grab Bag

Otwórz, by ujawnić siedem losowych odłamków skórek o wartości 750+ RP. Nie zawiera skórek mitycznych i limitowanych.

Zmiany balansu

Approach Velocity (I4)

  • Zaktualizowano wskazówkę.
    • Stara wskazówka: “Zapewnia 7,5% prędkości ruchu, kiedy poruszasz się w kierunku pobliskich wrogich bohaterów, których ruchy są ograniczone. Bonus jest zwiększony o 15% w stosunku do wrogich bohaterów, którzy zostali unieruchomieni przez ciebie. Zasięg: 1000”.
    • Nowa wskazówka: “Zapewnia 7,5% prędkości ruchu, kiedy poruszasz się w kierunku pobliskich wrogich bohaterów, których ruchy są ograniczone. Bonus jest zwiększony o 15% w stosunku do wrogich bohaterów, którzy zostali unieruchomieni przez ciebie. Zasięg aktywacji dla CC od sojuszników: 1000”.

Unflinching (R4)

  • Odporność na spowolnienie zmniejszona z 25% do 20%.

Teamfight Tactics

Aktualizacja śródrotacyjna TFT: 11 nowych postaci i 3 nowe cechy; część postaci i cech zostanie usunięta

Cechy

Battlecast

  • Dodano wzmocnienie dla 8 Maszyn Wojny: 600 obrażeń lub uzdrowienia.

Cybernetic

  • 3 jednostki: 350 HP i 50 AD ⇒ 350 HP i 40 AD.
  • 6 jednostek: 600 HP i 90 AD ⇒ 600 HP i 80 AD.

Dark Star

  • 2 jednostki: +12 AD i mocy umiejętności ⇒ +10 AD i mocy umiejętności.
  • 4 jednostek: +25 AD i mocy umiejętności ⇒ +20 AD i mocy umiejętności.
  • 6 jednostek: +35 AD i mocy umiejętności ⇒ +30 AD i mocy umiejętności.
  • 8 jednostek: +60 AD i mocy umiejętności ⇒ +50 AD i mocy umiejętności.

Mystic

  • 2 jednostki: 40 odporności na magię ⇒ 50 odporności na magię.
  • 4 jednostki: 105 odporności na magię ⇒ 125 odporności na magię.

Protector

  • 2 jednostki: 30% maksymalnego HP ⇒ 35% maksymalnego HP.
  • 4 jednostki: 40 maksymalnego HP ⇒ 45% maksymalnego HP.
  • 6 jednostek: 60 maksymalnego HP [bez zmian].

Star Guardian

  • 3 jednostki: 30 many [bez zmian].
  • 6 jednostek: 50 many ⇒ 45 many.
  • 9 jednostek: 70 many ⇒ 60 many.

Vanguard

  • 2 jednostki: 125 pancerza [bez zmian].
  • 4 jednostki: 300 pancerza [bez zmian].
  • 6 jednostek: 750 pancerza ⇒ 1000 pancerza.

Postacie

Bard

  • Nowy pasyw: Bard otrzymuje dodatkowe 5/20/90 many za każdy atak, ale nie może otrzymać many przy atakowaniu wrogów niebędących bohaterami.

Gnar

  • Mana: 0/100 ⇒ 0/120.
  • Obrażenia umiejętności: 200/300/1500 ⇒ 150/250/1000.

Janna

  • Bonusowa prędkość ataku z umiejętności: 50%/100%/500% ⇒ 100%/150%/500%.

Nautilus

  • Mana: 50/100 ⇒ 60/120.

Neeko

  • Obrażenia umiejętności: 200/275/550 ⇒ 150/250/500.

Riven

  • Tarcza z umiejętności: 300/450/1000 ⇒ 250/400/1000.

Teemo

  • Obrażenia umiejętności: 175/250/600 ⇒ 150/200/600.

Viktor

  • Pierwsze obrażenia umiejętności: 30%/40%/200% ⇒ 15%/20%/80%.
  • Drugie obrażenia umiejętności: 250/400/1000 ⇒ 400/600/2000.

Zed

  • Kradzież AD: 25%/40%/80% ⇒ 25%/30%/55%.

Zmiany tanków

Postacie za 1 szt. złota

Następujące postacie otrzymają +5 pancerza oraz +10 odporności na magię:

  • Graves,
  • Illaoi,
  • Jarvan,
  • Leona,
  • Malphite,
  • Poppy.

Postacie za 2 szt. złota

Następujące postacie otrzymają +10 pancerza oraz +15 odporności na magię:

  • Annie,
  • Blitzcrank,
  • Mordekaiser,
  • Nautilus,
  • Rakan,
  • Shen,
  • Xin Zhao.

Postacie za 3 szt. złota

Następujące postacie otrzymają +10 pancerza oraz +20 odporności na magię:

  • Neeko,
  • Rumble,
  • Vi.

Postacie za 4 szt. złota

Następujące postacie otrzymają +15 pancerza oraz +15 odporności na magię:

  • Gnar,
  • Wukong.

Postacie za 5 szt. złota

Następujące postacie otrzymają +20 pancerza oraz +20 odporności na magię:

  • Aurelion Sol,
  • Thresh.