Nowa postać: Neeko, nerfy Irelii, Camille oraz Jaxa, zmiany Galio, buffy Illaoi i wiele więcej!
Patch w skrócie:
Nowa postać:
Neeko
Bohaterowie
Aatrox
Q — Ostrze Darkinów
- Usunięto: Nienawiść do potworów: Nie zadaje już potworom dodatkowych obrażeń w wysokości 0,1 pkt. obrażeń od ataku.
Akali
W — Osłona Zmierzchu
- Czas działania: 5/5,5/6/6,5/7 sek. ⇒ 4/4,5/5/5,5/6 sek.
- Wydłużenie maksymalnego czasu działania: 3 sek. ⇒ 2 sek.
Camille
- Podstawowa prędkość ataku: 0,644 jedn. ⇒ 0,625 jedn.
Galio
Q — Wichry Wojny
- Koszt: 70/85/100/115/130 pkt. many ⇒ 70/75/80/85/90 pkt. many
- Obrażenia podrywu wiatru: 50/80/110/140/170 pkt. (+0,8 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 70/110/150/190/230 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności)
- Usunięto: Stałe obrażenia tornada: Tornado nie zadaje już stałych obrażeń w wysokości 30/40/60/60/70 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
- Obrażenia tornada od maksymalnego zdrowia: 0 (+3% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 6% (+4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu
E — Cios Sprawiedliwości
- Czas, po którym nastąpi doskok: 0,45 sek. ⇒ 0,4 sek.
- Szybkość doskoku: 1900 jedn. ⇒ 2300 jedn.
- Nowość: Mierzył zbyt szybko: Teraz zadaje o 50% obrażeń mniej jednostkom niebędącym bohaterami.
R — Bohaterskie Wejście
- Usunięto: Zmniejszenie obrażeń: Wybrany sojusznik nie otrzymuje już 20/25/30% (+8% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię Galio) zmniejszenia obrażeń.
- Usunięto: Epicentrum: Wrogowie w centrum nie są już wyrzucani w powietrze na dłużej (teraz każdy trafiony wróg jest wyrzucany w powietrze na 0,75 sek.).
Heimerdinger
Q — Działko Rozwojowe H-28G
- Skrócenie czasu odnowienia: Czas odnowienia ataku promieniem działka teraz naprawdę skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia.
- Opis umiejętności: Statystyki działek zostały przeniesione do rozszerzonego opisu umiejętności (przytrzymajcie SHIFT). Teraz rozszerzony opis umiejętności informuje o tym, że zdrowie działek skaluje się z mocą umiejętności Heimerdingera.
W — Minirakiety Hextech
- Opis umiejętności: Teraz podaje dokładną ilość obrażeń, jaką rakiety zadają stworom, a nie „60%” (co było wartością mniejszą niż obrażenia zadawane naprawdę, a to z powodu dodatkowego skalowania z mocą umiejętności).
W po ULEPSZENIU!!! — Rój Rakiet Hextech
- Maksymalne obrażenia: 499/687/862 pkt. (+1,83 pkt. mocy umiejętności)⇒ 503/697,5/892 (+1,83 pkt. mocy umiejętności)
- Obrażenia rakiety nr 1: 135/180/225 pkt. (+0,45 pkt. mocy umiejętności) (bez zmian)
- Obrażenia rakiety nr 2, 3, 4, 5: 28/39/49 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności)⇒ 32/45/58 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności)
- Obrażenia rakiety nr 6-20: 16,8/23,4/29,4 pkt. (+0,06 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 16/22,5/29 (+0,06 pkt. mocy umiejętności)
Illaoi
E — Próba Ducha
- Czas odnowienia: 20/18/16/14/12 sek. ⇒ 16/15/14/13/12 sek.
R — Skok Wiary
- Czas odnowienia: 120/105/90 sek. ⇒ 120/95/70 sek.
Irelia
W — Buntowniczy Taniec
- Czas odnowienia: 16/15/14/13/12 sek. ⇒ 20/18/16/14/12 sek.
- Redukcja obrażeń: 50% ⇒ 40%
- Usunięto: Zapał przy rzuceniu: Rzucenie Buntowniczego Tańca nie daje już ładunku Ioniańskiego Zapału (ładunki wciąż są przyznawane zależnie od liczby trafionych wrogów).
Jax
R — Potęga Mistrza
- Obrażenia przy trafieniu trzeciego ataku: 100/160/220 pkt. ⇒ 100/140/180 pkt.
LeBlanc
W — Zniekształcenie
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sek. ⇒ 18/16/14/12/10 sek.
