League of Legends r.

Opis patcha 8.24

Nowa postać: Neeko, nerfy Irelii, Camille oraz Jaxa, zmiany Galio, buffy Illaoi i wiele więcej!

Patch w skrócie:

 

Nowa postać:

Neeko

Bohaterowie

Aatrox

Q — Ostrze Darkinów

  • Usunięto: Nienawiść do potworów: Nie zadaje już potworom dodatkowych obrażeń w wysokości 0,1 pkt. obrażeń od ataku.

 

Akali

W — Osłona Zmierzchu

  • Czas działania: 5/5,5/6/6,5/7 sek.  4/4,5/5/5,5/6 sek.
  • Wydłużenie maksymalnego czasu działania: 3 sek.  2 sek.

 

Camille

  • Podstawowa prędkość ataku: 0,644 jedn.  0,625 jedn.

 

Galio

Q — Wichry Wojny

  • Koszt: 70/85/100/115/130 pkt. many  70/75/80/85/90 pkt. many
  • Obrażenia podrywu wiatru: 50/80/110/140/170 pkt. (+0,8 pkt. mocy umiejętności)  70/110/150/190/230 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności)
  • Usunięto: Stałe obrażenia tornada: Tornado nie zadaje już stałych obrażeń w wysokości 30/40/60/60/70 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
  • Obrażenia tornada od maksymalnego zdrowia: 0 (+3% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu  6% (+4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu

E — Cios Sprawiedliwości

  • Czas, po którym nastąpi doskok: 0,45 sek.  0,4 sek.
  • Szybkość doskoku: 1900 jedn.  2300 jedn.
  • Nowość: Mierzył zbyt szybko: Teraz zadaje o 50% obrażeń mniej jednostkom niebędącym bohaterami.

R — Bohaterskie Wejście

  • Usunięto: Zmniejszenie obrażeń: Wybrany sojusznik nie otrzymuje już 20/25/30% (+8% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię Galio) zmniejszenia obrażeń.
  • Usunięto: Epicentrum: Wrogowie w centrum nie są już wyrzucani w powietrze na dłużej (teraz każdy trafiony wróg jest wyrzucany w powietrze na 0,75 sek.).

 

Heimerdinger

Q — Działko Rozwojowe H-28G

  • Skrócenie czasu odnowienia: Czas odnowienia ataku promieniem działka teraz naprawdę skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia.
  • Opis umiejętności: Statystyki działek zostały przeniesione do rozszerzonego opisu umiejętności (przytrzymajcie SHIFT). Teraz rozszerzony opis umiejętności informuje o tym, że zdrowie działek skaluje się z mocą umiejętności Heimerdingera.

W — Minirakiety Hextech

  • Opis umiejętności: Teraz podaje dokładną ilość obrażeń, jaką rakiety zadają stworom, a nie „60%” (co było wartością mniejszą niż obrażenia zadawane naprawdę, a to z powodu dodatkowego skalowania z mocą umiejętności).

W po ULEPSZENIU!!! — Rój Rakiet Hextech

  • Maksymalne obrażenia: 499/687/862 pkt. (+1,83 pkt. mocy umiejętności) 503/697,5/892 (+1,83 pkt. mocy umiejętności)
  • Obrażenia rakiety nr 1: 135/180/225 pkt. (+0,45 pkt. mocy umiejętności) (bez zmian)
  • Obrażenia rakiety nr 2, 3, 4, 5: 28/39/49 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności) 32/45/58 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności)
  • Obrażenia rakiety nr 6-20: 16,8/23,4/29,4 pkt. (+0,06 pkt. mocy umiejętności)  16/22,5/29 (+0,06 pkt. mocy umiejętności)

 

Illaoi

E — Próba Ducha

  • Czas odnowienia: 20/18/16/14/12 sek.  16/15/14/13/12 sek.

R — Skok Wiary

  • Czas odnowienia: 120/105/90 sek.  120/95/70 sek.

 

Irelia

W — Buntowniczy Taniec

  • Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sek.  20/18/16/14/12 sek.
  • Redukcja obrażeń: 50%  40%
  • Usunięto: Zapał przy rzuceniu: Rzucenie Buntowniczego Tańca nie daje już ładunku Ioniańskiego Zapału (ładunki wciąż są przyznawane zależnie od liczby trafionych wrogów).

 

Jax

R — Potęga Mistrza

  • Obrażenia przy trafieniu trzeciego ataku: 100/160/220 pkt.  100/140/180 pkt.

 

LeBlanc

W — Zniekształcenie

  • Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sek.  18/16/14/12/10 sek.

