Ostatnia (o której wiemy) aktualizacja efektów wizualnych i dźwiękowych! Przyszedł czas na Renektona!
Poprzednie wglądy w aktualizacje efektów dźwiękowych oraz wizualnych:
Aktualizacja efektów wizualnych i dźwiękowych: Renekton
- Pasywka – świecąca ręka jest bardziej “przejrzysta”, a jego oczy świecą na czerwono, aby pasowały do ikonki.
- Podstawowy AA – aktualizacja efektów wizualnych na AA.
- Q – teraz ma nowe efekty, które mają pokazać lepiej zasięg. Kiedy Rene używa swojego ulta, efekty skalują się z jego zwiększonym rozmiarem.
- W – w dużej części niezmienione.
- E – wyraźniejszy VFX, kiedy używa wzmocnionego W.
- R – nowe efekty transformacji z burzą piaskową wokół niego z wyraźniejszym wskaźnikiem zasięgu. Zamiast latających ważek wokół Rene latają skarabeusze.
Także skórki dostały zmiany, chociaż są to w dużej mierze tylko przekolorowania VFX:
- Galactic – przekolorowana R-ka.
- Bloodfury – przekolorowana R-ka.
- Outback – taka sama, jak bazowa skórka.
- Rune Wars – odrobinkę zaktualizowany ult.
- Scorched Earth – odrobinkę zmieniony ult, aby zasięg był łatwiejszy do odczytania.
- Pool Party – pdrobinkę zmieniony ult, aby zasięg był łatwiejszy do odczytania. Q korzysta z zaktualizowanego VFX-a, ale dla niewzmocnionej wersji Q jest zielone.
- Prehistoric – taka sama, jak bazowa skórka.
- SKT T1 – przekolorowany ult z nowym wzorem przedstawiającym logo SKT. Q i E korzystają z zaktualizowanego VFX-a, ale dla niewzmocnionej wersji Q jest niebieskie.
- Renektoy – zmieniony tak, aby korzystać z zaktualizowanego VFX-a.