r.

Efekty wizualne w grze – co musisz wiedzieć? Część 3

Tym razem czas na przedmioty! Jakie efekty wizualne wywołują? Zobaczcie!

Poprzednie części:

Przedmioty cz. 1

dmCLZub

Aegis of the Legion

  • +200 zdrowia
  • +100% regeneracji zdrowia
  • +20 odporności na magię
  • Aura: Unikalne – Legion: Sojusznicy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +10 pkt. odporności na magię.

Locket of the Iron Solari

  • +400 zdrowia
  • +20 odporności na magię
  • +10% skrócenia czasu odnowienia
  • +100% regeneracji zdrowia
  • Użycie – Unikalne: Na 2 sekundy osłania pobliskich sojuszniczych bohaterów tarczą absorbującą 75 + (15 × poziom) pkt.obrażeń. (60 sek. odnowienia).
  • Aura: Unikalne – Legion: Sojuszniczy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +15 pkt. odporności na magię.

Banner of Command

  • +200 zdrowia
  • +100% podstawowej regeneracji zdrowia
  • +60 mocy umiejętności
  • +20 odporności na magię
  • +10% skrócenia czasu odnowienia
  • Użycie – Unikalne – Awans: Znacznie zwiększa siłę stwora i daje mu niewrażliwość na obrażenia magiczne (120 sek. odnowienia).
  • Aura: Unikalne – Legion: Sojuszniczy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +15 pkt. odporności na magię.

vG1Gbfv

Abyssal Scepter

  • +70 mocy umiejętności
  • +50 odporności na magię
  • Unikalna Aura: Zmniejsza odporność na magię przeciwników w zasięgu 700 jednostek o 20.

WkbtNDx

Cinderhulk

  • +400 pkt. zdrowia
  • +15% dodatkowego zdrowia
  • Unikalne – Pożoga: Zadaje 15 + (0.6 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek. Dodatkowo zadaje 100% więcej obrażeń potworom.

Bami’s Cinder

  • +300 zdrowia
  • Unikalne – Pożoga: Zadaje 5 + (1 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek. Dodatkowo zadaje 50% więcej obrażeń stworom i potworom.

Sunfire Cape

  • +500 zdrowia
  • +45 pancerza
  • Unikalne – Pożoga: Zadaje 25 + (1 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek.

M5Y8gB2

The Bloodthirster

  • +75 obrażeń ataku
  • Unikalne Bierne: +20% kradzieży życia
    Kradzież życia może nadleczyć Cię ponad maksymalny poziom zdrowia, dając tarczę, która pochłania 50-350 pkt. obrażeń (zależnie od poziomu bohatera). Tarcza zanika, gdy nie bierzesz udziału w walce przez 25 sekund.

b8oJyB0

Hexdrinker

  • +20 obrażeń ataku
  • +35 odporności na magię
  • Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której Twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% maksymalnego zdrowia, otrzymujesz na 5 sekund tarczę absorbującą 100 + (10 × poziom) pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).

Maw of Malmortius

  • +55 obrażeń ataku
  • +50 odporności na magię
  • +10 przebicia pancerza
  • Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której Twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% maksymalnego zdrowia, otrzymujesz na 5 sekund tarczę absorbującą 300 + (100% premii do odporności na magię) pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).
  • Unikalne – Uścisk Życia: Podczas aktywnej Linii Życia dodatkowo otrzymujesz +25% premii do prędkości ataku i +10% premii do wampiryzmu zaklęć oraz +10% premii do kradzieży życia aż do zakończenia walki.

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]