League of Legends r.

Kolejna poprawka matchmakingu wysokiego MMR trafiła na serwery live

Riot Scruffy poinformował o kolejnych poprawkach matchmakingu, które trafiły na serwery live.

Artykuł powiązany:

Na serwery live wgrano kolejną poprawkę związaną z matchmakingiem na wyższym poziomie MMR. Mark Yetter ocenił ją:

Powinno to być najsurowsze rozwiązanie, jakie kiedykolwiek wprowadziliśmy, jeśli chodzi o matchmaking w kontekście do czasu oczekiwania w kolejce. Może być jeszcze trochę przestrzeni na poprawki, ale musimy zobaczyć dane, zanim zajmiemy się nimi ponownie. […]

Ogólnie rzecz biorąc, uważamy, że kompromis jest tego wart dla najwyższego poziomu rywalizacji w grze. Otrzymujemy opinie od graczy z wysokiego MMR, że woleliby oni dłużej czekać na lepsze mecze.

Oczywiście mniej dopasowane gry wciąż będą się pojawiać, gdy w kolejce przez dłuższy czas znajduje się zbyt mało graczy lub gdy gra się na świeżym koncie. Celem jest możliwie najbardziej efektywne zminimalizowanie liczby takich gier.