League of Legends r.

Aktualizacja efektów wizualnych i dźwiękowych: Renekton

Ostatnia (o której wiemy) aktualizacja efektów wizualnych i dźwiękowych! Przyszedł czas na Renektona!

Poprzednie wglądy w aktualizacje efektów dźwiękowych oraz wizualnych:

Aktualizacja efektów wizualnych i dźwiękowych: Renekton

  • Pasywka – świecąca ręka jest bardziej “przejrzysta”, a jego oczy świecą na czerwono, aby pasowały do ikonki.
  • Podstawowy AA – aktualizacja efektów wizualnych na AA.
  • Q – teraz ma nowe efekty, które mają pokazać lepiej zasięg. Kiedy Rene używa swojego ulta, efekty skalują się z jego zwiększonym rozmiarem.
  • W – w dużej części niezmienione.
  • E –  wyraźniejszy VFX, kiedy używa wzmocnionego W.
  • R – nowe efekty transformacji z burzą piaskową wokół niego z wyraźniejszym wskaźnikiem zasięgu. Zamiast latających ważek wokół Rene latają skarabeusze.

Także skórki dostały zmiany, chociaż są to w dużej mierze tylko przekolorowania VFX:

  • Galactic – przekolorowana R-ka.
  • Bloodfury – przekolorowana R-ka.
  • Outback – taka sama, jak bazowa skórka.
  • Rune Wars – odrobinkę zaktualizowany ult.
  • Scorched Earth – odrobinkę zmieniony ult, aby zasięg był łatwiejszy do odczytania.
  • Pool Party – pdrobinkę zmieniony ult, aby zasięg był łatwiejszy do odczytania. Q korzysta z zaktualizowanego VFX-a, ale dla niewzmocnionej wersji Q jest zielone.
  • Prehistoric – taka sama, jak bazowa skórka.
  • SKT T1 – przekolorowany ult z nowym wzorem przedstawiającym logo SKT. Q i E korzystają z zaktualizowanego VFX-a, ale dla niewzmocnionej wersji Q jest niebieskie.
  • Renektoy – zmieniony tak, aby korzystać z zaktualizowanego VFX-a.