League of Legends r.

Oficjalne zmiany w patchu 6.18

Czas poznać oficjalne zmiany w nowym patchu!

Rework Yoricka

Tutaj znajdziecie nowe splash arty Yoricka i jego skille: klik!

Tutaj możecie znaleźć przeliczniki umiejętności Yoricka: klik!

yorickbasemodel

yorick

yorickturn

Yorick_0  Yorick_Square

Voiceover

Polski:

Skórki

Yorick Przedsiębiorca Pogrzebowy

przeds

yorick2

yorick2turn

Yorick z Pentakill

penta

yorick1

yorick1turn

Ekran logowania

Nowe skórki

Championship Zed

Zed_Splash_10

Zed_10

Sashimi Akali

750 RP

Pantheon_Splash_8

Akali_8

akali

akaliturn

Barbecue Leona

750 RP

Leona_9

laona

leonaturn

Baker Pantheon

975 RP

Pantheon_8

pantheon

pantheonb

pantheonturn

Butcher Olaf

750 RP

Olaf_6

olaf

olafturn

Tajemniczy głos

Do gry dodano tajemnicze kwestie dźwiękowe – możecie więcej o nich przeczytać tutaj – klik!

Nowe ikony

profileIcon1236 profileIcon1238 profileIcon1239 profileIcon1241 profileIcon1242 profileIcon1243 profileIcon1244 profileIcon1245 profileIcon1246 profileIcon1247 profileIcon1248 profileIcon1249 profileIcon1250 profileIcon1251 profileIcon1252 profileIcon1253 profileIcon1258 profileIcon1259 profileIcon1260 profileIcon1261 profileIcon1262 profileIcon1264 profileIcon1265 profileIcon1269 profileIcon1270 profileIcon1271 profileIcon1272 profileIcon1278 profileIcon1281 profileIcon1286 profileIcon1287 profileIcon1288 profileIcon1291 profileIcon1292 profileIcon1294

profileIcon1237 profileIcon1240 profileIcon1300

profileIcon1301

Nowy wskaźnik niewrażliwości

Dodano złotą ramkę do paska HP, gdy cel jest niewrażliwy na obrażenia.

resize

enemy

r

taricr

dfsafsd

zhonyagif

Poprawki efektów wizualnych w trybie obserwatora

Mając na uwadze Mistrzostwa Świata, upraszczamy nieco oprawę graficzną trybu obserwatora. Nie zmienimy raczej głównych efektów wizualnych, a raczej różne wskaźniki (takie jak linie koloru drużyny dookoła R — Lodowcowej Szczeliny Brauma). Ułatwiają one podejmowanie decyzji w grze (np. unikaj czerwonych efektów), ale nie dotyczy to nas, kiedy jesteśmy obserwatorami. Przygaszenie tych efektów ułatwi śledzenie rozgrywki.

Utrata PL w rankingu

Obecne zasady utraty PL sprawiają, że niektórzy zdolni gracze trafiają na szczyt i nigdy nie spadają. Nie muszą bronić swoich miejsc, co prowadzi do stagnacji i mniejszych ruchów na górze tabeli, gdzie powinna toczyć się najbardziej zażarta walka. Aby temu zapobiec, wprowadzamy zmiany w kręgach Mistrza i Pretendenta