Viktor
Q — Wyssanie Mocy
- Czas odnowienia: 8/7/6/5/4 sek. ⇒ 9/8/7/6/5 sek.
- Obrażenia podstawowe pocisku: 60/80/100/120/140 pkt. ⇒50/65/80/95/110 pkt.
E — Promień Śmierci
- Czas odnowienia: 13/12/11/10/9 sek. ⇒ 12/11/10/9/8 sek.
- Skalowanie: 0,5 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,6 pkt. mocy umiejętności (skalowanie Wstrząsu bez zmian)
Namierzanie umiejętności mierzonych i Błysk
Umiejętność mierzona leci do wybranego miejsca (kierunek się zmienia)
- Q — Mistyczny Strzał Ezreala (takie samo zachowanie jak przed aktualizacją)
- W — Strumień Esencji Ezreala
- W — Szperacz Pustki Kai’Sy
Umiejętność mierzona leci w wybranym kierunku (miejsce się zmienia)
- R — Ostrze Obrończyni Irelii
- W — Piekielne Łańcuchy Aatroxa
Efekty wizualne osłabień na klonach
- Na którym użyłem podpalenia? Jeżeli bohater jest pod wpływem osłabienia i stworzy klona, ten klon również będzie miał to osłabienie.
Aktualizacje efektów wizualnych i dźwiękowych
Przedmioty
Taniec Śmierci
- Leczenie: 15% zadanych obrażeń fizycznych (5% za każdy cel w przypadku umiejętności obszarowych) ⇒ 15% wszystkich zadanych obrażeń (5% za każdy cel w przypadku umiejętności obszarowych)
Oko Herolda
- Mrugnąłem: Oko Herolda teraz odnawia się przez 3 sekundy podczas walki z jednostkami niebędącymi stworami.
Sztylet Kłusownika
- Usunięto
Runy
Mroczne Żniwa
- Obrażenia podstawowe: 40-80 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 20-60 pkt. (na poziomach 1-18)
- Aktywacja: Nie aktywuje się już wskutek innych aktywacji (takich jak efekty Poparzenia i Udręki Liandry’ego), nie licząc Echa Luden, którego efekt ma zachowywać się jak oddzielna umiejętność.
Dżungla
- Pierwsze pojawienie się mrocznego wilka:w 1 minucie 29 sekundzie ⇒ w 1 minucie 30 sekundzie
- Pierwsze pojawienie się brzytwodzioba: w 1 minucie 28 sekundzie ⇒ w 1 minucie 30 sekundzie
Skróty klawiszowe
- Interakcje związane z bohaterami: Nowe skróty klawiszowe zostały dodane bohaterom z dodatkowymi przyciskami, takimi jak pasek polowania Kindred i pasek zmiany postaci Neeko. Skróty klawiszowe nie będą działały u bohaterów, którzy nie mają dodatkowych akcji.
- Domyślny skrót klawiszowy: SHIFT-F1 do SHIFT-F5
- Menu opcji: Nowe skróty można zmienić w menu Opcje -> Skróty klawiszowe -> Dodatkowe skróty klawiszowe -> Umiejętności i czary Przywoływacza
Gra rankingowa
Mecze rozstawiające
- Tylko jedna; Sprawdź przewidywane miejsce po zaledwie jednej grze rankingowej. Do czasu zakończenia meczów rozstawiających informacja ta jest widoczna tylko dla ciebie.
- Tylko w górę: W pozostałych meczach rozstawiających zdobywasz PL i nie możesz ich stracić.
- Odblokowane: Po rozegraniu meczów rozstawiających twoje miejsce stanie się widoczne dla wszystkich.
- Bez resetu: Podczas przedsezonu nie można dokonać resetu, więc żeby spróbować nowych meczów rozstawiających, zanim rozpocznie się sezon, musisz być poza rankingiem w danej kolejce.
Kręgi i dywizje
- W górę: Krąg Żelaza dodany poniżej Brązu.
- Z pompą: Krąg Arcymistrza znajdzie się pomiędzy Mistrzem a Pretendentem.
- R.I.P. memy (:c): Dywizja V została usunięta ze wszystkich kręgów.
- Gratulacje: Wszyscy gracze z Dywizji V awansowali do Dywizji IV.
- Wstrzymaj konie: Jako element przedsezonowych testów awansowania na Arcymistrza wszyscy gracze z kręgu Mistrzowskiego i powyżej zostaną przeniesieni do kręgu Mistrzowskiego, 0 PL; szczegóły tutaj.
