League of Legends r.

Kompendium reworku niemobilnych AP Carry

Przez niemalże dwa miesiące pracownicy Riotu na oficjalnym forum przedstawiali szczegóły dotyczące przyszłego reworku niemobilnych AP Carry. Niestety, powstał ogromny chaos - setki nieułożonych kolejno wypowiedzi sprawiły, że gracze nadal nie mają pojęcia, jakie zmiany czekają ich ukochanym bohaterów. Ale bez obaw, przychodzimy z pomocą! Układamy dla Was wszystkie informacje w logiczną całość!

Zmiany przedmiotów w patchu 6.9: klik!

Bohaterowie, którzy dostaną duży rework:

Brand_OBCassiopeia_OBMalzahar_OBVladimir_OBVelKoz_OBZyra_OB

Bohaterowie, którzy otrzymają jedynie kosmetyczne zmiany lub ich brak, ponieważ Riot twierdzi, że posiadają zbalansowany unikatowy gameplay:

Anivia_OBFiddlesticks_OBHeimerdinger_OBXerath_OBVeigar_OBZiggs_OBstreszczenie historii Annie

Bohaterowie, którzy otrzymają oddzielne reworki w późniejszym czasie (następny rok) wraz ze zmianami wizualnymi (model postaci):

Galio_OBSwain_OB

Bohaterowie przełożeni na późniejsze terminy, którzy dostali “niski priorytet” w kolejce do zmian:

Syndra_OBRyze_OB

Brand

1453470154749656750

  • Ogólnie:
    • Nadal będzie burstował papiery
    • Mag z obrażeniami obszarowymi
    • Słabszy laning
    • Balans w kierunku mid lane jak i supporta
  • [Bierna]
    • Bez zmian
  • [Q]
    • Trudność trafienia umiejętności zostanie zmieniona
  • [W]
    • Umiejętność pozostanie bez zmian, to znak rozpoznawczy Branda
  • [E]
    • Umiejętność zostanie zmieniona. Obecnie jest zbyt silna w fazie laningu
  • [R]
    • Zostanie z pewnością wyeliminowana losowość – skill nie może zależeć od szczęścia

 

Cassiopeia_0

  • Ogólnie:
    • Zmniejsza zależność od [E]
    • Rozdzielenie [Q] od  [W] aby bezmyślnie nie używać tych dwóch umiejętności jednocześnie
    • Będzie ona posiadała nowy efekt CC, który do tej pory nie występuje w League of Legends
  • Bierna
    • Z pewnością będzie on silniejszy w początkowej i środkowej fazie gry, jednak osłabiony w late
  • [Q]
    • Będzie to bardziej sytuacyjna umiejętność
    • Liniowy skillshot
  • [W]
    • Bardziej sytuacyjna umiejętność
    • Liniowyskillshot
    • Bardzo dobrze będzie kontrolowała dany teren
  • [E]
    • Umiejętność zostanie osłabiona. Obecnie zadaje się ją 65% wszystkich obrażeń Cassiopeią. W zamierzeniu ma być to 50 %
  • [R]
    • Małe zmiany w stosunku do nowej mechaniki Cassiopei

Malzahar

Malzahar_2

  • Ogólnie:
    • Mnie zależny od bezmyślnego combo
    • Mniejszy burst
    • Nadal będzie możliwy do gry na AD
    • Większy nacisk siły na Voidlingi
    • Bardziej zależny od opanowania jego mechaniki
  • [Bierna]
    • Ulepszenie Voidlingów. Będą się skalowały one ze statystykami Malazahara (nie tylko AD jak dotychczas)
    • Voidlingi nie będą możłiwe do kontroli
  • [Q]
    • Efekt wyciszenia pozostanie
  • [W]
    • Brak informacji, jednakże ta umiejętność ma zostać całkowicie zmieniona
  • [E]
    • Mechanika umiejętności zostanie zachowana
  • [R]
    • Zdecydowanie osłabione (obrażenia)

Vel’Koz

wheatley_vel_koz_by_dexistor371-d7cicat

  • Ogólnie:
    • Słabsze czyszczenie fal minionów
    • Skupiony wokół geometrii
    • Nadal będzie mógł kite’ować i poke’ować
  • [Bierna]
    • Brak informacji
  • [Q]
    • Wiele zmian, z pewnością będziemy zmuszeni do rozwijania tej umiejętności jako pierwszej
  • [W]
    • Umiejętność będzie słabiej czyścić miniony i nie będzie warta maksowania jako pierwsza
  • [E]
    • Małe zmiany
  • [R]
    • Wiele zmian

Vladimir

Vladimir_BloodLordSkin

  • Ogólnie
    • Nadal będzie korzystał z własnego HP, aby używać umiejętności
    • [E] musi być ciekawsze w użyciu
    • Spellvamp ma być gorszy z minionów, ale lepszy w starciu z dwoma wrogami lub więcej
  • [Bierna]
    • Nie zmieni się zbytnio
  • [Q]
    • Nie będzie nadal skillshotem
    • Przeciwnik będzie mógł skutecznie się bronić przed tą umiejętnością
  • [W]
    • Bez zmian
  • [E]
    • Wiele zmian. Będzie posiadać plusy i minusy użycia
  • [R]
    • Mało zmian/bez zmian

Zyra

zyra-league-of-legends-27753-1920x1080

  • Ogólnie
    • Raczej będzie balansowana w stronę supporta  Postanowiono balansować ją niezależnie od linii
    • Ma mieć więcej roślinnych motywów
    • Ma być silna w late game
    • Jej główną cechą ma być umiejętność “kontrinicjacji”
  • [Q]
    • Obecnie służy tylko do obrażeń – po zmianach ma pomóc stawiać dodatkowe sadzonki
  • [W]
    • Zwiększona liczba sadzonek i możliwość taktycznych zagrań. Sadzonki będą się skalowały z HP Zyry. Dodatkowo dostaną lepsze AI
  • [E]
    • Bez zmian
  • [R]
    • Prawdopodobnie bez zmian

Inne informacje na temat reworku magów

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]