  • Gracze mogą grać, aby zachować do 10 meczów, zapewniających odporność na utratę PL.
  • Każdego dnia z rezerwy usuwany jest 1 mecz.
  • Zaczynając od dnia, kiedy liczba meczów spadnie do 0, gracz traci 100 PL dziennie do momentu zachowania kolejnego meczu.
  • Zachowane gry zapisywane są w zakładce Lig.
  • Zasady utraty PL w innych kręgach pozostają bez zmian.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Tajna Skrytka nie wydłużała czasu trwania Odnawialnej Mikstury, Mikstury Łowcy czy Mikstury Skażenia.
  • Kiedy cel Q — Fali Dźwięku Lee Sina umrze, zanim ten rzuci Q — Uderzenie Rezonansu, anuluje to szansę na rzucenie Uderzenia Rezonansu natychmiast, zamiast odczekiwać 3 sekundy.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt Oka Ekwinokcjum uzdrawiał pobliskich sojuszników w mniejszym stopniu niż powinien.
  • Naprawiono wprowadzony w poprzednim patchu błąd, który sprawiał, że wszystkie umiejętności korzystały z celowania za pomocą minimapy.
  • Pasek zdrowia Kleda pojawia się poprawnie po jego śmierci i wskrzeszeniu superumiejętnością Zileana w chwili, gdy ten pierwszy wsiada na Skaarl.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności wymagających spełnienia pewnych warunków przed użyciem (np. R — Kajdany Duszy Morgany) nie dało się zasygnalizować na czacie.
  • Umiejętność bierna — Królewski Trybut Trundle’a teraz uzdrawia go poprawnie, kiedy zginą Herold lub Wędrujący Krab.
  • R — Cięcie Wiatru Mistrzowskiej Riven i trzecie użycie Q — Połamanych Skrzydeł znowu używa niestandardowych, niebieskich efektów, a nie zielonych z podstawowej skórki.
  • R — Zaczarowana Kryształowa Strzała PROJEKTU: Ashe nie wybucha już przy trafieniu wrogiego bohatera wcześniej niż w przypadku innych skórek.
  • Wygładzono przejście między emotkami PROJEKTU: Zed, a jego animacją, kiedy jest bezczynny.
  • Cząsteczki E — Kokonu Elise Krwawego Księżyca i SKT T1 nie przenikają już przez obiekty (np. wieże).
  • Ubrania SKT T1 Kalisty nie pleśnieją już podczas jej animacji śmierci.
  • W — Ogniki Arcade Ahri nie zbliżają się już i nie odsuwają, orbitując dookoła niej w różnych dziwnych momentach.
  • Rozbłyski ogonów Arcade Ahri nie znikają już podczas zmiany ustawień graficznych.
  • Serce w animacji prowokacji Arcade Ahri już nie przełącza się na jej kulę, jeśli odsunie się i zbliży kamerę.
  • Wygładzono końcówkę jednego z ogonów Arcade Ahri.
  • Prawy nadgarstek Arcade Ahri nie zmienia już grubości w trakcie niektórych animacji.
  • Animacja żartu Sir Kleda jest teraz zapętlona do momentu anulowania (jak w podstawowej skórce).
  • Zestawy chromatyczne Króliczka Teemo nie używają już podstawowej grafiki Teemo na ekranie wczytywania.
  • Gwiazda unosząca się na skórce totemu Rozpoczynamy Grę wyświetla się prawidłowo, kiedy przeciwnicy go dostrzegą.
  • Wyśrodkowano skórkę totemu Rozpoczynamy Grę na tle kręgu cząsteczek, otaczających wszystkie totemy od spodu.

Zmiany balansu

Ashe_OB

Ashe

  • Volley [W]
    • cooldown zwiększony do 15/12.5/10/7.5/5 z 12/10/8/6/4

Aurelion Sol_OB

Aurelion Sol

  • Center of the Universe (pasyw)
    • naprawiono błąd, polegający na tym, że po zobaczeniu Aureliona Sola jego bierne gwiazdy pojawiały się w ostatnim miejscu, gdzie go widziano

Ekko_OB

Ekko

  • bazowe obrażenia ataku zmniejszone do 55 z 59

Gnar_OB

Gnar

  • Hyper [W]
    • obrażenia zmniejszone do 10/20/30/40/50 z 15/25/35/45/55
  • Hop/Crunch [E]
    • zwiększono cooldown do 22/19.5/17/14/12 z 18/16.5/15/13.5/12 sekund

