Rework Yoricka
Tutaj znajdziecie nowe splash arty Yoricka i jego skille: klik!
Tutaj możecie znaleźć przeliczniki umiejętności Yoricka: klik!
Voiceover
Polski:
- Brazylijski portugalski
- Czeski
- Francuski
- Grecki
- Hiszpański
- Hiszpański latynoamerykański
- Japoński
- Koreański
- Niemiecki
- Rumuński
- Turecki
- Węgierski
- Włoski
Skórki
Yorick Przedsiębiorca Pogrzebowy
Yorick z Pentakill
Ekran logowania
Nowe skórki
Championship Zed
Sashimi Akali
750 RP
Barbecue Leona
750 RP
Baker Pantheon
975 RP
Butcher Olaf
750 RP
Tajemniczy głos
Do gry dodano tajemnicze kwestie dźwiękowe – możecie więcej o nich przeczytać tutaj – klik!
Nowe ikony
Nowy wskaźnik niewrażliwości
Dodano złotą ramkę do paska HP, gdy cel jest niewrażliwy na obrażenia.
Poprawki efektów wizualnych w trybie obserwatora
Mając na uwadze Mistrzostwa Świata, upraszczamy nieco oprawę graficzną trybu obserwatora. Nie zmienimy raczej głównych efektów wizualnych, a raczej różne wskaźniki (takie jak linie koloru drużyny dookoła R — Lodowcowej Szczeliny Brauma). Ułatwiają one podejmowanie decyzji w grze (np. unikaj czerwonych efektów), ale nie dotyczy to nas, kiedy jesteśmy obserwatorami. Przygaszenie tych efektów ułatwi śledzenie rozgrywki.
Utrata PL w rankingu
Obecne zasady utraty PL sprawiają, że niektórzy zdolni gracze trafiają na szczyt i nigdy nie spadają. Nie muszą bronić swoich miejsc, co prowadzi do stagnacji i mniejszych ruchów na górze tabeli, gdzie powinna toczyć się najbardziej zażarta walka. Aby temu zapobiec, wprowadzamy zmiany w kręgach Mistrza i Pretendenta
- Gracze mogą grać, aby zachować do 10 meczów, zapewniających odporność na utratę PL.
- Każdego dnia z rezerwy usuwany jest 1 mecz.
- Zaczynając od dnia, kiedy liczba meczów spadnie do 0, gracz traci 100 PL dziennie do momentu zachowania kolejnego meczu.
- Zachowane gry zapisywane są w zakładce Lig.
- Zasady utraty PL w innych kręgach pozostają bez zmian.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Tajna Skrytka nie wydłużała czasu trwania Odnawialnej Mikstury, Mikstury Łowcy czy Mikstury Skażenia.
- Kiedy cel Q — Fali Dźwięku Lee Sina umrze, zanim ten rzuci Q — Uderzenie Rezonansu, anuluje to szansę na rzucenie Uderzenia Rezonansu natychmiast, zamiast odczekiwać 3 sekundy.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że efekt Oka Ekwinokcjum uzdrawiał pobliskich sojuszników w mniejszym stopniu niż powinien.
- Naprawiono wprowadzony w poprzednim patchu błąd, który sprawiał, że wszystkie umiejętności korzystały z celowania za pomocą minimapy.
- Pasek zdrowia Kleda pojawia się poprawnie po jego śmierci i wskrzeszeniu superumiejętnością Zileana w chwili, gdy ten pierwszy wsiada na Skaarl.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętności wymagających spełnienia pewnych warunków przed użyciem (np. R — Kajdany Duszy Morgany) nie dało się zasygnalizować na czacie.
- Umiejętność bierna — Królewski Trybut Trundle’a teraz uzdrawia go poprawnie, kiedy zginą Herold lub Wędrujący Krab.
- R — Cięcie Wiatru Mistrzowskiej Riven i trzecie użycie Q — Połamanych Skrzydeł znowu używa niestandardowych, niebieskich efektów, a nie zielonych z podstawowej skórki.
- R — Zaczarowana Kryształowa Strzała PROJEKTU: Ashe nie wybucha już przy trafieniu wrogiego bohatera wcześniej niż w przypadku innych skórek.
- Wygładzono przejście między emotkami PROJEKTU: Zed, a jego animacją, kiedy jest bezczynny.
- Cząsteczki E — Kokonu Elise Krwawego Księżyca i SKT T1 nie przenikają już przez obiekty (np. wieże).
- Ubrania SKT T1 Kalisty nie pleśnieją już podczas jej animacji śmierci.
- W — Ogniki Arcade Ahri nie zbliżają się już i nie odsuwają, orbitując dookoła niej w różnych dziwnych momentach.
- Rozbłyski ogonów Arcade Ahri nie znikają już podczas zmiany ustawień graficznych.
- Serce w animacji prowokacji Arcade Ahri już nie przełącza się na jej kulę, jeśli odsunie się i zbliży kamerę.
- Wygładzono końcówkę jednego z ogonów Arcade Ahri.
