r.

Nowy Ekran Wyboru Bohaterów?

Ciekawi cię jaki ekran Riot Games może zaproponować w przyszłych zmianach które zostaną zaimplementowane do klienta? Fani League of Legends nie próżnują i wciąż tworzą wspaniałe grafiki. Zobacz więcej poniżej.

Od dawna czekasz aż coś się zmieni w przestarzałym kliencie League of Legends, masz dość starego okna wyboru bohaterów? Użytkownik reddit: “TR3KS_”, stworzył własny projekt wcześniej wspomnianego okna, który wygląda dość imponująco!
Jednocześnie jego praca nie jest jeszcze skończona co oświadcza w Tym Poście, a ja specjalnie dla was tłumacze o co chodzi twórcy tego wspaniałego dzieła które możecie zobaczyć poniżej.

Witam!

Po ujrzeniu wielu propozycji zmian dla okna wyboru bohaterów. Pomyślałem że czas zaproponować coś od siebie.

Gram w League of Legends od dłuższego czasu, obserwowałem wszystkie zmiany zachodzące przez te wszystkie lata. Dlatego chce pokazać coś co według mnie byłoby porządnym rozwiązaniem dla elementu gry który według mnie już od dawna potrzebuje jakiejś zmiany, lecz nie otrzymuje wystarczająco dużo uwagi i miłości od twórców gry.

Poniżej przedstawie pokrótce wszystkie decyzje które podjąłem przy projektowaniu mojej wizualnej zmiany dla okna wyboru bohaterów, wytłumaczę także dlaczego podjąłem takie decyzje. Wydaje mi się że zmiany które proponuje polepszyłyby wygląd klienta ale co ważniejsze zwiększyły jego funkcjonalność.

Estetyka Projektu:

Styl którego użyłem w swojej propozycji jest zaczerpnięty bezpośrednio z pierwszej strony Klienta Gry. Później zmodernizowałem inne elementy aby pasowały do stylu którego używałem. Jedną rzeczą którą zauważyłem podczas zmian które wprowadzałem była słabym zagospodarowaniem przestrzeni w ekranie wyboru bohaterów sprzed moich zmian. Wszędzie gdzie spojrzałem było pełno przestrzeni bez żadnego wypełnienia, a piękne grafiki na których bazuje League of Legends były ledwo widoczne, moim celem było ulepszenie tego aspektu.

Cele:

  1. Zgrać wszystkie elementy tak żeby pasowały do aktualnego klienta gry.
  2. Zapełnić jak najwięcej przestrzeni, przy tym zachowując funkcjonalność i nie uszkodzić używalności.
  3. Spowodować aby obrazki były dużo bardziej widoczne.
  4. Ukazać “Masteries” w nowym systemie.
  5. Sprawić aby zbanowani bohaterowie byli bardziej widoczni.
  6. Uzyskać łatwość nawigacji w stronach run i ich wyborze.
  7. Zapewnić łatwość wyboru bohatera, poprzez zwiększenie okna do wyszukiwania bohaterów.

Kierowałem się także innymi celami, jednak były one dużo mniej ważne niż te które przedstawiłem wam powyżej.
Dajcie znać co sądzicie o moim projekcie!
Czekam na wasze komentarze!

Ockb5hl

Jak myślicie czy Riot rzeczywiście użyje któregoś z zaproponowanych przez użytkowników ekranu do wyboru bohaterów? Według mnie w League of Legends za mało jest przedmiotów, czy elementów gry które stworzone są przez użytkowników.
Patrząc na to z perspektywy Counter-Strike: Global Offensive, czy choćby gry: Dota2, w których użytkownicy mogą tworzyć własne przedmioty które mają aktualną szanse na znalezienie się w grze, Riot Games nie wydaje się wykorzystywać potencjału swojej społeczności.
Wyobraźcie sobie że Riot Games ogłasza konkurs na najlepszy ekran ładowania lub najlepsze okno wyboru bohaterów, oferując za to zmianę nazwy któregoś z przedmiotów, bądź run, cokolwiek. Czyż nie było by to wspaniałe? Nie mówiąc już o tym że w wyżej wspomnianych tytułach za to że nasz przedmiot znajdzie się w grze dostajemy część z wpływów ze sprzedaży tychże przedmiotów…
Co wy na to!?