Tym razem czas na przedmioty! Jakie efekty wizualne wywołują? Zobaczcie!
Poprzednie części:
Przedmioty cz. 1
Aegis of the Legion
- +200 zdrowia
- +100% regeneracji zdrowia
- +20 odporności na magię
- Aura: Unikalne – Legion: Sojusznicy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +10 pkt. odporności na magię.
Locket of the Iron Solari
- +400 zdrowia
- +20 odporności na magię
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- +100% regeneracji zdrowia
- Użycie – Unikalne: Na 2 sekundy osłania pobliskich sojuszniczych bohaterów tarczą absorbującą 75 + (15 × poziom) pkt.obrażeń. (60 sek. odnowienia).
- Aura: Unikalne – Legion: Sojuszniczy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +15 pkt. odporności na magię.
Banner of Command
- +200 zdrowia
- +100% podstawowej regeneracji zdrowia
- +60 mocy umiejętności
- +20 odporności na magię
- +10% skrócenia czasu odnowienia
- Użycie – Unikalne – Awans: Znacznie zwiększa siłę stwora i daje mu niewrażliwość na obrażenia magiczne (120 sek. odnowienia).
- Aura: Unikalne – Legion: Sojuszniczy w zasięgu 1100 jednostek otrzymują +15 pkt. odporności na magię.
Abyssal Scepter
- +70 mocy umiejętności
- +50 odporności na magię
- Unikalna Aura: Zmniejsza odporność na magię przeciwników w zasięgu 700 jednostek o 20.
Cinderhulk
- +400 pkt. zdrowia
- +15% dodatkowego zdrowia
- Unikalne – Pożoga: Zadaje 15 + (0.6 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek. Dodatkowo zadaje 100% więcej obrażeń potworom.
Bami’s Cinder
- +300 zdrowia
- Unikalne – Pożoga: Zadaje 5 + (1 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek. Dodatkowo zadaje 50% więcej obrażeń stworom i potworom.
Sunfire Cape
- +500 zdrowia
- +45 pancerza
- Unikalne – Pożoga: Zadaje 25 + (1 × poziom) obrażeń magicznych na sekundę przeciwnikom w zasięgu 400 jednostek.
The Bloodthirster
- +75 obrażeń ataku
- Unikalne Bierne: +20% kradzieży życia
Kradzież życia może nadleczyć Cię ponad maksymalny poziom zdrowia, dając tarczę, która pochłania 50-350 pkt. obrażeń (zależnie od poziomu bohatera). Tarcza zanika, gdy nie bierzesz udziału w walce przez 25 sekund.
Hexdrinker
- +20 obrażeń ataku
- +35 odporności na magię
- Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której Twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% maksymalnego zdrowia, otrzymujesz na 5 sekund tarczę absorbującą 100 + (10 × poziom) pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).
Maw of Malmortius
- +55 obrażeń ataku
- +50 odporności na magię
- +10 przebicia pancerza
- Unikalne – Linia Życia: W sytuacji, w której Twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% maksymalnego zdrowia, otrzymujesz na 5 sekund tarczę absorbującą 300 + (100% premii do odporności na magię) pkt. obrażeń magicznych (90 sek. odnowienia).
- Unikalne – Uścisk Życia: Podczas aktywnej Linii Życia dodatkowo otrzymujesz +25% premii do prędkości ataku i +10% premii do wampiryzmu zaklęć oraz +10% premii do kradzieży życia aż do zakończenia walki.
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]