Poprzednia aktualizacja PBE w cyklu 10.12:
- PBE 10.12 – 27 maja – skórki High Noon Senna i Irelia, Hextech Nocturne
- PBE 10.12 – 28 maja – nowe Małe Legendy, zmiany TFT
Nowe pliki lootu
High Noon 2020 Capsule
Otwórz, by ujawnić trzy losowe odłamki skórek. Zapewnia również szansę na zdobycie Lucky #7 Grab Bag, kryształu lub permanentnej skórki mitycznej.
Lucky #7 Grab Bag
Otwórz, by ujawnić siedem losowych odłamków skórek o wartości 750+ RP. Nie zawiera skórek mitycznych i limitowanych.
Zmiany balansu
Approach Velocity (I4)
- Zaktualizowano wskazówkę.
- Stara wskazówka: “Zapewnia 7,5% prędkości ruchu, kiedy poruszasz się w kierunku pobliskich wrogich bohaterów, których ruchy są ograniczone. Bonus jest zwiększony o 15% w stosunku do wrogich bohaterów, którzy zostali unieruchomieni przez ciebie. Zasięg: 1000”.
- Nowa wskazówka: “Zapewnia 7,5% prędkości ruchu, kiedy poruszasz się w kierunku pobliskich wrogich bohaterów, których ruchy są ograniczone. Bonus jest zwiększony o 15% w stosunku do wrogich bohaterów, którzy zostali unieruchomieni przez ciebie. Zasięg aktywacji dla CC od sojuszników: 1000”.
Unflinching (R4)
- Odporność na spowolnienie zmniejszona z 25% do 20%.
Teamfight Tactics
Cechy
Battlecast
- Dodano wzmocnienie dla 8 Maszyn Wojny: 600 obrażeń lub uzdrowienia.
Cybernetic
- 3 jednostki: 350 HP i 50 AD ⇒ 350 HP i 40 AD.
- 6 jednostek: 600 HP i 90 AD ⇒ 600 HP i 80 AD.
Dark Star
- 2 jednostki: +12 AD i mocy umiejętności ⇒ +10 AD i mocy umiejętności.
- 4 jednostek: +25 AD i mocy umiejętności ⇒ +20 AD i mocy umiejętności.
- 6 jednostek: +35 AD i mocy umiejętności ⇒ +30 AD i mocy umiejętności.
- 8 jednostek: +60 AD i mocy umiejętności ⇒ +50 AD i mocy umiejętności.
Mystic
- 2 jednostki: 40 odporności na magię ⇒ 50 odporności na magię.
- 4 jednostki: 105 odporności na magię ⇒ 125 odporności na magię.
Protector
- 2 jednostki: 30% maksymalnego HP ⇒ 35% maksymalnego HP.
- 4 jednostki: 40 maksymalnego HP ⇒ 45% maksymalnego HP.
- 6 jednostek: 60 maksymalnego HP [bez zmian].
Star Guardian
- 3 jednostki: 30 many [bez zmian].
- 6 jednostek: 50 many ⇒ 45 many.
- 9 jednostek: 70 many ⇒ 60 many.
Vanguard
- 2 jednostki: 125 pancerza [bez zmian].
- 4 jednostki: 300 pancerza [bez zmian].
- 6 jednostek: 750 pancerza ⇒ 1000 pancerza.
Postacie
Bard
- Nowy pasyw: Bard otrzymuje dodatkowe 5/20/90 many za każdy atak, ale nie może otrzymać many przy atakowaniu wrogów niebędących bohaterami.
Gnar
- Mana: 0/100 ⇒ 0/120.
- Obrażenia umiejętności: 200/300/1500 ⇒ 150/250/1000.
Janna
- Bonusowa prędkość ataku z umiejętności: 50%/100%/500% ⇒ 100%/150%/500%.
Nautilus
- Mana: 50/100 ⇒ 60/120.
Neeko
- Obrażenia umiejętności: 200/275/550 ⇒ 150/250/500.
Riven
- Tarcza z umiejętności: 300/450/1000 ⇒ 250/400/1000.
Teemo
- Obrażenia umiejętności: 175/250/600 ⇒ 150/200/600.
Viktor
- Pierwsze obrażenia umiejętności: 30%/40%/200% ⇒ 15%/20%/80%.
- Drugie obrażenia umiejętności: 250/400/1000 ⇒ 400/600/2000.
Zed
- Kradzież AD: 25%/40%/80% ⇒ 25%/30%/55%.
Zmiany tanków
Postacie za 1 szt. złota
Następujące postacie otrzymają +5 pancerza oraz +10 odporności na magię:
- Graves,
- Illaoi,
- Jarvan,
- Leona,
- Malphite,
- Poppy.
Postacie za 2 szt. złota
Następujące postacie otrzymają +10 pancerza oraz +15 odporności na magię:
- Annie,
- Blitzcrank,
- Mordekaiser,
- Nautilus,
- Rakan,
- Shen,
- Xin Zhao.
Postacie za 3 szt. złota
Następujące postacie otrzymają +10 pancerza oraz +20 odporności na magię:
- Neeko,
- Rumble,
- Vi.
Postacie za 4 szt. złota
Następujące postacie otrzymają +15 pancerza oraz +15 odporności na magię:
- Gnar,
- Wukong.
Postacie za 5 szt. złota
Następujące postacie otrzymają +20 pancerza oraz +20 odporności na magię:
- Aurelion Sol,
- Thresh.