 

Viktor

Q — Wyssanie Mocy

  • Czas odnowienia: 8/7/6/5/4 sek.  9/8/7/6/5 sek.
  • Obrażenia podstawowe pocisku: 60/80/100/120/140 pkt. 50/65/80/95/110 pkt.

E — Promień Śmierci

  • Czas odnowienia: 13/12/11/10/9 sek.  12/11/10/9/8 sek.
  • Skalowanie: 0,5 pkt. mocy umiejętności  0,6 pkt. mocy umiejętności (skalowanie Wstrząsu bez zmian)

 

Namierzanie umiejętności mierzonych i Błysk

Umiejętność mierzona leci do wybranego miejsca (kierunek się zmienia)

  • Q — Mistyczny Strzał Ezreala (takie samo zachowanie jak przed aktualizacją)
  • W — Strumień Esencji Ezreala
  • W — Szperacz Pustki Kai’Sy

Umiejętność mierzona leci w wybranym kierunku (miejsce się zmienia)

  • R — Ostrze Obrończyni Irelii
  • W — Piekielne Łańcuchy Aatroxa

 

Efekty wizualne osłabień na klonach

  • Na którym użyłem podpalenia? Jeżeli bohater jest pod wpływem osłabienia i stworzy klona, ten klon również będzie miał to osłabienie.

 

Aktualizacje efektów wizualnych i dźwiękowych

 

Przedmioty

Taniec Śmierci

  • Leczenie: 15% zadanych obrażeń fizycznych (5% za każdy cel w przypadku umiejętności obszarowych)  15% wszystkich zadanych obrażeń (5% za każdy cel w przypadku umiejętności obszarowych)

 

Oko Herolda

  • Mrugnąłem: Oko Herolda teraz odnawia się przez 3 sekundy podczas walki z jednostkami niebędącymi stworami.

 

Sztylet Kłusownika

  • Usunięto

 

Runy

Mroczne Żniwa

  • Obrażenia podstawowe: 40-80 pkt. (na poziomach 1-18)  20-60 pkt. (na poziomach 1-18)
  • Aktywacja: Nie aktywuje się już wskutek innych aktywacji (takich jak efekty Poparzenia i Udręki Liandry’ego), nie licząc Echa Luden, którego efekt ma zachowywać się jak oddzielna umiejętność.

 

Dżungla

  • Pierwsze pojawienie się mrocznego wilka:w 1 minucie 29 sekundzie  w 1 minucie 30 sekundzie
  • Pierwsze pojawienie się brzytwodzioba: w 1 minucie 28 sekundzie  w 1 minucie 30 sekundzie

 

Skróty klawiszowe

  • Interakcje związane z bohaterami: Nowe skróty klawiszowe zostały dodane bohaterom z dodatkowymi przyciskami, takimi jak pasek polowania Kindred i pasek zmiany postaci Neeko. Skróty klawiszowe nie będą działały u bohaterów, którzy nie mają dodatkowych akcji.
  • Domyślny skrót klawiszowy: SHIFT-F1 do SHIFT-F5
  • Menu opcji: Nowe skróty można zmienić w menu Opcje -> Skróty klawiszowe -> Dodatkowe skróty klawiszowe -> Umiejętności i czary Przywoływacza

 

Gra rankingowa

Mecze rozstawiające

  • Tylko jedna; Sprawdź przewidywane miejsce po zaledwie jednej grze rankingowej. Do czasu zakończenia meczów rozstawiających informacja ta jest widoczna tylko dla ciebie.
  • Tylko w górę: W pozostałych meczach rozstawiających zdobywasz PL i nie możesz ich stracić.
  • Odblokowane: Po rozegraniu meczów rozstawiających twoje miejsce stanie się widoczne dla wszystkich.
  • Bez resetu: Podczas przedsezonu nie można dokonać resetu, więc żeby spróbować nowych meczów rozstawiających, zanim rozpocznie się sezon, musisz być poza rankingiem w danej kolejce.

Kręgi i dywizje

  • W górę: Krąg Żelaza dodany poniżej Brązu.
  • Z pompą: Krąg Arcymistrza znajdzie się pomiędzy Mistrzem a Pretendentem.
  • R.I.P. memy (:c): Dywizja V została usunięta ze wszystkich kręgów.
  • Gratulacje: Wszyscy gracze z Dywizji V awansowali do Dywizji IV.
  • Wstrzymaj konie: Jako element przedsezonowych testów awansowania na Arcymistrza wszyscy gracze z kręgu Mistrzowskiego i powyżej zostaną przeniesieni do kręgu Mistrzowskiego, 0 PL; szczegóły tutaj.

