Kto następny do aktualizacji efektów dźwiękowych i wizualnych?
Poprzednie wglądy w aktualizacje efektów dźwiękowych oraz wizualnych:
Tym razem przyszedł czas na Anivię!
Zmiany
Aktualizacja efektów wizualnych i dźwiękowych, aby poprawić czytelność rozgrywki.
- BA – Nowe pociski oraz efekty przy uderzeniu.
- P – Poświata powinna być bardziej “adekwatna”, do odradzania się Anivii (wiecie, coś naprawdę ważnego).
- Q – Lepiej widoczny hitbox.
- W – Aktualizacja modelu muru.
- E – Pocisk wygląda inaczej, niż jej AA. Impakt z “Kryta” (tzn. po udanym Q) jest jaśniejszy i wyraźniejszy dla wszystkich.
- R – Wreszcie wygląda to jak zamieć
Skórki Blackfrost i Carnival także dostały aktualizację VFX:
- Blackfrost – aktualizacja Q i R. Skórka ma cały czas wyglądać jak przystało na legendarkę.
- Carnival – dostosowanie R’ki, aby lepiej pasowało do hitboxa.