Pancerz rankingowy
- Ale błyszczy: Nowy sposób na pokazanie aktualnej rangi jest dostępny w profilu, na tablicy rankingowej, karcie wyświetlanej po najechaniu myszką i w poczekalniach.
- Mój poziom: Przełączaj między pancerzem rankingowym i pancerzem poziomów, klikając ikonę przywoływacza.
Interfejs gier rankingowych
- Droga do zwycięstwa: Ekran po zakończeniu rozgrywki został zmieniony, aby w jaśniejszy sposób pokazywać zdobyte PL.
- Czas awansu: Tablice rankingowe Mistrza, Arcymistrza i Pretendenta teraz w przejrzysty sposób pokazują czasy awansu i spadku.
- Ekran wczytywania: Ramki ekranu wczytywania pokazują teraz twoją obecną rangę w wybranej kolejce; możesz klikać karty graczy, żeby zobaczyć banery ich poprzedniej rangi.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który powodował, że W — Z Byka Alistara ogłuszało cel, nie przemieszczając go, jeśli bohater użył Powrotu w środku kombinacji W+Q, aby ją przerwać.
- Atak podstawowy Mastera Yi nie zostaje już anulowany, jeśli licznik ładunków Umiejętności biernej — Podwójnego Uderzenia wygaśnie w trakcie ataku.
- Naprawiono błąd pozwalający sojusznikom Varusa detonować W — Kołczan Rozkładu.
- Naprawiono błąd powodujący, że czasem brakowało odgłosów podstawowych ataków Jayce’a.
- Q — Wyrok Śmierci Thresha Mrocznej Gwiazdy nie ma już klasycznych efektów cząsteczkowych przy przerwaniu łańcucha.
- Dźwięki powrotu Rammusa Strażnika Pustyni nie są już słyszalne globalnie, gdy Rammus jest w obrębie wizji.
- Dźwięki Q — Nawałnicy Stali Yasuo Zwiastuna Nocy i PROJEKTU: Yasuo zostały przywrócone.
- Efekty cząsteczkowe powrotu PROJEKTU: Vi są teraz wyświetlane prawidłowo razem z animacją.
- Przywrócono przejście Akali z K/DA w jej spowolnioną animację.
- Dźwięki R — Skrytobójczego Wykończenia Akali z K/DA nie kumulują się już przy trafieniu kilku celów.
- Zminimalizowano przenikanie obiektów podczas animacji biegu Pretorianina Gravesa.
- Ulepszony Powrót Urfwicka nie ignoruje już wymuszonego zwrotu/kierunku.
- Efekty wizualne wody podczas powrotu Basenowej Rek’Sai nie przenikają już przez wzniesiony teren.
- Efekty wizualne ognia na głowie Barwy rubinowej Piekielnego Amumu są teraz bardziej widoczne przy wszystkich ustawieniach graficznych.
- Efekty cząsteczkowe W — Rozpaczy Smutnego Robota Amumu nie są już oddzielane i nie przenikają przez wzniesiony teren.
- Przywrócono efekty wizualne baniek E — Szlamu Pustki własnego i sojuszniczego Mops’Mawa, a efekty wizualne baniek w przypadku wrogiego bohatera są teraz bardziej czerwone.
- Głosy prowokacji bohatera oraz żartu Tristany Treserki Smoków są teraz poprawnie zsynchronizowane z jej animacjami.
- Lewy kolec Evelynn Krwawego Księżyca nie kurczy się już na końcu jej animacji śmierci.
- Modele Kindred Mrocznego Ognia i Super Galaktycznych Kindred przy śmierci nie korzystają już z klasycznych tekstur skórek.
- Dźwięk W — Kolca Pustki Mecha Kha’Zixa nie jest już zauważalnie głośniejszy niż inne odgłosy.
- Trzmieelo poprawnie odtwarza swoją animację ładowania (np. przy aktywacji Oka Herolda).
- Dubbing skórki Władcy Smoków Swaina został przywrócony.
- Przywrócono głos powrotu Cybernetycznego Ezreala
- Efekty dźwiękowe W — Pożarcia Tahma Kencha zostały w pełni przywrócone.
Nadchodzące skórki i barwy
Król Lodu Twitch
Zamarznięty Książę Mundo
Soraka Zimowego Zachwytu
Bałwan Yi
Hextechowy Renekton
Akali z K/DA (Prestiżowa Edycja)
Zamarznięty Książę Mundo
Soraka Zimowego Zachwytu
Bałwan Yi
Śnieżny Graves
Śnieżny Malzahar
Sivir Śnieżnej Zamieci
Śnieżny Bard
Irelia Mroźnego Ostrza