Oto kolejne efekty wizualne, które musicie znać! Zobaczcie!
Poprzednie części:
- 1: Eliksiry i mikstury
- 2: Jungla
- 3: Przedmioty cz. 1
- 4: Przedmioty cz. 2
- 5: Przedmioty cz. 3
- 6: Przedmioty cz. 4
Przedmioty cz. 5
Maw of Malmortius
- +55 obrażeń ataku
- +50 odporności na magię
- +10 przebicia pancerza
- Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której Twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% maksymalnego zdrowia, otrzymujesz na 5 sekund tarczę absorbującą 300 + (100% premii do odporności na magię) pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).
- Unikalne – Uścisk Życia: Podczas aktywnej Linii Życia dodatkowo otrzymujesz +25% premii do prędkości ataku i +10% premii do wampiryzmu zaklęć oraz +10% premii do kradzieży życia aż do zakończenia walki.
Hexdrinker
- +20 obrażeń ataku
- +35 odporności na magię
- Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której Twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% maksymalnego zdrowia, otrzymujesz na 5 sekund tarczę absorbującą 100 + (10 × poziom) pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).
Iceborn Gauntlet
- +30 mocy umiejętności
- +500 many
- +60 pancerza
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- Unikalne – Czaroostrze: Po użyciu umiejętności, twój następny podstawowy atak zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne równe 125% bazowej wartości obrażeń ataku wrogom w okolicy oraz tworzy na 2 sekundy pole spowalniające wrogów o 30% (2 sekundy czasu odnowienia)
Titanic Hydra
- +50 obrażeń ataku
- +400 zdrowia
- +100% regeneracji zdrowia
- Unikalne – Półksiężyc: Obrażenia zadawane wszystkim celom przez Rozpłatanie zostają zwiększone do 40 pkt. + 10% twojego maksymalnego zdrowia, na większym obszarze w kształcie stożka, przy następnym podstawowym ataku (20 sek. odnowienia).
- Unikalne – Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają obrażenia fizyczne równe 5 pkt. + 1% twojego maksymalnego zdrowia głównemu celowi i 40 pkt. + 2,5% twojego maksymalnego zdrowia przeciwnikom na obszarze w kształcie stożka przy trafieniu (główny cel nie otrzymuje tych obrażeń).
Sated Devourer
- +40% prędkości ataku
- +60 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu
- Unikalne – Widmowe Uderzenie: Co drugi (co czwarty w przypadku bohaterów walczących na dystans) podstawowy atak aktywuje efekty przy trafieniu dwukrotnie.
Guinsoo’s Rageblade
- +30 obrażeń ataku
- +40 mocy umiejętności
- Bierne: Podstawowe ataki (przy trafieniu) oraz zaklęcia dają ci premię 4% prędkości ataku oraz 4 pkt. mocy umiejętności na 8 sek. (efekt kumuluje się do 8 razy).
- Unikalne: Gdy poziom twojego zdrowia spadnie poniżej 50%, otrzymasz premię 20% do prędkości ataku, 10% do kradzieży życia i 10% do wampiryzmu zaklęć aż do końca walki (30 sek. odnowienia).
Ravenous Hydra
- +75 obrażeń ataku
- +12% kradzieży życia
- +15 regeneracji zdrowia
- Unikalne – Półksiężyc: Zadaje od 60% do 100% obrażeń od ataku w formie fizycznych obrażeń pobliskim wrogim jednostkom (wrogowie znajdujący się najbliżej otrzymują największe obrażenia) (10 sek. odnowienia).
- Bierne: Kradzież życia jest uwzględniania przy obrażeniach zadawanych przez ten przedmiot.
- Unikalne – Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają od 20% do 60% całkowitych obrażeń od ataku jako dodatkowe obrażenia, zadane przeciwnikom w pobliżu celu (wrogowie znajdujący się najbliżej celu otrzymują największe obrażenia).
Kircheis Shard
- +15% prędkości ataku
- Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Wzmocnione Uderzenie.
- Unikalne – Wzmocnione Uderzenie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zadaje dodatkowe 30 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu.
Statikk Shiv
- +35% prędkości ataku
- +30% szans na trafienie krytyczne
- +5% prędkości ruchu
- Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Naładowanie.
- Unikalne – Naładowanie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zadaje dodatkowe 30-100 pkt. (52.5-175 pkt. w przypadku stworów) obrażeń magicznych przy trafieniu 5 okolicznym wrogom.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]