Pancerz rankingowy

  • Ale błyszczy: Nowy sposób na pokazanie aktualnej rangi jest dostępny w profilu, na tablicy rankingowej, karcie wyświetlanej po najechaniu myszką i w poczekalniach.
  • Mój poziom: Przełączaj między pancerzem rankingowym i pancerzem poziomów, klikając ikonę przywoływacza.

Interfejs gier rankingowych

  • Droga do zwycięstwa: Ekran po zakończeniu rozgrywki został zmieniony, aby w jaśniejszy sposób pokazywać zdobyte PL.
  • Czas awansu: Tablice rankingowe Mistrza, Arcymistrza i Pretendenta teraz w przejrzysty sposób pokazują czasy awansu i spadku.
  • Ekran wczytywania: Ramki ekranu wczytywania pokazują teraz twoją obecną rangę w wybranej kolejce; możesz klikać karty graczy, żeby zobaczyć banery ich poprzedniej rangi.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że W — Z Byka Alistara ogłuszało cel, nie przemieszczając go, jeśli bohater użył Powrotu w środku kombinacji W+Q, aby ją przerwać.
  • Atak podstawowy Mastera Yi nie zostaje już anulowany, jeśli licznik ładunków Umiejętności biernej — Podwójnego Uderzenia wygaśnie w trakcie ataku.
  • Naprawiono błąd pozwalający sojusznikom Varusa detonować W — Kołczan Rozkładu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że czasem brakowało odgłosów podstawowych ataków Jayce’a.
  • Q — Wyrok Śmierci Thresha Mrocznej Gwiazdy nie ma już klasycznych efektów cząsteczkowych przy przerwaniu łańcucha.
  • Dźwięki powrotu Rammusa Strażnika Pustyni nie są już słyszalne globalnie, gdy Rammus jest w obrębie wizji.
  • Dźwięki Q — Nawałnicy Stali Yasuo Zwiastuna Nocy i PROJEKTU: Yasuo zostały przywrócone.
  • Efekty cząsteczkowe powrotu PROJEKTU: Vi są teraz wyświetlane prawidłowo razem z animacją.
  • Przywrócono przejście Akali z K/DA w jej spowolnioną animację.
  • Dźwięki R — Skrytobójczego Wykończenia Akali z K/DA nie kumulują się już przy trafieniu kilku celów.
  • Zminimalizowano przenikanie obiektów podczas animacji biegu Pretorianina Gravesa.
  • Ulepszony Powrót Urfwicka nie ignoruje już wymuszonego zwrotu/kierunku.
  • Efekty wizualne wody podczas powrotu Basenowej Rek’Sai nie przenikają już przez wzniesiony teren.
  • Efekty wizualne ognia na głowie Barwy rubinowej Piekielnego Amumu są teraz bardziej widoczne przy wszystkich ustawieniach graficznych.
  • Efekty cząsteczkowe W — Rozpaczy Smutnego Robota Amumu nie są już oddzielane i nie przenikają przez wzniesiony teren.
  • Przywrócono efekty wizualne baniek E — Szlamu Pustki własnego i sojuszniczego Mops’Mawa, a efekty wizualne baniek w przypadku wrogiego bohatera są teraz bardziej czerwone.
  • Głosy prowokacji bohatera oraz żartu Tristany Treserki Smoków są teraz poprawnie zsynchronizowane z jej animacjami.
  • Lewy kolec Evelynn Krwawego Księżyca nie kurczy się już na końcu jej animacji śmierci.
  • Modele Kindred Mrocznego Ognia i Super Galaktycznych Kindred przy śmierci nie korzystają już z klasycznych tekstur skórek.
  • Dźwięk W — Kolca Pustki Mecha Kha’Zixa nie jest już zauważalnie głośniejszy niż inne odgłosy.
  • Trzmieelo poprawnie odtwarza swoją animację ładowania (np. przy aktywacji Oka Herolda).
  • Dubbing skórki Władcy Smoków Swaina został przywrócony.
  • Przywrócono głos powrotu Cybernetycznego Ezreala
  • Efekty dźwiękowe W — Pożarcia Tahma Kencha zostały w pełni przywrócone.

 

Nadchodzące skórki i barwy

Król Lodu Twitch

Zamarznięty Książę Mundo

Soraka Zimowego Zachwytu

Bałwan Yi

Hextechowy Renekton

Akali z K/DA (Prestiżowa Edycja)

Król Lodu Twitch

Zamarznięty Książę Mundo

Soraka Zimowego Zachwytu

Bałwan Yi

Śnieżny Graves

Śnieżny Malzahar

Sivir Śnieżnej Zamieci

Śnieżny Bard

Irelia Mroźnego Ostrza