League of Legends r.

Gracze zarzucają, że niska popularność Nexus Blitz jest winą Riotu

Nexus Blitz nie cieszyło się na tyle zadowalającym zainteresowaniem, by na stałe wejść do gry (choć były takie plany). Gracze zarzucają, że to Riot jest winny niskiej popularności trybu.

Artykuły powiązane:

Kilka dni temu Riot ujawnił statystyki związane z popularnością Teamfight Tactics i innych trybów. Przypomnijmy opublikowany wykres liczby godzin korzystania z gry każdego dnia w poszczególnych trybach od premiery.

Z wykresu tego jasno wynika, że Teamfight Tactics jest zdecydowanie popularniejsze niż inne tryby (może z wyjątkiem ARURF-a – jednak w jego przypadku zaangażowanie graczy szybko spada).

Nexus Blitz

Niektórym graczom ta prezentacja się nie spodobała – zwłaszcza jeśli chodzi o Nexus Blitz. Niektórzy zarzucają, że Riot samodzielnie doprowadził do niskiego zainteresowania trybem przez sposób jego udostępnienia: podczas Nexus Blitz była dostępna zbyt duża liczba misji, które wypaliły graczy w jego trakcie.

Riot Cactopus zanegował jednak takie wyjaśnienie. Podkreślił, że trudno znaleźć na nie dowód, bo wymagałoby to większej liczby badań – a takowe nie istnieją. Ponadto efekt ten nie występuje w przypadku TFT – gdzie misje są w końcu prawie bez przerwy dostępne w związku z przepustką. Tutaj Riot nie obserwuje negatywnej tendencji.

Dlaczego nie ma tu Twisted Treeline?

Rioter przyznał, że gdyby chciano na wykresie zamieścić Twisted Treeline, trzeba by po prostu dodać prostą linię na samym dole wykresu – bez jakichkolwiek odchyleń. Nic więc dziwnego, że Riot rezygnuje z tego trybu