Patch 9.20 zmieni także rozgrywkę Teamfight Tactics. Jakie zmiany wejdą na serwery live?
Zobacz też:
Nowa mapa areny
Zmiany poziomów
- Liczba punktów doświadczenia potrzebnych do awansowania na poziom 5: 12 pkt. ⇒ 10 pkt.
- Liczba punktów doświadczenia potrzebnych do awansowania na poziom 9: 70 pkt. ⇒ 66 pkt.
Częstotliwość wypadania poszczególnych kategorii
- Level 8: 15/25/35/20/5 ⇒ 15/20/35/22/8.
- Level 9: 10/15/33/30/12 ⇒ 10/15/30/30/15.
Zmiany balansu
Przedmioty
Teamfight Tactics (TFT) 9.20: dostępne przedmioty
[artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.20]
Deathblade
- Zaczyna z zerową liczbą ładunków ⇒ zaczyna z 1 ładunkiem (+15 AD).
Frozen Heart
- Czas działania: 4 sekundy ⇒ 1 sekunda.
Infinity Edge
- 150% obrażeń od trafień krytycznych ⇒ 125% obrażeń od trafień krytycznych.
Quicksilver
- Cooldown: 5 sekund ⇒ 3 sekundy.
Thief’s Gloves
- Obniżona średnia jakość połączeń przedmiotów.
Postacie
Teamfight Tactics (TFT) 9.20: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
[artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.20]
Aatrox
- Pancerz: 25 ⇒ 35.
Akali
- Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.
Fiora
- Zdrowie: 400 ⇒ 450.
Gangplank
- AD: 55 ⇒ 60.
Kai’Sa
- Prędkość rzucania zaklęć: 30/60/90% ⇒ 50/75/100%.
- Tarcza: 300/600/900 ⇒ 400/700/1000.
Leona
- Zdrowie: 750 ⇒ 800.
Lucian
- Obrażenia umiejętności: 100/225/350 ⇒ 125/250/375.
Poppy
- Zdrowie: 800 ⇒ 700.
Volibear
- Prędkość ataku: 0,6 ⇒ 0,65.
Klasy i pochodzenia
Teamfight Tactics (TFT) 9.20: pochodzenie i klasy postaci. Wszyscy bohaterowie Potyczek Taktycznych
[artykuł zaktualizowany o zmiany z patcha 9.20]
Assassin
- 3 assassinów: 75% obrażeń od trafień krytycznych i 10% szansy na trafienie krytyczne ⇒ 75% obrażeń od trafień krytycznych i 5% szansy na trafienie krytyczne.
Guardian
- Pancerz zwiększony z 35 do 45.
Gunslinger
- Ataki 6 gunslingerów zwiększone z 3 do 4.
Knight
- 5 knightów: 15/35/65 pkt. ⇒ 15/35/60 pkt.
Wild
- Prędkość ataku zmniejszona z 12% do 10%.