League of Legends r.

OPPO globalnym partnerem e-sportu League of Legends

Riot ogłosił, że OPPO zostaje globalnym partnerem League of Legends w zakresie e-sportu na wszystkich wydarzeniach międzynarodowych.

Zobacz też:

Partnerstwo to jest zaplanowane na kilka lat – aż do 2024 roku, więc o firmie OPPO, która znana jest jako producent smartfonów, usłyszymy pewnie jeszcze nieraz.

OPPO zapewni użytkownikom nowe perspektywy związane z e-sportowymi  behind the scenes.

Czego jeszcze możemy się spodziewać?

  • Prezentacja MVP przez OPPO: OPPO będzie uczestniczyć w uczczeniu najlepszych graczy podczas Mistrzostw Świata i MSI.
  • OPPO Cam: Podczas broadcastów Mistrzostw Świata OPPO cam umożliwi szczegółowy wgląd w największe zmagania podczas sezonu e-sportowego. Ponadto OPPO Cam pozwoli oglądającym poczuć się tak, jakby byli na evencie na żywo: zobaczymy cosplayerów i sceny zakulisowe.
  • OPPO stworzy też spotlighty drużyn, które pojawią się podczas Worldsów.

Zdaniem Briana Shena, wiceprezesa OPPO, celem tej współpracy jest lepsze dotarcie do młodszego pokolenia.

E-sport to szybko rozwijający się sport na całym świecie, a League of Legends stało się stylem życia wielu młodych osób w ostatnich latach. Jako marka skoncentrowana na konsumencie OPPO zawsze szuka odpowiednich sposobów komunikacji z młodszymi osobami, którzy są naszym głównym odbiorcą. To świetny ruch dla Riotu i OPPO; współpraca pozwoli nam kontynuować wzmacnianie naszej więzi z młodymi, gdy dołączymy do nich podczas świętowania zwycięstwa w każdej grze.

Podobne zdanie ma Naz Aletaha, szef ds. rozwoju globalnego biznesu e-sportowego Riot Games:

Poświęcenie OPPO dla designu i innowacji to sedno wszystkiego, co robią, i jesteśmy podekscytowani, że przyniosą swój pionierskich duch do naszego globalnego sportu i fanbase’u. OPPO jako pierwszy e-sportowy partner w Lidze to silne świadectwo rezonansu w e-sporcie League of Legends i będziemy z niecierpliwością oczekiwać na wspólną współpracę w wysławianiu sportu, naszych fanów i miłości do gry.

Z tej okazji OPPO zapewni serię promocji z szansą na wygranie wycieczki na Mistrzostwa Świata 2019, event All-Star 2019 i MSI 2020.