r.

Opis patcha 9.20 Teamfight Tactics

Patch 9.20 zmieni także rozgrywkę Teamfight Tactics. Jakie zmiany wejdą na serwery live?

Zobacz też:

Nowa mapa areny

Zmiany poziomów

  • Liczba punktów doświadczenia potrzebnych do awansowania na poziom 5: 12 pkt. ⇒ 10 pkt.
  • Liczba punktów doświadczenia potrzebnych do awansowania na poziom 9: 70 pkt. ⇒ 66 pkt.

Częstotliwość wypadania poszczególnych kategorii

  • Level 8: 15/25/35/20/5 ⇒ 15/20/35/22/8.
  • Level 9: 10/15/33/30/12 ⇒ 10/15/30/30/15.

Zmiany balansu

Przedmioty

Teamfight Tactics (TFT) 9.20: dostępne przedmioty
[artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.20]

Deathblade

  • Zaczyna z zerową liczbą ładunków ⇒ zaczyna z 1 ładunkiem (+15 AD).

Frozen Heart

  • Czas działania: 4 sekundy ⇒ 1 sekunda.

Infinity Edge

  •  150% obrażeń od trafień krytycznych ⇒ 125% obrażeń od trafień krytycznych.

Quicksilver

  • Cooldown: 5 sekund ⇒ 3 sekundy.

Thief’s Gloves

  • Obniżona średnia jakość połączeń przedmiotów.

Postacie

Teamfight Tactics (TFT) 9.20: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
[artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.20]

Aatrox

  • Pancerz: 25 ⇒ 35.

Akali

  • Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.

Fiora

  • Zdrowie: 400 ⇒ 450.

Gangplank

  • AD: 55 ⇒ 60.

Kai’Sa

  • Prędkość rzucania zaklęć: 30/60/90% ⇒ 50/75/100%.
  • Tarcza: 300/600/900 ⇒ 400/700/1000.

Leona

  • Zdrowie: 750 ⇒ 800.

Lucian

  • Obrażenia umiejętności: 100/225/350 ⇒ 125/250/375.

Poppy

  • Zdrowie: 800 ⇒ 700.

Volibear

  • Prędkość ataku: 0,6 ⇒ 0,65.

Klasy i pochodzenia

Teamfight Tactics (TFT) 9.20: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
[artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.20]

Assassin

  • 3 assassinów: 75% obrażeń od trafień krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne ⇒ 75% obrażeń od trafień krytycznych i 5% szansy na trafienie krytyczne.

Guardian

  • Pancerz zwiększony z 35 do 45.

Gunslinger

  • Ataki 6 gunslingerów zwiększone z 3 do 4.

Knight

  • 5 knightów: 15/35/65 pkt. ⇒ 15/35/60 pkt.

Wild

  • Prędkość ataku zmniejszona z 12% do 10%.