- Prawy nadgarstek Arcade Ahri nie zmienia już grubości w trakcie niektórych animacji.
- Animacja żartu Sir Kleda jest teraz zapętlona do momentu anulowania (jak w podstawowej skórce).
- Zestawy chromatyczne Króliczka Teemo nie używają już podstawowej grafiki Teemo na ekranie wczytywania.
- Gwiazda unosząca się na skórce totemu Rozpoczynamy Grę wyświetla się prawidłowo, kiedy przeciwnicy go dostrzegą.
- Wyśrodkowano skórkę totemu Rozpoczynamy Grę na tle kręgu cząsteczek, otaczających wszystkie totemy od spodu.
Zmiany balansu
Ashe
- Volley [W]
- cooldown zwiększony do 15/12.5/10/7.5/5 z 12/10/8/6/4
Aurelion Sol
- Center of the Universe (pasyw)
- naprawiono błąd, polegający na tym, że po zobaczeniu Aureliona Sola jego bierne gwiazdy pojawiały się w ostatnim miejscu, gdzie go widziano
Ekko
- bazowe obrażenia ataku zmniejszone do 55 z 59
Gnar
- Hyper [W]
- obrażenia zmniejszone do 10/20/30/40/50 z 15/25/35/45/55
- Hop/Crunch [E]
- zwiększono cooldown do 22/19.5/17/14/12 z 18/16.5/15/13.5/12 sekund
Lissandra
- przyrost zdrowia zmniejszony do 75 z 84
Lulu
- Glitterlance [Q]
- spowolnienie trwa teraz 2 sekundy na każdym poziomie, a nie 1/1,25/1,5/1,75/2 sek. (naprawa błędu)
Lux
- Lucent Singularity [E]
- spowolnienie zwiększone do 25/30/35/40/45% z 20/24/28/32/36%
Miss Fortune
- Love Tap (pasyw)
- obrażenia dla wież wynoszą 100% zamiast 50%
- naprawiono błąd, który polegał na tym, że podstawowy atak Miss Fortune nie aktywował Miłosnego Klepnięcia po użyciu Dwustrzału (zwłaszcza przy dużej prędkości ataku)
Nocturne
- Unspeakable Horror [E]
- czas trwania przerażenia zwiększony do 1.25/1.5/1.75/2/2.25 z 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund

Rek’Sai
- bazowy pancerz zredukowany do 24 z 28.3
- przyrost pancerza co poziom zredukowano do 3.4 z 3.75
Ryze
- Realm Warp [R]
- zaktualizowano opis i wskaźnik zasięgu Zagięcia Czasoprzestrzeni do poziomu, który osiągnął w ostatnim patchu (1750 jednostek na poziomie 1)
Shen
- Ki Barrier (pasyw)
- siła tarczy zmniejszona do 50-101 z 52-120
- Twilight Assault [Q]
- obrażenia kolejnych 3 ataków zmniejszone do 2/2.5/3/3.5/4% maksymalnego zdrowia celu z 3/3.5/4/4.5/5%
- dodatkowe obrażenia dla minionów/stworów zmniejszone do 4/4.5/5/5.5/6% z 5/5.5/6/6.5/7%
Taliyah
(kontekst: klik!)
- Threaded Volley [Q]
- nie zadaje już 50% więcej obrażeń minionom
- Unraveled Earth [E]
- obrażenia pułapki zmniejszone do 70/90/110/130/150/150 z 80/105/130/155/180
Vladimir
- bazowe HP obniżono do 525 z 550
- Transfusion [Q]
- bonus uzdrowienia zmniejszony do 30-200 z 40-240
- Tides of Blood [E]
- cooldown zwiększony do 13/11/9/7/5 z 9/8/7/6/5
- zmiana kosztu zdrowia na dodatkowe obrażenia zmieniona na 2,5% — 8% maksymalnego zdrowia, zależnie od czasu trwania z 2,5% — 10% maksymalnego zdrowia, zależnie od czasu trwania
Yasuo
- przyrost prędkości ataku na poziom zredukowany do 2.5 z 3.2
- bazowa prędkość ataku zwiększona do 0.67 z 0.658
- Last Breath [R]
- bonusowa penetracja pancerza działa tylko i wyłącznie na nasze uderzenia krytyczne – nie działa już na zwykłe ataki
- naprawiono błąd, który pozwalał Yasuo na dodatkowy podstawowy atak podczas rzucania Ostatniego Tchnienia
Przedmioty
Frozen Mallet
- zmiana przepisu:
- Jaurim’s Fist + Long Sword + Giant’s Belt + 550 złota
- zdrowie zwiększone do 700 z 650
- obrażenia ataku zmniejszone do 30 z 40
Relic Shield
- uzdrowienie za zabicie miniona zmniejszone do 15 z 20
Jungla
Scuttle Crab
- opis pola pozostałego po zabiciu kraba precyzuje, że daje ono przyśpieszenie ruchu sojusznikom, którzy przez nie przeszli, nie znajdując się w walce