League of Legends r.

Rework magów – pozostałe postacie

Poza "wielką szóstką" zmiany w reworku magów otrzyma 9 innych bohaterów. Jak będą one wyglądać?

Kompendium reworku niemobilnych AP Carry: klik!

Fiddlesticks_OBFiddlesticks

Co jest dobre?

  • Podstępność. Fiddle ciągle szuka możliwość na przestraszenie wrogiej drużyny (i często przez to wygrywa)

Co jest niekoniecznie dobre?

  • pasyw, który stanowi tylko buff do statystyk i jest mało odczuwalny
  • perma-drain na celach bez cc, aby zatrzymać Fiddle’a

Cele aktualizacji

  • pasyw, który wydaje się bardziej wpływowy i interaktywny
  • generalne poprawki stanu
  • usunięcie ogólnej niezgrabności Fiddle’a

 

Veigar_OB Veigar

Co jest dobre?

  • stackowanie AP, które sprawia, że ciągle można rozwijać siłę Veigara
  • bombarduje pojedynczy cel, przez co obecność Veigara jest znacząca dla obu drużyn – “jak najlepiej włączyć jego burst” vs “jak się bronić przed nim”
  • fantazja w grze – “mszczę się na dużych gościach” to silny motyw dla kogoś, kto natychmiastowo łapie Cię i niszczy

Co jest niekoniecznie dobre?

  • brak optymalnego sposobu na użycie ulta – po prostu wybiera on cel poprzez kliknięcie, a efekt jest zawsze ten sam
  • pasyw wydaje się wymówką do dania mu wyższych-niż-przeciętne kosztów many

Cele aktualizacji

  • pasyw połączony z tematyką i ogólnym gameplayem
  • gracze rozumieją, kiedy i dlaczego są przez niego zabijani

 

Kennen_OBKennen

Co jest dobre?

  • Mark of the Storms pozwala Kennenowi pokazać swoje mistrzostwo w chainujących umiejętnościach, które dają stuny
  • kontrola strefy – Kennen tworzy ogromną presję, która tworzy atmosferę angażującą walkę

Co jest niekoniecznie dobre?

  • Maelstrom, który jest dość nieprzewidywalny i zaskakujący dla obu drużyn w kwestii tego, co Kennen chce osiągnąć

Cele aktualizacji

  • większe korzyści i satysfakcja po użyciu idealnego ulta
  • silna tożsamość uczestnika niewielkich walk z wieloma możliwościami kontroli tłumu

Ziggs_OBZiggs

Co jest dobre?

  • idealnie odwzorowuje tematykę szalonego bombera
  • wydaje się mieć unikalną, artyleryjną rolę przez stałe wyrzucanie bomb
  • Mega Inferno Bomb tworzy możliwość wielu niesamowitych momentów i świetnych zagrań

Co jest niekoniecznie dobre?

  • potrafi niszczyć grę przez odpychanie fal minionów
  • nie odróżnia się wystarczająco od innych magów z dużym zasięgiem (Lux, Xerath), co oznacza, że po prostu wybierasz silniejszego

Cele aktualizacji

  • Ziggs wypełnia strategiczną niszę, która sprawia, że wybierasz go w odpowiednich sytuacjach, by skontrować innych magów
  • silny Ziggs nie wypada z gry przez długi czas jej trwania

 

Xerath_OBXerath

Co jest dobre?

  • Zabawa w głupiego Jasia. Xerath utrzymuje wroga na odległość, poke’ując go, ale nigdy na tyle blisko, by się obawiać zagrożenia.

Co jest niekoniecznie dobre?

  • ultimate to kwestia szczęścia
  • granie przeciwko Xerathowi czasami sprawia wrażenie, jakby jego umiejętności wynikały z oszukiwania

Cele aktualizacji

  • większa sprawiedliwość w grze przeciwko Xerathowi
  • sprawienie, że Rite of the Arcane stanie się bardziej znaczącym crescendo dla jego poke’ującego tła

Swain_OBSwain

Co jest dobre?

  • wytrzymałość

Co jest niekoniecznie dobre?

  • spelle z obrażeniami w czasie, gdzie powinny one działać na zasadzie “odpal i zapomnij”
  • jego decyzje powinny być bardziej znaczące w kwestii wyboru celu, a nie polegać na “kliknij na najbliższego bohatera”

Cele aktualizacji

  • bardziej interesujący system decyzj
  • pozostawienie go drain-tankującym magiem

Anivia_OBAnivia

Co jest dobre?

  • strategiczna nisza maga z kontrolą strefy, którego ult i [W] wydają się być dobrze zdefiniowane
  • silne powiązanie tematyczne z lodem

Co jest niekoniecznie dobre?

wydaje się “stara” z punktu widzenia użyteczności – to jeden z pierwszym bohaterów i to widać

Cele aktualizacji

  • skupienie się na strategicznej niszy poprzez zwiększenie jej siły i poprawę stanu kontroli strefy
  • poprawienie jej użyteczności

 

Viktor_OBViktor

Co jest dobre?

  • tematyka wspaniałej ewolucji i unikalne powiązanie z Hex Core
  • model wielorakiego castowania, który odróżnia Viktora od innych magów

Co jest niekoniecznie dobre?

  • dość puste doświadczenie w grze nim – musi on szybko zadawać obrażenia i to wszystko

Cele aktualizacji

  • Viktor ma zapewniać drużynie unikalne  zagrania przez uruchamianie jego ogromnego potencjału do teamfightu, zamiast tylko skupiać się nabyciu w blasku reflektorów

Syndra_OBSyndra

Co jest dobre?

  • interakcje Syndry z kulami Dark Sphere, które dają jej unikalne poczucie combo
  • wymaga od wrogów silnej reakcji, gdy jej kule zmieniają położenie

Co jest niekoniecznie dobre?

  • Transcendence wydaje się nieco zapomniana, porównując do jej obietnicy ogromnej mocy

Cele aktualizacji

  • pasyw ze znaczącą siłą, który dawałby Syndrze uczucie ekscytacji
  • podążenie za obietnicą stworzenia ewolucji jej umiejętności

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]