Lissandra_OB

Lissandra

  • przyrost zdrowia zmniejszony do 75 z 84

Lulu_OB

Lulu

  • Glitterlance [Q]
    • spowolnienie trwa teraz 2 sekundy na każdym poziomie, a nie 1/1,25/1,5/1,75/2 sek. (naprawa błędu)

Lux_OB

Lux

  • Lucent Singularity [E]
    • spowolnienie zwiększone do 25/30/35/40/45% z 20/24/28/32/36%

MissFortune_OB

Miss Fortune

  • Love Tap (pasyw)
    • obrażenia dla wież wynoszą 100% zamiast 50%
    • naprawiono błąd, który polegał na tym, że podstawowy atak Miss Fortune nie aktywował Miłosnego Klepnięcia po użyciu Dwustrzału (zwłaszcza przy dużej prędkości ataku)

Nocturne_OB

Nocturne

  • Unspeakable Horror [E]
    • czas trwania przerażenia zwiększony do 1.25/1.5/1.75/2/2.25 z 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund

RekSai_OB

Rek’Sai

  • bazowy pancerz zredukowany do 24 z 28.3
  • przyrost pancerza co poziom zredukowano do 3.4 z 3.75

Ryze_OB

Ryze

  • Realm Warp [R]
    • zaktualizowano opis i wskaźnik zasięgu Zagięcia Czasoprzestrzeni do poziomu, który osiągnął w ostatnim patchu (1750 jednostek na poziomie 1)

Shen_OB

Shen

  • Ki Barrier (pasyw)
    • siła tarczy zmniejszona do 50-101 z 52-120
  • Twilight Assault [Q]
    • obrażenia kolejnych 3 ataków zmniejszone do 2/2.5/3/3.5/4% maksymalnego zdrowia celu z 3/3.5/4/4.5/5%
    • dodatkowe obrażenia dla minionów/stworów zmniejszone do 4/4.5/5/5.5/6% z 5/5.5/6/6.5/7%

Taliyah_OB

Taliyah

(kontekst: klik!)

  • Threaded Volley [Q]
    • nie zadaje już 50% więcej obrażeń minionom
  • Unraveled Earth [E]
    • obrażenia pułapki zmniejszone do 70/90/110/130/150/150 z 80/105/130/155/180

Vladimir_OB

Vladimir

  • bazowe HP obniżono do 525 z 550
  • Transfusion [Q]
    • bonus uzdrowienia zmniejszony do 30-200 z 40-240
  • Tides of Blood [E]
    • cooldown zwiększony do 13/11/9/7/5 z 9/8/7/6/5
    • zmiana kosztu zdrowia na dodatkowe obrażenia zmieniona na 2,5% — 8% maksymalnego zdrowia, zależnie od czasu trwania z 2,5% — 10% maksymalnego zdrowia, zależnie od czasu trwania

Yasuo_OB

Yasuo

  • przyrost prędkości ataku na poziom zredukowany do 2.5 z 3.2
  • bazowa prędkość ataku zwiększona do 0.67 z 0.658
  • Last Breath [R]
    • bonusowa penetracja pancerza działa tylko i wyłącznie na nasze uderzenia krytyczne – nie działa już na zwykłe ataki
    • naprawiono błąd, który pozwalał Yasuo na dodatkowy podstawowy atak podczas rzucania Ostatniego Tchnienia

Przedmioty

Frozen Mallet

Frozen Mallet

  • zmiana przepisu:
    • Jaurim’s Fist + Long Sword + Giant’s Belt + 550 złota
  • zdrowie zwiększone do 700 z 650
  • obrażenia ataku zmniejszone do 30 z 40

Relic Shield

Relic Shield

  • uzdrowienie za zabicie miniona zmniejszone do 15 z 20

Jungla

Scuttle Crab

  • opis pola pozostałego po zabiciu kraba precyzuje, że daje ono przyśpieszenie ruchu sojusznikom, którzy przez nie przeszli, nie znajdując się w walce